הרשמה

אחד על אחד עם ניצן דיקשטיין

הראיון נכתב ונערך ע"י מנהל ארגון eSrael - mele.

צבע שחור: מראיין, מיכאל mele - מנהל ארגון eSrael

צבע אדום: העונה על הראיון, ניצן דיקשטיין(timmy) - מנהל אתר ויגיימס.

ניצן דיקשטיין

ניצן דיקשטיין

חלקכם מעריצים אותו, חלקכם מאשימים אותו בכל דבר רע שקורה לקהילה שלנו אבל בסופו של דבר רובנו מסכימים שהוא אחד האנשים שיותר משפיעים על קהילת הספורט האלקטרוני בישראל. תפסנו את ניצן דיקשטיין, מנהל אתר המשחקים ויגיימס, לשיחה קצרצרה.
 
אני לא באמת חושב שיש מישהו שלא מכיר אותך או את פועלך ניצן, אבל בשביל הפרוטוקול ספר לנו מעט על עצמך.
 
היי, שמי ניצן – בן 28, גיימר מזה 20 שנה, מנהל את אתר המשחקים הגדול בישראל www.Vgames.co.il.
 
אני אחסוך מהקוראים שלנו את המשחק המקדים וישר נקפוץ למים העמוקים. חלק גדול מהקהילה עם דגש על הרובד המקצועי מאשים אותך בניצול של הקהילה הישראלית ובעוד מספר מניפולציות כאלו ואחרות כאשר בראשם חוסר מקצועיות ואכפתיות. יש לך משהו לומר לכלל קוראינו?
 
קשה לי להתייחס למשהו שאינו קונקרטי, צר לי לשמוע על תחושות אלו מצד הקהילה ואני יותר משמח לקיים דו שיח עם שחקנים המרגישים מנוצלים ו/או של-Vgames כאשר אני בראשותה לא אכפת מהם. אני יכול להגיד בפה מלא שאני מופתע ממה שאתה כותב כאן – אני לא קיבלתי את הרושם הזה מהקהילה. תמיד יש שחקנים שאינם מרוצים מהמצב הקיים – אבל כבר ממזמן השלמתי עם העובדה שאי אפשר לרצות את כולם.
 
אתר המשחקים Vgames שם לו כדגל לתת מענה לקהילות הגיימרים הישראליות בכלל, וקהילות הגיימינג המקצועי בפרט. קהילות האתר מלאות בשחקנים מכל הסוגים – חובבנים ומקצוענים, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להשקיע את המשאבים המגובלים למקסום הנאת הגולשים. אנו הגורם היחידי בארץ שמקיים כיום מסיבות רשת למרות שאנחנו מפסידים מהם בשורה התחתונה – כן, אפשר לצטט אותי.
 
היות והדגש בשאלה הינו עליי באופן אישי, ובכן, אני נמצא בתחום כבר יותר מ-8 שנים, בזמן הזה הספקתי לקיים מעל ל-25 אירועי משחקים המוניים בהשתתפות מעל ל-10,000 גיימרים בסה"כ, מתוכם 2 מוקדמות אליפות עולם, כולל ליווי המשלחות. במסגרת ה-"קריירה" שלי בתחום ניהלתי 3 אתרי משחקים שנחשבו לאתרים המובילים והגדולים בתחומם בהם המשכתי לקיים אירועים כדוגמת מסיבות רשת, לארח שרתי משחקי, ולהריץ – באמצעות צוות מוכשר ומיומן – מאות טורנירים נושאים פרסים. אני מעריך שסך הפרסים שחולקו בכל הפעילויות והאירועים שקיימתי מגיע ליותר מחצי מליון שקל (כולל פרסים חומריים).
 
אני חושב שהרזומה שלי מדבר בעד עצמו. כן, היו תקופות שבהן נכנסתי לחברות חדשות ולא יכלתי להשקיע בקהילות המקצועיות מהן גדלתי כפי שהייתי רוצה – אבל בסופו של דבר כל העבודה הרבה שהושקעה/מושקעת באותם האתרים הינה למטרה אחת: להעמיד בסיס איתן דיו להקים קהילת גיימינג / תרבות גיימינג אמיתית בישראל שתוכל לתמוך בפעילויות מקצועיות קבועות בד בבד לעשרות שירותים נוספים שקהילת הגיימרים הישראלית זקוקה להן. כמובן שלספורט האלקטרוני תמיד היה ותמיד יהיה "מקום שמור בלב".
 
