הרשמה

בליזארד: אתר חדש

אתר חדש לבליזארד, ומידע חדש על המבוך הסופי והקשה ביותר של The Lich King

חברת בליזארד השיקה אתמול עיצוב חדש ומעודכן לאתר הותיק שלה. אין מדובר  במהפכה מוחלטת- האתר עדיין שומר על אותם גוונים כחולים-שחורים אפלים- אלא בארגון-מחדש של החלקים המוכרים באתר בצורה נוחה יותר.

בגדול, האתר החדש של בליזארד מחולק לשלושה: מדור המשחקים, ממנו אפשר לגשת ישירות למידע על המשחקים הקיימים ועל המשחקים שבפיתוח; מדור החברה, שבו מידע עסקי ומסחרי על בליזארד; ומדור הקהילה, שבו ניתן למצוא את הפורומים הרשמיים ומידע על תחרויות, פודקסטים והניוזלטר של החברה. עוד ניתן למצוא באתר מדור תמיכה לבעיות במשחקים וכן את חנות הרשת הרשמית של בליזארד.

Icecrown Citadel: The Frozen Halls, רייד חדש ל- 5 שחקנים

במקביל להשקת האתר החדש שיחררה בליזארד מידע נוסף על Icecrown Citadel, המבוך (רייד) הקשה והאחרון של חבילת ההרחבה The Lich King, שיתווסף למשחק בטלאי 3.3. במבצר האימתני הזה תוכלו לנסות את כוחכם מול כס המלכות הקפוא של ארת'אס בכבודו ובעצמו בקבוצות של 10 או 25 איש, והוא יכלול גם אגפים קטנים יותר, לקבוצות של 5.

אחד מהאגפים הללו הוא The Frozen Halls, שכולל שלושה חלקים, ובמהלכו תתבקשו לעזור לכוחות התוקפים את המבצר על ידי חדירה לאגפיו המשניים וחיסול בני בריתו של ה- Lich King. את השחקנים תוביל לאורך הלחימה נסיכה לוחמת שתשלט על ידי המחשב, וסופו של העימות בקרב אימתנים מול ארת'אס בכבודו ובעצמו.

- מידע רב נוסף על ה- Dungeon החדש תוכלו למצוא כאן

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:35 01.10.2009 | Itaibigplanet Itaibigplanet

    נחמד

  2. 2

    12:01 01.10.2009 | יניב יניב (אורח)

    אם זה ל5 אנשים אז זה לא נקרא רייד אלה Dungeon

  3. 3

    22:53 01.10.2009 | ArchPsion ArchPsion

    ל-2
    כל הידיעה הזו מדבר על הרייד ל-10 ו-25 שחקנים... רק הפסקה האחרונה מדברת על אגף ספציפי ל-5 שחקנים.

  4. 4

    10:44 02.10.2009 | יניב יניב (אורח)

    למה קשור רייד קראה רק אם יש 6 אנשים אם אין זה Dungeon

  5. 5

       | פורסם ע"י