הרשמה

ביקורת: Batman Arkham City

בטמן חוזר לעיר הגדולה. האם הצליחה Rocksteady לשחזר את ההצלחה של Arkham Asylum?

 


Batman Arkham City
מפתחת: Rocksteady מפיצה: WB
פלטפורמות: PS3, X360, PC
תאריך יציאה: 21.10.11

האויב הגדול ביותר של בטמן במשחק החדש שלו, Arkham City, הוא לא הג'וקר. הוא גם לא דו-פנים, הוגו סטריינג' או מיסטר פריז. האויב, תאמינו או לא - הוא המשחק הקודם בסדרה.

בשנת 2009 הוציא אולפן המשחקים האנונימי את המשחק Batman: Arkham Asylum, והעיף את כולם המשחקים לתקרה. הגיימרים, שהיו רגילים עד אז למשחקי סופר-גיבורים מחורבנים, קיבלו משחק פעולה מלהיב ומצויין שהחזיר לעולם את האמון במשחקים מבוססי קומיקס.

עכשיו, שנתיים אחרי, מוציא Rocksteady את משחק ההמשך. הפעם האקלים בו יוצא המשחק שונה לחלוטין: כבר לא אולפן אנונימי אלא מגה-אולפן שהוציא את אחד ממשחקי השנה של 2009. כבר לא משחק סופר-גיבורים שאף אחד לא מצפה לו, אלא כותר ענק עם מליוני מעריצים שמתים לשחק בו.

אך האם Rocksteady הצליחה לשחזר את ההצלחה מ-2009? האם הסיבוב השני של בטמן על קונסולות ה-HD מוצלח יותר מהסיבוב הראשון, או שמא הוא פשוט מבליט כמה יוצא דופן היה המשחק ההוא? יצאנו לגותהאם בשביל לנסות לענות על השאלות האלה.

העיר הגדולה

נתחיל בחלק המביך ביותר ב-Arkham City - הסיפור. הכל מתחיל כשראש העיר של גותהאם מחליט שיש לו יותר מדי נדל"ן בידיים ופחות מדי דברים לעשות איתו, ומחליט להטיל סגר הרמטי על חלק ענקי של העיר, ולאכלס אותו בכל האסירים של בית המשוגעים-כלא ארקהאם. דמיינו גטו שפוגש בית סוהר שפוגש את שכונת הארלם בימי הפשע שלה, ותקבלו מושג כללי על מה הולך באזור החדש הזה, שנקרא בשם הכה הולם "העיר ארקהאם".

על הגטו החדש מופקד הוגו סטריינג', בחור לא נחמד באופן כללי ואחד מאויביו המתוחכמים יותר של בטמן. לאחר מספר התפתחויות מדאיגות שכוללות מעצר די אלים של ברוס ווין (הזהות הסודית של בטמן, אם לא ידעתם. רק אל תגלו לג'וקר) וחימוש די מאסיבי של הפושעים הכלואים בעיר הנצורה, מחליט בטמן שהוא חייב לחקור את העניין לעומק, ומתחיל את מסעו החדש.

הבעיה העיקרית של הסיפור הזה היא שהוא פשוט לא הגיוני. גם אחרי שקראתי את כל חוברות הקומיקס הנלוות לסיפור, שניסו להרחיב אותו קצת ולהכניס לו קצת יותר הגיון, הוא עדיין מרגיש לא אמין בכלל - וזה הישג לא קטן במשחק של בטמן, בו רמת האמינות הנדרשת נמוכה מאוד מלכתחילה. 

למרבה השמחה - הקשקוש הלא אמין הזה הוא רק נקודת הפתיחה (והסיום) של הסיפור, וברגע שמתחילים לפגוש בפרצופים המוכרים ברחבי ארקהאם סיטי צצים שלל סיפורי-משנה נוספים, רובם ברמה הרבה יותר גבוהה מסיפור המסגרת. 

אגב פרצופים מוכרים - במשחק החדש תפגשו שוב את הג'וקר, הארלי קווין, פויזן אייווי - וגם אויבים שלא ממש קיבלו תפקיד מרכזי במשחק הראשון כמו הפינגווין, דו-פנים ועוד. כל הדמויות זוכות לטיפול מצויין: המניעים שלהן ברורים, הדיבוב שלהן נפלא והאינטרקציה של כל אחת מהן עם איש העטלף אמינה ומצמררת. 

