הרשמה

מוקדמות EMS- מריחים את הסוף!

בדיוק לפני כ-10 ימים התחילו המוקדמות של אחד הטורנירים המפוארים ביותר בעולם בישראל במסגרת ESL. בכל מדינה מתקיים שלב מוקדמות אשר ממנו תבחר קבוצה אחת בלבד שתשתתף בטורניר ה-ESL Major Series ותוכל לזכות בפרסים בשווי 3000 יורו.

המוקדמות משוחקות בסגנון double elimination, כלומר, הקבוצות שיפסידו את המשחק הראשון, לא יצאו מהתחרות לחלוטין אלא ימשיכו לשחק ב"סולם" שאליו ירדו כל אלו שיפסידו את המשחק הראשון. משחק הגמר האחרון, יתקיים בין הקבוצה שתסיים ראשונה בבית המנצחים והראשונה בבית המפסידים.

 

למוקדמות הטורניר נרשמו בסה"כ 8 קבוצות :

 intake, Villainy, LYL-GAMING, eSrael, engimaticm, Inquisitors,team.perditioN, The Memorables

במהלך העשרה הימים האחרונים היו לא מעט הפתעות, חלקן היו ממש מדהימות וחלקן קצת פחות.

השלב הראשון  בסולם העליון

בסיבוב הראשון יתקיימו 4 משחקים, כל קבוצה פגשה קבוצה אחת בלבד במהלך הסיבוב הראשון. הקבוצות המנצחו המשיכו לשלב ה

בא בסולם העליון ולעומתן הקבוצות שהפסידו ירדו לסולם המפסדים שהיה הצ'אנס האחרון שלהן להתחרות על כרטיס הכניסה לטורניר ה-EMS.

LYL-Gaming vs Inquisitors  -המשחק רץ חד וחלק לטובת LYL-Gaming שנצחה והמשיכה לבית העליון, לעומתה Inquisitors ירדה לבית התחתון. התוצאה הסופית של המשחק הייתה 16-5 לטובת LYL-Gaming.

eSrael.CSS vs  The Memorables - אחד המשחקים שדי הפתיע בטורניר, הציפיות היו שהקבוצה eSrael.CSS ינצחו בקלות ובלי שום בעיות, אך אלה שטענו כך טעו. שחקני הקבוצה  The Memorables נתנו פייט מהחלומות, אולי הקבוצה הזאת לא קבוצה מה-TOP3 בארץ אבל ללא ספק אם היא תמשיך כך בעתיד הקרוב היא תיהיה שם. תוצאת המשחק הייתה לבסוף 16-7 לטובת eSrael.CSS, את שאר פרטי המשחק תוכלו למצוא בדף הקרב של המשחק ב-ESL .

team perditioN vs Villainy - משחק מאכזב מאוד, כולם ציפו לראות את הקבוצה Villainy בגמר המוקדמות אך דבר זה לא התממש מכיוון שהיא פרשה מהמוקדמות עקב בעיות טכניות של השחקנים.

intake-Gamnig vs enigmatic - המשחק שציפו לו הכי הרבה בשלב הראשון, מצד אחד עמדה הקבוצה enigmatic שהשתתפה כמעט בכל הפעילויות האחרונות של ESL והייתה בכל פעילות בין המדורגים במקומות הראשונים. מהצד השני עמדה הקבוצה intake-Gaming, קבוצה ותיקה מאוד עם ניסיון רב ושחקנים מעולים, אז מי לקח ? צפו בתוצאה בדף הקרב.

 

השלב השני

לאחר סיומו של השלב הראשון 4 קבוצות התקדמו לסולם העליון ולעומת זאת 3 קבוצות (לא כולל Villainy שהתפרקה) ירדו לסולם התחתון להתחרות על כרטיס כניסה לגמר המוקדמות בישראל.

כל סולם בעצם מתחלק לשלושה סיבובים, מכל סולם תעלה קבוצה אחת בלבד לסיבוב הרביעי ובסיבוב זה תבחר הקבוצה שכנס לטורניר ה-EMS.

השלב השני בסולם העליון :

במהלך השלב השני בסולם העליון הקבוצות שנצחו בסיבוב הראשון התחרו זו נגד זו, כל קבוצה פגשה קבוצה אחת בלבד והמנצחות בדיוק כמו בפעם הקודמת המשיכו לסיבוב הבא.

Inquisitors! vs. eSrael.CSS - משחק חד צדדי לטובת eSrael.CSS שכמובן היא הפייבוריטית במוקדמות, המשחק הזה היה חד וחלק ולא הייתה כמעט התנגדות מהצד של Inquisitors. התוצאה הסופית של המשחק היא 16-4 לטובת eSrael.CSS, את שאר הפרטים לגבי המשחק תוכלו למצוא בדף הקרב באתר ESL.

team perditioN vs engimatic - ללא ספק המשחק הכי צמוד שהיה מתחילת המוקדמות, במשחק הזה לא הייתה שום פיבוריטית, באו שתי קבוצות למלחמה אחת גדולה, אך כמו תמיד בכל קרה ישנה מנצחת אחת בלבד ובקרב הזה נצחה הקבוצה team perditioN. את שאר פרטי המשחק תוכלו למצוא בדף הקרב.

