הרשמה

CoD: ראיון עם "dnl- twinBlade"

שלום חברים,

ראיון עם אחד מגדולי השחקנים בקהילה הישראלית של המשחק Call Of Duty:Modern Warfare 2 - דניאל "dnl- twinBlade" פריז!

----

ש: ספר בקצרה על עצמך לקוראים שאינם מכירים אותך.

ת: שלום דניאל, קוראים לי דניאל. תלמיד תיכון כתה יב' מנס ציונה. משחק Call Of Duty כחודשיים.

-

ש: דניאל, ספר לי בקצרה את דעתך על המשחק.

ת: לדעתי האישית MW2 הוא אחד המחדלים הגדולים ביותר של חברת IW. שיחקתי מעט בעבר Call of Duty 4, מעט אבל מספיק בשביל להבחין שהמשחקים כמעט זהים לחלוטין. MW2 שהוא כביכול משחק ההמשך ל CoD4 האגדי נכשל במה שקודמו הצליח. המנוע כמעט זהה לחלוטין. אך במקום באמת לשפר את המשחק הקודם, הם רק הרסו אותו, ועוד ברוב חוצפתם החליטו לא רק למכור את המשחק כמשחק חדש אלא אף לבקש עליו מחיר גבוהה יותר ממשחק סטנדרטי. איזו סיבה יש לשחקנים תחרותיים לשחק MW2 ולא cod4 ? הרי המשחק התחרותי קל ומפותח בהרבה בcod4. הדברים היחידים שהמשחק החדש מוסיף הם מפות חדשות ותוספות שונות ומשונות לנשק, שכך או כך אסורות במשחקים תחרותיים. ל mw2 אין כלי עריכה, אין שרתים יעודיים,  אין מודים. אז למה הוא טוב ? במה הוא עולה על קודמו עד כדי כך שהם דרשו עליו מחיר מופקע שכזה ?

-

ש: דניאל, ספר לקוראים, מהו סוד ההצלחה? איך הגעת לרמה כה גבוה, בלי עבר כלשהו במשחק?

ת: אני חושב שהמשחק הזה פחות דורש Aim ויותר דורש חשיבה. ישנם משחקים כגון Team Fortress 2 או Battlefield 2 שדורשים Aim על מנת להצליח. שיחקתי בשני המשחקים הנ"ל, ב Battlefield 2 תקופה יותר ארוכה, ולכן משחק עם HitReg כל כך טוב כמו CoD פתאום מרגיש מאוד מאוד קל לעומת המשחקים האחרים שנהגתי לשחק עד היום. הקוד להצלחה לדעתי במשחק שכזה הוא לדעת את האוייב. מכוון שלדעתי המשחק כמעט כולו מבוסס על Mind Games חשוב מאוד לדעת איך האוייב שלך משחק. לדוגמה, ששיחקנו נגד Velocity, כל פעם שנשארתי אחרון שיחקתי חכם ולאט. ידעתי שהשחקנים שמשחקים נגדי הם אנשים עם קצת מאוד סבלנות וסביר להניח שהם יאבדו את הסבלנות לפני ויצאו. כך או כך, לכל אחד מאיתנו יש מצבים שפשוט לא הולך. לחלק זה קורה פחות לחלק זה קורה יותר. במצבים כאלה אני מאט את עצמי וחושב על כל תזוזה שאני עושה, בודק האם הגב שלי חשוף בעמדה הזאת או לא, האם השחקנים היריבים יכולים להספיק להגיע לעמדה שאני רוצה להגיע ? שאלות כאלה גורמות לשחקן להיות מחושב, ולא סתם להסתער או לשבת באותו מקום משחק שלם.

-

ש: איך השתפרת? בוא ותתן כמה עצות לשחקנים החדשים!

ת: העצה הכי טובה שאני יכול לתת לשחקנים חדשים היא עצה שכבר אמרתי לא פעם לשחקנים ששאלו אותי. שחקו בסגנון המשחק שאתם הכי נהנים לשחק בוא. לפני שאתם חושבים איזה נשק טוב או איזו טקטיקה תהיה הכי יעילה - שחקו עם נשק ובטקטיקה שאתם הכי נהנים לשחק בה! ברגע שתעשו את זה תראו שפתאום הכל מצליח לכם וגם במידה ולא, לא תתעצבנו ותצאו מריכוז כי אתם נהנים לשחק איך שאתם משחקים. החכמה האמיתית היא לדעת לשלב בין כיף לסגנון המשחק שיהיה הכי יעיל. לדוגמה, היו לי מקרים ששיחקתי נגד קבוצות של שחקנים שטקטיקת הבסיס שלהם היתה להסתער כמה שיותר מהר על האוייב. ברור שבמקרה כזה הדבר הכי חכם לעשות הוא לתפוס עמדה טובה ולהשאר שם. אני אישית מעדיף לרוץ כמה שיותר ולא להשאר במקום, לכן גם שנשארתי במקום הרבה פעמים הפסדתי על שטויות כי הייתי לא מרוכז, כי לא אהבתי את הסגנון משחק ההוא.

