הרשמה

ביקורת: Call of Duty: Modern Warfare - אש חופשית

הנה זה בא: הביקורת שלנו על Call of Duty החדש! שמואל בדק את המשחק ונתן לנו את רשמיו!

  • PC
  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • :זמין לפלטפורמות
תאריך השקה: 25/10/2019

קמפיין נהדר, מולטיפלייר עוד יותר נהדר וגרפיקה מהממת. המשחק הרבה יותר מראוי לשמו.

קשה לחשוב על משחק שהשפיע כל-כך על ז'אנר משחקי היריות המודרניים כמו Call of Duty: Modern Warfare שיצא בשנת 2007: סיפור נהדר עם דמויות שכיף היה לשמוע ולשחק, עומק נפלא לעלילה וטוויסטים מדהימים וכמובן המולטיפלייר שהפך כבר לאירוע בפני עצמו, עם מצבי משחק ממכרים משחקיות עצבנית ומהירה ומנגנון פתיחת נשקים ויכולות שונות שרק גרם לשחקנים לרצות לשחק עוד ועוד. המשחק הנפלא הזה פתח את הדרך למשחק המשך אפילו יותר מטורף וביסס את עצמו כאחד מהמשחקים המשפיעים של העשור הקודם.

אבל זה לא סוד שבשנים האחרונות הקסם טיפה פג. היו הבלחות פה ושם: Call of Duty: WWII הציג סיפור טוב ומולטיפלייר שהזכיר נשכחות ובעוד ש-Black Ops 4 זנח את מצב השחקן היחיד, מוד ה-Blackout עשה המון כדי לפצות על כך. אבל גם שני אלה לא עזרו לגיימרים ברחבי העולם להשתחרר מהתחושה שמשהו חסר בסדרת היריות הפופולרית, שמשהו אבד. עכשיו, Activision מנסה להפיח רוח חיים חדשה במותג שנקרא Call of Duty עם לא פחות מאשר ריבוט, הישר חזרה אל Modern Warfare. האם ההימור שלה השתלם והמשחק מצליח להחזיר את אותן התחושות מלפני יותר מעשור, או שהסדרה צריכה להניח את הנשק שלה ולהפסיק את המלחמה על הכיס שלנו?

מחיר המלחמה

אחרי שנה בלי מצב משחק נורמלי עבור שחקן יחיד, מישהו שם ב-Activision הבין שאחרי ההצלחה של WWII בחזית הזאת זה נראה שאנשים דווקא מאוד רוצים לראות מצב סיפור טוב במשחקי Call of Duty. כמו שציינתי קודם המשחק הוא ריבוט של הסדרה, כך שבעוד שהסיפור שונה מהסיפור המקורי של Modern Warfare, אנחנו עדיין ניתקל בדמויות דומות, או בשינויים כלשהם לדמויות מהמשחק המקורי. מצב הסיפור סובב סביב שלוש דמויות שונות: קצין ה-CIA אלכס, קייל גאריק לוחם בכוחות ה-SAS הבריטיים ופארה - לוחמת חופש מהמדינה הבדיונית אורזיקסטן. הקמפיין עצמו מאוד טוב ובנוי היטב. המשימות של אלכס וקייל מגוונות להפליא, כשאנחנו נמצא את עצמנו עוזרים לפארה להשתלט על בסיס צבאי רוסי במשימה אחת, ובמשימה השנייה נעבור מחדר לחדר בבניין מגורים עליו אנחנו פושטים כדי למצוא מידע על ארגון הטרור בו אנחנו נלחמים.

חלק מהמשימות באמת נשארו איתי לאורך זמן וקיבלתי מהן את אותו הוייב שהיה לי ממשימות ממשחקים קודמים (בין אם וייב טוב כמו במשימת הלילה ב-Call of Duty: MW הראשון, ובין אם אי נוחות כמו "No Russian" הידוע לשמצה). קפטן פרייס הוא פשוט אחת הדמויות הכי נהדרות שהסדרה הזו הביאה לנו, והריבוט הזה עשה עבודה נהדרת בהצגה שלו, והתפקוד שלו כמצפן המוסרי שלנו (שלפעמים לקח את ההחלטות הקשות כדי להצליח לסיים את המשימות בשלום), וחלק מהטקסטים שהוא נתן במשחק היו מצמררים למדי. אגב מצמרר, תסתכלו על זה:

