הרשמה

ביקורת - Super Mario Galaxy 2

נינטנדו מראה לנו, שוב, איך עושים משחק מאריו

       

מפתחת: Nintendo Tokyo
מפיצה: Nintendo
תאריך יציאה: 23.05.10
פלטפורמות: Wii

שילוב של נסיון של מעל ל-10 שנות גיימינג לחבילה אחת מושלמת


כשקיבלתי לראשונה את סופר מאריו גלאקסי 2, לא התכוונתי לשחק בו. רכשתי אותו בשביל האחיות שלי, הן עדיין מוצאות הנאה כלשהי ב-Wii. אך להפתעתי, נתגלו לעיני תגובותיהם של שחקנים ברחבי העולם המשבחות את המשחק כיצירה הכי טובה של נינטנדו עד היום, ואף ציונים מושלמים באתרי ביקורות שונים, אז חשבתי לנסות אותו על מנת לראות מה כבר השתנה בו מהמשחק הקודם שעושה אותו לכל-כך מדהים.


הביקורת הזו תחולק לשניים. החלק הראשון נכתב על ידי ומנקודת מבטו של גיימר בשנות העשרים לחייו. הביקורת השנייה נכתבה גם כן על ידי, אך מנקודת מבטה של גיימרית בת שמונה. אחרי הכל, זה ברור כי המשחק מיועד קודם כל לקהל צעיר, לפיכך יהיה מעניין לראות האם המשחק פוגע אך ורק בנקודה זו או שאכן יש לו מה להציע גם לגיימרים שכבר למדו את לוח הכפל.

 

הטוב:
  • עיצוב שלבים מקורי ויצירתי
  • תוספות חדשות ומעניינות
  • גלאקסיות חדשות
הרע:
  • בעיות שליטה קלות, תודות לשלטי התנועה
וההצהרה:
  • "אני רוצה דינוזאור תינוק!"



מוכר לי הברנש הזה


אני זוכר שכשאני הייתי בגיל של אחותי, אולי מעט צעיר יותר, קיבלתי לידי את קונסולת ה-NES  של נינטנדו.לא S-NES, זו שהייתה לפניה. היה שם משחק מאריו פשוט, לא "סופר מאריו" ולא "האחים מאריו". רק "מאריו". אני וחבריי היינו מבלים שעות רבות בנסיון לעבור את המשחק, אך ללא הצלחה. אולי זה בגלל שלא היה לנו מבחר משחקים גדול במיוחד.
סופר מאריו גלאקסי 2 בונה על אותם יסודות, אותו משהו לא מוסבר שגרם לנו לחזור ולשחק באותם שלבים שוב ושוב.  מאז עבר יותר מעשור ומשחקי מאריו התרבו יותר מהר מחבורת שפנים. חלקם מוצלחים, חלקם פחות, והכותר שלנו הוא דוגמא מצויינת לאחד מהמשחקים המוצלחים יותר שתוכלו למצוא על ה-Wii, וברפרטואר של נינטנדו בכלל.


כשהגיהנום יקפא


מהרגע שתפעילו את המשחק ניכר כי כל היבט בו עוצב ותוכנן מסניון עבר. המסך הראשי שופר פלאים מהכותר הכודם, דבר שנורא הפריע לי בור. חבל רק שלא נעשה הרבה במערכת השליטה.


במשחק, מן הסתם, תבקרו במספר גלאקסיות, כאשר לכל אחת מהן יש מיליון משתנים, עוד מיליון חיזוקי כח ועוד מיליון של סוגי אוייבים, הכל כדי שלא יהיה לכם משעמם אפילו לרגע ולא תרגישו שאתם חוזרים על אותה פעולה אחת במשך שעות ארוכות. בכל גלאקסיה תצטרכו לאסוף מספר כוכבים על מנת לפתוח את המעבר לבאה בתור, וחוזר חלילה.


