הרשמה

וידאו: החטאים הגדולים של השנה בגיימינג

שלום גיימרים! לכבוד יום כיפור, הבאנו את אלוף החטאים אור מנטש כדי לדבר על החטאים הגדולים שנעשו לנו השנה על ידי חברות המשחקים

שמרנו את זה בבטן במשך כל השנה, אבל לכבוד כיפור צריך לשים הכל על השולחן! הנה שלושת החטאים הכי גדולים בגיימינג מהשנה החולפת

יום הכיפורים זה הזמן הכי נכון להתעמק במה שעשינו לא בסדר במשך השנה, למי עשינו עוול, למי אנחנו צריכים להגיד סליחה ומה אנחנו יכולים לשפר לשנה הבאה... טוב אולי זה מה שאתם עושים ביום כיפור, אבל אנחנו מעדיפים להסתכל ולשפוט חטאים של אחרים! ואתם יודעים מה? רוב הסיכויים שאפילו לא נמצא את הסליחה בלב האפל והציני שלנו (אבל כן נקנה את המשחק הבא בסדרה). צפו בסרטון המלא בכיכובו של עבדכם הנאמן וספרו לנו - מה החטא הכי גדול שחברות המשחקים עשו לכם השנה, והאם אתם מתכוונים לסלוח?

המוות הידוע מראש של המנוי החודשי במשחקי MMO

מה דעתכם על העובדה שהרבה משחקי MMO כמו The Elder Scrolls Online ו-Wildstar יצאו בתור כותרים של מנוי חודשי ופתאום החליטו לוותר עליו לטובת המודל החינמי? הרי כל החברות ידעו טוב מאוד שהן צריכות את המודל החינמי כדי לשרוד - אז למה לנצל את המעריצים השרופים ולדרוש מהם לשלם ב"תקופת ההרצה" כמו פראיירים?

פורטים גרועים ממש ל-PC

אז כן, השיא של השנה בכל מה שנוגע לפורטים מסריחים למחשב הוא כמובן Batman: Arkham Knight שיצא במצב מתחת לכל ביקורת ואף ירד במהירות מהמדפים, אבל הוא לא היה היחיד. בחודשים האחרונים רואים תופעה הפוכה אבל גרועה באותה מידה, כשמפתחות מעדיפות לדחות את גרסת ה-PC כדי לא להיות אלה שאחראיות ל"ארקהם נייט" הבא. מתי שחקני ה-PC יקבלו יחס שווה ויזכו לגרסאות PC תקינות ביחד עם שחקני הקונסולות?

Konami. כל מה שקשור לחברה הזאת הוא חטא אחד גדול לגיימרים, ובעיקר מה שקשור להידאו קוג'ימה

איפה להתחיל בכלל? לא רק שהחברה מתייחסת לעובדים שלה בצורה מזלזלת ומגעילה, לא רק שהיא העיפה את הגאון הידאו קוג'ימה באלגנטיות רגע אחרי שסיים לעבוד על יצירת המופת Metal Gear Solid V, לא רק שהיא זנחה לחלוטין את תחום ה-AAA (משהו שקרה לאחר צילום הסרטון ולכן לא התייחסתי אליו), החטא הכי גדול שלה השנה הוא הביטול של Silent Hills ופירוק צוות החלומות של הידאו קוג'ימה וגיירמו דל טורו. מחברה שאחראית לכל כך הרבה זכיונות משובחים ואלמותיים, ציפיתי ליותר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:32 21.09.2015 | מאור מאור (אורח)

    אחלה עבודה, המשיכו ככה!
    גמר חתימה טובה

  2. 2

    21:00 21.09.2015 | sagimi sagimi

    *clap* *clap* *clap*
    אז אתה אור מנטש הזה? אהה

  3. 3

    22:39 21.09.2015 | SSS SSS (אורח)

    אפרופו silent hill, יש חטא גדול מאוד ב-silent hill 2 בשירותים... מעניין אם מישהו שם לב לזה בעולם!!!

  4. 4

    23:20 21.09.2015 | ליאור ליאור (אורח)

    סרטון מעולה, אפשר להוסיף גם את המחירים המגוחחים לחבילות DLC שיוצאות מיד לאחר המשחקים ומוסיפות דמויות

  5. 5

    16:16 22.09.2015 | ל3 ל3 (אורח)

    ל-3
    אני אכן קניתי את המשחק ואני מרגיש ממש כמו פראייר, אין פה שום חובבנים חוץ ממך.

  6. 6

       | פורסם ע"י