-

ש: דניאל, באיזה צד אתה עומד מבחינת קבוצות(קלאנים)? מה דעתך עליהם? ספר לנו!

ת: התחלתי לשחק במשחק כמה ימים לאחר יציאתו. כמובן שעוד לא היה לי מושג לגבי משחק תחרותי או קלאנים. עוד לפני שהתחלתי לשחק דיברתי עם איתי 'forzew' לגבי המשחק הזה. דיברנו ודיברנו ושמנו לב שבכל משחק פתוח ששיחקנו, היינו תמיד מככבים בראש הרשימה בהפרשים גדולים. החלטנו לפתוח את nano. בן דודי עמית שהוא גם חבר כיתתו של איתי הצטרף אלינו מיד. אפי 'kuta' הצטרף אלינו כמה שעות אחרי הפתיחה, ארבעתנו היינו שחקני TF2. מאוחר יותר שיחקנו בטורניר 3 על 3 אשר שם הקבוצה היחידה שהצליחה להקשות עלינו היתה cAs. לאחר כמה ימים הוחלט לאחד את שני הקלאנים וקיבלנו שני שחקנים חדשים רשמיים לרוסטר, אלי 'Ret' וספיר 'exodia'. יחד איתם ניצחנו בטורניר, לאחר מכן ירדן שכנראה היה קצת ממורמר מהקלאן שלו החליט לפרוש מהקלאן שלו ולעבור אלינו. אחרי נסיון של יומיים שלושה הוחלט שהוא מתאים והוא נכנס לרוסטר. כמה ימים אחרי פתיחת טורניר 5 על 5 מיכאל 'mihje' הצטרף אלינו אחרי שככל הנראה שיחק עם כמה קלאנים והחליט להיות איתנו. כרגע nano התפרקו וחלק משחקני nano עבור למולטי ELE. אני פרשתי מהמשחק סופית וחזרתי לסדרה הטובה ביותר בכל הזמנים לדעתי - Battlefield. איתי ככל הידוע לי ממעט לשחק ולכן גם הוא פרש מהקלאן.

-

ש: דניאל, מה דעתך על הקהילה הישראלית? מה לשפר? מה לשנות?

ת: הקהילה הישראלית של CoD לדעתי טובה, אך יש עוד מה לשפר. יכול להיות שאני פשוט התרגלתי לקהילה כמו Battlefield שהקהילה שם בוגרת בהרבה מכוון שרוב השחקנים בגילאי 20+. לדעתי יש לתקן את השטות הזאת של הקהילה התחרותית נגד תוספות לנשק. אני עוד מוכן לקבל את עניין הPerks. אבל תוספות לנשק זה מה שמיחד את המשחק הזה לדעתי [אך לא לזמן רב, Bad Company 2 בדרך :) ].

-

ש: מה דעתך על הגעת ESL, למדינת ישראל (וויגימס)?

ת: לדעתי הגעת ESL לארץ, לא יכולה להיות אלא דבר מבורך. מוקדם מדי לדעתי לחוות את דעתי בעניין כי עדיין לא קרה שום דבר מעניין עם ESL. אבל נחכה ונדע.

-

ש: דניאל, בוא נשחק משחק קצר, אני אגיד מילים, ואתה תגיד לי, מה הדבר הראשון שעולה לך לראש? :)

ת: 

  • ESL = קלאנים
  • Vgames = הקהילה הראשונה שלי - Battlefield
  • Vgames.CoD = מירק
  • משחק = PCW
  • פורום = קהילה

עד כאן המשחקון הקטן ^

-

ש: דניאל, ספר לנו, מהי המפה האהובה עליך? הנשק האהוב? הקבוצה האהובה?