למשל, בגלאקסיה אחת תוכלו לשנות לבה רותחת לקרח וחזרה, על מנת לעבור את מסלולי הפלטפורמות. באחרת, תשתעשעו עם כח המשיכה, כאשר תקפצו בי התקרה לריצפה כהרף עין, פעולה שלי אישית גרמה לסחרחורות.

            


דו-תלת-מימד


המשחק עושה שימוש נהדר הן במשחקיות דו-מימדית המוכרת לנו ממשחקים עברו בשילוב עם מימד נוסף ליצירת קטעי פלטפורמות תלת-מימדיים. השילוב הזה אמנם מעניין ומציג המון אפשרויות גיימפליי חדשות, אך בעייתי מעט ומסתכם בזה שמאריו קופץלמותו, כי אתם פשוט לא יודעים באם אותו קצה בו אתם רוצים להתפס נמצא כרגע באותו "מימד" בו אתם משחקים.


גם חיזוקי הכח תורגמו למשחק הזה מצויין. מעבר לפיטריות וכוכבים תקבלו מספר "חליפות", כאשר כל אחת נותנת לכם כח מיוחד לזמן קצוב. למשל, חליפת הענן מספקת לכם שלושה פלטפורמות זמניות בצורת ענן עליהן תוכלו לקפץ בביטחה, כל עוד החליפה פועלת. חליפת הסלע נותנת לכם חסינות מפני נזק. ישנה גם חליפת ה-בו (Boo) שהיא כנראה נועדה סתם לעצבן אתכם, מכיוון שזו תגרום לכם כל הזמן לאבד אתה המומנטום, תקצר את טווח הקפיצות שלכם ותאט את מהירויות התגובה של מאריו.


ובנימה פחות בוגרת...


קודם כל אציין כי נינטדנו עשתה עבודה נהדרת בהצגת מערכת השליטה לשחקן. תסכימו איתי שלשלוט במשחק פלטפורמות תלת-מימדי בעזרת שלטי תנועה יכול להיות קצת מסורבל, ולכן נינטנדו לוקחת אתכם צעד אחת צעד עד לרגע בו תוכלו לקפץ בביטחה. בתחילה תוכלו לנוע רק בדו-מימד, כאשר תתרגלו לכך – תעברו לתלת-מימד, אך הקונסולה עדיין תעזור לכם מעט, וכשתרגישו מוכנים, או כשהמשחק יחליט שאתם מוכנים, המושכות ישוחררו ותקבלו שליטה מלאה על הגמד האיטלקי.


בכל מקרה, על מנת לבדוק עד כמה המשחק באמת מושך ילדים צעירים, נתתי לאחותי בת השמונה, גיימרית בתחילת דרכה, לנסות את המשחק ולהגיד לי מה דעתה עליו.
התגובה הראשונה שלה היית "למה יש לו שפם גדול מפלסטיק?", והשנייה "תקנה לי גם דינוזאור תינוק!". אין מה לעשות, הדמויות שנינטנדו יצרו פשוט חמודות מדי מכדי שילדים בגיל הרך יוכלו להסיר מהן את עיניהם.

אחותי היית גם זו ששיחקה איתי במצב Co-Op. מאריו משתמש בשחקן השני בצורה מעניינת, כאשר הוא משחק מעין "יד אלוהים" שעוזרת למאריו. למשל, הוא יכול לשבור מכשולים בדרכו של מאריו, לעזור לו להילחם באויבים או להביא כוכבים ובונוסים מרוחקים. לא רק שמצב זה לא מהנה לשחק השני - הוא גם הופך את המשחק לקל מדי, והמשחק גם ככה לא יאתגר אף אחד.


צבעים בוהקים


לאחר כשעתיים משחק, נראה היה כי אחותי מהופנטת לחלוטין מהצבעים הזוהרים ומהשתנים במהירות, מהדמויות והיצירתיות שפשוט נשפכת מהמשחק.