אני יכול לומר שאני לא מרוצה מהמצב הקיים כיום בקהילות הספורט האלקטרוני בישראל – זה נמצא גבוה מאוד ברשימת ה-TO DO LIST, מקווה שנגיע לשם בקרוב מאוד ונתחיל לבצע שינויים. לא חסרות תכוניות.
 
אני עצמי הייתי נוכח בלאן האחרון של ויגיימס, בחופשת חנוכה, ואני כמו חלק נכבד מהקהילה יצאתי מאוכזב עקב העברת המשחקים לאונליין. באותה נשימה אני חייב להגיד שאני ממש מתגעגע לתקופה של 3dv  , הקהילה היתה יותר אכפתית, יותר מקצועית וכך גם נראו האירועים שלנו/שלך. מה אתה חושב הסיבה לשינוי המשמעותי שחל בקהילה שלנו החל משחקנים ועד להנהלות השונות?
 
ראשית כל צר לי לשמוע שהתאכזבת. הייתי גם בין המאוכזבים – מאוד רציתי שהטורניר יסתיים און ליין, אך לצערי לא הצלחנו להשיג זאת. בזמנו נפתחו מספר דיונים שבמסגרתם התקיים שיח פתוח עם קהילת CS – גובשו מסקנות וננקטו צעדים להימנע ממצבים דומים בעתיד.
 
חשוב להבהיר באותה הנשימה שהאירוע הנ"ל היה ללא ספק האירוע הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל בכל ההיבטים, החל ממספר המשתתפים, מספר נותני החסות ועוד דברים רבים ששופרו מאירועים קודמים. CS היווה חלק מרכזי באירוע – ועל כן אי סיומו העיב על האירוע כולו, למרות שמרבית המבקרים שלא באו לטורניר ה-CS הביעו שביעות רצון מההפקה, הארגון והתכנים.
 
תקופת הלאנים שאתה מדבר עליה הייתה לפני כ-4 + שנים, כאשר 3dv היה עסק פצפון שכל מה שהוא עשה זה להתעסק במסיבות רשת. אכן זו הייתה תקופה נפלאה, במסגרתה קיימנו אירועים קטנים ואישיים מאוד. אני יכול לומר לך שהפעילות לא הייתה רווחית, ובשלב מסויים הפעילות נמכרה לגיימר – מה שהתחיל תקופה של כ-4 שנים במסגרתם אני באופן אישי לא יכלתי לקיים אירועים – היות ומקהילה קטנה של כמה אלפי אנשים, ניהלתי אתרים עם מאות אלפי גולשים – וכמה שזה היה קשה – מסיבות הרשת נדחקו הצידה.
 
גם מבחינת הקהילה קרו המון דברים.. בעבר היו המון חבר'ה מבוגרים בגילאי 18 – 21+, כיום רוב השחקנים הינם צעירים יחסית – וקשה יותר לצפות מהם להיות מקצועיים ברמה שהייתה באותה התקופה.
 
אנו נמצאים בימים אלו בחשיבה מחודשת לגבי כל אופן ביצוע הפעילויות של האתר. אנו שוקלים במלוא הרצינות לקיים אירועים אחת לחודשיים / רבעון – גם אם זה אומר מסיבות רשת נטו, על מנת להמשיך ולפתח את התחום ולהחזיר עטרה ליושנה (בחיזוק פורטל עם 750 אלף גולשים). אם וכאשר משהו יהיה רלוונטי – תדעו עליו J
 
לא מזמן פרסמתם בפורומים של אתר ויגיימס על תחילתה של שרשרת עונות מקצועיות בתשלום כאשר המטרה העיקרית היא להחזיר את היציבות והמקצועיות לקהילה שלנו. אתה מאמין בנושא והאם יש התקדמות?
 
אני מאמין גדול בנושא, והדבר נמצא על סדר היום שלנו. אני מקווה שבקרוב מאוד נחזור לראות ליגות מקצועיות או סמי-מקצועיות שיהוו בסיס לליגות מקצועיות עתידיות. אני חושב שספורט אלקטרוני מסודר ומאורגן יכול ליצור פלטפורמה למשיכת קהלים רבים ומגוונים.
 
