הרשמה

מגזין הסימולטורים: גליון מספר 3

הגיליון השלישי של עיתון פורום סימולטורים עולה לאוויר! ואתם מוזמנים להיתעדכן בכל מה שקורה בז'אנר הסימולטורים, ובקהילה בכלל!

הפעם, יהיה גיליון שונה קצת, פינת הפאצ'ים והתוספות לא תופיע הפעם מכיוון שרוני, הכתב שלה, שוהה עכשיו בספרד. בגלל זה, עולה פינה חדשה (שהייתה אמורה לעלות בשבוע הבא), ששמה הוא "האירוע החשוב בקהילה" בפינה זו, שאני אהיה הכתב שלה, תוכלו לראות מהו הדבר הכי חשוב שקרה בקהילה, בין עם זה דיון, או בין עם זה מהו שקורה, או עידכון לגבי דבר מסויים. אני מקווה שפינה זו תוסיף לעיתון.

למי שעוד לא קרא את העיתון, להלן צוות הכתבים:

  • RoDeX - כתב פינת האירוע החשוב בקהילה.
  • רוני Death Spirit -כתב העדכונים והתוספות.
  • ירין Terminator - המראיין.
  • שמעון gigamer - כתב עינייני השבוע של הקהילה.

גיליון 1#

גיליון 2#

ראיון עם gigamer כתב :Terminator

Gigamer הוא משתמש אשר פעיל מאוד בפורום סימולטורים. הוא משקיע בפורום מעל ומעבר ומנסה להנעים את שהייתם של כולם בפורום.

ש: ספר לנו איך התחלת להתעניין בסימולטורים.
ת: כשקיבלתי את המחשב שלי לפני כמה חודשים, קיבלתי יחד איתו את הסימולטור הקרבי של מיקרוסופט : Combat Flying Simulator

ש: מהו הסימולטור המועדף עליך ולמה?
ת: בינתיים הסימולטור המועדף עליי הוא זה שהזכרתי מקודם כי אני אוהב סימולטורים קרביים. בקרוב אני אקנה IL2 שכנראה יתפוס את מקומו של הקודם.

ש: מה מושך אותך בסימולטורים ומה מעצבן אותך בסימולטורים?
ת: מה שמושך אותי בסימולטורים זה היכולת להסתכל על העולם ממבט על ולראות נוף ריאליסטי מדהים (אזרחי) קרבי: מושך אותי הקרבות האוויריים שאני כל כך אוהב (אני רוצה להתגייס לחיל האוויר).

מה שאני לא אוהב באזרחי הוא שנגמר לי הדלק או שיש בעיות אחרות כלשהן כמו רוחות צד וכו'. מה שמעצבן אותי לגבי קרבי הוא שמיירטים אותי ואני נפסל או שקשה לסיים את המשימה (אני לא בן-אדם עם הרבה סבלנות(. הערת המראיין: לשמעון יש פיוז קצר.

ש: האם היית בחוגי טיסנאות או ידע קודם באווירודינמיקה שבזכותם יש לך התנסות עם דברים מעופפים?
ת: הייתי בצעירותי בחוג טיסנאות ולמדתי את חוקי ברנולי.

ש: האם במציאות אתה נהנה כשאתה טס במטוס? אם כן, ספר על החוויה.
ת: בשבילי לטוס במטוס זו חוויה נהדרת! אני אוהב לשבת במושבים האחוריים, בהם יש שקט, ואני מסתכל מהחלון על כל מה שאני רואה. כבר הייתי פעמים אחדות בתא הטייס. לשמחתי הרבה דוד שלי עובד בנתב"ג וביליתי איתו רבות בעבודתו

ש: האם יש מקום מסויים אליו אתה אוהב לטוס?
ת: האמת היא לא. אני תמיד אוהב לטוס למקומות אחרים ולגלות אופקים חדשים.

ש: אני מניח שהמקצוע שתרצה לעסוק בו בעתיד יהיה קשור למטוסים או כל דבר שבאוויר. ספר לנו מה אתה רוצה להיות בעתיד ולמה דווקא בחרת במקצוע זה מכל התחומים הרחבים שיש בעולם התחבורה האווירית.
ת: הייתי רוצה להיות פקח במגדל הפיקוח כי זה כיף לשלוט ולהגיד לכל הטייסים מה לעשות מתי לנחות ולהמריא. אני גם רוצה להיות שם כי רוב מה שיש במגדל הפיקוח זה מחשבים ומיקרופונים. דברים שאני מאד אוהב...

ש: לאן לדעתך מועדות פניה של הקהילה?
ת: לפי דעתי, אם הקהילה תישאר במצב המורם שלה כיום, יש סיכוי שבעוד כמה חודשים היא תהפוך להיות כמו הקהילות הענקיות של ויגיימס.

ש: האם אתה חושב שעיתון הפורום תורם לקהילה או גורע ממנה?
ת: לדעתי העיתון תורם המון לקהילה. הוא מביא אליה אנשים חדשים, והוא עוזר למשתמשים אחרים שלא מזמן ראו את פורום סימולטורים עומד שומם להבין איזה השקעה עשה בה המנהל.