עם כל האתגרים שהמשחק הציג בפניה אחותי התקדמה יפה מאוד, דבר שחסך ממני הרבה מאוד משפטי "בוא תעבור לי". השליטה הגיבה מצויין לתנועות הלא מיומנות של בת השמונה ולא כללה קטעים מתסכלים. היה נדמה שהמשחק מוותר לה בכוונה. המצלמה גם כן תרמה את חלקה, ולמרות שאחותי קצפה לא פעם לפלטפורמות הלא נכונות ונתקעה בקירות – המצלמה הצליחה לעקוב אחרי ואף רמזה על הנתיב הנכון.


לאחר מכן שאלתי אותה מה דעתה על המשחק, והיא אמרה לי כמה מילים מבעד למסך הטלוויזיה, כי פשוט לא יכלה להתנתק מהמשחק. בתור גיימרית שמשחקת כבר לא רע בכלל גם ב-GTA , PES ומשחקי מרוצים למיניהם – המשחק הזה שבה אותה. אין מה לעשות, המשחק הזה חמוד, מהנה, קצבי וסלחני במיוחד לגיימרים לא מנוסים, כך שההנאה ממנו מובטחת.


השורה התחתונה


אל תתבלבלו – המשחק הזה כן מהנה ואף אני נהנתי ממנו במשך כמה שעות טובות. זהו לא משחק הארד קור, לא משחק שתשחקו בו שוב ולא משהו שתתחילו לשחק עם חברים שלכם ברשת, סביר להניח שלחברים שלכם אפילו לא יהיה משחק כזה בסיפרייה שלהם – אלא אם כן הם בני שמונה.


זה כן משחק לאותן שעות שעמום, ילדים (וילדים בנשמתם) ומשחק שתוכלו לשחק יחד עם חברה שלכם כדי להראות לה שאתם אוהבים אותה יותר מאת הקונסולה שלכם.


המשחק טוב יותר מקודמו ומתעלה עליו בכל היבט שרק תוכלו לחשוב עליו, אם אלה הכוחות המחודשים, הגלאקסיות או הפלטפורמות שפשוט אף פעם לא נמאסות, בגלל שאלה נעשו עם המון אהבה ונסיות של יותר מעשור.
המשחק לא מציע הרבה, אבל את המעט שהוא כן מציע – הוא מציע על מגש של כסף.

משחקיות - אני לא יודע איך נינטנדו עשתה את זה שוב.. אבל פשוט כיף לי לקפץ!
גרפיקה - יחסית למה שראינו עד כה על ה-Wii, מדובר במשחק מרשים.
סאונד ופסקול - האפקטים הקוליים מצויינים ומוזיקת הרקע קצבית.
טכני - בעיות שליטה קלות.
אורך חיים - קמפיין מלא לשחקן יחיד, עם המון אפשרויות למשחק מרובה משתתפים, למרות שאני לא בטוח אם תמשיכו לשחק עד אז.
מולטיפלייר - מהפכני, אך בסופו של דבר לוקה בחסר.

ציון סופי: 93
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:01 07.06.2010 | ^^ ^^ (אורח)

    מריו זה המשחק
    ולמה לעזזל נתתה לאחות שלך שהיא בת 8! לשחק GTA
    למשחקים אין גיל ואם אין בהם אקדח זה לא הופך אותם לפחות טובים זה באמת אחד המשחקים שחבל להפסיד

  2. 2

    22:34 07.06.2010 | אהרן אהרן (אורח)

    חוזרים אחורה בזמן חמוד אבל אני חושב
    שזה ממש ביזבוז זמן לעשות ביקורת
    על משחק לילדים מי שנכנס לאתר הזה
    הם קצת מבוגרים יותר בישביל משחק
    כזה!! זאת דעתי אבל אכלה ביקורת:)

  3. 3

    22:35 07.06.2010 | ווי פאן ווי פאן (אורח)

    מריו גאלאקסי 2 זה המשחק הכי טוב בדור הזה

  4. 4

    22:35 07.06.2010 | ויקטור ויקטור (אורח)

    יפה

  5. 5

    22:39 07.06.2010 | veet veet

    תתבגרו אנשים !