2 קבוצות עלו לשלב הבא בסולם העליון ו-2 קבוצות ירדו לסולם התחתון, מי ממשיך ולאן ? קראו את ההמשך :)

 

השלב הראשון בסולם התחתון :

כמובן כמו בכל שלב חלוקת המשחקים גם בשלב זה הייתה רנדומלית, בשלב הראשון בסולם התחתון כל קבוצה פגשה קבוצה אחת, הקבוצות שנצחו המשיכו לשלב הבא, הקבוצות שהפסידו הפסידו את הצ'אנס שלהן להתקדם הלאה במוקדמות.

LYL-Gaming vs The Memorables  - בסיבוב הקודם LYL באה כשידה על העליונה, במשחק הזה קרה בדיוק ההפך, The Memorables שלטו במהלך כל המשחק, ניתן לראות עד כמה הקבוצה הזו רוצה להשתתף ב-EMS. תוצאת סיום המשחק הייתה 16-5 לטובת הקבוצה The Memorables. את כל פרטי המשחק תוכלו למצוא בדף הקרב ב-ESL.

intake-Gaming  vs Villainy - ללא ספק לקבוצה intake יש מזל, עקב פירוקה של הקבוצה Villainy הקבוצה intake קבלה נצחון טכני והתקדמה שלב בסולם התחתון.

[לא מופיעה שום קבוצה נגד intake מכיוון שהקבוצה היריבה שלה התפרקה עוד בשלב הראשון במוקדמות].

 

השלב השני בסולם התחתון :

לשלב השני המשיכו 2 הקבוצות שנצחו בשלב הקודם בסולם התחתון ו-2 הקבוצות שהפסידו בשלב השני בסולם העליון. המשחקים של שלב זה שוחקו כבר היום והאמת שמי שלא צפה פספס ! משחקים מתוחים מאוד שפשוט היה מדהים לצפות בהם.

enigmatic vs The Memorables - מבין שני המשחקים בשלב השני זה היה המשחק שנגמר הכי מהר, משחק חד צדדי לטובת enigmatic, למרות זאת ציפינו מהקבוצה היריבה להציג משחק הרבה יותר טוב, משחק שדומה למשחקים שהיו בשלבים הקודמים. כפי שניתן לראות אם ההתקדמות בא הלחץ, אני בטוח שנראה את הקבוצה The memorables בטורנירים הקרובים בדירוגים הראשונים :).

Inquisitors! vs intake-Gaming - משחק מדהים, אני אישית מקווה שכל משחק יתנהל בצורה הזאת. השחקנים פשוט משחקים בשביל הכיף וככה גם הם הוציאו את המיטב מעצמם. תוצאת המשחק הסופית הייתה 16-9 לטובת intake-Gaming, לדף הקרב לחצו כאן.

 

השלב השלישי בסולם העליון :

eSrael.CSS vs team perditioN - לצערי משחק זה היה אחד המשחקים המאכזים ביותר, שתי הקבוצות לא היו מוכניות ולכן המשחק התנהל בצורה אחרת לגמרי, באמצע המשחק החליטה הקבוצה team perditioN לצאת ולפרוש מהמשחק. לכניסה לדף המשחק ב-ESL לחצו כאן.

מה נשאר?

נשארו עוד 2 משחקים בלבד עד שתמצא הקבוצה שתייצג אותנו בטורניר ה-EMS, מחר בשעה 21:00 יצא לדרך אחד מבין שני המשחקים האחרונים, המשחק יתקיים בין הקבוצה intake-Gaming ובין - team-perditioN, המנצחת תעלה לגמר המוקדמות ששם מחכה לה הקבוצה eSrael.CSS עם מאזן מושלם עד כה במוקדמות. מי תנצח ? מי תעלה לגמר ? השארו מעודכנים בפורום CS:Source .

 את הפרטים של המשחקים הבאים תוכלו למצוא בעץ הטורניר -> כאן.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:15 21.03.2010 | Ben!TA Ben!TA

    בהצלחה לכולם

  2. 2

    15:16 21.03.2010 | mrL mrL

    בואו לנחש את תוצאת המשחק שיתקיים היום (intake vs enigmatic) ולזכות בדרגה חופשית בפורום (טאג לבחירתכם) - http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1345195

  3. 3

    10:11 22.03.2010 | eloHa eloHa

    אחלה של סיקור ידידי הג'ינג'י

  4. 4

       | פורסם ע"י