עטלף מאובזר

מבחינת משחקיות, Arkham City מתחיל כמעט בדיוק במקום בו Arkham Aslum נגמר. למי שלא זוכר, בתחילת המשחק הקודם בטמן אסף שלל גאדג'טים שונים, שעזרו לו להתקדם ברחבי העולם ולהטמין מלכודות לאוייבים. הפעם בטמן מגיע עם (כמעט) כל הגאדג'טים האלה כבר מהרגע הראשון - מה שגורם להרגשה שהמשחק הזה מתחיל הרבה יותר מהר מקודמו. 

העניין הזה הוא גם נקודה חיובית וגם שלילית: מצד אחד - הוא מאפשר להתחיל לשחק ברמה גבוהה יחסית, בלי להרגיש חלשים יותר מדי ביחס לסביבה. מצד שני - מי שלא שיחק ב-Arkham Asylum לאחרונה כנראה ירגיש בשעות הראשונות שהמשחק מסורבל ולא ממש זורם, בעקבות ריבוי הכפתורים שצריך לזכור מהרגע הראשון. כמובן שמדובר בהרגשה זמנית בלבד - ואחרי כמה שעות של משחק תשלטו בבטמן בקלילות.

כדי לנסות להקל על השימוש בגאדג'טים, הוספה הפעם אפשרות להשתמש בהם בצורה מהירה ופשוטה במהלך הקרבות עצמם, על ידי לחיצה על אחד מכפתורי הכתף בשילוב עם כפתורים נוספים, מה שהופך את שלל הצעצועים של בטמן להרבה יותר יעילים בקרבות נגד אויבים. מדובר בתוספת מצויינת, שהופכת את הקרבות להרבה יותר מגניבים: אין כיף מלקפץ בין אויב לאויב, לרסס קצת ספריי מתפוצץ על הרצפה, להשתמש ברובה החשמלי כדי להמם אויב מתקרב ואז לפוצץ את הספריי ולהוריד שלושה בריונים במכה אחת.

בנוסף לכל זה, ב-Rocksteady שדרגו הפעם את יכולות הדאייה של בטמן. במשחק הקודם הדאייה הזאת לא הייתה שימושית במיוחד, אבל הפעם היא מהווה נקודת מפתח, שכן זו הדרך בה תעברו מקצה אחד של העיר לקצה השני. את יכולות הדאייה ניתן לשדרג החל מחלק מוקדם מאוד במשחק על ידי סדרת אתגרים - שאחריה הניווט בעיר יהפוך למהיר, פשוט וממש ממש מגניב.

בסופו של דבר, מצליח Arkham City לשחזר את ההישג הגדול של המשחק הקודם, וזה לגרום לנו להרגיש כמו בטמן. מהבחינה הזאת - כבר מדובר בהצלחה. 

עדיף כבר לגור בנתניה

הצרה הגדולה ביותר של המשחק החדש היא העיר עצמה. על פניו מדובר ברעיון די מגניב: משחק בטמן שמתרחש בסוג-של עולם פתוח, עם חופש פעולה ותנועה גדול הרבה יותר מהמשחק הקודם. בפועל מדובר בביצוע בינוני בלבד לקונספט המבטיח הזה - והעיר הופכת מהר מאוד למטרד.

למה זה קורה? ראשית - בגלל המבנה של המשחק. כל המשימות הראשיות של Arkham City נמצאות בתוך מבנים סגורים, המפוזרים ברחבי העיר. המשימות האלה הן, ללא שמץ של ספק, החלקים הטובים ביותר בו. התוצאה היא שהקטעים בעיר עצמה מרגישים כמו קטעי מעבר, שמטרתם היא לעבור מנקודה א' ונקודה ב' כדי להתחיל במשימה הבאה.