  6. 6

    22:53 07.06.2010 | darkness293 darkness293

    ל-2, לפי שגיאות הכתיב שלך, אתה הילד הקטן פה.
    סופר מריו גלקסי הוא משחק אדיר לכל הגילאים עם שלבים מגוונים ומשחקיות ממכרת. תחזור למשחקי השוטרים הלינאריים שלך, ויגיימס אתר ביקורות לכל סוגי המשחקים. 

  7. 7

    22:55 07.06.2010 | LeL LeL

    מה תתבגרו? לא שיחקתי במשחק הזה אבל נראה משחק נחמד,
    לא קובעים משחק לפי הגרפיקה, אז בחזרה אליך, "תפנימו אנשים!"

  8. 8

    22:58 07.06.2010 | איתמר איתמר (אורח)

    "ולמרות שאחותי קצפה לא פעם לפלטפורמות הלא נכונות"?!
    היי תלמד קצת עברית... הרגת אותי עם ה"קצפה" הזה שלך...

  9. 9

    23:03 07.06.2010 | darkness293 darkness293

    אוי הנה עוד אידיוט, אז הוא התבלבל בין האותיות זתומרת שהוא עילג?

  10. 10

    23:08 07.06.2010 | אשכרה אשכרה (אורח)

    ממתי ילדה בת 8 משחקת בGTA?
    אני מקווה שזה לא הגיע לשלב של "מה הבחורות האלה עושות שם?"

  11. 11

    23:09 07.06.2010 | FoXie FoXie

    אמן שישרפו את המשרדים של נינטנדו בכל חור בעולם

  12. 12

    23:30 07.06.2010 | wwwwwwwww wwwwwwwww (אורח)

    האמת המשחק היחיד ששווה משהוא בwii זה מריו

  13. 13

    23:41 07.06.2010 | 1337Din 1337Din

    משחק ממש טוב או בתרגום לעברית משחק בן של בן של בן של זונה

  14. 14

    23:41 07.06.2010 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    זה בעיני צבוע שאתם רוצים להיות "שונים מכולם" אז אתם אף פעם לא נותנים ציון מושלם או לחילופין מורידים בציון של משחקים טובים.
    לא שאני אומר שמריו מגיע 10, לדעתי מגיע 97, כמו שצריך. אבל 93????
    ממש רואים שהורדתם בכוונה כי "זלזלתם במשחק".
    צבועים.

  15. 15

    00:33 08.06.2010 | elronx elronx

    זה נראה משחק כל כך מטומטם... אני לא מאמין שהוא קיבל כזה ציון...

  16. 16

    00:49 08.06.2010 | david221 david221 (אורח)

    ל14 למרות שזילזלו במשחק עדיין קיבל ציון טוב של 93 לא צריך להיתעצבן ואגב זה דעתם!!!
    ולדעתי שמאריו זה המשחק שלא כל כך צריך לעשות עליו ביקורת ביגלל פרש הגילים במשחק שזה לקטנים ופה יש קצת יותר גדולים
    (זאת דעתי ולא דעת אף אחד)

  17. 17

    00:49 08.06.2010 | אורי אורי (אורח)

    עם כל הכבוד לכתיבת הביקורת, זה ממש לא משחק לגיימרים, זה אולי לילדים בני 6. לא חושב שאת רוב הקהילה פה באתר המשחק הזה או כל משחק WII אחר מעניין..

    אבל עבדתי בחנות משחקים, כל מי שבא והתעניין ב- WII זה אמא והילדים שלה או בנות.

  18. 18

    01:27 08.06.2010 | רונן רונן

    אלכס, אני מעריך את עצם הביקורת למשחק באתר, אבל היא מרגישה כאילו נכתבה בחופזה, וחושב שמשהו בה התפספס.

    יש כמה היבטים חשובים במשחק שלא נתת להם התייחסות, שאולי היו יכולים לחסוך את המשפט האחרון שלך - "המשחק לא מציע הרבה", כגון המטבעות הסודיים אשר חבויים בשלבים, הכוכבים הסודיים שנפתחים לאחר שאוספים את כל 120 הכוכבים, וכן הלאה. הביקורת לא ממש העבירה בצורה טובה מדוע המשחק הזה כל כך מרשים, וסיכמה זאת בעיקר בדעה של ילדה בת 8. די שטחי.

