הרשמה

סדרות חדשות להארי פוטר, משחקי הכס ו-IT הן חלק מהמיתוג מחדש של HBO Max

אמרו שלום לשירות Max. וגם לסדרה חדשה של הארי פוטר, ספין-אוף נוסף למשחקי הכס, סדרת הפינגווין של מאט ריבס, סדרת אנימה של ריק ומורטי ועוד!

עד ל-Max ומעבר לו

למרות שלא זמין באופן רשמי בהרבה ארצות, התכנים של שירות הסטרימינג HBO Max הם מהמדוברים ביותר של השנים האחרונות. בין אם זה בית הדרקון, פיסמייקר המעולה או האחרונים מבינינו (The Last of Us) - HBO עדיין נשארת אחד מהשחקנים הגדולים בתחום הסדרות. בשנה שעברה, כשחברת דיסקברי רכשה את WB וביניהם גם את HBO, היה ברור ששינוי במודל הנוכחי יגיע - ואתמול הוכרז באירוע עמוס למדי בדיוק מה הוא ומה יכלול. ראשית, ב-23 במאי שם השירות ישתנה ל-MAX בלבד, ויכלול גם תכנים מ-Discovery+ בנוסף לתכנים הרגילים של HBO. כרגע, לא הודיעו על הרחבת השירות למדינות אחרות (כמו ישראל), כך שהפרטים היבשים עליו לא רלוונטים לנו בכלל. מה שמאוד רלוונטי הוא התוכן, וממנו יש הרבה.

השמות הגדולים

האירוע נפתח במעין טריילר טיזר לסדרת "הפינגווין" החדשה של מאט ריבס (Matt Reeves) הממשיכה את העלילה של "הבאטמן". נראה שגם הסדרה הצליחה לקלוע לאותו כיוון אפל שהסרט כיוון אליו, ומרחיבה על עולם הפשע העשיר שנבנה לעיר גות'הם בסרט. וכן, לא דמיינתם, אתם רואים שם את כריסטין מיליאוטי (Cristin Milioti), האמא מאיך פגשתי את אמא, בתור סופיה פאלקון, הבת של מלך עולם הפשע של העיר. תאירך יציאה לא נאמר באופן רשמי, אבל ניתן לשער שהסדרה תגיע לקראת סוף השנה או תחילת השנה הבאה.

זאת לא הסדרה היחידה שמגיע מעולם הקולנוע. "ברוכים הבאים לדרי" תהווה סדרת פריקוול לסרטי "זה",  אך עדיין לא ברור אם תכלול את הליצן המזוהה עם הסדרה. מה שכן ברור אחרי ההכרזה היא שניתן לצפות לסדרה כבר בשנת 2024. מ-HBO הכריזו בעבר כי ביל סקארסגארד (Bill Skarsgard) לא יחזור לגלם את פניווייז, ויהיה מעניין לראות אם הליצן כן יופיע בגילומו של שחקן אחר, או שמא יוחסר לחלוטין מהסדרה.

אקדיש זמן לטריילר שהכי אהבתי מהאירוע, והוא לעונה החדשה של True Detective שתגיע עוד השנה. מי שקיבלה את התפקיד הראשי היא ג'ודי פוסטר (Jodie Foster), שנראה שעושה עבודה לא רעה בכלל ומתאימה לאווירה של העונות הקודמות בסדרה.

המצויר

למרות שהסדרה המקורית מצוירת גם היא, לא מפתיע אותנו ש"ריק ומורטי" מקבלת ספין-אוף בדמות סדרת אנימה עם אותו השם שעוקבת בדיוק אחרי אותן הדמויות. Rick and Morty: The Anime מגיעה עוד השנה ל-MAX ול-Adult Swim, כך שסיכוי לא רע שנראה אותה עולה באופן רשמי כאן בנטפליקס בדיוק כמו סדרת המקור.

עוד סדרה מצויירת שהופיעה היא Gremlins: Secrets of the Mogwai, שמספרת את סיפור המקור של הגרמלינס. הסדרה לוקחת אותנו לסין של 1920, ונראה שתנסה להנגיש את הסיפור המופלאהשל סרט הפולחן לילדים כשהיא תצא ב-23 במאי. לבסוף, הוכרזה גם סדרת לוני טונס חדשה המכוונת לקהל הצעיר בשם TinyToons: Looniversity, מבלי תאריך יציאה כרגע.

והשמות הגדולים יותר

כןכן, החדשות הגדולות ביותר מהאירוע הגיעו בסוף - והן שהשמועות היו נכונות וסדרה חדשה התעקוב אחרי הספרים של הארי פוטר נמצאת בפיתוח. הסדרה מתוארת כ"פרוייקט מחייב באורך עשור" ותעקוב אחרי קאסט חדש שעוד לא הוכרז. למרות שמידע נוסף לא סופק, בשמועה דיברו על עונה לכל ספר, מה שיחסית מסתדר עם העובדה שכלל ההפקה של הסדרה שואפת להיות באורך של עשור שלם.

השם הגדול השני הוא סדרת בת חדשה של "משחקי הכס" שהוכרזה, שכבר קיבלה את השם A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight. הסדרה תעקוב אחרי שתיים מהדמויות האהובות ביותר מספרי "משחקי הכס" - סיר דאנקן הגבוה (Ser Duncan the Tall) והשוליה שלו ביצה (Egg), שגם לפעמים מזדהה בשם מוכר קצת יותר -  Aegon V Targaryen. תאריך יציאה לסדרה לא סופק, אך עם ההצלחה המפתיעה של "בית הדרקון" יחסית לסיום של "משחקי הכס" ניתן לצפות שההפקה תתחיל כבר השנה.

בין כל הדברים שהוכרזו, והיו עוד הרבה כאלה, בלטה גם סדרת קומדיה חדשה בעולם של "המפץ הגדול" שעליה עוד לא נאמר דבר. כן חשוב לציין שאחרי האירוע התברר ש"הסדרה" כנראה תיהיה ספיישל בן שעה שיכלול הופעות אורח מהדמויות המקוריות, מה שלדעתי נשמע הרבה יותר טוב מסדרה חדשה לגמרי. מתוך כל ההכרזות קל לשער שסדרת הארי פוטר תגרור את הכי הרבה תשומת הלב, ונשמח לשמוע מה דעתכם עליה בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י