הרשמה

הזוכה בתחרות מקצועות היוקרה

תחרות מקצועות היוקרה בסימן מים ואוויר הגיעה לסיומה, ויש לנו זוכה! ללא הקדמות נוספות:

במקום הראשון...

הזוכה בתחרות הוא תלמיד הסטיקס מאת חגי גומפרט (המוכר לעיתים גם כ-the Nerubian), המזכה את יוצרו ב-100 ש"ח לרכישה באתר כוכבי כסף! בחסות העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל וכוכבי כסף הוצאה לאור. כמובן.

תלמיד הסטיקס למד לשאוב מכוחו של הנהר האפל, הסטיקס, זרם אדיר של מים קרים ומקוללים המקשר בין המישורים התחתונים. כמקצוע יוקרה שמיועד לטמאים ולנואשים - ולמטילי הלחשים - תלמיד הסטיקס לומד לאגד את כוחם של שבעת המישורים החיצוניים, משלב בין לחשי מים ורשע בדרכים שונות. המקצוע נבחר פה אחד, בזכות הרעיון המעניין, היכולות המגוונות והתואמות היטב לתמה, והמכאניקה החלקה. הורידו אותו וראו בעצמכם.

התמונה לקוחה מאתר Wizards, וזהו אלף מכשף מרושע שאינו קשור. אבל מזכיר תלמיד סטיקס, לא?

בחירת השופטים

מספר מקצועות נוספים ראויים לציון לשבח ואיזכור לטובה.

מכשפת העורבים מאת רוני כתריאל: נתחיל בדרישה שהמקצוע פתוח רק לבנות, נמשיך לקונספט המגניב בעל הניחוח הנורדי של תקשור עם המתים דרך עורב, ולאחר מכן כמה רעיונות מעניינים ליכולות: כל אלה יצרו מקצוע מעולה שכל מה שחסר בו זו מכאניקה קצת מעניינת יותר וקצת יותר שימושיות מעשית במשחק.

האיום המעורפל (Mistform Menace) מאת דימה וגנר הוא מקצוע שמיועד לדב"שים יריבים, הטיפוסים האלו שגרים בכפרים מסתוריים בביצות מלאות ערפל, בוקעים מבין הערפילים כדי לחטוף את אחד הגיבורים ולהיעלם בחזרה מבלי להוציא הגה. למרות שהוא מעט בעייתי מכאנית בענייני מרחקים, הרעיון מוצלח וגם נלקח כל הדרך עד סופו.

חובל השמים מאת שחר קפלן הוא אולי המקצוע המקורי והמגניב ביותר בתחרות: כהן של אוויר ומים שמוקד אמונתו בא מסירה מרחפת הנמצאת בבעלותו, ומתפקדת כרמך לכול דבר. שוב המפלה היתה ביכולות עצמן, שהיו בנאליות או לא קשורות מספיק, לאחר המאגניבות הראשונה (והגדולה מאד) של הסירה בדרגה ראשונה.

חכם ארבעת הרוחות, גם הוא של חגי, הוא דוגמא כמעט הפוכה. זהו מקצוע היוקרה הקלאסי של "נזיר רוחות" ומבחינה מכאנית הוא אפילו מופתי (מלבד היכולת האחרונה, שאישית נראית לי לא קשורה). אלא שדווקא בגלל שהוא כל כך קלאסי, תלמיד הסטיקס מתבלט עליו.

מקצועות היוקרה הנוספים, לחצו להורדה:

נזיר המים (Hydro Monk) מאת סלבה פידל, בשיתוף עם אנטון אישיצנקו: נזיר שממקד את לימודיו בשליטה במים.

כוהן הגביע הקדוש מאת תומר גורביץ: כוהן שבונה לעצמו כלי מים קדוש ומשתמש במים שבתוכו במגוון דרכים.

המחורר מאת איתן ברון: רעיון מעניין על מסדר פילוסופי שיוצר בך חור שואב-כל למימד אחר, אך ביצוע מכאני שבור מאוד.

ברברי עושה רוח מאת יואב דניאלי: לוחמיו של שבט ברברים צפוני פיתחו בזכות השאמאנים עוצמה רוחנית עזה.

נער המים מאת יואב דניאלי: אלו שעומדים לצד הלוחמים, שמגישים להם את המים וחובשים את פצעיהם, למדו את סודותיהם הכמוסים של המים.

שליט מזג האוויר מאת עידן שנפלד: מקצוע היוקרה המושלם עבור נבל העל שעומד בראש המגדל, מניף ידיו אל האוויר, וצוחק ברשעות בזמן שסופות רעמים אדירות ממטירות ברקים וברד על הארץ כולה.

מחשל-כפור מאת בועז ביבי: לוחם-חרש שלומד כיצד ליצוק כלי נשק רבי עוצמה מקרח טהור.

משחק נעים לכולם!

קישורים נוספים:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י