הרשמה

"כל משחק בצבע" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר

כתבת משחקי החודש כאן! בואו לקרוא על המשחק החמים של חודש ספטמבר!

האחרונים שבינינו חוזרים, משחקי הספורט הגדולים עושים את הביקור השנתי שלהם ונינטנדו מביאה לנו את המשחק הכי צבעוני בשוק

נכון לכתיבת מילים אלו, אין לי עדיין מושג אם התלמידים חוזרים ללמוד היום, האם יש שביתה, האם השביתה חלקית ועוד - זה מסובך לי מדי הדברים האלה ואני לא עוקב אחרי החדשות, אז אני פשוט אנחש שכולם הגיעו להסכם וכל התלמידים חזרו ללמוד היום. מה שלא מסובך לי בכלל הוא כתיבת הכתבה החודשית שלי המסכמת את המשחקים הגדולים שעומדים לצאת בקרוב! 2022 כבר מבססת את עצמה כאחת השנים הכי טובות שהיו לנו בגיימינג בעשור האחרון - וזה בלי שאני בכלל מתחיל לדבר על החודשים הקרובים שעומדים להיות מפוצצים במשחקים מדהימים. השליש האחרון של 2022 עומד להיות פסיכי, אז בואו נתחיל ונראה מה מחכה לנו בחודש הראשון שלו!

The Last of Us Part I - PS5

התותחים הכבדים יורים כבר מהרגע הראשון. אחד הרימייקים המצופים והשנויים במחלוקת (משום מה) של השנה מגיע אלינו החודש בדמות The Last of Us Part I - הרימייק של יצירת המופת משנת 2013 ובעיניי, אחד המשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם לקונסולת PlayStation כלשהי. היה לי את העונג לסקר את המשחק (תודה שוב לישפאר וסוני אירופה על ההזדמנות), אז אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת הארוכה ומאוד מקיפה שלי על המשחק. האם הוא שווה את הזמן שלכם ואת הכסף שלכם? אני מקווה שהביקורת תוכל לענות לכם על השאלה.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בספטמבר.

Temtem - PS5, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

כחודשיים לפני יציאת משחקי הפוקימון החדשים, מגיע אלינו עוד כפיל של משחקי תפיסת המפלצות - Temtem. המשחק סוף סוף יוצא מ-Early Access אחרי כמעט שנתיים ולפי המפתחים הוא אמור לתת לנו חווית לכידת, אימון וקרב עם מפלצות שתהייה יותר מעניינת, יותר מרגשת ויותר אינטראקטיבית - לפחות בפן האונלייני של המשחקים השונים. כן, אתם מבינים נכון: Temtem בא לתת לנו את חווית ה-MMORPG שחלק ממעריצי פוקימון שיוועו לו. האם רמת הקושי הגבוהה יותר, ההתעקשות על קרבות כפולים והסיפור הגרנדיוזי יצליחו להפוך את Temtem למשהו יותר גדול מ-"עוד משחק כמו פוקימון"? נצטרך לחכות ולראות.

המשחק צפוי לצאת ב-6 בספטמבר.

Steelrising - PS5, Xbox Series X|S, PC

עם Lies of P שמגיע אלינו שנה הבאה, קצת שכחנו מ-Steelrising, משחק חדש בז'אנר משחקי הסולז-לייק ששם אותנו במגפיו של Aegis, רובוט שיוצא למסע לשחרור צרפת מידיו של מלך עריץ ואכזר בגרסה האלטרנטיבית לצרפת של המאה ה-18. את המהפכה הצרפתית הדמות שלנו תוביל בעזרת היכולות השונות שלה כרובוט קרב מיוחד ובדומה ל-Lies of P, גם המשחק הזה נראה פשוט מצוין. אגב, רק למקרה שלא שמתם לב, הוא ממשיך טרנד בו המשחקים משוחררים רק כמשחקי הדור החדש, מה שמאפשר להם להציג לנו גרפיקה יפה יותר ובתקווה שגם ביצועים טובים יותר. בכל מקרה, Steelrising באמת שווה מבט, בעיקר אם Lies of P עניין אתכם.

המשחק צפוי לצאת ב-8 בספטמבר.

NBA 2K23 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

כדורסל! משחק הכדורסל השנתי מגיע אלינו עם עוד כל מיני שיפורים לגרפיקה ולמשחקיות, אבל הדבר המעניין ביותר בגרסה האחרונה של סימולטור הכדורסל של 2K הוא ההבדלים בין גרסאות הדור הנוכחי (PS5 ו-Xbox Series X|S) לשאר הגרסאות (כן כן - כולל גרסת ה-PC שהיא לא גרסת הקונסולות החזקות משום מה). המשחק צפוי להוסיף מודים ואתגרים על הקונסולות החזקות, מודים שיאפשרו עוד צורות משחק ב-MyNBA שיאפשרו לכם לשנות את המסלול של ההיסטוריה של ה-NBA ואתגרים חדשים שקשורים לאתלט המוביל של המשחק הזה: מייקל ג'ורדן. האם זה יהיה מספיק כדי לגרום לכם לקנות את המשחק החדש? כנראה שכן, אבל זה רק כי כדורסל הוא פשוט יופי של משחק.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בספטמבר.

