הרשמה

קהילת נינטנדו Wii - מי אנחנו?

הצצה על קהילת נינטנדו Wii הישראלית. סיקור קצר

קהילת נינטנדו - מי אנחנו?

קהילת נינטנדו היא אחת הקהילות הכי איכותיות ומושקעות באתר vgames, וכוללת אינדקסים רבים, מדריכים שימושיים ומושקעים ועוד ועוד ועוד. כמובן, היא עוסקת בקונסולות של נינטנדו, שהן ה-DS וה-Wii (כמובן, ניתן להתייחס בה גם לקונסולות ישנות יותר שלה), אך מדי פעם אנו גם מעלים נושאים כלליים אשר כל אחד יכול להשתתף בהם, לא משנה איזו קונסולה יש ברשותו.

אינדקסים בקהילה

 

אינדקס הפורום: מרכז בתוכו דיונים מעניינים אשר הועלו כאן, לשם איתור נוח ו"הקפצה" בכל רגע. האינדקס הזה יאפשר לכם להשלים את הפער ולהשתתף בדיונים שנפתחו בעבר. ניתן, ואפילו מומלץ, "להקפיץ" דיונים ישנים שמוזכרים בו, אשר מעניינים אתכם ויש לכם מה לומר בהם.

אינדקס דיונים רשמיים למשחקים: תמצאו כאן את כל הדיונים הרשמיים למשחקים השונים ל-Wii ול-DS, מסודרים לפי סדר האל"ף-בי"ת.
 
אינדקס רשמי גולשים וביקורות: כאן ערוכה רשימה ארוכה של ביקורות כפי שפורסמו באתר זה, בנוסף להמלצות וסיקורים של חברי קהילה, כפי שפורסמו בפורום זה. גם אתם יכולים לבוא ולהמליץ, אבל להקפיד על מבנה נכון של המלצה, כפי שמתוארת בהודעת הפתיחה.

עדיין מתקשים לבחור משחק ל-Wii ורוצים לדעת אילו משחקים מומלצים יצאו עבורה עד כה? דיון המשחקים המומלצים ל-Wii ול-DS עשוי לעשות לכם סדר, ותמצאו בו גם הפניות למשחקים הכי מומלצים שיצאו, בעבר ובעתיד, לקונסולות הללו, בחלוקה לפי שנים.
 
אינדקס מדריכים: כל המדריכים שנכתבו על ידי חברי הקהילה, במקום אחד. כולל מדריכי Wii ו-DS מקיפים, שהם חובה לחדשים בתחום.

אינדקס אתרים: מרכז בתוכו אתרי אינטרנט נבחרים אשר ניתן להתעדכן בהם בנוגע לקונסולות של נינטנדו, ולא רק. המטרה של האינדקס הזה הוא שיהיה מקום אחד שבו נראה מולנו את האתרים הנבחרים אשר נוכל להתעדכן מהם, וכתוצאה מכך, יהיה קל יותר לעדכן בפורום שלנו בהתאם בחדשות הכי אחרונות. אתם מוזמנים להתחיל לעשות בו שימוש!

 

מדריכים ומילונים

המדריך השלם ל-Nintendo Wii: המדריך השלם לקונסולה הנייחת החדשנית של נינטנדו. כאן גם תוכלו לשאול שאלות כלליות לגביה, גם טכניות, ואנו נשמח לענות.

המדריך השלם ל-Nintendo DS: מדריך ובו תמצאו כל מה שתרצו לדעת על הקונסולה הניידת המצליחה והמרגשת של נינטנדו.

המילון לגיימר המתחיל: מושגים או ראשי תיבות רבים מתחום משחקי הטלוויזייה אינם מובנים לכם? המילון הזה הוא בשבילכם. אתם מוזמנים גם לשאול בו לגבי מושגים שנתקלתם בהם ולהמליץ על הוספה של מושגים חדשים אליו.

עלינו ועל הקהילה

מי לא אוהב לשחק און-ליין, ואם אפשר, אפילו להתחרות על פרס כספי? בקהילתנו מתנהלות תחרויות און-ליין נושאות פרסים כספיים במשחקי Wii. בואו לאשכול ושתפו אותנו במספרי החבר שלכם, הן של ה-Wii והן של ה-DS, וכמו כן גם תוכלו להיעזר ברשימת מספרי החבר הענקית שערוכה בו כדי לתאם עם שאר חברי הקהילה מועד לתחרות און-ליין, גם לא במסגרת טורניר רשמי של הקהילה.