ש: האם יש לך רעיון לפינות ותחרויות חדשות שיעזרו לקדם את הקהילה?
ת: כן, לפי דעתי כדאי לקיים טורנירים אמיתיים בסימולטורים ולא רק במשחקי פלאש באינטרנט. הייתי רוצה גם שיהיו פינות חדשות על סימולטורים ולא רק דיונים כמו 'מה אתם שונאים בסימולטור'

ו-'מה מושך אתכם בסימולטורים' וכו'. הייתי רוצה שיהיו פינות נוספות על מטוסים אמיתיים, הליקופטרים, מנועים שלהם וכו'. בינתיים הנושא היחיד שמדבר על מטוסים אמיתיים הוא 'זהה את המטוס' ירין: שמחתי לראיין אותך.

שמעון: תודה רבה על הראיון ירין. היה כיף מאד להתראיין על ידיך.

הקהילה כתב: gigamer

טייסת ויגיימס הפרויקט הגדול של השנה ובקהילת סימולטורים! בפרוייקט נקיים טיסות בעלי סמלים ואירועים מיוחדים למדינת ישראל ובכלל, למשל, ביום העצמאות נקיים טיסות ותמרונים בצורת מגן-דוד.

המשחק המתוכננן לטייסת הוא IL2. אם יש לכם דעות לגבי סימולטור אחר, אתם מומנים בשמחה להגיב ולומר את דעתכם. פרטים נוספים על הטייסת בקישור למטה.

מסיבת הלאן לפורום סימולטורים הודיעו כי הוא יוכל להשתתף במסיבת הלאן של ויגיימס, אך הפורום עומד בדילמה קשה, איזה משחק לבחור? אתם מוזמנים לקחת חלק ולעזור לפורום להחליט איזה משחק לבחור.

*הדיון כולל סקר. תחרות ה-screenshot השבוע פתחנו בתחרות תמונות מסך מהמסך. אתם מוזמנים לצלם תמונות יפות מאיזה סימולטור שאתם רוצים, FSX, IL2, כוכב כחול, לא משנה. העיקר שהתמונה תהיה יפה, מגניבה או מושכת.

המשתמש שתמונתו תהיה מוצלחת ותגרור תגובות (טובות כמובן) יוכרז כמנצח! מספר המקומות מוגבל, מהרו והירשמו לתחרות!

'זהה את המטוס'

בפורום סימולטורים מתקיים זמן רב דיון 'זהה את המטוס'. הדיון הוא בעצם תחרות קטנה של ניחושים וידע ובה מעלים תמונות של מטוסים אמיתיים. מי שמזהה את המטוס, מנצח. פרס המנצח הוא שתורו להעלות תמונה.

שאלון

שאלון נחמד שיזם המשתמש Spirit Keeper יעזור לכם להבין עד כמה אתם מכורים ומבינים בסימולטורים. אתם, גולשי אתר ויגיימס וחובבי סימולטורים בכלל מוזמנים בכייף לענות על השאלון ולדעת אודותיכם לגבי סימולטורים.

תחרות פסח

תחרות פסח נמצאת לכלל סגירה מאחר ואין מספיק שחקנים. בואו, השתתפו, הביאו את חבריכם, קבלו מספר נקודות גדול מאד ותוכלו לזכות ופרס של מאות שקלים! לפרטים נוספים ומורחבים על התחרות הכנסו לקישור למטה.

האירוע של השבוע כתב:RoDeX

זו היא פינה חדשה, אני וצוות הכתבים של העיתון, מקווים שהיא תוסיף הרבה ותעשה אותו יותר טוב.

הדבר החשוב שקרה השבוע בקהילת סימולטורים, הוא טייסת Vgames, טייסת זו, הינו הפרוייקט החדש של הקהילה, והיא יכולה בקלות, לשדרג את קהילת סימולטורים עם לא את ויגימס ככלל!

בפרוייקט הזה, אנו דבר ראשון, רק נהנים, ומקווים לגרום גם לכם, הגולשים, הנאה גם כן. בפרוייקט הזה אנו בכל דבר חשוב שקורה במדינה או משהו שקורה בויגימס, נעשה מטס נחמד לכבוד זה. נצלם את מה שנעשה, למשל, תימרונים ומבנים בחג העצמאות, ואז מגן דוד בשמיים, נחמד לא?

עוד דבר נחמד, User Bar לכל טייס, ובכל שבועיים, נעלה בדרגות את אלה שהכי השקיעו בטייסת ובקהילה, כמו עזרה לאנשים, פתיחת נושאים מעניינים ועוד! נשתמש בדרגות אמיתיות של חיל האוויר הישראלי, ולכל דרגה יש יוסר באר שונה.

בינתיים, אנו רוצים לבחור את הסימולטור שבו נעשה את מה שנעשה, ולאחר מכן גיוס הטייסים. הסימולטור בהחלט צריך לעמוד בתנאים של מה שנעשה, אתם מוזמנים לבוא ולבחור גם!

טייסת Vgames

עד כאן לגיליון השלישי שלנו! מקווים שנהנתם!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י