הרשמה

ריאיון עם Eshez

לטורניר Command and Conquer 3 Tiberium Wars, שהחל ב-9.4.07 , עם 32 שחקנים, יש זוכה! Eshez הפתיע בכך שהצטרף לאחר תחילת הטורניר, בכך שהחליף מתחרה שלא הופיע. ומשם, לחם את דרכו עד לניצחון הגמר!

כעת יוכל Eshez לבחור בין גרסאת האספנים (Kane edition) לבין 200 ש"ח.

ריאיון עם Eshez

Hipno: קודם כל, ספר לנו קצת על עצמך.
Eshez: אני ארז דרוק בן 20 מאבן יהודה, מנגן על סקסופון מאז גיל 10 בערך,זהו התחביב העיקרי שלי.

בנוסף אני אוהב מאוד משחקי אסטרטגיה למינהם,שיחקתי גם לא מעט במשחק לוח בשם אות'לו(רברסי) בו הגעתי לרמה די גבוהה. אוהב לאכול, להיפגש עם חברים, לשחק כדורסל וסרטים.

Hipno: מזל טוב על הזכייה! איך ההרגשה להיות מנצח?
Eshez: תודה רבה, ההרגשה באמת טובה. ההתרשמות הראשונה שלי מהטורניר הייתה שזה הולך להיות ממש קל לקחת את המקום הראשון. לא היה לי הרבה ניסיון במשחק אבל הנחתי שרוב החבר'ה אם לא כולם לא ממש מנוסים. לאט לאט הבנתי שחלק מהחבר'ה הם בעלי ניסיון במשחקי אסטרטגיה ובנוסף עוקבים אחרי רפילייס (Replays) של המקצוענים ויודעים לשחק בצורה דומה. הייתי לחוץ מאוד מהמשחק נגד Nethiox ומהמשחק נגד Jaymz. קיבלתי את הרושם ששניהם שחקנים טובים(דבר שהתברר לי כנכון) וכמו כן הופתעתי מאוד מ-Snirmana שהיה קרוב מאוד לננצח אותי(חבל שהריפליי (Replay) לא קיים יותר.

עכשיו כשאני יודע איזה שחקנים התמודדו בטורניר הזה אני מרגיש די טוב עם עצמי, וגם יודע שהיה לי לא מעט מזל.

Hipno: אחריי שניצחת את הטורניר , אתה תשתתף בטורנירים נוספים בקהילה?
Eshez: במידה ופורמט הטורניר ישאר כפי שהוא, אני לא בטוח במאה אחוז. כולם כבר יודעים את דעתי על צורת התנהלות של הטורניר האחרון. במידה ויעשו כמה שינויים אני לא רואה סיבה לא להשתתף בטורנירים הבאים. אני מניח שכל עוד ויש פרסים הסבירות שאני אשתתף גבוהה.

Hipno: מה גרם לך להיכנס ל- ? Command and Conquer
Eshez: אני מעריץ גדול של הסדרה(במיוחד המשחקים הראשונים). החלטתי שאני חייב לתת למשחק הזה צ'אנס, למרות שEA ידועים באומנות הריסת המשחקים שלהם . לפי דעתי המשחק צריך עוד הרבה עבודה, בעיקר של איזון, ואני באמת מקווה שEA יבינו את זה ולא ינטשו את המשחק עוד שבועיים.

Hipno: מילה לקהילה?
Eshez :קודם כל אני חייב ל Sickness התנצלות על הטכני שקיבלתי ממנו. אני מקווה שכולם ימשיכו לשחק וישאפו להשתפר ולעזור לחדשים, וכמובן, להנות מהמשחק. אני ממליץ לכולם לקנות את המשחק ולשחק ONLINE כי זה פשוט עולם אחר(בלי שניסיתי אני יכול להעיד.

ולמי שרוצה להשתפר, אין כמו לעקוב אחר ריפלייס של השחקנים הטובים ביותר, וללמוד מהם, זאת הדרך הכי מהירה וקלה להפוך לאחד מהם. וחג עצמאות שמח כמובן.

Hipno: ארז דרוק! היה תענוג לראיין אותך.
Eshez: התענוג הוא שלי. שכחתי לציין שאתה עושה עבודה מצויינת ומשקיע הרבה מעבר למה שהייתי מצפה ממנהל פורום. תמשיך כך והקהילה רק תגדל.

הטורניר שהסתיים הוא רחוק מלהיות האחרון, צפו לעוד המון טורנירים מכל הסוגים, עקבו אחריי הפעילות בפורום, יש למה לצפות.

  • לקהילת Command and Conquer ,לחצו כאן.
  • לידיעה לגבי הטורנירים הקרובים,לחצו כאן.
  • להורדת עורך המפות מכספת האתר: כאן

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י