Splatoon 3 - Nintendo Switch

הטירוף מתחיל החודש, חברים וחברות. סדרת משחקי היריות של נינטנדו שלא מפסיקה להפתיע חוזרת אלינו החודש עם משחק חדש שאוטומטית מבסס את עצמו כאחד המשחקים הגדולים של החודש. Splatoon 3 מביא איתו שלל תוספות ושיפורי איכות חיים לסדרה, כמו לובי שניתן להתאמן ולחכות בו עד שהקרבות מתחילים, מנגנון מציאת חברים טוב יותר, אזור ראשי גדול בהרבה, נשקים חדשים כמו ה-Splatana וה-Tri-Stinger וקאסטומיזציה רבה יותר לדמות שתכינו. המשחק החדש גם יכיל מצב סיפור שימשיך את הסיפור של שני המשחקים הקודמים בסדרה.

תוסיפו לכך גם מוד משחק/איסוף קלפים חדש ואתם מקבלים כאן משחק שמעריצי הסדרה ממש ישמחו לשחק ושחקנים חדשים ירצו לנסות. כמו הרבה אחרים, יצא לי לבדוק את המשחק בזכות ה-Splatfest שהתקיים בשבוע שעבר ואם לשפוט ממנו, זה נראה ש-Splatoon 3 הולך להתעלות על קודמו בהרבה מאוד תחומים. אני לא יכול לחכות ולראות את המפות החדשות, את מצב ה-Salmon Run המשופר ולהשתמש בנשקים החדשים של המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בספטמבר.

Freedom Planet 2 - PC

.DAY. ONE. F*&*@#&. PURCHASE

אין לתאר כמה אני אוהב את Freedom Planet, משחק שהושק בשנת 2014 ופשוט הוכיח לנו שמעריצי סוניק יודעים לעשות משחקי סוניק יותר טובים מ-SEGA ו-Sonic Team בעצמם. המשחק שם דגש על פלטפורמות ושלבים שמעוצבים בצורה נהדרת, בוסים קשים אך כיפיים, החשיבות של צבירה ושמירה על מומנטום בזמן הריצה שלכם בשלב והכי חשוב: להיות כיף ומשעשע. המשחק השני צפוי לצאת החודש ואני כבר מת לשים את הידיים שלי עליו. קיוויתי שהוא יגיע בהשקתו גם ל-Nintendo Switch כדי שאוכל לשחק אותו בכל מקום ובכל זמן שארצה, אבל אצטרך לחכות לשנה הבאה בשביל זה.

המשחק צפוי לצאת ב-13 בספטמבר.

Metal: Hellsinger - PS5, Xbox Series X|S, PC

בגלל שהרבה אנשים לא יודעים את זה, אני אבהיר שוב - אני מאוד אוהב מוזיקת מטאל. בגלל שהרבה אנשים לא יודעים את זה, אני אבהיר שוב - אני מאוד אוהב משחקי קצב. כשמגיע משחק שמשלב בין שני הדברים האלה, כמובן שאני אדבר עליו ברשימת משחקי החודש שלי. Metal: Hellsinger הוא משחק בו בכל שלב ובכל קרב תתנגן מוזיקה כשכל שהשחקן יתאים את היריות שלו לקצב וידאג להגיע לקומבו גבוה, יתווספו עוד ועוד צלילים, כלים ובסופו של דבר גם שירה למשחק, אותה מבצעים המון אמנים מוכרים כמו סרג' טנקיאן (לשעבר מ-System of a Down) ואליסה ווייט-גלוז מ-Arch Enemy. דמו ל-Metal: Hellsinger זמין להורדה על הקונסולות השונות והמחשב והוא נראה מדהים ונשמע נהדר. זה משחק שבאמת יהיה שווה לכם לבדוק אם אתם אוהבים מוזיקת מטאל.

המשחק צפוי לצאת ב-15 בספטמבר.

Return to Monkey Island - PC, Nintendo Switch

כאילו החודש הזה לא יכל להכיל מספיק משחקים שאני מרגיש שמותאמים אישית אליי. Return to Monkey Island הוא המשחק החדש בסדרת משחקי ההרפתקה, Monkey Island, והוא מחזיר את הגיבור הלא יוצלח שלנו Guybrush Threepwood, למסע נוסף לחיפוש הסוד הגדול של אי הקופים. המשחק החדש יכיל סגנון אמנותי שונה מהמשחקים הקודמים (וגרסת הרימאסטר שלהם), יחד עם שינויים קלים ל-UI שהופכים את כל הנושא של פתרון בעיות וחידות במשחק Point and Click לטיפה פחות מעצבן.

המשחק צפוי לצאת ב-18 בספטמבר.

