הרשמה

הרימייק של Star Wars: Knights of the old Republic עדיין בחיים, מסתבר

אבל האם הוא אי פעם יושק?

דיווח חדש מצית תקווה ישנה

בדיווח מפתיע שנוגד את כל השמועות מהחודשים האחרונים, הרימייק של Star Wars: Knights of the Old Republic עדיין נמצא בפיתוח, מה שהספיק להצית מחדש את התקווה שאולי המשחק הזה כן יזכה לראות אור יום. ג'ייסון שרייר (Jason Schreier) מ-Bloomberg טוען כי שוחח עם שני עובדים בסטודיו Saber Interactive, אשר הפיתוח הועבר אליו מהסטודיו הקודם שעבד על המשחק - Aspyr, שמסרו לו כי הפיתוח של הרימייק ממשיך כרגיל.

הדיווח הזה סותר את כל מה שקרה עם המשחק הזה בזמן האחרון, מהסרת כל זכר שלו מהאינטרנט בטענה שה"רישיון למוזיקה הסתיים" ועד לדיווחים ממקורות אמינים כמו ג'ף גראב (Jeff Grub) שטען כי סוני החליטה להפסיק לממן את פיתוח הרימייק ושהוא, במלוא מובן המילה - מת. המשחק שהוכרז בשנת 2021 באירוע ה-Playstation Showcase לצד משחקים כמו Spider-Man 2, Ghostwire: Tokyo, Tiny Tina's Wonderlands ועוד רבים אחרים שכבר הספיקו לצאת לשוק, לא קיבל שום פיסת מידע חדשה או שום טריילר נוסף מעבר למה שקיבלנו באותו אירוע, ואפשר לומר שהכתובת כבר הייתה על הקיר תקופה מסויימת. לפי ג'ייסון שרייר, אי אפשר לדעת בוודאות אם המשחק אי פעם יושק, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לחכות לאות חיים כלשהו מהמפתחת או להודעה הבלתי נמנעת שהמשחק בוטל. או שהם פשוט ימשיכו להיות בשקט ויקוו שנשכח מהמשחק הזה.

אבל מעריצי מלחמת הכוכבים לא צריכים להתייאש, כי משחקים אחרים של הזיכיון נמצאים בפיתוח כמו Star Wars: Outlaws אצל Ubisoft שצפוי לצאת בשנה הבאה ו-Star Wars: Eclipse אצל Quantic Dream שיצא...מתישהו. אם אתם לא רוצים לחכות, תמיד תוכלו לנסות את Star Wars Jedi: Survivor שהושק השנה, או את LEGO Star Wars: The Skywalker Saga משנה שעברה, ואתם מוזמנים לספר לנו בתגובות מה חשבתם עליהם, ומה הציפיות שלכם לרימייק של KOTOR?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י