אוסיף ואומר שבאותן משימות ראשיות,  Arkham City הוא משחק הרבה יותר טוב מ-Arkham Asylum. חלק מהסביבות ברבע הלפני אחרון של המשחק פשוט מרהיבות וכמה מהבוסים בהם נתקלנו היו לא פחות ממצויינים. גם קטעי ה"טורף", בה בטמן צריך לארוב ולחסל חבורה של בריונים חמושים בלי שאלה יצליחו לראות או לתפוס אותו זכו לשדרוג משמעותי, בזכות שלל יכולות חדשות מצד האויבים שמצריכים את בטמן לגשת לכל קטע כזה בצורה שונה לגמרי. למרבה הצער - בשביל להגיע לרגעי השיא האלה צריך לעבור לא מעט קטעים הרבה פחות מוצלחים.

אז נכון - קטעי המעבר האלה עמוסים בתוכן, בצורת משימות צד, קרבות רחוב, גביעים וחידות שהחביא הרידלר ועוד שלל הפתעות נוספות - אבל התכנים הנ"ל מרגישים לעיתים כסתם "פילרים", שנועדו להעביר את הזמן - וממש לא מצליחים להשתוות למשימות הגדולות.

וזה עוד לא הכל: גם מבחינת עיצוב העיר הזאת לא מצטיינת במיוחד. רוב הבניינים נראים בדיוק אותו דבר, וקבוצות בריונים שמסתובבות ברחובות ומדברות ביניהן חוזרות במרווחים קצרים מדי (וכך תשמעו את אותן שיחות שוב ושוב ושוב ושוב, מה שלא תורם לאמינות של העיר הזאת). 

לעיתים העיר מצליחה לפגוע באופן ישיר בקצב של המשחק - וקרה לי מספר פעמים שמצאתי את עצמי "נזרק" למשימה צדדית ארוכה ומתסכלת בלי שבכלל רציתי לעשות זאת, רק כי עברתי מעל נקודה מסויימת או נגעתי בטלפון ציבורי מצלצל. 

ואז הגיעה החתולה

עוד נקודה כואבת הקשורה למשחק החדש היא דמותה של אשת החתול - שמתפקדת הפעם כדמות שחיקה. קטוומן מגיחה למשחק במספר נקודות, ומספקת נקודת מבט נוספת על הסיפור. 

הקטעים בכיכוב החתולה מצויינים, ומוכיחים עד כמה מוכשרים האנשים שעובדים ב-Rocksteady. על פניו, אשת החתול נשלטת באותה צורה בדיוק כמו בטמן. הכפתורים אותם כפתורים, העקרון אותו עקרון. רק מה, קטוומן זזה ומתנהלת בדרך כל כך שונה לגמרי, עד שזה מרגיש לעיתים כמו משחק אחר לגמרי.

בזמן שבטמן דואה בין בניינים קאטוומן מדלגת ביניהם בחן ומטפסת על קירות. בזמן שבטמן פיזי מאוד בקרבות שלו, קטוומן הרבה יותר קלילה וקפצנית. בזמן שבטמן כבד באופן כללי, קטוומן נוטפת סקסיות וחן (לעיתים בצורה מוגזמת). 

הבעיה היחידה באשת החתול היא שלא כל הגיימרים יזכו להנות ממנה. כדי להנות מהשלבים בכיכובה יש צורך להשתמש בקוד חד פעמי שמגיע בתוך אריזת המשחק - מה שאומר שכל מי שיקנה את המשחק שלו משומש או לחלופין לא מחבר את קונסולת המשחק שלו לאינטרנט - לא יוכל לשחק בהם. 

וזה חבל - כי אשת החתול בהחלט גורמת למשחק להרגיש שלם ונרחב יותר, והפרקים בכיכובה הם חלק בלתי נפרד מהמשחק השלם. 

עטלף מנצח

האם Arkham City מצליח לתת נוק-אאוט ל-Arkham Asylum? תלוי איזה סוג של משחק אתם מחפשים.

אם אתם מחפשים משחק אווירתי-עלילתי-מהודק - המשחק החדש לא מצליח להתעלות על המשחק הקודם - שפשוט מרגיש שלם ואחיד יותר.

אם, לעומת זאת, אתם מוכנים לוותר קצת על ההגיון ועל הקצב בשביל לשחק במשחק פעולה-התגנבות ולראות איך בטמן מתפקד במצבים בלתי אפשריים - Arkham City בהחלט מתעלה על קודמו. כמשחק הוא פשוט יותר טוב, אפילו אם כיצירה הוא קצת פחות.