היות ו-VGAMES אינו אתר פרטי, אלא שייך לחברה ציבורית – תהליכים כאלה לוקחים מעט זמן – אך הנושא מקודם באופן קבוע, ובקרוב עם חיזוק האתר בכוח אדם שאיני יכול לפרט אודותיו כעת – יהיה מישהו שידחוף את זה בפול גז – בנוסף אליי, שאין מה לעשות – אני עדיין מנהל אתר כלל VGAMES.
 
יש לא מעט אנשים "עיוורים" בקהילה שלנו שלא מודעים למצב הכלכלי העולמי ובין היתר לפגיעה הקשה בעולם הגיימינג המקצועי (החל מפשיטת הרגל של ה ESWC וסגירת הקבוצות של הארגון MYM). האם לדעתך המיתון המתחולל בעולם כולו משפיעה ישירות על הסצנה הישראלית ועל ויגיימס בפרט?
 
ממש ציער אותי לשמוע על ESWC, אני מקווה שמישהו יקנה את המותג וימשיך את המסורת.
 
עם תחילת המשבר הכלכלי גם VGAMES נפגעה בכך שלוג'יטק לא המשיכה את חסותה על הליגה. בנוסף לזה – לאחר האירוע המוצלח מאוד, ציפינו שנותני חסות באירוע יקחו גם חסות באתר. לצערנו זה לא יצא לפועל – כולם עצרו את התקציבים.
 
עקב המצב הנ"ל, התחלנו לעבוד מול מפרסמים הפונים לקהל צעיר – וכפי שניתן לראות באתר – יש לנו לא מעט פרסומות, כך שנכון לרגע זה האתר מצליח לשרוד את התקופה בצורה טובה. אני מקווה שבעתיד נראה חברות חומרה ומחשבים ישראליות (בין אם נציגיות ו/או מפיצים) הופכים להיות מעורבים יותר בסצינת הגיימינג הישראלית.
 
לאחרונה מסתובבות שמועות על אירוע נוסף בגני התערוכה מבית ויגיימס המתוכנן לחופש הגדול. תוכל לאמת את העניין ולמסור לנו פרטים נוספים?
 
אין אירוע קונקרטי שמתוכנן לחופש הגדול. אנחנו כל הזמן מתכננים אירועים – רצינו לעשות אירוע גם בפסח ולצערי לא יצא לפועל. יש תוכניות כלליות לקיים אירוע כמה שיותר מהר – לפני אליפות ישראל במשחקי מחשב, כאשר המועד הטבעי ביותר הוא חופשת הקיץ. מעבר לכך אין מה להרחיב בשלב הנוכחי – אנחנו כאמור מאוד רוצים להרים השנה לפחות 2 אירועים.
 
אוטוטו מסיימים. מה דעתך האישית על התנהלות הסצנה המקצועית, החל מהארגונים והקבוצות השונות ועד לשחקנים השונים, אשמח אם תיתן התייחסות והשוואה בנוגע למצב דאז וכיום.
 
קשה לי להתייחס למה שקורה היום – איני מעורב כפי שהייתי רוצה להיות מעורב, ולרוב אני "מוציא צ'קים" או מסדר מסיבות רשת קטנות במשרדים ששם יוצא לי לראות את השחקנים. בגדול נראה שנחישות השחקנים נותרה בעינה, מאידך המקצועיות ירודה יחסית לתקופת 3Dv.
 
כמובן שאין הדבר אמור להשליך על השחקנים – גם לנו כאתר יש חלק חשוב במצב הקיים. מה שחשוב זה שיש פוטנציאל, ואני תמיד בעד להסתכל קדימה.
 
לסיום ניצן, שמחתי לשוחח איתך תודה רבה על הזמן שהקדשת לראיון הקצרצר הזה ואני מקווה שהוא האיר עיניים לאנשים מסוימים בקהילתנו. יש דברים נוספים שתרצה להוסיף?
 
שמחתי לענות על השאלות – המייל שלי תמיד פתוח לחברי קהילה. שיהיה חג שמח ובואו לבקר אותנו ב-www.Vgames.co.il !
 
