הרשמה

בראש הרשימה: Baldur's Gate 3 הוא המשחק הפופולרי ביותר על ה-Steam Deck

המשחק שממשיך לקטוף שבחים, קוטף עוד אחד לאוסף

שחקני ה-Steam Deck דיברו, ולהלן התוצאה

אם גם אתם נכנסתם לשגעת הקונסולות הניידות בשנים האחרונות, כנראה מצאתם את עצמכם לא פעם ולא פעמיים מדפדפים בספריית המשחקים שלכם בחיפוש אחר הכותר הבא שינעים את זמנכם כשאתם מחוץ לבית או על הספה בסלון. מסתבר שעבור הרבה מאוד שחקנים, הבחירה קלה מאוד, ו-Valve חשפה את רשימת המשחקים הפופולריים ביותר על הקונסולה הניידת שלה, ה-Steam Deck. אם קראתם את הכותרת, אתם כבר יודעים מי במקום הראשון, אבל מי מגיע אחריו?

משחק ה-RPG העצום של Larian Studios שלקח את העולם בסערה ואת תואר משחק השנה לשנת 2023 הוא הכותר המשוחק ביותר על ה-Steam Deck בשנה שעברה, כך נחשף לפי הרשימה הרשמית שפורסמה ע"י Valve. זה בכלל לא מפתיע בהתחשב בכמות האהבה העצומה שהמשחק קיבל ממיליוני מעריצים ברחבי העולם, וגם מאביחי שלנו בביקורת המאוד מפורטת שלו. מה שיותר מפתיע הוא שמיד אחרי Baldur's Gate 3 ניתן למצוא כותרי אינדי שזכו ללא פחות אהבה כמו Dave the Diver ו-Vampire Survivors, ורק אז משחקי ה-AAA מקבלים את הבמה עם Cyberpunk 2077, GTA V, Red Dead Redemption 2, Elden Ring ועוד.

מה אתם חושבים על הרשימה? מהו המשחק שהשקעתם בו את כמות השעות הגבוהה ביותר השנה, והאם זה היה על ה-Steam Deck? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י