הגרפיקה של המשחק פשוט מהממת. המנוע הגרפי של המשחק עושה עבודה משוגעת בהצגת הדמויות השונות, הבעות הפנים שלהם והעברת התחושות שלהם באותו הרגע. תוסיפו לזה את העובדה שכל פיצוץ, ירייה או התחמקות נואשת מכדורים נראית מצוין על ה-PS4 Pro וקיבלתם חוויה שאולי רק PC על ההגדרות הכי גבוהות ב-4K יכול לספק לנו. זה לא אומר שהסיפור לא חף מבעיות: פארה לא מנוצלת כראוי בכלל. מדובר במפקדת של כלל הכוחות המאוחדים לשחרור אורזיקסטן וכמעט כל המשימות שלה מתמקדות בטראומה שהיא חוותה ולא בכמה היא אחת מהדמויות הנשיות הכי מגניבות שקיבלנו בשנים האחרונות. נכון - המשימות שלה נועדו להציג את הזוועות שקורות כמעט בכל מלחמה בעולם מבלי שאנחנו שמים לב, ועל הקשיים של ילדים בזמן מלחמה (המשימות שלה באמת קשות לפעמים לצפייה), אבל הייתי באמת שמח לשחק משימות שלה בה היא נותנת בראש לכל מי שעובר בדרכה.

יורים עם חברים

אחרי שסיימתם עם הקמפיין, המשחק באופן מאוד חכם נותן לכם עוד משימות שתוכלו לעשות בדמות ה-Spec-Ops: משימות ייחודיות ל-Co-op בו אתם ועוד כמה חברים תצאו למשימה מיוחדת בשירות הכוחות המאוחדים של ארה"ב ורוסיה כדי למגר את הטרור הגואה בעולם. המשימות הללו ייחודיות והאמת שגם מאוד כיפיות, אבל בסופו של דבר מתפקדות כמצב הישרדות מול גלים של אויבים. הייתי שמח לראות מפות יותר מהודקות ומשימות יותר יצירתיות במצב משחק שכזה, כשרוב המשימות כללו לרוץ מנקודה א' לב', לאסוף משהו וחוזר חלילה. זהו עדיין מוד כיפי, רק קחו בחשבון שאין בו המון עומק. שחקני ה-PS4 זוכים לשחק במוד ה-Spec Ops: Survival מוקדם יותר, אבל שוב, בעיניי לפחות לא ראיתי המון הבדל בין המודים הללו. בעיניי הוא נועד להחליף את מצב הזומבים שחסר במשחק הזה.

ואם כבר בעומק עסקינן - בואו נדבר קצת על המולטיפלייר. Call of Duty: Modern Warfare מכיל המון מצבי משחק ברשת ובאופן כמעט גורף, כולם טובים: מוד ה-Team Deathmatch הקלאסי חוזר כשהמפות עוצבו בצורה נהדרת בעיניי: מפות כמו Azhir Cave דורשת מהשחקן לשנות את המיקום שלו ולא להתבצר במקום, בעוד שמפה כמו Hackney Yard תתגמל קבוצה שתדע להפעיל לחץ על הקבוצה השנייה ולהתקרב אליה כמה שיותר. אני רק אעיר שסוף-סוף אחרי המון זמן שלא ראינו אותו, מנגנון ה-Killstreaks חזר והציוד המיוחד של השחקן שלכם (ה-UAV, Cluster Bombing ועוד) יתבסס על כמות הריגות ברצף ולא על הניקוד שלכם. אני לא יודע מה איתכם, אני בעיניי מדובר בבונוס נוסף ועוד קריצה של המשחק למקור עליו הוא מתבסס.