תודה ובהצלחה מיכאל.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:29 24.05.2009 | Dor Dor

    טוב... חח

  2. 2

    16:30 24.05.2009 | asi2211 asi2211

    ......

  3. 3

    16:36 24.05.2009 | CoMMaNdO CoMMaNdO

    אחלה ראיון!

  4. 4

    16:38 24.05.2009 | kobiSONN kobiSONN

    ggg

  5. 5

    16:38 24.05.2009 | Injection Injection

    יפה :)

  6. 6

    16:48 24.05.2009 | mrL mrL

    אחלה ראיון באמת.

  7. 7

    16:54 24.05.2009 | DannyTylis DannyTylis

    נחמד מאוד :)

  8. 8

    17:00 24.05.2009 | Arcadio Bianchi Arcadio Bianchi

    זה מנהל האתר , כבוד חברים :)

  9. 9

    17:17 24.05.2009 | holtex holtex

    חח ממש אהבתי את הלוגו..
    אחלה רעיון ניצן, מילים כדורבנות P:

  10. 10

    19:02 24.05.2009 | Pikitrick Pikitrick

    שיהיה בהצלחה :)ראיון יפה !

  11. 11

    19:17 24.05.2009 | ET2k ET2k

    נחמד, אבל נראה לי קצת "מקצועי" מדי (אם לא הייתי יודע שיש כל כך הרבה קהילות לא הייתי מבין מה הולך בריאיון הזה)

  12. 12

    19:58 24.05.2009 | cocainhore cocainhore (אורח)

    שמע לא יהיה בארץ משהו מעבר לזה.
    אין את האנשים המתאימים, ולא את הדבר המכריע שזה - כסף.
    אוקיי אפשר להשיג ספונסרים, אפשר לעשות לאן נחמד אבל לא יהיה
    משהו מעבר לזה - צריך להיות מציאותיים אתם חיים במדינת ישראל,
    מדינה שעל כל פיפס הכי קטן יש מיסים וכו' וכו'... ויש לזה סיבה אני משער.

    אתה מדבר כאן על פרסים של חצי מיליון שקל בכמה שנים, למרות
    שאני מאמין שקצת פחות - לאן אחד רציני בחו"ל זה בסדר גודל כפליים... עוד יותר זה מחזק את העובדה לא יהיה פה כלום מעבר.

    שורה תחתונה - רק ילדים יהיו פה וכל פעם יגדלו יתגייסו יגיע
    דור חדש, ככה זה.

    פעם הקהילה הייתה הרבה הרבה יותר נחמדה, סי אס מזמן מת...
    אני לפחות נהנה בזמני הפנוי לשחק tf2 , שהקהילה שם קצת יותר
    בוגרת והמשחק עצמו 30 רמות מעל סי אס.

  13. 13

    20:40 24.05.2009 | Tal Barami Tal Barami

    אני מסכים עם זה שמעלי בנוגע לכך שזמנו של הסיאס עבר ממזמן.
    צריך להתקדם למשחקים קצת יותר רציניים. משחקים כמו COD 4, TF 2 ועוד רבים אחרים יכולים להיות בעלי פוטנציאל לא רע בכלל.
    הבעיה בקהילת הסיאס, היא שהקהילה כבר לא בנויה מקהל גיימרים. הסיאס, כיוון שהוא משחק קל, מהיר, פשוט להבנה וכמעט לא דורש משאבים, פתח פרצה לשחקנים שהם לא גיימרים - ילדים שסתם רוצים לשחק בזמנם הפנוי (ויש הרבה כאלה)
    קהל הגיימרים עצמו לעומת זאת התקדם למשחקים היותר רציניים והיותר חדישים שעה ששאר העולם ממשיך להשקיע בסיאס רק כי הוא פוחד, או לא מוכן להכיר בשינוי הקרב.
    סופו של משחק כמו סיאס הוא להיזכר כמשחק שקידם את תחום הגיימינג העולמי כמה צעדים משמעותיים, אך את שעת השיא שלה עברה הקהילה כבר ממזמן.

