הרשמה

NWN2 - קלאן Bloodrage נפתח

Bloodrage Clan, הקלאן החדש של קהילת Neverwinter Nights, נפתח רשמית, ומחכה לכם, חברים חדשים!

הקלאן ממוקם בשרת Midgard Saga.

קצת על השרת

Midgard Saga הוא שרת רולפליי, המבוסס בצורה רופפת על העולם שלנו בשנת 1000 לספירה כפי שאנשים האמינו שהוא נראה אז, עם דגש על המיתולוגיה הנורדית.

השחקנים מוצאים את עצמם על אי שהתגלה מחדש לאחרונה וכעת נערכת בו מלחמת שליטה בין המונותאיסטים לפאגאנים, כאשר ברקע הרשע שגרם לאי להעלם לפני מאות שנים מתעורר מחדש...

איך הכל התחיל - או - סיפורו של קלאן Bloodrage

הקלאן התחיל משני אנשים, קאלת וטיירק (Kaleth ו- Teyrahk), שני בני אדם שנפגעו עמוקות, בצורה זו או אחרת, מההתפשטות הנוצרית\מוסלמית ועבדו למען מטרה אחת - לשים לה סוף. קאלת, אדם בעל קשר ישיר לאלים שהשיג דבר או שניים בעברו, הצליח לאחד תחת דגלו עוד ועוד אנשים ולאחד אותם, תחת דברי כל האלים, להקים צבא קטן שלחם בלי סוף (בין אם בגלוי או בסמוי) כנגד הנוצרים והמוסלמים במטרה למנוע את התקדמותם ולהשיב אדמות כבושות לאלים מהאל אחד.

עד שהקסם הפסיק. האלים לא דיברו יותר, לא אל קאלת ולא אל אחרים. הקלאן החל להתפורר. בצעד של יאוש, המעגל העליון של הקלאן ביצע טקס עתיק יומין ובעזרתו גילו כי האלים ברחו והתבצרו באדמה חדשה, שם קיוו לעצור את האל האחד. בעת גילוי האי גרדאוויק , מה שנותר מהקלאן יצא לשם, בתקווה שזהו אותו מקום מדובר. עכשיו, לאט לאט, הקשר אל האלים חוזר... ומי יודע.. אולי גם הקלאן יחזור לתהילתו...

הצטרפות לקלאן

כל אחד רשאי להצטרף לקלאן, ללא הבדל גזע, נטיה או מקצוע, כל עוד הוא תומך אגרסיבי באלים הישנים ו\או מתנגד אגרסיבי לאל האחד,בתנאי שהוא מסכים לעמוד בחוקים (אותם אפשר למצוא בדיון השלם)

 

מעוניינים להצטרף? הכנסו עכשיו לדיון השלם שנמצא בפורום NWN, קראו את חוקי הקלאן והצטרפו!

 

*שימו לב: מדובר בקבוצת משחק/קלאן לNWN2. חובה להחזיק עותק מקורי של המשחק כדי לשחק ברשת*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:20 02.05.2007 | Yuspean Yuspean

    מעולה

    ככה יבואו עוד שחקנים

  2. 2

       | פורסם ע"י