    גם בתור אחד המשחקים הכי יצירתיים שכנראה קיימים (דבר שקשה לומר על משחקים אחרים, ויש לי גם ספרייה של 50 משחקים מצטיינים לפלייסטיישן 3), קשה לייחס לו את המשפט הזה.

    וגם "משחק לשעות שעמום" נשמע מזלזל, על אף שאני בטוח שלא זו הכוונה, לאור הנימה הכללית החיובית בביקורת.

    בכל אופן, המשיכו לסקר את ה-Wii.

    (רונן)

  19. 19

    01:29 08.06.2010 | רונן רונן

    לאורי (17):
    אני בן 32 וחבריי בוגרים גם כן, ומתמוגגים מהמשחק הזה. זווית הראייה שלך, היא היא הילדותית.

    (רונן)

  20. 20

    01:52 08.06.2010 | HARRYPOTTER HARRYPOTTER (אורח)

    תשמעו זה מדהים מה שהולך פה. אני מעריץ את כל מי שמשקיע באתר מזמנו ולא פורש בגלל מפגרים שלא יודעים להעריך השקעה.

  21. 21

    02:38 08.06.2010 | רונן רונן

    בדיוק סיימתי את המשחק (אבל נותרו לי עוד עשרות רבות של כוכבים לאסוף), ולעזאזל, איזה שלב אחרון מרשים. לנינטנדו פשוט לא נגמרים הרעיונות הסוחפים.

    אלכס, שכחת גם לתת התייחסות לכך שהמשחק מותח עד הקצה את מיומנויות הפלטפורמה שלנו, וכדי לאסוף ולהשיג את כל מה שהוא מציע, נדרש להתמודד מול אתגר רב, שילדה בת 8 לא תוכל לו.

    למשל, כל הקטעים המוגבלים בזמן דורשים תכנון נכון של המסלול ומיומנויות פלטפורמה מעולות כדי לצלוח אותם, או הצורך לצלוח בוס מאתגר ומשוגע באפס פגיעות אישיות, או להשיג מס' מסוים של נקודות על ידי קפיצה סדרתית (בלי לשבור את הרצף) על אויבים, וכן הלאה.

    וכל אייטם, אויב, פלטפורמה, אמצעי עזר וכד', ממוקמים באופן אסטרטגי וחכם מאוד.

    כל אלה הם דברים, אלכס, שילדה בת 8 לא תיתן עליהם את הדעת, וספק שרוב המגיבים של 'ויגיימס', שחורצים את דינו בגלל צבעוניותו :-)

  22. 22

    03:40 08.06.2010 | tripel5 tripel5

    רונן, אין צורך לגונן על המשחק, הפסד של ה"בוגרים" אחרי הכל :^)

    ביקורת טובה!
    כשמריו גלקסי הראשון יצא אף אחד לא חשב שנינטנדו תתעלה על עצמה פעם נוספת, והנה היא הצליחה!

  23. 23

    04:49 08.06.2010 | אהרן אהרן (אורח)

    ל-6 יא ילד מסכן ועלוב על מספר לנו את הסודות
    העלובים זה שאתה ילדה קטנהלא כל האתר צריך לדעת
    ודרך אגב לא מדבר אם ילדות עוד יחשבו שאני פדופיל!!

  24. 24

    05:54 08.06.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    סוף סןף כתבה חדשה...

  25. 25

    06:22 08.06.2010 | MB7 MB7

    אכן משחק מרשים

  26. 26

    06:55 08.06.2010 | ילד בן 2 ילד בן 2 (אורח)

    קודם כל אני רוצה להגיד שזה אחלה ביקורת מה שהוא כתב פה, ומה כבר קרה אם הוא שכח אות פה או שם . וכל מי שאמר שמריו הוא לא מישחק לגימרים אז הוא טועה. מריו ופקמן הם הבסיס של כל המשחקים ואנחנו תמיד צריכים לזכור את זה .