  14. 14

    21:25 24.05.2009 | wokinstorm wokinstorm

    אני מסכים אם השני האנשים מעלי כן CS מת וקהילה שם לרוב בנוי לרוב מילדים קטנים בלי לעליב אף אחד.
    אני חושב שצריך להשקיע טיפה יותר גם בקהילות הקטנות ולא רק בקהילות גדולות כמו CS שקטן אם הזמן או GTA SA לדעתי צריך גם בTF2,COD,TOTAL WAR וכו כל מני קהילות קטנות שלא בקבלות הרבה צומת לב ביגלל שני הקהילות המרכזיות פה אפשר להגיד.

    בקשר לראיון די נהנתי ליקראו וליראות את הדעה של ניצן.

  15. 15

    22:27 24.05.2009 | LipToNN LipToNN

    =]

  16. 16

    23:59 24.05.2009 | mikiz mikiz

    טוב

  17. 17

    10:20 25.05.2009 | Gsmart Gsmart

    לגבי שהCS מת אתם ממש טועים... לומרות שהגדולים והבוגרים גם בארץ וגם בעולם הלכו ישנם שחקנים שמחליפים אותם לאט לאט וגם פה זה קורה הקהילה עכשיו במשבר עקב כל המצב הכלכלי וכמות הילדים הקטנים שהורסים אותה... בשביל זה קיימת האפשרות להיתקדם ולהשאיר מאחור את השחקנים הרגילים ולהיתקדם למועדונן המתקדם ומהקצועי....

    הCS לא ימות בזמן הקרוב תאמינו לי... זאת עדיין התחרות המרכזית בכל תחרות ספורט אלקטררני בארץ או בעולם.

  18. 18

    15:40 25.05.2009 | Tal Barami Tal Barami

    Gsmart, אני לא מסכים איתך.
    CS הוא משחק ישן מדי לטעמי והקהילה העולמית דורשת שינוי.
    הספורט האלקטרוני יכול בקלות להתפתח לעשרות כיוונים חדשים ולהתקדם למקומות אחרים. להישאר בעבר עם משחק ישן וקבוע מראש לא יקדם את קהילת הגיימינג, אלא ישאיר אותה במקום.
    משחקים כמו TF 2 הם הדוגמה הבולטת ביותר לכך שספורט אלקטרוני לא חייב להיות "אתה ללונג, אתה למידל ואני למערה של B" מבחינת טקטיקה.

  19. 19

    16:18 25.05.2009 | Niqusem Niqusem

    #14, תרשה לי לחלוק על דעתך, אם אתה אומר שרוב קהילת CS 1.6 בנוייה מילדים קטנים אתה טועה ובגדול!

    אגב, זה שאתה עצמך כותב עם שגיאות כתיב לא ממש מוסיף לרזומה שלך, רק מראה באמת מי הילד ה"קטן" פה.

    CS, אולי משחק ישן אך הוא מתחדש עם הזמן ומתאים את עצמו לקהילה העולמית ולמשחקים האחרים בין היתר, ב STEAM עובדים על המשחק הרבה ולדעתי יותר מאשר משחקים אחרים, קהילת CS 1.6 הארצית אם אני לא טועה היא הקהילה הכי גדולה כיום, ויש למעלה מ30 אלף שחקנים שמשחקים בכל רחבי הארץ, אגב בקהילת Vgames.CS יש כרגע כעשרת אלפים שחקנים מה שאומר שאנחנו אפילו לא בחצי הדרך!

    המשחק הוא בין הטובים שהכרתי ולדעתי זה שהדרישות שלו לא גבוהות רק מוסיפות ליחודייות שלו!
    שחקנים מכל הגילאים יכולים לשחק ולהתקדם ואנחנו בצוות הקהילה שבראשו אני עומד, פותחים להם את הדלת לשחק בגאדרים עם שחקנים אחרים מהקהילה, קלאבים פתוחים 24/7 ובחינות למועדון ה - Advanced אחת לשלושה שבועות.

    כמו כן, מדי שבוע אנחנו מקיימים טורניר ODC/TDC ל 8/16 קבוצות, תלוי בביקוש וזאת למען פעילות תמידית של קלאנים צעירים בקהילה, כמו כן יש לנו גם טורניר חודשי של קלאנים ללא הגבלת מס' הקבוצות עם פרס ראשון על סך 500 ש"ח וזאת על מנת לתת לקלאנים רציניים ואקטיבים מענה ואפשרות לגדול ולהתפתח בקהילה שלנו.

