הרשמה

טורניר F.E.A.R: סיקור הגמר!

אליפות חנוכה ב-F.E.A.R Combat - סיקור הגמר!

ביום שבת ה-23 לדצמבר, בשעה 18:00, התנהל גמר טורניר F.E.A.R במסגרת "חנוכה של תחרויות". בגמר השתתפו מבין טובי השחקנים בישראל ואף באירופה, וביניהם: Katha מקלאן cdap, וPotato מקלאן ZORN, וגם Ascendancy, ועוד רבים וטובים.

בשעה 17:40 החלו השחקנים להכנס לשרת, לאחר שקיבלו את כתובתו והסיסמאות, ועד מהרה החלו לטבוח אחד בשני כבר בשלב החימום. במשחק היו 12 שחקנים, אדמין וצופה.

המשחק החל חלש, ולקח לשחקנים מספר דקות להתאקלם, אך זמן לא רב לאחר מכן הם החלו להתחמם. כמצופה, Katha הסתנן אל ראש הרשימה ראשון, ושם נשאר עד סוף המשחק. הקרב האמיתי התנהל על המקומות השני והשלישי. אל המקום השלישי הגיע Mishoss ברבעון הראשון עם 12 הריגות, ו-Ascendancy אל המקום השני עם 13 הריגות. אומנם שניהם נעו ונדו לאורך כל המשחק, אך היה זה Ascendancy שלקח בסופו של דבר את המקום השלישי.

במחצית יכולנו לראות כיצד Potato מקלאן ZORN הצליח להסתנן אף הוא למקום השני, ושם נשאר עד סוף המשחק. במחצית עמד Potato על 61 הריגות, אך גם היה לו מספר מיתות "מרשים" ביותר, של 50 (מזכיר לי אותי, הורג הרבה ומת הרבה). Katha כבר במחצית "גירד" את 100 ההריגות, עם 81, ו-41 מיתות. הישג די מרשים למפה כה צפופה, בהתחשב בכמות השחקנים.

זמן קצר לאחר תחילת המשחק הבנו ש-Katha ו-Potato "עקשניים" לגבי השארות במקום הראשון והשני, ולא זזו משם. המתח האמיתי, בעצם, התנהל בין Dolevh2 מקלאן CRi לבין Ascdenancy "הידוע לשימצה". שני השחקנים ניסו לדחוף אחד את השני מהמקום השלישי למקום הרביע - כידוע, המקום השלישי הוא האחרון שמזכה את השחקן בפרס כספי.

בין המחצית לסיום המשחק שלט Dolevh2 ביד רמה במקום השלישי למשך זמן לא קצר, אך שניות ספורות(!!) לפני סיום המשחק חטף אותו Ascendancy מידיו, ולקח את הפרס.

שחקנים רבים בגמר הראו יכולת יוצאת דופן בהריגה, וכן עמידה מול השחקנים הטובים שיש לקהילה בארץ, ואולי אפילו באירופה, להציע, ועל כך כולם מקבלים הצדעה מאיתנו, וח"ח עצום על ההשקעה. עצם העובדה שהגעתם לגמר היא כבר סוג של נצחון בפני עצמו.

שחקנים שבלטו ביכולת המשחק שלהם היו Mishoss, שהתיישב במקום השלישי עד סיום הרבעון הראשון, אך לא הצליח להחזיק בו. גם superdead, הידוע גם בתור sD, הגיע למספר הריגות מרשים ביותר. וכמובן Dolevh2, שהחזיק ביחד עם Ascendancy את הפוקוס (לפחות בשבילי) והמתח לאורך רוב המשחק.

הזוכים הם:
במקום הראשון: Katha, מנהיג נבחרת ישראל ומייסד Ta1nted.
במקום השני Potato מקלאן ZORN
ובמקום השלישי Ascendancy חבר בקלאן icU.

תמונות:
רבעון ראשון
מחצית
רבעון אחרון
סיום

תמונות וסרטונים נוספים יתווספו בהמשך, צפו לעידכונים...

מקווים שנהנתם!,
צוות Vgames.co.il

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:40 25.12.2006 | Helical Helical

    היה טוב

    סך הכול היה טוב, בהתחשב בזה שאני משחק רק שבוע בערך אני מרוצה.
    היה ברור ש Katha יקח, אני לא מכיר את כולם ממש אבל שיחקתי איתו במשחקי ההפעלה, והוא שלט לגמרי.

    תודה רבה לצוות vgames שאירגן הכול, היה פשוט תענוג.

    שוב אני משחק רק שבוע אז אני מקווה לעשות יותר טוב פעם הבאה :)

    gg.

  2. 2

    18:44 25.12.2006 | תומר אהרונסון תומר אהרונסון

    ל-Helical

    אין בעד מה בכלל, בשביל זה אנחנו כאן.

    צפו להפתעות נוספות בעתיד! :)

  3. 3

    02:44 26.12.2006 | Katana Katana

    צופה

    ה"צופה" זה אני :)
    חוץ מהשליטה של KATHA במקצה, הרשימה אותי החזרה של ASC שפתח רע את המשחק אבל עשה חזרה מרשימה עד שאף לזמן קצר היה במקום השני.

  4. 4

    23:03 26.12.2006 | DMaster DMaster

    אחרון :D

    לא הלך לי טוב... T~T

  5. 5

    03:01 27.12.2006 | JIEI JIEI

    טורניר פגז

    נקווה שיהיו עוד הרבה כאלה בעתיד

  6. 6

    12:30 29.12.2006 | Carb0n1zer Carb0n1zer

    חבל שלא נערך יום קודם

  7. 7

       | פורסם ע"י