הרשמה

נישנושי גיימינג: 12.6.20

כל הדברים הקטנים שחשבתם שפיספסנו? זה לא קרה

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רוצים רק להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. תכירו את "נישנושי גיימינג"- אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

כולם אוהבים Cross Play

הידד! השבוע נראה שעוד ועוד חברות מתחילות לפתוח את העיינים ולאמץ את רעיון ה-Cross Play ולאפשר אותו במשחקים שלהם. אחרי השקת המשחקים שבוע שעבר ב-Steam פתחה EA את השבוע עם עידכון ל-NFS Heat שהוסיף למשחק את אופציית הקרוספליי. אחרי EA הצטרפו גם Hello Games עם קרוספליי ל-No Man's Sky ולבסוף גם הצוות מאחוריי Chivalry 2 שאפילו עוד לא הושק הכריז שהמשחק יאפשר קרוספליי כבר ביום ההשקתו.

סופש מנומנם? משחק בחינם!

Ubisoft החליטה לשחרר את משחק היריות-טקטיקה המעולה שלה, Rainbow Six Siege, לתקופת ניסיון חינמית למשך סוף השבוע. את המשחק אפשר להוריד כבר עכשיו דרך חנויות המשחקים במחשב או דרך חנויות הקונסולות כשהוא יהיה זמין עד יום שני בשעות הערב. תקופת הניסיון החינמית תאפשר לשחק בכל המפות, מצבי המשחק ו-20 מפעילים שונים. אם המשחק מצא חן בעינכם תוכלו לרכוש אותו בהנחה של 60% ומחיר מצחיק של 31 שקלים.

צרות בגן עדן

בעוד שהמכירות של הקונסולות הניידות מבית Nintendo מרקיעות שחקים וכמעט ואי אפשר למצוא אותן בשום מקום בעולם יש לחברה צרות אחרות. בחודש אפריל דיווחנו לכם על פרצת אבטחה שחשפה את פריטהם של 160 אלף משתמשי נינטנדו, אך השבוע החברה הוציאה הודעה שלאחר חקירה שביצעה התגלתה כמות המשתמשים האמיתית שנחשפה לפריצה והיא בעצם מעל 300 אלף. אם פרטי המשתמש שלכם הודלפו כתוצאה מהפריצה נינטנדו תשלח לכם מייל על כך וגם תדרוש שינוי סיסמא על מנת להתחבר לחשבון.

Take Me Down To The Paradise City

לקראת ההשקה המתוכננת של Burnout Paradise Remastered על קונסולת ה-Switch בעוד שבוע בדיוק, EA החליטה לשחרר טריילר חדש למשחק שצולם על הקונסולה עצמה. הטריילר מציג את כל התוכן שהמשחק יכיל בשילוב עם מכוניות צבעוניות והרבה מאוד טירוף כמו שרק Burnout Paradise יודע לספק. במקביל לפירסום הטריילר EA מוכרת את גירסאת החידוש במחשב במחיר זעום של כ-20 שקלים לעומת גרסאת ה-Switch שתעלה 170 שקלים ("מס נינטנדו" מכה שנית).

עוד חוזר הניגון

בלילה שבין רביעי לחמישי יצאה העונה הרביעית של Call of Duty: Modern Warfare. יציאת התוכן החדש דרשה משחקנים להוריד את עידכון למשחק אשר שקל מעל ל-45 ג'יגה (בקונסולות- 32 ג'יגה). רק לשם הבנה, DOOM Eternal שוקל רק מעט יותר מזה - כ-50 ג'יגה. זאת לא הפעם הראשונה שהמשחק מקבל עדכונים כאלה גדולים ולאחר הורדת כל העידכונים עד כה, משחק היריות של Activision ישקול כ-230 ג'יגה (בקונסולות המספר יורד ל-190 ג'יגה). אם זה נשמע לכם מטורף ותרצו להבין עד כמה אז 230 ג'יגה הם משקלם של ארבעת המשחקים Rocket League, GTA V, Hitman 2 ו-Tropico 6 יחד. החברה הבטיחה כי להבא העדכונים יכווצו (כנראה על ידי מנגנון Compression כלשהו), אבל כן, זה נהייה מוגזם.

יצא לכם לראות דברים מעניינים השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:42 12.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    כתבה מאוד כיפית ומעניינת. תודה.

  2. 2

       | פורסם ע"י