ת: המפה האהובה עלי היא Derail מכוון שהתרגלתי לסביבות משחק גדולות, וזה הדבר שהכי קרוב לזה. חוץ מזה אני אוהב את בעיית הריאות שיש במפה ובמיוחד אוהב להיות צלף במפה הזאת. קשה מאוד לראות אותך :).
הנשק האוהב עלי ? Mini-Uzi. לעולם לא אשכח את משחק שהיה לי נגד AA הישנים ב Highrise. שיחקתי עם reactive ואמרתי להם בצחוק, בואו כולם ניצור קלאס 100% ישראלי, עוזי ודיגל. טוב, מה שקרה שם הבהיר לי שזה הנשק האהוב עלי :-)
הקבוצה האהובה עלי היא מן הסתם הקבוצה שלי, nano.

-

אז חברים, עד כאן הראיון אם דניאל "dnl" פריז, תודה רבה לכולכם,  גולשי אתר וויגימס. תודה מיוחדת לדניאל פריז,
ואני מקווה שנהנתם לקרוא :)
 
 
 
www.Vgames.co.il - כי אנחנו כאן בשבילכם!
 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:27 26.01.2010 | zEst zEst

    חחחחחח

  2. 2

    19:28 26.01.2010 | zEst zEst

    ריאיון נחמד אבל חבל שמצאתם לעשות ריאיון עם שחקן שפרש וכבר לא מעורב בקהילה התחרותית (סרי על הדאבל)

  3. 3

    19:34 26.01.2010 | עודד עודד (אורח)

    יוזמה מבורכת. רעיון יפה מאוד!

  4. 4

    19:39 26.01.2010 | scruffy scruffy

    יפה מאוד על היוזמה מי ייתן ותסקרו עוד שחקנים

  5. 5

    19:46 26.01.2010 | switchzy switchzy

    גולני, זה בסדר ידידי. אני רואה שאתה עדיין ממורמר על ההפסד ההוא. אל תדאג, זה יעבור.

  6. 6

    21:05 26.01.2010 | zEst zEst

    אני לא ארד לרמה שלך, תוך חודש הפכת להיות אחד השנואים בקהילה.

  7. 7

    21:20 26.01.2010 | switchzy switchzy

    הממ not.
    חוץ ממך, שזה נובע מרגשות של ילד קטן שלא יודע להפסיד בכבוד.. אין אף אחד אחר.

  8. 8

    21:24 26.01.2010 | forzew forzew

    TF2 = MIND GAMES

    NOT AIM, U DUNNO WHAT YOU'RE TALKING ABOUT DUDEEEE

    ;O

  9. 9

    21:47 26.01.2010 | switchzy switchzy

    לא הגעתי לdiv1 ב TF2.
    לכן בשיבילי זה היה Aim נטו.

    חוץ מזה, אתה יכול להשוות את MW2 לנניח סקאוט בTF2 מבחינת AIM שצריך ?

  10. 10

    21:56 26.01.2010 | kuta kuta

    יופי של רעיון,
    גולני, אין צורך להגיע לרמות כאלו ולדבר ככה,
    אני ביקשתי לראיין את דניאל מסיבה פשוטה, הוא משחק שבא מרקע שונה של משחקים ולא מסגנון של S@d כמו רוב קהילה, ותאמינו או לא דניאל נהיה תוך חודש אחד הטובים בארץ ב MW2 וזה עובדה.

  11. 11

    22:05 26.01.2010 | Dodge1 Dodge1

    TF2=KNOW HOW TO SPAM WELL
    COD=כל הקטע עם הפרקים וזה כבר מונע ממנו להיות תחרותי גם ככה...
    בקיצור UT זה גם mind games וגם aim...

  12. 12

    22:11 26.01.2010 | haan haan

    מצאו את האידיוט המושלם לראיין.

  13. 13

    22:21 26.01.2010 | Amos Zchoot Amos Zchoot

    גולשים יקרים, אינכם חייבים להסכים עם המרואיין. הוא אמר את מה שהוא חושב וזה לא עושה אותו לפחות חכם מכם. הנכם מוזמנים להביע את עמדתכם בדיון בצורה תרבותית. תודה

  14. 14

    09:25 27.01.2010 | MW2PAWNER MW2PAWNER

    מיני עוזי?!

  15. 15

    10:50 27.01.2010 | switchzy switchzy

    יש בעייה D: ?

