הרשמה

הדמו של גיטר הירו: ואן היילן הגיע

הדמו של המשחק החדש בסדרת גיטר הירו, שמתרכז בשירי להקת הרוק "ואן היילן", הגיע לשירות ה- Xbox Live (האמריקאי, אני מניח, לא שזה מונע ממישהו להוריד אותו).

הדמו כולל, למרבה הפלא, שני שירים בלבד של ואן היילן עצמם (Eruption ו- Panama), ועוד שני שירים של להקות אחרות (Dope Nose של Weezer ו- "The End of Heartache" של Killswitch Engage's.

אבל מי, לכל הרוחות, מעוניין במשחק גיטר הירו של ואן היילן דווקא?

הדמו של גיטר הירו: ואן היילן הגיע ל- Xbox Live

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:15 09.12.2009 | yuvganuv yuvganuv

    ואן היילן אדירים, אבל באמת לא שווים משחק שלם..

  2. 2

    13:33 09.12.2009 | אחד שמביע דעה אחד שמביע דעה (אורח)

    המשחק יצא כבר ממזמן בחו"ל ואני יכול להגיד שהמשחק עם שירים טובים אבל הצ'ארטים של השירים נעים בין way underchated (מעט מידי תווים) עד overcharted (הרבה יותר מידי תווים) לעומת מה שהשיר אמור להיות. גיטר הירו 5 הרבה יותר טוב ובכלל מטאליקה קורע לו את הצורה (למרות שאם יש לך ps3 או xbox360 אז עדיף בכלל רוק באנד שיש שם שירים פי אלף יותר טובים)

  3. 3

    01:24 14.12.2009 | Van Halen ROCKS Van Halen ROCKS (אורח)

    ואן היילן הם להקה שנחשבת בארצות הברית לאחת הלהקות הבאמת יותר מוכרות ויותר אהובות בתחום הרוק הכבד. אדי ואן היילן אחד הגיטריסטים הטובים ביותר בעולם, השירים של הלהקה הזאת הם להיטים בארצות הברית, אז רק בגלל שבישראל מכירים אותם קצת פחות, לא אומר שלא מגיע להם משחק כזה, כי האמת שמאוד מגיע להם.

  4. 4

    16:43 28.12.2009 | K"ת K"ת (אורח)

    עכשיו יוצא green day:rock band כאילו שיתחרה בואן הלן... נראה לי יקח את הואן הלן.... למרות שאני חושב ששניהם טוביםם.... עשו טובה.... אם למישהו יש טרילרים של גרין דיי רוק בנד שיפרסם קישורים בתגובות פה.... אני חייב את המשחק הזהה.

  5. 5

       | פורסם ע"י