הרשמה

כלכליסט: Wii- הכניסה לנשים בלבד

ad banner
ad banner

באייטם שלא ברורה מטרתו או המקור שלו מציין אבנר קשתן מ"כלכליסט" כי נינטנדו הצליחה להגדיל באמצעות ה- Wii את שוק המשחקים, לצאת מהדמוגרפיה של גברים בני 20+, ולפנות גם לנשים בנות 35 ומעלה. כעת, גם סוני ומיקרוסופט מנסות ללכת בעקבות נינטנדו, ולהוציא צורות שליטה חדשות ואינטואיטיביות שיקרצו לציבור רחב.

הכל נכון, אבל מה היה דחוף ל"כלכליסט" לדבר פתאום על משהו שידוע לנו כבר שנה? מוזר...

הכניסה לנשים בלבד

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:42 07.12.2009 | ET2k ET2k (אורח)

    ההסבר פשוט מאוד : אין יותר מה לכתוב על האייפון :-P

  2. 2

    10:53 07.12.2009 | papmap papmap

    זה עלwii
    חתיכת סתום

  3. 3

    12:02 07.12.2009 | FoXie FoXie

    נו יאידיוט הוא אמר שלכלכליסט אין יותר מה לכתוב על האייפון (וזה כאילו כל האתר שלהם) אז הם כותבים כתבה "חדשה" על הWII

  4. 4

    15:23 07.12.2009 | גדעון גדעון (אורח)

    סתם קטנוני, כתבת סיכום שנה, נכונה מאוד
    הבעיה היא שגיימר - חיים בסרט

  5. 5

       | פורסם ע"י