הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של Ubisoft

South Park, Rainbow Six Siege, משחק חדש של Ghost Recon ועוד!

Ubisoft הפציצה השנה עם שורה של כותרים מסקרנים והפתעה שהיה שווה לחכות לה

מסיבת העיתונאים השלישית של הערב כבר מאחורינו, וכמו בכל שנה - Ubisoft עשתה כל מאמץ אפשרי כי לשמור על תדמית "הילד הכי מגניב בשכונה". היא עשתה עבודה לא רעה ואפילו הכירה בעובדה שהיא אכזבה המון מעריצים עם ההשקות הגדולות שלה בשנה האחרונה. לפני המופע היה קטע שלם שבו מפתחים מיוביסופט קראו תגובות זועמות ומרושעות של שחקנים מאוכזבים. בשנתיים האחרונות, יוביסופט דאגה לסיים עם טריילר שהשאיר את כולם עם פה פעור. האם זה קרה גם הפעם? תמשיכו לקרוא ואולי תגלו. אבל לפני כל זה, בואו נתחיל בהתחלה:

South Park: The Fractured But Hole

אחרי ההצלחה של Stick of Truth, זה היה רק עניין של זמן עד שיוצרי הסדרה יזיזו עניינים לקראת משחק המשך. במשחק הבא אנו נעמיד פנים שאנחנו גיבורי על ונצטרף לקבוצת Coon and Friends בהנהגתו של (איך לא?) קארטמן.

For Honor

משום מקום יוביסופט הכריזה על זכיון חדש לגמרי בשם For Honor - משחק לוחמה ברשת שיפגיש בין ויקינגים, אבירים וסמוראים. בתור התחלה, ראינו טריילר סינמטי מרשים.

אבל לא חשבנו שזה יתקדם להדגמת משחקיות מלאה! שתי קבוצות של ארבעה שחקנים נפגשו בשדה הקרב ורק אחת יצאה בחיים. המשחק יהיה זמין עבור ה-Xbox One וה-PS4. עדיין לא ברור אם הוא יושק למחשב.

The Division

מוקדם יותר הערב ראינו טריילר סינמטי למשחק במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט. הפעם קיבלנו סרטון משחקיות שלוקח אותנו אל ה"תחום השחור" - איזורים מוכי מגיפה מסוכנים במיוחד בהם נוכל לפעול יחד או נגד שחקנים אחרים. בסרטון אנו מקבלים טעימה ממה ש"עשוי לקרות" שם, כי מה שקורה בתחום השחור - נשאר בתחום השחור. המשחק יושק ב-8 למרץ 2016 על ה-Xbox One, PS4 וה-PC. הבטא תתחיל על ה-Xbox One בדצמבר השנה ותתרחב ליתר הפלטפורמות בתחילת 2016.

Anno 2055

משחק בניית הערים מתקדם עוד יותר אל תוך העתיד, והפעם אנחנו יכולים להתפתח לכוכבים חדשים! אך לפני זה אנו נצטרך לבנות עיר מספיק מתקדמת שתאפשר לנו לחקור את הטכנולוגיות, לעשות ניסויים ולשלוח חלוצים אל הלא נודע. המשחק יושק ב-3 לנובמבר השנה.

Just Dance 2016

זכיון הריקודים המצליח של יוביסופט הפך בשנים האחרונות למוביל בז'אנר, והכותר הבא בסדרה יביא איתו כמה חידושים. המשמעותי מביניהם הוא שמעתה לא נצטרך מצלמה המחוברת לקונסולה שלנו, ונוכל לשחק בעזרת הסמארטפון בלבד. Just Dance 2015 תמך בסמארטפונים, אך עדיין דרש את נוכחות הקינקט\ PS Eye. בנוסף, גרסאות המשחק של ה-Wii U, Xbox one ו-ה-PS4 יקבלו ערוץ ייעודי ש"משדר" להיטים היישר למשחק שלנו ונותן לנו גישה לכמות עצומה של שירים וסגנונות ריקוד. השירות יהיה בתשלום.

Rainbow Six Siege

טריילר סינמטי של המשחק חשף את השחקנית אנג'לה באסט בתור Six - ראש היחידה הסודית ללוחמה בטרור.

לא חשבתם שזה ייגמר כאן, נכון? מצב המשחק Terrorhunt חוזר והוא עצבני מתמיד. במצב זה נוכל לשחק לבד או עם עד 4 חברים נגד המחשב. ראינו הדגמת משחקיות חיה שדרשה מהסוכנים לנטרל פצצות, ולאחר מכן נחשף שנוכל לשחק ב-4 מצבים שונים של Terrorhunt, וכן במצב PVP חדש. הבטא של המשחק תתחיל ב-24 לספטמבר על כל הפלטפורמות. מי שהזמין את המשחק יקבל גישה מובטחת לבטא. ההשקה המלאה תגיע ב-13 לאוקטובר השנה.

Trackmania Turbo

כותר המירוצים האתגריים מגיע לקונסולות הדור הנוכחי והוא מביא איתו את כלי יצירת המפות העוצמתי היישר מה-PC. הוצג גם פיצ'ר חדש ומגניב - יצירת מסלול רנדומלי לגמרי ביצירת כפתור.

Assassin's Creed Syndicate

המשחק הבא בסדרת המתנקשים לא קיבל הרבה זמן במה, ובצדק - הזכיון כבר איבד הרבה מהאמון שלו בעיני הגיימרים. ראינו טריילר סינמטי לא מרשים במיוחד, אבל אחריו הגיעה בשורה מבטיחה: יוביסופט תחשוף סרטון משחקיות מאוחר יותר השבוע ותקים עמדות התנסות עם דמו של המשחק ברחבי העולם. המשמעות היא שלצוות הפיתוח יש בטחון בביצועים של המשחק החדש, ואולי הפעם נוכל להימנע מבעיות ההשקה שחווינו בכותרים AC של השנים האחרונות.

Ghost Recon Wildlands

אם קראתם את הפתיח וקפצתם ישר לכאן, קשה להאשים אתכם! בייחוד אחרי שראיתם את הכותרת. אז כן, Ghost Recon חוזר עם כותר חדש המתרחש בעולם פתוח ומגוון. במשחק אנו נצוד אנשי מפתח של הקרטל ברחבי העולם, וכמו במשחקים הקודמים נזכה להשתמש בכל הכלים והיכולות של חוליית חיילי עלית. לא נחשף תאריך יציאה, אבל יוביסופט בהחלט שמרה על אפקט ה"וואו" גם השנה.

זה כל מה שהיה לנו מיוביסופט השנה. מי נתנה מופע יותר טוב לדעתכם - EA או Ubisoft?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:39 16.06.2015 | Big Danny K Big Danny K

    מקווה שסאותפארק החדש לא יהיה חסום בישראל כמו הראשון

  2. 2

    12:42 16.06.2015 | ניסים ניסים (אורח)

    Ghost Recon Wildlands - הופתעתי מאוד לטובה , בהחלט אחד ממשחקי השנה היפים האיכותיים כ"כ מחכה , ציפתי ליותר מ UBISOFT ליותר בשורות על משחקים חדשים בסגנון הזה , ומשחק HITMAN חדש שלצערי לא נראה באופק ל PC

  3. 3

    04:05 18.06.2015 | aiden aiden (אורח)

    אני דווקא מופתע שיהיה משחק המשך לסאותפארק, חבל שאין תאריך יציאה:(

  4. 4

       | פורסם ע"י