כך או כך - לא משנה מה אתם מחפשים, סביר להניח שלא תיפלו עם בטמן. מדובר במשחק מצויין, שבהחלט עושה כבוד לאיש העטלף.

הטוב
  • קטעי אקשן והתגנבות מרהיבים
  • בוסים מצויינים
  • כמות ענקית של תוכן
הרע
  • העולם הפתוח מרגיש לעיתים כהסחת דעת
  • סיפור חסר הגיון
והחתולה
  • קוד רשת כדי לשחק בקטוומן זה קצת כמו פשע נגד האנושות. או נגד העטלפות.

ציון סופי: 90

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:55 07.11.2011 | first first (אורח)

    אחרון !

  2. 2

    15:03 07.11.2011 | Ir0n_S0ldier Ir0n_S0ldier (אורח)

    שני !!! אחלה משחק סיימתי אותו

  3. 3

    15:09 07.11.2011 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    כמה זמן ויגיימס??

  4. 4

    15:25 07.11.2011 | WarFox89 WarFox89

    ואוו ! סוף סוף וי-גיימס ביקורת יחודית עם פלפל שקצת שונה
    מה- MAIN STREAM ! כבוד !

  5. 5

    15:41 07.11.2011 | someone someone (אורח)

    ארז רק אני חושב שאתה שונא את באטמן?

  6. 6

    15:44 07.11.2011 | Sail to the Moon Sail to the Moon (אורח)

    רק לא מבין למה יש במשחק אנטישמיות מובהקת, כל כך ביאס אותי העניין הזה ומפתיע אותי שאף אחד עדיין לא מדבר על זה, רק באתרי ביקורת לא נחשבים.

  7. 7

    15:56 07.11.2011 | ? ? (אורח)

    אטשמיות?
    לא שיחקתי עדיין אבל כמו איזה אנטשמיות יש?

  8. 8

    16:00 07.11.2011 | CooKie Monster CooKie Monster

    6 - איזה אנשימיות ?

    תודה ארז ! אני כל כך הולך לקנות אותו כשירד לו המחיר P:

  9. 9

    16:02 07.11.2011 | bulbul8 bulbul8

    כמה זמן בערך לוקח לסיים את המשחק ?

  10. 10

    16:06 07.11.2011 | שונא COD שונא COD (אורח)

    התוחל להסביר למה אתה מתכוון ?

  11. 11

    16:07 07.11.2011 | ^ ^ (אורח)

    התוכל*

  12. 12

    16:17 07.11.2011 | h h (אורח)

    ביקורת טובה אבל אני לא מבין למה כתבת "משימות צד שבכלל לא רציתי לעשות" ? גם אם בטעות בוחרים משימת צד (ואני עדיין לא מבין איך בטעות אפשר לעשות את זה) אפשר מתי שאתה רק רוצה להפסיק אותה ולהמשיך לסיפור הראשי

    בנוגע לעיר לא הרגשתי אפילו לשנייה שהעיר היא "פילר"
    הדבר שבטח עשיתי הכי הרבה במשחק זה להסתובב בעיר כי זה פשוט כל כך מדהים!

    ודבר אחרון למבנים בעיר יש מראה דומה אבל אתה חייב להודות שRS עשו עבודה מדהימה בלייחד כל אזור במפה כך שאפשר להתמצא בלי בעיה

  13. 13

    16:19 07.11.2011 | martin1997 martin1997

    6

    איזה אנטישמיות יש בתוך המשחק אני לא חושב שהג'וקר

    שונא יהודים נחמדים רגישים ויפים!

  14. 14

    17:09 07.11.2011 | sjhu sjhu (אורח)

    כוס אמא שלכם יא זונות

  15. 15

    17:15 07.11.2011 | ל-14 ל-14 (אורח)

    מה הקשר?

  16. 16

    17:37 07.11.2011 | מר יובל. מר יובל. (אורח)

    אכן יש אנטישמיות ואני שמח שאני לא היחיד שהרגיש את זה.