כמובן, תחרויות און-ליין אינן הדרך היחידה לזכות בפרסים בקהילה. מדי חודש אני אכריז על עד שני חברי קהילה חדשים אשר תרמו לקהילה במיוחד בחודש שחלף. הזוכים יזכו במשחקי Wiiware או Virtual Console, אשר יישלחו ישירות לקונסולה שלהם.

תחרות מסורתית נוספת בפורום, אגב, נקראת 'בורסת הציונים', ובה מתן ("_matan_") מעלה מספר שמות של משחקים העומדים לצאת לקונסולת ה-Wii בחודש הקרוב, ואנו מהמרים מה יהיה ממוצע הציונים לכל אחד מהם באתר הממוצעים.

אני מכריז על הזוכים בתחרויות השונות בסיכום חודשי שמועלה בתחילת כל חודש לגבי החודש שחלף. באותו סיכום אני גם מספר מה עבר על הקהילה בחודש האחרון, איזה פעילויות היו לנו, מה היו נתוניה הסטטיסטיים ועוד. את ארכיון סיכומי הקהילה ניתן למצוא באינדקס הפורום.

אך אם פספסתם את הסיכום החודשי, דרך עמוד חדשות קהילת נינטנדו תוכלו להתעדכן בכל מה שקרה בקהילה לאחרונה, מזהות הזוכים בתחרויות השונות, רענון נהלים ועוד.

מדי פעם אנו גם עורכים מפגשי קהילה שבה גם זוכים להכיר זה את זה באופן אישי, ומשחקים ביחד במשחקים השונים שהחבר'ה מביאים. באינדקס הפורום תמצאו הפניות לסיכומי המפגשים שהיו לקהילה. אתם מוזמנים לגשת, ולהתרשם.

כמו כן, ניתן למצוא אותנו בפייסבוק! אתם מוזמנים להירשם לקבוצה ולעזור להפוך אותה ליותר מעניינת. יש גם דיון לקבוצה בפורום שלנו.

לאחר שהכרתם קצת את הקהילה, תהיו מוזמנים לאשכול 'מי אנחנו' ובו תענו על השאלות הכלליות כדי שגם אנחנו נזכה להכיר אתכם.

לאחר שתסיימו לחתום ב"ספר האורחים" הזה שלנו, תהיו מוזמנים לת'רד ת'רד תאריכי יום ההולדת של חברי הקהילה, בו תעדכנו אותנו בשמכם ובתאריך יום ההולדת שלכם, כך שאם תהיו פעילים בפורום שלנו בתקופת יום ההולדת שלכם, אז נפתח ת'רד ברכה לכבודכם, סתם כדי שיהיה לכם שמח.

זהו, עכשיו אתם מבינים הרבה יותר טוב היכן אתם נמצאים, ואתם מוזמנים לקחת חלק בקהילה הטובה שלנו, להשתתף בדיונים, לתרום בתוכן משלכם, להתלהב ולהתרגש, אך לפני כן, כדאי מאוד לבקר בעמוד נוהלי הפורום. חשוב מאוד להקפיד על הנהלים כדי שיהיה לנו יותר נעים ומסודר כאן.

שימו לב, כל הדיונים שציינתי לעיל, ניתנים לאיתור קל באזור ה'שימושון' וה'דיונים כלליים', אשר נמצאים בצד שמאל של העמוד הראשי של הפורום.


דגל הקהילה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:03 05.04.2009 | BoZoM BoZoM

    למה פרסמתם אז זה בכלל?
    ראשון?

  2. 2

    13:10 05.04.2009 | han han

    כדי שתדע שאנחנו קיימים בוזום.
    אחלה כתבה רונן.

  3. 3

    13:41 05.04.2009 | NaorBlader NaorBlader

    וואו...>_>

  4. 4

    16:01 05.04.2009 | sleepy orc sleepy orc

    פאק

  5. 5

    19:11 05.04.2009 | JENOVA JENOVA

    nice katava

  6. 6

       | פורסם ע"י