מצב המשחק של Gunfight הוא פשוט כיף לא נורמלי. הוא הבליח ב-Call of Duty: WWII כמצב משחק שיכלתם לשחק עם חברים בזמן שאתם נמצאים בלובי בין משחקים, ואני שמח לראות שמישהו שם בצוות התכנון של המשחק החליט להפוך אותו למצב משחק של ממש. מדובר במשחק 2 על 2 המתנהל בסיבובים. המטרה ברוב הסיבובים היא לחסל את הקבוצה שמולכם, הקאצ' הוא שכל כמה סיבובים הנשקים שלכם משתנים. מוד המשחק הזה גורם לכם להרגיש משמעותיים, כשכל פעם שאתם מתים אתם יודעים שדפקתם את חבר הקבוצה שלכם. צריך להשתמש בטקטיקה ולהיות מחושבים כאן, ובנוסף לדעת לעבוד עם כלי הנשק שקיבלתם. מצב משחק נהדר שאני באמת שמח שהוא הגיע.

עוד מצב משחק שמצאתי את עצמי משחק הרבה הוא Ground War, וכאן אני חושב שגם מצאתי את החוזקה הגדולה ביותר של Call of Duty: Modern Warfare: בעזרת מצב המשחק הזה הוא פונה לקהל של Battlefield. מדובר במצב משחק ששם אתכם בקבוצה של עד 50 אנשים (ויכול להיות שיותר, באופן רשמי המשחק תומך ביותר מ-100 שחקנים במצב הזה), ובמפה ענקית כשהמטרה העיקרית היא לא לחסל את הקבוצה היריבה, אלא להשתלט על נקודות מסוימות במפה. מכיוון שכמות הנקודות של הקבוצה נמדדת לפי הזמן בו היא החזיקה בנקודה מסוימת, המשחק שם דגש ענק על טקטיקה ויצירתיות בשמירה על אזור מסוים, בעזרת שימוש בטנקים, צליפה באנשים מגבוה ועוד. לרוץ ולירות באנשים דרך חלון אולי ישיג לכם 20 הריגות ברצף, אבל אני בחיים לא אשכח איך ניצחתי משחק Ground War אחרי שהיינו בפיגור בכך שהשתלטתי על נקודה בעזרת טנק ולא זזתי ממנה עד שהשתלטנו על כל שאר הזירות למשך כדקה והשגנו ניצחון טכני. זהו מוד משחק שנותן לשחקנים הטקטיים ולא השחקנים המדויקים את היתרון ואני באמת נהניתי לשחק בו.

המשחק גם מוסיף מוד של ריאליזם המאפשר לכם לשחק בלי HUD על המסך (דברים כמו כמות הכדורים שנשארו לכם במחסנית או מאיזה כיוון מגיעות היריות שאתם שומעים), בשביל אותם האנשים שהמשחק לא היה קשה להם מספיק, את מצב המשחק Cyber Attack שבפועל מדובר בסוג של תפוס את הדגל בו אתם מנצחים בכך שחיסלתם את הקבוצה היריבה או את הבסיס שלהם, וכמובן - Kill Confirmed בו לא תזכו לקרדיט על הריגה אם לא לקחתם את הדיסקית של מי שהצלחתם לפגוע בו.

החלק הזה יצא ארוך מהרגיל, אבל השורה התחתונה שלו היא שמצבי המולטיפלייר פשוט כיפים. הם סוג של שילוב בין המשחקיות הישנה והטובה מ-2007 לבין כל השיפורים והשדרוגים שהגיעו עם השנים לסדרת המשחקים הפופולרית. יש פה פאלטות פה ושם, בעיקר במוד של Spec-Ops שמרגיש חצי כוח לעומת האחרים אבל המולטיפלייר לכשעצמו פשוט מעולה. תוסיפו לכך את העובדה שחוויתי כמעט 0 לאגים במשחק (עבודה פנומנלית של Activision בציוות אנשים עם אותו הפינג) והייתה לי חוויה פשוט נהדרת במשחק ברשת.

השורה התחתונה

Call of Duty: Modern Warfare נכנס למגפיים גדולות מאוד, ולשמחתי הרבה הוא מילא אותן בהצלחה. הריבוט למשחק משנת 2007 עושה כמעט הכל נכון עם סיפור כיפי ומלא ברגעי מתח, Co-op כיפי (לרוב) בדמות Spec-Ops ומצבי מולטיפלייר שישמחו גם את חובבי המפות הקטנות והזריזות וגם את אותם האנשים שמעדיפים את המפות הענקיות של Battlefield. אני מרגיש ש-Infinity Ward ניסו ללכת כאן על הצד הבטוח בכמה מקרים, בעיקר בסיפור של המשחק, וחלק ממצבי המולטיפלייר לא מספקים את הסחורה אבל המשחק עדיין היה חוויה כיפית שאני בוודאות אמשיך ואשחק בה גם כמה חודשים מעכשיו.