The Diofield Chronicle - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

מודה, דיי זלזלתי במשחק הטקטיקה החדש של Square Enix כשהוא הוצג לראשונה במסגרת אירוע ה-State of Play שכוון לקהל היפני. "עוד משחק טקטיקה?" אמרתי לעצמי בקול. אחרי משחק קצר בדמו אני חייב להודות של-The Diofield Chronicle יש לא מעט להציע והוא בהחלט נראה כמו משחק מעניין מאוד. החברה עשתה כאן עבודה טובה בשילוב צורות המשחק של Final Fantasy Tactics יחד עם התזוזה והמפות של משחקים כמו XCOM. המשחק עצמו נראה מקסים ואם הסיפור יהיה טוב ומעניין, יש סיכוי לא רע ש-The Diofield Chronicle יהיה המשחק המפתיע של ספטמבר.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בספטמבר.

Session: Skate Sim - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

בעיניי רבים, Session: Skate Sim הוא משחק ההמשך שתמיד רצינו לסדרת משחקי Skate, אבל צריך לראות אם המשחק שבעבר נקרא רק "Session", יוכל לעמוד בציפיות הלא קטנות ממנו. למי שלא מכיר, Session: Skate Sim הוא סימולטור רכיבה על סקייטבורד. הסיבה שאני קורא לו סימולטור ולא משחק סקייטבורדינג כמו משחקי Tony Hawk למשל, היא כי המשחק שם דגש מאוד גדול על יצירתיות וריאליזם, כשהשלבים במשחק מתרכזים בטריקים וביכולות של כל שחקן. יהיה מעניין לראות אם המשחק יצליח לתפוס את מעריצי הז'אנר כמו משחקים שיצאו לפניו.

המשחק צפוי לצאת ב-22 בספטמבר.

Valkyrie Elysium - PS4, PS5

סדרת משחקי Valkyrie, כמו הרבה משחקי תפקידים אחרים שהגיעו מיפן, נשארה דיי עמוק באפלה, כשהרבה אנשים לא הכירו את המשחק הראשון או את סדרת המשחקים במערב. וכיאה למשחק תפקידים יפני שמנסה לפרוץ למערב, גם כאן סדרת Valkyrie הופכת למשחק אקשן של ממש עם Valkyrie Elysium, המשחק החדש שצפוי לצאת לקונסולות ה-PlayStation בחודש הקרוב. המשחק החדש יביא איתו את הססגוניות וההדר של משחקי Valkyrie בתצורה עם הרבה יותר אקשן והרבה יותר דרמה. שחקני ה-PC, הגרסה שלכם תגיע ל-Steam בעוד חודשיים, אני אזכיר אותה שוב בכתבת משחקי חודש נובמבר.

המשחק צפוי לצאת ב-29 בספטמבר.

FIFA 23 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ונסיים עם כדורגל. אז מכבי חיפה כנראה לא תהייה במשחק (חסכו לשדרן לנסות לומר שמות כמו ניר דוד ודולב חזיזה), אבל משחק הכדורגל השנתי של FIFA יכיל הרבה קבוצות אחרות שכולנו אוהבים כמו מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, ויאריאל ועוד קבוצות שלא הגיעו לליגת האלופות השנה. חוץ מזה זה נראה כמו אותו המשחק פחות או יותר עם כמה שיפורים לאנימציות ולמשחקיות, אז מיותר לציין שאני לא מתרגש ממנו מי יודע מה. לפחות כשהיה את הבלגן עם EA ו-FIFA זה הוסיף עניין למשחק, אבל בהתחשב בעובדה שגם המתחרה הגדול האמיתי של המשחק נדחה לשנה הבאה (UFL כמובן, סורי קונאמי), אני לא רואה סיבה למה EA צריכה להתאמץ יותר מדי.

המשחק צפוי לצאת ב-30 בספטמבר.

כרגיל, למיטבי לכת, הנה עוד כמה משחקים מעניינים שצפוים לצאת בספטמבר:

  • משחק האקשן הסייברפאנקי, ANNO: Mutationem נוחת על ה-Nintendo Switch ב-1 בספטמבר.
  • Dragon Quest X Offline מגיע לקונסולות השונות ביפן בלבד ב-15 בספטמבר, אבל יהיה מעניין לנסות אותו.
  • הגרסה הרשמית והמלאה של Grounded תנחת החודש, ב-27 בספטמבר.
  • המשחק הנהדר Tunic מגיע לקונסולות ה-PlayStation ב-27 בספטמבר.

זהו - אלה משחקי חודש ספטמבר שלי! פספסתי איזה משחק שאתם רוצים לשמוע עליו? שתפו אותי בתגובות! מצפה לנו עוד תקופה מאוד עמוסה במשחקים, כשאוקטובר ונובמבר הולכים להיות לא פחות היסטריים מהחודש הזה. נתראה בכתבות הבאות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:18 01.09.2022 | מיכאל מיכאל (אורח)

    חודש ממש חלש

  2. 2

    16:58 01.09.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    שמואל שמעת על מה שקונאמי אמרו ????

  3. 3

       | פורסם ע"י