  16. 16

    13:22 27.01.2010 | techtron techtron (אורח)

    דניאל אתה אמרתה שטויות על tf2 שאתה בכלל לא מבין אבל בסך הכל ראיון חמוד

  17. 17

    13:27 27.01.2010 | techtron techtron (אורח)

    דניאל tf2 משחק משולב מכל סוג teamplay הרבה יותר גבוהה ממה שצריך ב- mw2 סקיל aim הרבה יותר צריך מי mw2 וחשיבת משחק mind game הרבה יותר צריך מי mw2

    נ.ב mw2 אחלה של משחק אבל מאכזב ברמות קשות המשחק הזה לא יצליח עוד הרבה זמן... tf2 משחק הכי טוב שישחקתי בחיים ותאמינו אם היה אנשים המשחק הזה היה משתין על cs!

  18. 18

    14:15 27.01.2010 | דוזיק דוזיק

    אם כל הכבוד להכל אבל אני חושב שהשחקן לא הגיע לשום השגים כלל וכלל והראיון הזה היה מיותר מהרגע שהתחלתם אותו.

    לנצח מספר פעמים 2.5 קלאנים שקיימים בארץ, לזכות בטורניר mid-, ולדבר שטויות כמו TF2 זה בעיקר aim ועצות מטומטמות בהחלט סליחה אם מישהו נעלב כמו סגנון משחק אהוב(???) וטקטיקה יעילה(???) ולשחק לאט כשאתה נשאר על 5(???), כמה זמן אתה משחק בתחרותי?? חצי שנה??

    לצערי,אינך יודע שליש מהדברים בתחרותי לאור מה שנכתב פה, ומציע לכותב לבדוק מקורות לפני שהוא מפרסם ראיונות כביכול מראות על "רמה".

    ואפילו לחשוב ולהוכיח שלא הגעת לשום רמה גבוהה ולצערי רק עד לכמעט בינוניות ועוד לא לדעת שום דבר על מיכאל ולחשוב שהוא בחר דווקא בקלאן שלך אחרי שהוא שיחק באחרים (פה נפלתי על הרצפה וצחקתי)

    כל הכבוד על היוזמה אבל הראיון הזה לא מתאים לשחקן ולמצב, אין פה באמת שחקן שהגיע להישג כלשהו עדיין וכמובן גם קבוצה, ובטח בטח שלא השחקן שניהלת איתו ראיון.

  19. 19

    14:17 27.01.2010 | דוזיק דוזיק

    אם כל הכבוד להכל אבל אני חושב שהשחקן לא הגיע לשום השגים כלל וכלל והראיון הזה היה מיותר מהרגע שהתחלתם אותו.

    לנצח מספר פעמים 2.5 קלאנים שקיימים בארץ, לזכות בטורניר mid-, ולדבר שטויות כמו TF2 זה בעיקר aim ועצות מטומטמות בהחלט סליחה אם מישהו נעלב כמו סגנון משחק אהוב(???) וטקטיקה יעילה(???) ולשחק לאט כשאתה נשאר על 5(???), כמה זמן אתה משחק בתחרותי?? חצי שנה??

    לצערי,אינך יודע שליש מהדברים בתחרותי לאור מה שנכתב פה, ומציע לכותב לבדוק מקורות לפני שהוא מפרסם ראיונות כביכול מראות על "רמה".

    ואפילו לחשוב ולהוכיח שלא הגעת לשום רמה גבוהה ולצערי רק עד לכמעט בינוניות ועוד לא לדעת שום דבר על מיכאל ולחשוב שהוא בחר דווקא בקלאן שלך אחרי שהוא שיחק באחרים (פה נפלתי על הרצפה וצחקתי)

    כל הכבוד על היוזמה אבל הראיון הזה לא מתאים לשחקן ולמצב, אין פה באמת שחקן שהגיע להישג כלשהו עדיין וכמובן גם קבוצה, ובטח בטח שלא השחקן שניהלת איתו ראיון.

  20. 20

    18:03 27.01.2010 | switchzy switchzy

    אני מבין שכל CodFanBoys נעלבו.
    כשדניאל [המראיין] דיבר איתי, הבהרתי לו שאני הולך לקטול את המשחק הזה. הבאתי לו 2 אופציות, או לא לפרסם או לא לצנזר.

    הוא החליט לפרסם בלי לצנזר כלום. מצויין, תקשיבו לדעות אחרות.

  21. 21

    14:16 28.01.2010 | * * (אורח)

    ראיון עם שחקן שפרש מהמשחק כשהמשחק עצמו יצא לפני חודשיים בלחץ ועוד אחד שלא אוהב אותו?

    לא נראה לי שזאת הדרך למשוך אנשים חדשים P:

  22. 22

       | פורסם ע"י