    לא ארחיב יותר מדי ורק רציתי להגיד שכל מי שיש לו את המשחק או מתכוון לקנות, מוזמן לבקר בפורום הראשי שלנו בכתובת Cs.Vgames.co.il ולהנות משלל פעילויות!

    כמו כן, תמיד אפשר לפנות אליי לכל בקשה או שאלה למייל האישי שלי בכתובת: [email protected].

    המשך יום מהנה!

  20. 20

    19:19 25.05.2009 | tamirdaan tamirdaan

    נחמדד

  21. 21

    19:53 25.05.2009 | timmy timmy

    חבר'ה, בואו לא נהפוך את הראיון לריב של CS נגד משחקים אחרים או משחקים אחרים נגד CS. זה מיותר, כולנו תחת קורת גג אחת.

    מבחינתי ספורט אלקטרוני אינו משחק - אלא קונספט, ואם עושים מסיבת רשת - כל קהילה רצויה וחשוב שתגיע על מנת א. להראות נוכחות ב. להראות לשחקנים אחרים שזה כן משהו שאפשר לעשות - וכך הקהילה גדלה.

    בנוגע לכך שאי אפשר לקדם כלום בארץ - ובכן, עובדה שכן היו זמנים מדהימים בסצינת הספורט האלקטרוני הישראלית. אם הגענו לזה בלי שום משאבים - בלי שום גב כלכלי, ובלי שום נותן חסות, אז להיכן אנחנו יכולים להגיע שאנחנו אתר ענק עם 800,000 גולשים מדי חודש.

    תסתכלו לצדדים - תראו פרסומות. אנחנו בדרך הנכונה, אני מאמין שהפריצה של הספורט האלקטרוני בישראל תהיה ב-2010, כאשר כבר השנה יהיו שינויים מורגשים.

    אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו - וכל גיימר שיושב בצד וכותב תגובה שלילית - א. פוגע במטרה של כולנו כי לך תדע מי קורא את התגובות האלה (ותופתעו לגלות שסמנכ"לי חברות קוראים אותם) ו-ב. חשוב שיפסיק לעשות זאת ויתחיל לחשוב איך הוא בעצמו יכול לגרום לכך שהסצינה תהיה ברמה שהוא רוצה.

  22. 22

    20:47 25.05.2009 | cocainhore cocainhore (אורח)

    Niqusem, שיחקתי סי אס לפני שכולם פה ידעו מזה, עוד מהתקופה שהיה ILF ומהתקופה שטימי היה באיזה ערוץ... פשוט ברח לי השם הרבה לפני 3dv, זה פשוט לא הניק שלי שיחקתי סי אס מיציתי עברתי ל tf2 שיניתי ניק כי הישן מאוס עליי.

    סי אס - סוס מת, כמה שלא תריץ תחרויות, וכמה שלא תעשה לאנים ולא משנה מה קורה בעולם, המשחק הזה כל כך לעוס ולא מתקדם לשום
    מקום שזה לא מפליא שבקהילה של סי אס יש 90 % ילדים. אני לא יגיד 100 אחוז כי אתה תתחיל להתווכח... אז אני מוריד קצת.

    שום דבר מאז שעזבתי את סי אס לא השתנה, 4 וחצי מפות שעושים בהם משחקים, אותה משחקיות ללא שום חידוש כבר 6 שנים אני חושב, ותוסיף לזה גרפיקה בת 200 שנה בשילוב של חוסר מקוריות טוטאלית ותקבל את מה שאתה קורא לו -סי אס.

    שאנשים יתקדמו וינסו לא יראו, יבקרו ויחזרו לסי אס, שאנשים
    ינסו ואני מדגיש את ינסו וישחקו כמה וכמה ימים במשחקים כמו
    tf2 \ cod 4 \ bf תאמין לי זה כמה סקאלות מעל סי אס, אני אומר לך בתור שחקן סי אס ותיק פצצות... אין מה להשוות זה סוס מת.

    ולגבי הדרישות... אני משחק tf2 אם מחשב שיש לו איזה 5 שנים
    אחורה, אמנם אני סובל מחוסר fps , אבל זה פשוט חרטה מחשב ב 3000 שקל חדש היום מעלה לך את המשחקים האלה בסדר גמור.
    אם אתה גיימר שאוהב משחקים ואתה רוצה להוציא מהמשחק את ההגדרות הכי גבוהות סבבה - 4000 אולי קצת יותר יעלו לך את המשחקי אינטרנט הללו מעולה.

