הרשמה

כך נראה האבטיפוס של ה-Steam Machine

מעטה הסודיות הוסר, בקרוב המכשירים יופצו בבטא הסגורה

זוכרים את שלושת ההכרזות הגדולות של Valve שיביאו את Steam לסלון שלנו? היה לנו את מערכת ההפעלה SteamOS, בקר המשחק החדשני Steam Controller, וכמובן המחשב\קונסולה שתריץ את הכל – ה-Steam Machine. כזכור, ה-Steam Machines הם למעשה סדרת מחשבים שיגיעו אלינו ממגוון יצרנים , במגוון דגמים וגדלים – ובנוסף לכל היצרנים החיצוניים, נוכל לרכוש גם את ה-Steam Machine תוצרת Valve.

במהלך שלושת ההכרזות לא קיבלנו הצצה ל-Steam Machine עצמה, ולמעשה עד היום לא ידענו בכלל איך הקונסולה תיראה. לכן, אתם כנראה תשמחו לדעת שה-Steam Machine נחשפה לחלוטין בגישה בלעדית לעיתון ה-"סיאטל טיימס", עם פירוט על כל הפיצ'רים של המכשיר ואפילו תמונה שמציגה את האבטיפוס הנוכחי.

בכל הנוגע למידע חדש ופיצ'רים, לא שמענו הרבה דברים שלא ידענו עליהם כבר: ה-Steam Machine היא למעשה מחשב קומפקטי שירוץ על מערכת ההפעלה המבוססת-לינוקס SteamOS ויתחבר ישירות לטלויזיה, עם האפשרות לשלוט בו עם שלט משחק סטנדרטי (כמו זה של ה-Xbox 360), עכבר ומקלדת או השלט היעודי Steam Controller.

אחד העקרונות של Valve בעבודה על ה-Steam Machine זה לתת למשתמשים כמה שיותר אפשרויות כך שהם יוכלו ליהנות מהחומרה שהכי מתאימה להם. כך נוכל ליהנות לא רק ממחשבי Steam על ידי מגוון יצרנים מובילים בתעשיה, אלא גם לקחת את ה-Steam Machine שברשותינו ולשדרג את החומרה שלו בלי שנצטרך לרכוש מחשב חדש לגמרי. בקיצור – אנו אמורים לקבל את כל היתרונות של הקונסולה ואת כל היתרונות של המחשב במוצר אחד חכם. האם החזון האוטופי הזה אכן יעבוד? את זה נתחיל לגלות במהלך השנה הבאה, כשמוצרי Valve יגיעו סוף סוף לשוק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:09 05.11.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    מזכיר את האקסבוקס

  2. 2

       | פורסם ע"י