  17. 17

    18:05 07.11.2011 | c c (אורח)

    "סיפור חסר הגיון"? וזה שהוא יכול לעוף ולכסח 50 אויבים בשנייה זה הגיוני?

  18. 18

    18:12 07.11.2011 | bats bats (אורח)

    ביקורת סטנדרטית אני שחקתי במשחק הזה הסיפור שלו מעולה יש לו אחלה רגעים וגם יש קטעים שהעיר פשוט נראית מצוין סתם עוד אחד מהמבקרים הסנובים האלו

  19. 19

    18:39 07.11.2011 | אבגדהוזח אבגדהוזח (אורח)

    אבא שלי חתול

  20. 20

    18:41 07.11.2011 | Aldor Aldor

    *סיפור חסר הגיון
    אתה מפגר? זה מינוס??
    המינוס היחיד שזה שהמשחק (במיוחד כמשחק עולם פתוח) ציפיתי להיות ארוך יותר אבל הוא ממש קצר וזה ביאס אותי סיימתי אותו ב7 שעות..

  21. 21

    18:43 07.11.2011 | cbh cbh (אורח)

    ארז אני לא יודע איזה משחק שחקת אבל ארקהאם סיטי עם עלילה מדהימה! גמרתי אותו והוא פשוט מדהים!!!

  22. 22

    19:24 07.11.2011 | רונן רונן

    הרשה לי לצטט, ארז: 'קרה לי מספר פעמים שמצאתי את עצמי "נזרק" למשימה צדדית ארוכה ומתסכלת בלי שבכלל רציתי לעשות זאת, רק כי עברתי מעל נקודה מסויימת או נגעתי בטלפון ציבורי מצלצל.'

    את זה לא הבנתי. אם אינך מעוניין לבצע זאת, הייתה בידך האפשרות. מה זה 'לגעת בטלפון'? צריך ללחוץ על איקס בשביל להפעיל את המשימה.

    אוסיף תהייה מצדי: איתרתי את מיקומו של זאק המטורף די מוקדם, לפני שהישגתי את השדרוג קרח שדרוש כדי ללכוד אותו בפועל. שחקן שלא יודע שצפוי לקבל שדרוג כזה, היה עשוי לשבור שם את הראש חצי שעה בלי לדעת שזה לשווא. גם אני, שידעתי על קיומו של השדרוג, התעכבתי שם סתם. לא קישרתי.

    היו צריכים לרמוז שזה לא אפשרי בשלב זה, או שזה נרמז ופספסתי.

    ועניין קאטוומן אכן מבאס. אם ה-PS3 יישבוק לי ואקנה חדש, אוכל להפעיל שוב את הקוד? זה לפי משתמש או קוד?

    רונן.

  23. 23

    19:47 07.11.2011 | שי שי (אורח)

    משחק טוב אבל האונליין מאכזב

  24. 24

    19:53 07.11.2011 | sds sds (אורח)

    EPIC FAIL
    23 איזה אונליין?

  25. 25

    20:35 07.11.2011 | TRoN TRoN

    ובאטלפילד 3 מקבל 89? פחח, כמה שרואים שהביקורות פה מושפעות מאתרים בחו"ל

  26. 26

    21:18 07.11.2011 | 0ccd 0ccd (אורח)

    25 89 לא מספיק רצית 220?
    הוא צריך לקבל 100 כי יש לו המון הייפ!

  27. 27

    23:37 07.11.2011 | DorzToClubs DorzToClubs

    ביקורת גרוע

  28. 28

    01:47 08.11.2011 | XD XD (אורח)

    כמה שגיאות כתיב... לא רגיל לזה מוויגמס XD

  29. 29

    01:58 08.11.2011 | "פילריים" ? "פילריים" ? (אורח)

    "פילריים" ? D :

    נראה שמישהו כאן צופה בנארוטו ^^

  30. 30

    03:11 08.11.2011 | רונן רונן (אורח)