  27. 27

    07:55 08.06.2010 | noan noan (אורח)

    ביקורת טובה, אבל איך הוא קיבל רק 9 במשחקיות?!
    למרות שאני מסכים אם הציון הסופי, אולי קצת יותר, אבל אני לא חושב ש10 שכולם נותנים לו כזה מגיע לו,בגלל המצב מרובה משתתפים הנוראי (לדעתי)

  28. 28

    09:22 08.06.2010 | נתגכעגכ נתגכעגכ (אורח)

    יא מאניק, בינתיים המשחק קיבבל רק מאיות ומגיע לו מאיות.

  29. 29

    12:41 08.06.2010 | lidorit3 lidorit3

    לא אהבתי את הביקרות. נראה כאילו נכתבה בזלזול כלפיי המשחק. המשחק לא מיועד רק לילדים ולא סתם נחשב לאחד המשחקים הטובים ביותר של נינטנדו אי פעם.

  30. 30

    13:51 08.06.2010 | דעתי דעתי (אורח)

    משחק גרוע. נקודה.

  31. 31

    14:30 08.06.2010 | hi hi (אורח)

    30 רואים שאתה לא מבין עדיף שתשתוק.

  32. 32

    15:36 08.06.2010 | shadow shadow (אורח)

    אני לא מבין את כל אלה שאמרו שזה משחק רק לתינוקות והציון של זה לא צריך לזה. ממש לא! מריו הוא ה-משחק בה"א הידיעה. גדלנו עליו ואהבנו אותו מכל הלב ואנחנו עדיין אוהבים. אלה שאמרו שזה רק לתינוקות בטח משחקים כל היום במשחקי FPS או ב-GTA ופשוט כבר שכחו מכל המשחקים היותר צבעוניים והיותר נוסטלגיים שעליהם גדלנו ואהבנו. כל אלא שרק אוהבים הארד קור וכל זה ולא יכולים לראות משחקים כאלה סתם ככה כי הוא חושב שהם לתינוקות, לא מבין אותו

  33. 33

    17:29 08.06.2010 | noan noan (אורח)

    ל30
    שיחקת בו?
    אני אישית לא מסכים עם המבקר לגבי המשחק, הוא לא משחק ילדים, הוא משחק שכל הגילאים יהנו ממנו (ואי בזה שום דבר רע, גם בgta כל ילד בן 8 משחק, ומה שכתוב על האריזה לא ישנה את זה)

  34. 34

    17:30 08.06.2010 | noan noan (אורח)

    שככתי לכתוב: למרות שאני לא מסכים עם המבקר, אני עדיין חושב שזאת ביקורת לא רעה בכלל

  35. 35

    18:07 08.06.2010 | sadeh.yoav sadeh.yoav

    32 ממש צודק!!!

  36. 36

    23:06 08.06.2010 | ניר ניר (אורח)

    אתם מזכירים לי את IGN שנתנו למשחק הזה 10.העיקר God of War 3 שעלה מיליונים של הפקה ובעל פרזנטציה מדהימה קיבל רק 9.3,או Gears Of War 2 שגם משחק מדהים ובעל עלילה ארוכה קיבל 9.5.העיקר שנינטדו מקבלים על כל מריו מעפן שכבר 5 שנים עם אותו מנוע 10.

  37. 37

    08:04 09.06.2010 | rami rami (אורח)

    ל36 זה לא רק IGN, זה כולם, זה לא נראה לך אומר משהו על המריו ה"מעפן"?

  38. 38

    10:57 09.06.2010 | יותם יותם (אורח)

    אני לא מאמין שהמשחק לא קיבל לפחות 95.

  39. 39

    17:09 09.06.2010 | רונן רונן

    ל-36:
    איך אתה יודע שהוא מעפן? כי צבעוני ויש לך תדמית שלילית כלפיו? זה שטחי וילדותי, ואתה מאשים את המשחק בתכונות האלה בדיוק.