9
מתוך 10
נבדק על:
PlayStation 4

הטוב

  • קמפיין נפלא עם דמויות נהדרות
  • גרפיקה פשוט מטורפת עם תשומת לב לפרטים
  • מצבי משחק נהדרים ב-Multiplayer עם משהו לכל שחקן
  • חווית משחק חלקה ברשת
  • מפות מעוצבות בצורה נהדרת
  • Ground War ו-Gunfight הם בינגו של Infinity Ward

הרע

  • המשחק יכל לעשות יותר עם פארה
  • מצב ה-Spec-Ops מרגיש מפוספס לעיתים

והקפטן

  • אפשר איזה משחק ספין-אוף רק עם פרייס בבקשה?
שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:07 31.10.2019 | WarFox89 WarFox89

    איזה ביקורת פצצה שמואל, נהניתי מאוד לקרוא! זה פשוט טאץ' מדהים ששובר את הרשמיות והקרח כאשר המבקר מוסיף משפטים שמדברים בגובה העיניים כמו:

    "אבל הייתי באמת שמח לשחק משימות שלה בה היא נותנת בראש לכל מי שעובר בדרכה."
    "כשכל פעם שאתם מתים אתם יודעים שדפקתם את חבר הקבוצה שלכם."
    " יש פה פאלטות פה ושם"
    חחחח אני אהבתי את זה מאוד D:
    לפני שאתייחס למשחק עצמו אני רק אגיד שלדעתי אתה בין ה מבקרי משחקים הכי טובים, איכותיים ומקצועיים שאי פעם היו בישראל. נראה לי אני עוד מעט הופך לפאן בוי.
    יש חולצות מותג של שמואל מקונן ? xD

    לגבי המשחק:

    * זה שיש מצב משחק נורמלי עבור שחקן יחיד מוסיף המון ומאוד חשוב לדעתי לכל משחק שהולך לפתח ולתמוך במולטיפלייר חזק להורך זמן. זה נותן טון, הקשר וסטניג לכל חווית המולטי.
    * "איזה ביקורת פצצה שמואל, נהניתי מאוד לקרוא! זה פשוט טאץ' מדהים ששובר את הרשמיות והקרח כאשר המבקר מוסיף משפטים שמדברים בגובה העיניים כמו:

    "אבל הייתי באמת שמח לשחק משימות שלה בה היא נותנת בראש לכל מי שעובר בדרכה."
    "כשכל פעם שאתם מתים אתם יודעים שדפקתם את חבר הקבוצה שלכם."
    " יש פה פאלטות פה ושם"
    חחחח אני אהבתי את זה מאוד D:
    לפני שאתייחס למשחק עצמו אני רק אגיד שלדעתי אתה בין ה מבקרי משחקים הכי טובים, איכותיים ומקצועיים שאי פעם היו בישראל. נראה לי אני עוד מעט הופך לפאן בוי.
    יש חולצות מותג של שמואל מקונן ? xD

    לגבי המשחק:

