הרשמה

משחקים בהוד השרון: פוקוס על Antec

ב-25/8 יתקיים בהוד השרון אירוע המשחקים של השנה תחת השם "משחקים בהוד השרון". האירוע הינו יוזמה של עיריית הוד השרון ומחלקת התרבות והנוער, אשר נועדה ליצור פעילות תוכן ייחודית לנוער בסוף חודש אוגוסט, וכן למצב את העיר כמרכז גיימינג בישראל. על מנת להאדיר את האירוע, הצטרפו לארגונו במהלך השבועות האחרונים מספר מותגי על וחברות מעולם המחשוב והמשחקים, שתודות להם ניתן היה להרחיב את היקף הפעילויות שיערכו במסגרתו. 

באייטם שפתח את סדרת הכתבות הזו הצגנו לכם בקצרה את נותני החסויות הראשיים באירוע. בסדרת כתבות זו נפרט מעט על כל חברה באופן כללי, ועל חלקה הספציפי באירוע המתקרב. ראו זאת כשילוב של פינה שיווקית, שנועדה לגמול לעסקים שממנים את האירוע על השקעתם, וכמקום שבו תוכלו ללמוד על מעורבותן של החברות המשתתפות בעולם הגיימינג.

פייב אקסיטס

חברת "פייב אקסיטס" תייצג באירוע המשחקים את יצרנית המארזים וספקי הכוח Antec.

פייב אקסיטס בע"מ הינה חברת מחשבים המתמחה בפתרונות לסקטורים הפרטי והעיסקי. החברה קיימת למעלה מעשרים שנה ומייבאת מותגים מוכרים כגון Antec  ו-Compucase. המותגים והמוצרים שהחברה מייבאת ומוכרת כוללים את:

  • ANTEC – מארזים וספקי כח, מאווררים ורכיבי מדיה סנטר. 
  • COMPUCASE / HEC – מארזים וספקי כח.
  • DIAMOND – כרטיסי מסך ATI.
  • PNY – כרטיסי מסך מקצועיים של NVIDIA.
  • APACER – כונני SSD וזכרונות.
  • COOLIT – מערכות קירור.

 

Antec

חברת Antec הינה ספקית מארזים וספקי כוח מובילה לגיימרים, הידועה ברמת האיכות והשקט של מוצריה. בין אם אתה גיימר שמחפש את המארז האולטימטיבי, או אינטגרטור המחפש ספק כוח אמין ויעיל, יש לך הרבה גורמים לשקול - ובהם ביצועים, יציבות וסגנון. חוויית המחשוב שלך צריכה להיות שקטה, יעילה, אסתטית ואלגנטית - ובסעיפים הבאים מתואר איך המוצרים של Antec עונים על הדרישות הללו.

מיחשוב שקט

מזמזום של מאוורר שמפריע לך ליהנות מהמשחק האהוב עליך ועד לקרקוש של כונן קשיח שמטריד אותך באמצע צפיה בסרט, המחשבים של ימינו צריכים לעמוד באתגר של פעולה אינטנסיבית תוך יצירת רמת רעש מינימלית. Antec מפתחת טכנולוגיות לפעולה שקטה וחרישית עוד מסוף שנות השמונים, ופתרונותיה כוללים לוחות משתיקי רעש, מאווררי Stealth ובולמי זעזועים מסיליקון להפחתת רעידות. ברגע שחווית מיחשוב שקט, לא תרצה לחזור לאחור.

יעילות בניצול אנרגיה

כשמדובר בבניית מחשב, גם עלות הפעלתו לטווח ארוך חשובה. ספקי כוח רבים מסוגלים לטפל בדרישות האנרגיה של מערכת מודרנית, אבל גם מבזבזים הרבה אנרגיה ולא עושים טובות לחשבון החשמל שלכם. Antec מציעה מגוון רחב של ספקי כוח שעובדים בתקן 80 PLUS, התקן העצמאי הגבוה ביותר בתחום יעילות אנרגיה. ספקי כח אלו פועלים לאורך זמן ב-80 או יותר אחוזי יעילות ללא ירידה בביצועים. מארזי Antec רבים, כמו סדרת New Solution או Sonata III 500, כבר מגיעים עם ספקים בתקן 80 PLUS, ומספקים את הכוח שאתה צריך תוך חסכון בחשמל.

יעילות בקירור

אין דבר שמהווה סכנה גדולה יותר למחשב מאשר התחממות יתר, דבר שנכון כפליים במקומותינו. מחשב שלא מאוורר ומקורר כיאות יפעל לאט, יתקע ויתרסק, וגם יכול להינזק בצורה קשה. בין אם זה ספק כח, מארז לגיימרים או מארז למדיה סנטר, פתרונות Antec נועדו לייעל את זרימת האוויר תוך שימוש בחללים ותעלות וניהול כבלים מתקדם, ושימוש בטכנולוגיות כמו מארזי כונן קשיח חיצוניים עם קירור פעיל.

השקעה בעיצוב 

הצד האסתטי אולי מעט פחות חשוב מהצד הטכני, אבל לא ניתן להתעלם ממנו, במיוחד כשמדובר במשהו שמשקיעים בו כל-כך הרבה ושנמצא מול העיניים שלנו, או ממש מתחת לאף, במשך שעות כל יום. במקרה הזה תמונות מדברות טוב יותר ממילים, אז פשוט בדקו להלן אחד מסוגי המארזים שיוצגו ויוצעו באירוע:

   

- עלון המוצר של מארז LanBoy Air

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:55 16.08.2010 | DAsK- DAsK-

    ראשוןןןןןןןןןןן
    הקדימה של המארז מזכיר CM690....

  2. 2

    22:07 16.08.2010 | veet veet

    ל-1
    צודק ...
    יש לי כזה :)
    מארז אחד הכבדים

  3. 3

    01:52 17.08.2010 | Mix. Mix.

    יש לי מארז שלהם, חברה טובה.

  4. 4

    14:42 17.08.2010 | antec900 antec900 (אורח)

    יש לי Antec 900 והוא מארז בן בן ****
    חובה לכל גיימר מארז ברמה כזאת

  5. 5

    14:49 17.08.2010 | tuyit tuyit (אורח)

    המארזים של antec הם הכי טובים שיש, אני בעצמי תיכננתי לקנות את הantec 1200 למחשב חדש,לפני שויתרתי על מחשב וקניתי ps3

  6. 6

       | פורסם ע"י