הרשמה

וידאו: 3 משחקי ה-Xbox 360 שאתם חייבים לשחק על ה-Xbox One

אפשר גם לשחק אותם על ה-360 אם אתם מרגישים נוסטלגיים במיוחד

לכבוד בואו של פיצ'ר התאימות לאחור ב-Xbox One, הנה שלושת המשחקים שאתם חייבים לשחק במקרה שפספסתם

בשבוע שעבר הגיע אלינו פיצ'ר התאימות לאחור של ה-Xbox One ואיתו רשימה של מעל 100 משחקי Xbox 360 נתמכים. בשם הנוסטלגיה, קריס מביאה לכם את שלושת המשחקים הכי קרובים לליבנו מתוך הרשימה הנוכחית. ובגלל שכולנו בויגיימס נפגעי Platinum, ברגע שתהיה תמיכה לאחור ל-Bayonetta ו-Vanquish היינו מתחילים איתם קודם ואז עוברים ליתר הרשימה.

Perfect Dark Zero

היום קצת קשה להיזכר בזכיונות של משחקי יריות שלא הוציאו לפחות 5 משחקים בעשור האחרון, אבל Perfect Dark Zero הוא המשחק שהביא את טירוף האונליין לקונסולות. עד 2005, ז'אנר היריות ברשת נשלט בעיקר על ידי קלאסיקות כמו Unreal Tournament 2003, Quake Arena ו-Counter Strike. בזכות ההצלחה של PDZ, היה שווה לפתח משחקים כמו Call of Duty 4: Modern Warfare. וגם ללא החשיבות ההיסטורית שלו, PDZ הוא משחק יריות זורם ומהנה שעובד מצוין באונליין ואופליין כאחד.

Shadow Complex

ממש בשנים הראשונות של טירוף האינדי הגיע אלינו Shadow Complex - משחק אקשן בסגנון "מטרוידווניה" בו על השחקן לחקור מתחם תת-קרקעי עצום ובדרך למצוא כלים ונשקים שיעזרו לו להגיע לחלק הבא במתחם ולצאת משם בחיים. למשחק עלילה קיצ'ית בטירוף על חייל-לשעבר שעושה טיול בטבע עם חברה שלו ופשוט מוצא את עצמו במתחם הצבאי העתידני. מה הוא עושה שם ולמה הוא לא פשוט הולך הביתה? גלו בעצמכם באחד הכותרים המוצלחים בתולדות הז'אנר.

Mirror's Edge

את המשחק השלישי ברשימה אתם כבר אמורים להכיר, והסיבה שהוא שם היא בגלל המשחקיות המיוחדת שלו. ב-Mirror's Edge אנו משחקים את פיית', מעין שליחת-דואר בלתי חוקית בעולם דיסטופי הנשלט על ידי הממשל ואינו מאפשר מחשבה חופשית. פיית' היתה רגילה לדלג בין גגות העיר ולעשות אחלה כסף מהצד, עד שהיא מגלה משהו שהופך את הכל לאישי. מכאן ואילך היא הופכת לפושעת מבוקשת שצריכה לרוץ - והרבה. מומלץ מאוד למי שאוהב משחקים מגוף ראשון ורוצה לנסות משהו קצת אחר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:27 18.11.2015 | אופיר אופיר (אורח)

    זהו אור הוחלפת סופית?

  2. 2

    20:24 18.11.2015 | אור מנטש אור מנטש

    לא הוחלפתי, שודרגתי P:
    אל דאגה בקרוב סרטון חדש עם הפרצוף היפה שלי :)

  3. 3

    22:30 18.11.2015 | אופיר אופיר (אורח)

    חח

    אשמח לראות אותו שוב :)

  4. 4

    02:35 19.11.2015 | גמד ענקי גמד ענקי (אורח)

    הידעתם שצביעת שיער כל כך הרבה פעמים עלולה לגרום לסרטן, איידס סנאים וגירוד בבית השחי?

  5. 5

       | פורסם ע"י