    * זה שיש מצב משחק נורמלי עבור שחקן יחיד מוסיף המון ומאוד חשוב לדעתי לכל משחק שהולך לפתח ולתמוך במולטיפלייר חזק להורך זמן. זה נותן טון, הקשר וסטניג לכל חווית המולטי.
    * לגבי זה שהמשחק סובב סביב 3 דמויות זה לא ממש מדויק לדעתי. המשחק סובב סביב 6 דמויות מאוד חשבות ומשמעותיות לאורך כל הקמפיין שהם פארה, אחיה - חאדיר, קצין ה-CIA אלכס,קאייל גאריק, קפטן פרייס, וקצינת המבצעים מה-CIA. וכמובן הקצב והזאב שהם המנהיגים של אל-קאטאלה.
    * הקמפיין היה חזק מאוד לדעתי עם כמה סצנות מאוד קשות ולא פשוטות לצפייה, שלא מביישות את "No Russian" מ-MW2, ואולי אפילו בכמה רמות יותר קשות.
    * בסוף המשחק יש טוויסט עלילתי אגדי שהרבה מאוד מהשחקנים הוותיקים של MW ידעו להעריך.
    * המשימה של "CLEAN HOUSE" כבר הפכה לאחת המשימות הכי טובות ומקוריות ואגדיות שהמשחק הזה יצר. פשוט תענוג.
    * דבר אחד שלא ממש אהבתי בעלילה זה הקטע שבו הרוסים הוצגו במשחק כהעם הכובש והרודן. וזה גם יצר באקסלאש ענקי בעולם במיוחד מהקהל הרוסי שמתנגד בתוקף לצורה בא הם הוצגו במשחק מה שגרם דרך אגב להפצצת ביקורות שליליות ב-Metacritic [סתם חשבתי ששווה לציין את זה].
    * מבחינה טכנית וויזואלית - המשחק באמת חלק מאוד, רץ נפלא ונראה עוצר נשימה במיוחד ב-PC אם Ray Tracying וכל זה...

    לגבי המולטי והקאו אופ:

    *המולטי באמת מרגיש מאוד מלוטש וטוב. הערכתי את העובדה שציינת את עיצוב המפות כנקודה חיובית בזמן שאנשים רבים חושבים שזה המפות "הכי גרועות" בהיסטוריה של קוד אבל זו רק דעה סובייקטיבית של אנשים שלא יודעים להתמודד ולהתאים את עצמם למפות יותר מורכבות וגדולות ממפות של 3 נתיבים.

    ה-COOP מרגיש לי קצת מיותר ובאמת שלדעתי הוא לא מוסיף הרבה ערך מוסף לכל החבילה של המשחק אבל הוא שם רק כי הוא צריך להיות שם.

    * הדובדבן [דובדבנים] שבקצפת זה באמת ה-Gun Fight ו- Ground War [וגם - Search And Destroy ומצב ה-Realism] שהם מאוד מאוד פשוטים מבחינת חוקים והבנה של המשחקיות אבל מסתתר בהם עומק ענק של טקטיקות, אסטרטגיות ומחשבה.

    * במיוחד שווה לציין את Ground War שגרם לי להיות בשוק מספר פעמים שזה באמת קורה במשחק קוד ולא BF. והמפה העירונית הענקית היא בין המפות העירוניות הכי גדולות, מורכבות ומעניינות שאי פעם יצא לי לשחק במשחק מולטיפלייר.

    זה הכל בעיקרון.
    סליחה על החפירה D:

  2. 2

    11:10 31.10.2019 | WarFox89 WarFox89

    יצא קצת בלאגן עם ה-COPY , PASTE לול סורי xD

    התגובה שלי מתחילה ב-"לגבי המשחק" השני.

  3. 3

    19:25 01.11.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    תודה רבה שועל! זה מחמם את הלב לקרוא שנהנית מהביקורת ומהכתיבה שלי :)

    הקטע במפות וגם בנשקים במולטי הן העובדה שהן שמים דגש על טקטיקה ולדעת לשחק חכם ולא להיות הראשון ששולף. הרבה שחקנים שרגילים לרוץ ברחבי המפה בטירוף ולירות בכל מה שזז מתבאסים מהמפות החדשות (ובצדק, הן שונות), אבל מצד שני הן תורמות לשחקנים פחות טובים מבחינת כיוון ועכשיו לא טובחים בהם ביותר קלות והם מתבאסים ועוזבים את המשחק.

    ברגע שלומדים איך לשחק במפה זה נהייה תחרות של מיקום וללמוד את היריב. אני מעדיף את זה ככה, בייחוד במצבי משחק כמו TDM שבאופן דיפולטיבי לא מאפשרות טקטיקה.

  4. 4

    22:29 01.11.2019 | WarFox89 WarFox89

    בדיוק. אתה חייב ללמוד את המפה, אתה התנהגות והרתע של הנשקים ולדעת למקם את עצמך בצורה חכמה. אני מאוד אוהב את "מורכבות" המפות למרות שהן יחסית מאוד פשוטות לדעתי אז אני לא מבין על מה כל הרעש. גם התלונה של הקמפינג במולטי ... זה היה קיים ומעולם במשחקי קוד אין שום דבר חדש.

