הרשמה

הטורף ו-Tremor מצטרפים ל-Mortal Kombat X

השמועות היו נכונות! הכינו את עצמכם ל-Kombat Pack

בשבוע שעבר נחשפה אחת מהדמויות שיתווספו למשחק המכות Mortal Kombat X לאחר ההשקה. ג'ייסון וורהיס, הרוצח האיקוני מסרטי "יום שישי ה-13" הוא הדמות הראשונה אך מה לגבי השלוש האחרות? בסוף השבוע קיבלנו סוף סוף את המידע על ארבעת הדמויות שיהיו זמינות ב-Kombat Pack, שהיא למעשה ה-Season Pass של המשחק ותכלול 4 דמויות חדשות לגמרי בנוסף לסקינים מיוחדים עבור הדמויות הקלאסיות. סרטון החשיפה, אותו תוכלו לראות למטה, מאשר כמה מהשמועות היותר פרועות שצצו ברשת בחודשים האחרונים ועכשיו זה רשמי: Tremor, Tanya והטורף (Predator) יצטרפו לג'ייסון ב-Kombat Pack.

למי שלא מכיר, Tanya היא דמות נשית לא פופולרית במיוחד שהופיעה לראשונה ב-Mortal Kombat 4, ואילו Tremor הוא נינג'ה עם היכולת לשלוט בתנועות האדמה והופיע לראשונה במשחק הספינאוף Special Forces בכיכובו של Jax. ואם כבר הזכרנו את Jax, המידע שנחשף הוציא לאור שתי דמויות קלאסיות שעדיין לא הוצגו רשמית: Liu Kang וכמובן המתאגרף Jax. שתי הדמויות הללו הופיעו במשחק הראשון בסדרה ובכמעט כל משחק מאז, והמעריצים השרופים ישמחו לדעת שכל הקאסט של המשחק המקורי מ-1992 עבר בהצלחה ל-Mortal Kombat X.

והחדשות הטובות לא מפסיקות כאן! בין הסקינים שישוחררו עם ה-Kombat Pack יגיעו שניים מעניינים במיוחד: Commando Johnny Cage שייתן לג'וני קייג' את המראה של ארנולד שוורצנגר, וגרסה מיוחדת של Jax עם בדיבוב השחקן קארל וות'רס (שהופיע בסרט הראשון של "הטורף"). מה עוד אפשר לבקש?

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי לבדוק קודם אם אתם עומדים בדרישות המערכת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י