הרשמה

Titanfall - ההרשמה לבטא נפתחה

נסו את מזלכם על ה-PC או ה-Xbox One

אחרי ששלב האלפא נגמר וכחודש לפני ההשקה הרשמית, המפחת Respawn פתחה היום את השערים להרשמה לגרסאת הבטא של משחק יריות העתידני Titanfall. ההרשמה תהיה פתוחה בימים הקרובים, ובמסגרתה תוכלו לבקש גישה למשחק עבור ה-PC או ה-Xbox One. הבטא תתחיל ב-14 לחודש, יום שישי הקרוב, ואם נכנסתם אתם תקבלו מייל עם הוראות עד ה-17 לחודש, יום שני הקרוב. גרסאת ה-Xbox 360 קופחה לא רק בבטא אלא גם בתאריך היציאה, שלפי הדיווחים התעכבה ותגיע שבועיים אחרי הגרסאות האחרות. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב ולא בטוחים אם הוא ירוץ כמו שצריך, העיפו מבט בהגדרות המינימום של Titanfall.

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, Titanfall הוא משחק יריות ברשת בו לכל שחקן יש "טיטאן", חליפת מלחמה רובוטית שתיתן לו הרבה יותר עוצמה בשדה הקרב. במהלך הקרב תוכלו לזמן את הטיטאן לשטח ולנהוג בו, או לחילופין לתת לו פקודות ולאפשר ל-A.I לעשות את העבודה בשבילכם. המשחק תומך ב-12 שחקנים בשרת (6 נגד 6) אך כולל הרבה דמויות A.I ולכן לא יהיה חסר אקשן. בנוסף, דווח כי המשחק יושק עם 3 טיטאנים בלבד - אחד קל, אחד כבד ואחד מאוזן.

Titanfall יושק ב-11 למרץ עבור ה-PC וה-Xbox One, וגרסאת ה-Xbox 360 תגיע כשבועיים אחר כך. תוכלו להירשם לבטא דרך העמוד הרשמי ב-Origin.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י