  5. 5

    19:20 08.11.2019 | sahars sahars

    WarFox89, מצחיק שאתה רושם שרמת המפות הנמוכה זו דעה סובייקטיבית, אבל טוען שאלו שחקנים שלא יודעים להתאים את עצמם למפות החדשות. אני חושב שאתה צריך רענון בנוגע להגדרה של סובייטיקטיביות.

    בכל מקרה, המפות לא אהובות לא בגלל ששחקנים רגילים לצורה מסוימת(למעשה שיטת העיצוב הזאת יצאה לרוב השחקנים מרוב החורים), אלא בגלל ששיטות כמו קאמפינג או פאסיביות כל-כך אפקטיביות בהן. בגלל ריבוי החלונות והדלתות נוח פשוט לחכות בפינה לשחקנים שמנסים לשחק בצורה נורמלית ולפוצץ להם את הראש עם שוטגן.כמו שאמרת, זו אכן דרך לשחקנים להתאים עצמם למפה, רק שזה לא עושה צדק למשחק. זו לא שיטת משחק מעניינת, מהנה או מרשימה במיוחד, אלא פשוט הדבר הכי קל לעשות כדי לעשות הריגות, ובפעם האחרונה שבדקתי משחקי מחשב נועדו להנאה.
    עוד בעיה בעיצוב זה שבכמה מפות יש פשוט ספון אחד ככה שאם יש קבוצה חלשה היא פשוט נתקעת בספון, ובניגוד למה ששמואל כתב לשחקנים חלשים אין שום סיכוי לצאת משם. בולטות במיוחד הן מפות הגשר ופיקדלי(שלא במקרה, גם נחשבות ל2 המפות הגרועות במשחק).

    שחקני TDM או DOM בCOD לא רוצים או מצפים לחווית משחקת טקטית אלא לחווית משחק מהירה וקצבית. אם הייתי רוצה לחשוב לפני שאני יורה הייתי פותח את באטלפילד, או לפחות בוחר במצב משחק כמו Gunfight או S

  6. 6

    13:29 09.11.2019 | WarFox89 WarFox89

    קשקוש. המפות מצוינות ואנשים שלא יודעים לשחק בכי על קאמפינג בכל משחק בסדרת COD מאז 2003 ועד 2019. שום דבר חדש. פיקדלי והגשר הן מפות מצוינות, לא ראיתי את תואר "המפות הגועות ביותר" שהם קיבלו לטענתך.

    והנה עוד שטות - "שחקני TDM או DOM בCOD לא רוצים או מצפים לחווית משחקת טקטית אלא לחווית משחק מהירה וקצבית. אם הייתי רוצה לחשוב לפני שאני יורה הייתי פותח את באטלפילד, או לפחות בוחר במצב משחק כמו Gunfight או S"

    מי אמר ששחקנית TDM/DOM לא רוצים או מצפים לחווית משחק טקטית ? דבר בשם עצמך. ו"לחשוב לפני שאני יורה" ו "BF" במשפט אחד - לול ... BF היום יותר נוב פריינדלי וראן אנד גאן יותר מ COD אפילו.

    שחקנים ביקשו שנים לשינוי ועכשיו שהם קיבלו אותו הם בוכים שהם רוצים את המפות הישנות. קהילת COD זאת הקהילה הכי בכיינית ביקום וזה עובדה אובייקטיבית לצורך העניין. אם אתה קוראים לזה "קאמפינג" אני בטוח שלא הייתם שורדים ב- Rainbow Six Siege אפילו 5 דקות.

    learn to play baby. לי אין שום בעיה לעשות בכל משחק 35-5 אז אולי הבעיה היא בכם - הבכיינים.

  7. 7

    09:56 12.11.2019 | בר הוכמן - כתב תוכן בר הוכמן - כתב תוכן

    קחו את השנקל שלי:
    לא נהניתי מאף משחק בסדרה מאז CoD:MW2.
    והופה! אני שוב נהנה.

  8. 8

       | פורסם ע"י