הרשמה

חדשות פורום אסטרטגיה

מה חדש בפורום אסטרטגיה?

פורום אסטרטגיה ראשי ממשיך לצבור תאוצה ובשבוע האחרון נוספו סיקורים חדשים,דיונים ראשיים למשחקים האהובים על כולנו וכמובן חידון הפסח שממשיך לרוץ.

 

סיקורים חדשים ודיוני מידע

במיוחד בשבילכם הפורום השבוע הופצץ בסיקורים חדשים למלא משחקי אסטרטגיה ששווים בדיקה.  תוכלו למשל למצוא סיקור מעניין על משחק ההמשך של World In Conflict,אחד המשחקים שהפתיעו בתקופה האחרונה בז'אנר.בנוסף,תוכלו לדון על המשחק עצמו בדיון הראשי שמכיל מידע רב.

WarCfraft 3 מתחיל לקבל חשיפה רבה בפורום.אם אתם חובבי המשחק,הצטרפו לפורום ובואו להגיב במספר דיונים שנפתחו על המשחק: החל מהסיקור הראשי, ועד דיונים חדשים על הגיבורים במשחק והגזעים השונים.

 

עוד דיונים ראשיים!

השבוע,נפתחו מספר דיונים ראשיים שמפוצצים בתוכן ומידע רב על מספר משחקים. הדיון הראשי על Company Of Heroes והדיון הראשי על Supreme Commander

 ממתינים לכם! שווה כניסה.

 

פעילויות ותחרויות

חידון

הפסח נמצא בעיצומו,כנסו עכשיו ובדקו את הידע שלכם בתחום משחקי האסטרטגיה.

כמו כן,בעתיד אמור להתקיים טורניר ענק בWarcraft3,הכל תלוי בכם הגולשים שאינם רשומים.הרשמו עכשיו לאתר ויגיימס ותוכלו להשפיע!

רוצים לקדם את המשחק האהוב עליכם? זקוקים לעזרה? אני וגולשי הפורום תמיד נשמח לעזור.

המשך חופשה נעימה, ואל תשכחו                                                                                                                                    פורום אסטרטגיה ראשי-הבית החם של שחקני האסטרטגיה!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:43 13.04.2009 | Eli_King Eli_King

    אחלה!שווה להכנסס

  2. 2

    21:24 14.04.2009 | HellTH HellTH

    walla?

  3. 3

       | פורסם ע"י