הרשמה

המלחין של בטלסטאר גלקטיקה עובד בעבור קאפקום

מסדרת המד"ב למשחק מד"ב

השם בר מקרירי (Bear McCreary) אולי לא מוכר לרובנו, אבל המוזיקה שלו מוכרת יותר: בר הוא המלחין הצעיר שזכה להערכה בשנים האחרונות על המוזיקה שכתב לסדרות Battlestar Galactica ו-Terminator. לראשונה בקריירה שלו הוא גם מלחין פס קול למשחק וידאו - צפו לזהות את החתימה הסגנונית שלו במוזיקה של Dark Void, משחק הפעולה של קאפקום שצפוי לצאת הקיץ למחשב ולקונסולות.

Dark Void הוא משחק פעולה שאפתני מגוף שלישי, שמתרחש ביקום מקביל אליו נקלע גיבור המשחק, טייס תובלה, לאחר התרסקות במשולש ברמודה. הגיבור יוכל לעבור במהירות מריצה לטיפוס, לריחוף ולהטסת צפלינים עתידניים השייכים לגזע חייזרים בשם The Watchers, האויב הראשי במשחק. דגש על סביבות פתוחות יאפשר ללחימה לנוע במהירות מהקרקע לאוויר ובחזרה.

בראיון לגיימספוט מספר מקרירי שהוא התאהב בעולם המשחק דרך הקונספט ארט שהראו לו בקאפקום בשלבים מוקדמים יותר של הפיתוח, ומסביר איך הוא החליט שהמוזיקה המתאימה צריכה להיות סינמטית ועשירה יותר מזו שכתב לטלוויזיה. מכיוון שהוא מתעב חיקויים מסונתזים של תזמורת, שעדיין מופיעים בהרבה משחקים בימינו, שכרה עבורו קאפקום תזמורת חיה לביצוע ההקלטות. למרות השינוי בארסנל הצלילי, מקרירי עדיין סבור שמי שמכיר את העבודה שלו יזהה גם ברקע המוזיקלי של Dark Void את החיבה שלו לתופים ואטמוספירה "שבטית".

לסיום שולח המלחין קריצה לכיוון קונאמי ואומר שהוא היה שמח לעבוד על כותר בסדרת Metal Gear Solid. העובדה שבמשחקי MGS יש כל-כך הרבה קטעי קישור אולי מפריעה לשחקנים מסויימים, אבל מבחינתו זה מאפשר לו לעבוד באופן שווה יותר גם על מוזיקה לקטעים אינטראקטיביים וגם על מוזיקה ספציפית יותר לקטעים סינמטיים, מה שהופך את העבודה ליותר מגוונת.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:09 06.04.2009 | yony.z yony.z

    מגניב, אני אוהב את המוסיקה של Battlestar Galactica.

  2. 2

       | פורסם ע"י