  23. 23

    22:26 25.05.2009 | wokinstorm wokinstorm

    19 אני יודע שאני כותב אם שגיות אני עולה חדש תודה רבה.
    ואם אפשר בבקשה הסבר איפה בדיוק המשחק מחדש את עצמו CS לא הישתנה כימת מאז שהוא יצא כן מודים וזה אבל אני מדבר על התמונה הכללית אבל לא משנה.

    17 אני לא ממש מסכים איתך לדעתי אחת הסיבות הגדולות שCS עדיין משחק מכרזי בתחרויות וכו היא כי אנשים מפחדים לעזוב את זה יותר מדי אנשים משחק בזה וחושבים שאם הם יעזבו או יפחתו בתחרויות של CS אנשים לא ישמחו אבל פה הם טועים כן צריך להשקיע במשחקים אחרים אני לא אומר לעזוב את CS אבל גם טיפה לזכור שיש עוד הרבה משחקים אחרים שלדעתי פי כמה וכמה על CS כמו COD 4 שאם באמת ישקיעו בתחרויות וכו במשחק הזה ובקהילות בכללי אני חושב שזה יכול לעבור את הרמה של CS.אבל כן אולי זאת טעות וCS רחוק מלמות וזה די מפתיע למרות שכימת מאז שהוא יצא הוא לא ישתנה אני מדבר על מאז CSS אבל יאללה בו נעזוב את הנושא הזה.

    ו21 כן אנחנו מתקרבים אני מנייך לרמה הרבה יותר גדולה פה בארץ בקשר לתחרויות של משחקים וכו אבל גם מתחרקים אפשר להגיד אנחנו עושים צד אחד קדימה ושני צעדים אחורה כי כן כל שנה אנחנו עושים משהו חדש או לפחות מסנים לעשות משהו חדש אבל מרוב הפחד שזה יכשל אנחנו נושארים אם אותו נוסחה.

    כמו למשל הייתי ב 2 מפגשים האחרונים של VGAMES השנה ושנה שעברה ולא הרגשתי הבדל גדול אותו דבר כימת היה באו 100 ילדים אם מחשבים לCS כמה עמדות של מחשבים לכיף ותחרויות קטנות אבל עוד הפם הכל היתרכז בCS ואם אני ימשיך לדבר על זה נחזור לאותו נק' שאנחנו נישארים אם CS בתחרויות כי אנשים לדעתי חוששים לעבור למשהו אחר כמו COD או TF2 או לא יודע מה מפחד שאנשים פשוט לא יבוא לא ישתתפו,אז נישארים אם CS כי יודעים שזה מחזיק אנשים באים לשם ומבאים פרסים של שווי 1000 שקלים.

  24. 24

    00:51 26.05.2009 | Sipid Sipid

    אני רוצה לדעת למה הפרסים של הלאנים כל כך נמוכים לדוגמא 1500 שקל מקום ראשון . זה כלום

  25. 25

    20:20 26.05.2009 | vilqnE vilqnE

    אחלה רעיון :)

  26. 26

    10:50 27.05.2009 | Fucile Fucile

    למספר 24,
    1500 שקל זה כלום? כמה אתה רוצה? 150 אלף?
    אתה ממש מגזים, ישראל במיתון ואתה רוצה טונות של כספים?
    זה נשמע כאילו עלית משוודיה בשביל לשחק פה..

  27. 27

    16:16 27.06.2009 | poisoning poisoning

    nice

  28. 28

    17:04 29.07.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    24 שתוק כבר יאווו תגיד תודה שיש פרסים ושב בצד.
    תגיד תודה שההנהלה מארגנת לנו פרסים כי לאן זה לשחק עם החברים מהמחשב לא בשביל לקבל פרסים.
    אם אתה בא רק בשביל הפרסים עדיף שלא תבוא בכלל!
    מאיפה אתה חושב שההנהלה של VGAMES תפליץ עוד כסף?
    אז תגיד תודה ושתוק!

  29. 29

       | פורסם ע"י