הרשמה

סוני: "Heavy Rain הוא הימור"

המפיקה האחראית בסוני על Heavy Rain מודה בפני C&VG שמדובר בהימור- להשקיע במותג חדש עם משחקיות חדשנית ולא שגרתית. אבל, לדבריה, הולכת ונבנית ציפיה לקראת המשחק בקרב קהילות גיימרים ושותפים מסחריים, כך שיש סיכוי שהמשחק יצליח להתפס ככותר מהפכני וכ"קו פרשת מים" שישפיע על משחקים רבים בעתיד.

"כיוון שאנחנו סוני, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת הימורים כאלה יותר מאשר חברות אחרות", אמרה המפיקה.

אגב, בינתיים ההימור הצליח- הביקורת הראשונה למשחק נתנה לו ציון 9 מתוך 10.

סוני קוראת ל- Heavy Rain "הימור"

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:42 31.01.2010 | עורך עורך (אורח)

    נראה מה יצא מההימור הזה..

  2. 2

    16:58 31.01.2010 | ududy ududy

    לביקורות אין הרבה משמעות... מכירות, מכירות. מיליון עותקים או שניים, ונראה משחקים שהולכים בעקבותיו. אחרת נצטרך לחכות למהמר הבא שיעז.

  3. 3

    17:13 31.01.2010 | יובל בירב יובל בירב

    אודי, אתה אופטימי. לסימס יש מכירות מכירות מכירות ומעט מאוד משחקים שלקחו אותו הלאה חוץ מ- Second Life, Farmville ו- Webkinz. כך שגם מכירות זה לא תמיד מתכון לכך שיחקו אותך.

  4. 4

    17:18 31.01.2010 | Alex_IW Alex_IW

    יש באמת הבדל בין ביקורות למכירות.
    המשחק הזה יקבל ביקורות מצוינות...
    אבל לצערי, לא נראה לי שימכור הרבה.
    הוא פשוט לא מספיק "מיינסטרים" כדי למכור באמת הרבה עותקים.
    נקווה שימכור מספיק כדי להצדיק משחקים נוספים בסגנון הזה...

  5. 5

    17:26 31.01.2010 | ududy ududy

    דווקא בשנים הראשונות שאחרי ההצלחה של Sims יצאו כל מיני חיקויים כמו סדרת Singles ואחרים, ולא חסרים משחקים שאימצו מרכיבי משחקיות סימיים (סדרת Virtual Villagers, למשל).
    אני לא בטוח בכלל של-Heavy Rain יש את מה שצריך כדי להפוך לז'אנר חדש - אבל אולי יחקו חלק מהמנגנונים שלו. קח את מערכת הדיאלוג בזמן אמת למחצה של Mass Effect בתור דוגמה - רק ב-Bioware יודעים אם ההשראה לה לא קשורה איכשהו ל-Fahrenheit. זה נכון שבשביל להעניק השראה למפתח משחק לא חייב למכור הרבה, אחרת היינו מתקדמים מאוד לאט.

  6. 6

    17:27 31.01.2010 | אלון אלון (אורח)

    נחכה לדמו ואז נידע מה הוא שווה

  7. 7

    17:39 31.01.2010 | הנאטט הנאטט (אורח)

    שיוציאו למחשב ויורידו דרישות
    ואז ישווקו אותו לאנשים שהם לא שחקני מחשב שיוכלו להוריד את זה על המחשב המשרדי שלהם

  8. 8

    23:13 31.01.2010 | יקיר יקיר (אורח)

    מה שבטוח שזה היה הימור מוצלח... מאוד מוצלח...

  9. 9

    23:14 31.01.2010 | יוסי יוסי (אורח)

    מסכים אם זה שמעליי...
    משחק יוצא דופן מאין כמותו והגיע הזמן שיגיע משהו חדש ומרענן לעולם המשחקים...

  10. 10

    00:49 01.02.2010 | רונן רונן

    יובל, גם בתור מי שמקווה שהמשחק יצליח, אני אומר שקשה לקבוע שההימור הצליח על סמך ביקורת אחת, גם כשלפניו המילה המסייגת 'בינתיים'. למרות שלביקורות יכולה להיות השפעה מסוימת על המכירות, עדיין המשחק יכול להצליח בביקורות ולהיכשל מאוד במכירות. זו לא תיקרא הצלחה.

    (רונן)

  11. 11

    01:21 01.02.2010 | יויו יויו (אורח)

    אהכמ אהכמ. Psychonauts. אמרתי מספיק.

  12. 12

    13:54 01.02.2010 | וואז וואז (אורח)

    No guts, No glory.

  13. 13

    15:23 01.02.2010 | swym swym

    הסיבה שסוני "הימרה" על Heavy Rain(לפי ראיון של דיוויד קייג' לא מזמן), היא שבE3 2005 הם הציגו המון טריילרים מרונדרים למשחקי PS3 שיצרו רעש. אבל בשנת 2006 (קצת לפני שהקונסולה יצאה) לא היה להם בעצם משחק אמיתי ברמה גרפית שתשתווה למה שהם מכרו לקהל שנה לפני כן.

    בדיוק אז Quantic Dream פנו לסוני עם דמו טכנולוגי חדש וסרטון שנקרא The Casting שתוכנן להפוך למשחק עתידי לPC, ומאחר ולסוני לא היה כל כך מה להציג והסרטון נראה מאד מרשים הם חטפו את המשחק. זה גורם לביטוי "כיוון שאנחנו סוני, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת הימורים כאלה יותר מאשר חברות אחרות" לקבל פתאום משמעות חדשה...

  14. 14

    00:40 02.02.2010 | נתנאל נתנאל (אורח)

    חברים חברים הקשיבו המשחק הזה שווה את כל משחקי 2010 בהרבה אני גם מהמר עליו שהוא יצא פיצוץ ולא סתם פיצוץ אש! בקיצור משחק חבל על הזמן ומה שנשאר להוסיף זה לחכות עוד 3 שבועות ונראה אז חברים תהנו ממנו ביי

  15. 15

       | פורסם ע"י