    אין משחק יצירתי ועתיר השראה כמו 'מריו גלקסי 2'. ושיחקתי כמעט בכל הטובים ביותר לקונסולות ה-HD ה"מהוללות".

    (רונן)

  40. 40

    22:51 09.06.2010 | קרירין קרירין



    "אתם מזכירים לי את IGN שנתנו למשחק הזה 10.העיקר God of War 3 שעלה מיליונים של הפקה ובעל פרזנטציה מדהימה קיבל רק 9.3,או Gears Of War 2 שגם משחק מדהים ובעל עלילה ארוכה קיבל 9.5.העיקר שנינטדו מקבלים על כל מריו מעפן שכבר 5 שנים עם אותו מנוע 10."

    מה הקשר בכלל בין 2 המשחקים האלו ?
    אולי תעשה גם השווה בן זלדה לסטריט פיטר ?

    ואף אחד לא אמר פה שGOW3 לא טוב
    יצא לי לשחק במשחק הראשון והשני והם היו מצוינים
    אבל אין לזה קשר למאריו GOW3 זה לא משחק פלטפורמה -ולא רלוונטי כמה כסף הוציאו אליו ומה האיכות שלו
    ההצלחה של גלקסי 2 גם בביקורות וגם במכירות לא פוגמת בהצלחה של GOW3-ושתתבגר קצת תבין את זה

    בעניין מחזור תגיד אתה יודע כמה משחקי ראצאט יצאו בשנים האחרונות ?
    לנינטנדו סוני ומיקרוסופט יש סדרות משחקים -חלקם ממוחזרות
    אבל כל משחק נבדק לגופו

  41. 41

    00:10 11.06.2010 | יש WII למבוגרים! יש WII למבוגרים! (אורח)

    כולם נורא אוהבים להשמיץ, זה באופנה אבל העובדות קצת אחרות
    נינטנדו מציאה משחקים פשוט מדהימים ותמיד! כל מי שאומר אחרת פשוט לא שיחק בזלדה מטריוד פריים ומריו גלקסי ועוד רבים, גרפיקה זה לא הכול בחיים ילדים.

    ולא סתם המשחק ה "ילדותי" הזה קיבל את הציון הגבוה!!! ביותר עד עכשיו ב 2010 על פי metacritic ,ציון מדהים של 97 ממוצע כל האתרים.
    אז או שכולם מפגרים או שזה הפוך

  42. 42

    07:06 11.06.2010 | F U F U (אורח)

    מריו גלקסי נרקאה כמו מריו 3 שהפך להיות בתלת מימד ודחפו לו מלא מיניגיימס

  43. 43

    09:32 11.06.2010 | בן בן (אורח)

    הקטע שהוא רץ על הקירות הזכיר לי קצת את הנסיך הפרסי 4

  44. 44

    11:57 11.06.2010 | הכתב מפגר הכתב מפגר (אורח)

    1)
    אף פעם לא היה משחק ששמו היה רק מריו משחק המריו הראשון היה דונקי קונג אחר כך האחים מריו ואחר כך לnes האחים סופר מריו
    2)
    לא כל משחק צריך להיות הארד קור יש הרבה משחקים שנמקרים להמונים בתור הארד קור בגלל הרבה דם ועלילה אפלה שבעצם הגיימפלי היה חרא
    3)
    מריו הוא משחק יצירתי סוף סוף לא מנסים למכור לנו את אותו הדבר כמו שהרבה משחקים אחרים עושים cod וכל המתחרים שלו אין לי בעיה עם משחקי יריות גוף ראשון אבל לא נימאס לכם כבר לשחק את אותו הדבר ואותו דבר גם על משחקי ספורט
    4)
    השליטה במריו מושלמת אין יותר מידי שימוש בחיישני תנועה והשלט של הwii מרגיש מושלם למשחק הזה