    ביקורת לא משהו למען האמת.. יכול להיות שאתה לא מבין את העלילה כי אתה לא אוהב את באטמן אבל העלילה במשחק הזה עולה על זאת של המשחק הקודם.. הכל יותר נרחב.. החידות טובות המשימות הצדדיות מעמיקות יותר מבכל משחק אחר שראיתי בזמן האחרון והעיר עצמה על אף שהבניינים דומים זה לזה(עוד פרט שולי כגון זה שהבריונים מדברים על אותו הדבר) זורמת וכיף מאוד לטייל בה.. העולם החופשי פה גם הוא מצויין.. חוץ מזה אתה אומר שהמשחק מצויין ומציג אותו כמשחק בינוני

  31. 31

    03:13 08.11.2011 | רונן רונן (אורח)

    שכחת גם לציין את השנינות הרבה של הדיאלוגים של באטמן עם הנבלים הראשיים והשנינות בשיחות של הבריונים

  32. 32

    10:59 08.11.2011 | מוני מוני (אורח)

    זה אחלה משחק אני ממש אוהב את הכותרים בסדרת בטמןביטוח רכב

    טיולים מאורגנים

    ביטוח סקי

  33. 33

    12:48 08.11.2011 | יותם יותם (אורח)

    ביקורת ברמה גבוהה מאוד כל הכבוד

  34. 34

    16:36 08.11.2011 | משהו משהו (אורח)

    מאיפה הבאתם שיש אנטישמיות במשחק?
    דו פרצוף מפוצץ בתי כנסת?

  35. 35

    22:01 08.11.2011 | * * (אורח)

    מה הקשר אנטישמיות?

  36. 36

    23:43 08.11.2011 | 1 1 (אורח)

    ראשון
    לא מאמין שכתבתם "עדיף לגור בנתניה" הרגתם אותי
    אחלה ביקורת

  37. 37

    16:58 10.11.2011 | mad.man mad.man (אורח)

    פיתחתי תאוריה למשחק 3
    מי ששיחק במשחק שילך לסטייל מייל לחדר של הג'וקר ומתחת לתחפושת של הארלי שיראה יש מכשיר לבדיקת הריון וזה חיובי!!!!
    זה אומר שהארלי בהריון אולי הג'וקר רוצה יורש ואם תשמעו בסוף הקרדיטים השומעים את הארלי מדברת לתינוק זה אומר שיש תינוק ואולי יהפכו אותו גם לג'וקר כאילו ידחפו אותו למכל קימקלים כשהיתבגר אבל אן סיכוי שבאטמן ילחם בתינוק נכון צריך לתת לו לגדול ובזמן הזה ברוס יזדקן זה אומר שאם יהיה משחק חדשיהיה ג'וקר חדש ו...ונשחק בטור טרי מגינס= batman beyond!!! מה אתם אומרים? אוהבים?
    אל תגיבו לפני שתבדקו את כוווול מה שאמרתי
    חשבתם אל שם? לי יש אחד batman arkham BEYOND!!!

  38. 38

    21:15 10.11.2011 | J J (אורח)

    ל-37 ... תמצא חיים רוקסטדי בחיים לא יעשו משחק Beyond
    שלא לדבר על זה שרק אתה ועוד 3 אנשים רוצים לראות משחק כזה... \:

  39. 39

    08:00 11.11.2011 | MAD.MAN MAD.MAN (אורח)

    אם נגיד ואני טועה איך עושים משחק בלי JOKER?

  40. 40

    12:45 11.11.2011 | j j (אורח)

    ל-39 מה אתה מטומטם? כאילו ג'וקר הוא הנבל היחיד בעולם של באטמן?

  41. 41

    16:15 11.11.2011 | גדשגש גדשגש (אורח)

    באטמן הוא גיבור העל עם הכי הרבה נבלים גם בעולם של DC וגם של מארוול, ככה שלעשות משחק בלי הג'וקר זה לא בעיה...

  42. 42

    20:26 11.11.2011 | דניאל דניאל (אורח)

    משחק מעולה מאד, לז'אנר שלו.

  43. 43

    16:51 13.11.2011 | MAD.MAN MAD.MAN (אורח)

    ל41 אתה צודק לבאטמן יש המון נבלים אבל רק JOKER יכול לעשות את הקרב האחרון פעם אחרונה שניסו היה "באטמן מחר החשוך"
    וזה היה חרה משחק
    ל40 צודק נכון אבל הג'וקר מת :( אז סתם היה בדיקת הריון זה חייב להיות סימן לעוד עוד משחק נכון יא דפוק

  44. 44

    17:43 13.11.2011 | .... .... (אורח)

    פשוט חרא של ביקורת... בזה שכמעט כל החסרונות לא קיימים!

