הרשמה

Mortal Kombat X - הכירו את הדמויות החדשות

הצצה מורחבת ל-Mileena, Takeda, Kung Jin וסוג חדש ומשפיל במיוחד של "Ality"

איזה כיף זה להיות מעריץ של Mortal Kombat בחודשיים האחרונים! לקראת ההשקה של Mortal Kombat X בחודש הבא, המפתחים חושפים בפנינו עוד ועוד תכנים ודמויות מתוך המשחק, וביום שישי האחרון קיבלנו הצצה מורחבת ללא פחות מ-3 דמויות חדשות! השידור החי ב-Twitch הביא לנו את Mileena הקלאסית ושתי דמויות חדשות לגמרי בסדרה: Takeda שנלחם עם זוג שוטים משוננים, ו-Kung Jin שנלחם עם קשת\מטה.

בנוסף, נחשפנו לסוג חדש של "Ality" בנוסף ל-Fatality וה-Brutality שנחשפו קודם לכן. הסוג החדש נקרא Quitality והוא שמור למצב האונליין של המשחק. כאשר היריב שלכם יחליט להתנתק או לצאת מהמשחק באמצע הקרב (מה שנקרא בעגה המקצועית Rage Quitting), הדמות שלו תמות באופן מיידי על ידי שהראש שלה תתפוצץ בזמן שהדמות המנצחת זורקת הערה משפילה. ה-Quitality נועד להתמודד עם התופעה של Rage Quitting ובניגוד למשחקים אחרים בסדרה - חוץ מההשפלה לא יהיה שום עונש שישפיע על השחקן הפורש. האם ה-Quitality יהיה מספיק כדי לצמצם את התופעה? נגלה בקרוב.

בנוסף לאלה, נחשפו שני מצבי משחק חדשים: מצב Test your Luck מוסיף לקרב בין 3 ל-7 "משתנים" שיכולים להוסיף אפקטים רבים לדמויות ולקרב. למשל: פורטלים שנפתחים ונסגרים במהלך הקרב, רעידות אדמה שעושות נזק למי שלא הספיק לקפוץ, בונוסים לנזק לדמויות, חשמל שמצמצם את שדה הקרב ועוד. במקביל ל-Test your Luck שנותן אפקטים אקראיים לגמרי, נוכל לשחק גם במצב Modifiers בו כל שחקן יכול לבחור עד שלושה משתנים מתוך רשימה של מעל 100. שני המצבים האלה לא נועדו להיות תחרותיים ולא נוכל לשחק אותם במצב האונליין, אבל עם כמה חברים בסלון צפוי לכם סשן מצחיק ומפתיע במיוחד.

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי לבדוק קודם אם אתם עומדים בדרישות המערכת. צפו בסרטוני המשחקיות למטה או קפצו ישר לסרטון השידור המלא.

Quitality

Mileena

Takeda

Kung Jin

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י