הרשמה

HTC ו-Valve מכריזות על משקפי מציאות מדומה

משקפי ה-RE Vive יגיעו לשווקים עוד השנה

במהלך חודש פברואר, חברת Valve הבטיחה כי היא תציג את טכנולוגיית המציאות המדומה שלה במהלך כנס GDC. הכנס עדיין לא התחיל רשמית, ובינתיים ההכרזה הגדולה הגיעה דווקא מכיוון אחר לגמרי - תערוכת המובייל MWC שנפתחה אתמול בברצלונה. מסתבר שיצרנית הסמארטפונים HTC איחדה כוחות עם Valve בפיתוח משקפי ה- RE Vive, למרות שהמוצר הוכרז על ידי HTC בלבד. עושה רושם שהמוצר יהיה "שייך" לחברת HTC אך הפיתוח והאביזרים הנלווים יהיו בשילוב כוחות עם Valve וישתמשו בפלטפורמת SteamVR, המיועדת מן הסתם למשחקי Steam. העניין עדיין לא הובהר וכנראה נקבל את המידע החסר במהלך הימים הקרובים.

אז מהם משקפי ה-RE Vive? אלו משקפי מציאות מדומה שיתמכו בכל סוגי הבידור, החל מסרטים וסדרות ועד משחקים וחוויות אינטראקטיביות. בניגוד למתחרה, ה-Oculus RIft, מפתחי ה-RE Vive מבטיחים שהם חיסלו לגמרי את תופעת הבחילות וכאבי הראש שנוהגים להופיע אחרי שימוש ממושך. המוצר יתאים למגוון רחב של קהלים ויגיע עם אביזרים נלווים מעניינים. חוץ משורה של חיישני תנועה בתוך המכשיר, נוכל להציב שני חיישנים בפינות החדר וליצור חלל וירטואלי שנוכל לנוע בתוכו פיזית (כל צעד שלנו מתבטא בתוך חלל המשחק). לצד המשקפיים, ישווקו גם שלטים מיוחדים - אחד לכל יד, שיאפשרו לנו לשחק בצורה נוחה ומותאמת.

משקפי ה-RE Vive יגיעו לשוק עוד במהלך 2015, ולידי המפתחים לפני סוף הרבעון הנוכחי. פרטים נוספים ייחשפו במהלך השבוע, ונראה כי ה-RE Vive עשוי להיות מכשיר אחד מני רבים שיתמכו בפלטפורמת ה-SteamVR - בדומה למה ש-Valve עשתה עם ה-Steam Machines.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י