  45. 45

    19:12 15.11.2011 | gal_dahan gal_dahan

    http://pingless.co.il/?cache=38

  46. 46

    15:09 16.11.2011 | דוד דוד (אורח)

    כתבת דיעה קיצונית! לדעתי המשחק השני עולה בכ 10 רמות מעל הראשון הרבה הרבה הרבה יותר מלוטש העלילה הרבה יותר מעניינת באיזור ריאליסטי יותר פשוט משחק אדיר

  47. 47

    11:33 18.11.2011 | gozy gozy (אורח)

    מה קורה מכירים את גוזי
    gozy.co.il
    זה הפורום מאוד טוב וכיפי כנסו ותהנו
    הפורום עוסק בכל הגיימרים למניהם ותכולו לעלות לניהול לפי
    השקעתכם בפורום אז למי אתם מחכים כנסו
    http://gozy.co.il/forum.php

  48. 48

    19:33 18.11.2011 | xdsf xdsf (אורח)

    44
    תגיד מה אמא שלך זונה?
    מה זה הספויילר הזה?
    תמות בייסורים קשים!

  49. 49

    20:42 18.11.2011 | FDGSG FDGSG (אורח)

    חחחחח תפסיקו להוריד ניקוד על דברים מפגרים
    "סיפור חסר הגיון" מה ציפית מבאטמן?
    "העולם הפתוח מרגיש לעיתים כהסחת דעת" מה? איזה שטויות...

  50. 50

    16:06 19.11.2011 | MAD.MAN MAD.MAN (אורח)

    ל44 אמן תמות יא בן זונה כוס אמא שלך שתמות אחרי שתפסו אותה נאצי יא בן בן בן אלף אמן תישף בגיהנום

  51. 51

    17:42 20.11.2011 | xdsf xdsf (אורח)

    EPIC FAIL.
    על עצמך אמרת.
    וכן בגלל הספויילר תיחנק ותמות אמן

  52. 52

    23:07 23.11.2011 | bulbul8 bulbul8

    בסטים כתוב שהוא לא זמין בארץ, ודיברתי איתם והם אמרו לי שהוא תומך בGAMES FOR WINDOWS ןשאם הם לא תומכים בארץ אז גם המשחק לא, אבל יש לי כבר משחקים שכן עובדים לי ברשת כמו GTA, אז מה זה החרטא הזה ?

  53. 53

    10:39 25.11.2011 | דודי דודי (אורח)

    מגיע לו יותר מ9

  54. 54

    19:04 30.11.2011 | iuyi iuyi (אורח)

    סתם מעפן,

    אתם יודעים למה קוראים לזה בכלל אקס בוקס 360?

    כי ברגע שרואים את זה, מסתובבים 360 מעלות והולכים משם!

  55. 55

    21:03 30.11.2011 | צוק צוק (אורח)

    אני לא יודעה אך לעבור את השלב אחרי שאני עוצר את מר פינגווין אים פריזון ואחרי זה אישה קופצת אששין בורחת ואני לא מוצאה אותה

  56. 56

    15:29 01.12.2011 | אבי אבי (אורח)

    על משחק כזה, אין צורך להעביר ביקורת!!
    אני אישית התחלתי אותו עכשיו, ועוד לפני שניכנסתי לעומק המשחק...
    אני נותן לו את הציון - 100!!!

  57. 57

    11:13 05.12.2011 | MAD/MAN MAD/MAN (אורח)

    49 תמות לך תזדיין שנאצים יחרמנו את אמאש'ך לא ל44 ל49 תמות בן זונה אמן שאבא שלך יאנוס אותך האבא ההומו שלך והאמא הלסבית שלך

  58. 58

    11:15 05.12.2011 | xdsf* xdsf* (אורח)

    אני הומו בן שרמותה חה חה חה חה חה

  59. 59

    07:17 19.08.2012 | Hollow Hollow

    עדיף לגור אצל אמא שלך בבית

  60. 60

       | פורסם ע"י