    אני ליפני סיום המשחק ובנתיים הוא מקבל 10/10

  45. 45

    13:37 11.06.2010 | Narco Narco

    הפסקה הזו:
    "מהרגע שתפעילו את המשחק ניכר כי כל היבט בו עוצב ותוכנן מסניון עבר. המסך הראשי שופר פלאים מהכותר הכודם, דבר שנורא הפריע לי בור. חבל רק שלא נעשה הרבה במערכת השליטה."
    דורשת עריכה יותר מכל

  46. 46

    19:46 12.06.2010 | קרירין קרירין

    נימאס לי שקוראים למשחקי גימרים "ארד קור "
    משחקים שמחילים בריאות מתחדשת הם לא ארד קור ולא בטיח

    וזה שמאריו פונה גם לילדים לא אומר שמבוגרים לא יכולים להנות מימנו מאוד
    עם יש בעיה לגלקסי 2 זה שהוא המשך לגלקסי 1 ולמרות שיש שיפורים משמעותים זאת לא הקפיצה הענקית שהיתה במעבר ממאריו סאנשיין לגלקסי
    אבל עדיין הכניסו מספיק שיפורים לאפוך את זה למשחק מצוין לכל חובבי הפלטפורמות
    נכון שזה לא בשביל מי שאוהב סגנונות אחרים
    כי מה לעשות זה משחק פלטפורמות -אבל בתחומו כרגע לא ידוע לי על אף משחק טוב יותר
    ולא משחקי ראצאט לא מתקרבים לאיכות של גלקסי 2

  47. 47

    10:00 25.07.2010 | כגמחףג כגמחףג (אורח)

    ל-6
    23 הוא לא אנושי..
    הוא טרול.

  48. 48

    12:49 10.08.2010 | PWND <3 PWND <3 (אורח)

    מה הקטע לרדת על משחקי פלטפורמה

    מאריו גלאקסי 2 לדעתי משחק השנה...

    אני לא מבין למה כל משחק בלי דם ואלימות הוא "מעפן"

    ועוד יותר אני לא מבין מה הקטע של קול אוף דיוטי FANBOYS

  49. 49

    19:32 11.09.2010 | ולד ולד (אורח)

    פלטפורמה זה ז'אנר אדיר.כול הקראש והמריו הם חלק ממנו. עצוב לי לראות שאתם חושבים שכזה משחק גרוע.אני פשוט מכור לדברים האלו.ולמען האמת המשחק הזה יותר מסתם שווה את הכסף.אז אני ממליץ לכם לא לשפוט משחק על פי העטיפה,כי אתם תצטערו.

  50. 50

    19:33 02.10.2010 | lior4678 lior4678

    שלום לך,
    הייתי מעוניין לדבר בנושא סופר מריו האם יש לך פייסבוק?
    אם כן שלח לינק לשם שלך או אי-מייל,
    ממתין לתגובתך המהירה.

  51. 51

    20:25 07.10.2010 | אי? אי? (אורח)

    ?

  52. 52

    10:33 10.04.2011 | עבריין מרושע שלא חושף את זהותו באינטרנט (: עבריין מרושע שלא חושף את זהותו באינטרנט (: (אורח)

    מריו הוא המשחק, זה שנינטנדו מכוונים לקהל רחב כל משחק זה לא אומר שגיימרים שמשחקים "הארד קור" לא יכולים להנות ממנו. תשתחררו כבר מהתפיסה הזו שכל משחק של ה Wii סתם גרוע. סופר מריו הוא בכלל סדרת משחקים מעולה אז תתמודדו עם זה שנינטנדו גאונים.... סופר מריו גאלאקסי 2 הולך להפוך לאגדה..

  53. 53

    10:37 10.04.2011 | למי אכפת מהשם שלי? למי אכפת מהשם שלי? (אורח)

    זה אני מ52... סופר מריו גאלאקסי חידש המון לסדרה, הוא הוסיף מלא כוחות מדהימים והendgame מעולה, הסוף מציב אתגרים קשים אפילו לגיימר המנוסה בעולם... 17 כנראה החנות שלך לא הייתה טובה מלא גיימרים רציניים משחקים גם ב Wii , מה הבעיה?

  54. 54

       | פורסם ע"י