הרשמה

הסיפור של StarCraft- חלק ה'

אם חשבתם שבני-האדם הם הצד הטוב בסיפור, תחשבו שוב

חשבתם שבני האדם הם הטובים? בפרק הזה תלמדו שהם תחמנים וערמומיים כמו כל השאר

זהו החלק החמישי בסדרת הכתבות אשר מתארות את העלילה של Starcraft המקורי וחבילת ההרחבה שלו, Broodwar, כהכנה לקראת Starcraft 2.
מתורגם מהאתר הרשמי של Starcraft2.

*אזעקת ספויילרים!*

החלק הראשון: הופעת הפרוטוס והזרג, והתפרקות הקונפדרציה
החלק השני: עלייתה של מלכת הלהבים ומלחמת הפרוטוס בזרג
החלק השלישי: הקרב על איור ווסופו של האוברמיינד
החלק הרביעי: בני ברית לא סבירים

ג'ים ריינור נלכד על איור, שרה קריגן משתפת פעולה עם הפרוטוס על שקוארס, ומקדש הזל'נאגא מופעל ומשמיד את הזרג. זה הזמן של בני האדם לחזור לתמונה ולנסות להשתלט על העניינים לטובתם.

גילוי משבש הפסיי

במשך זמן מה צפה ה-UED מקרוב על המושבות של הטראן במגזר הקופרולו. עם גילוי הפרוטוס והזרג, המועצה שמשלה בדירקטוריון החליטה שהגיע הזמן להחזיר מחדש את השליטה על קרוביהם הרחוקים.


ביחד עד הסוף


ג'רארד דוגאל

ה-UED שלח צי מלחמתי שהונהג בידי האדמירל גֶ'רָארְד דוּגָאל. ההוראות שלו היו להפיל את הנהגת הדומיניון הטראני של מנגסק וללכוד את האוברמיינד הצעיר. קודם כל, עם סיועו של סָמִיר דוּרָאן וכוחותיו מהמחתרת של הקונפדירציה, צי הUED כבש את הכוכב בְּרָקְסִיס והפך אותו לנקודת היערכות. סגן האדמירל אָלֶקְסִי סטוּקוֹב, היועץ הטקטי של דוגאל, גייס את כוחותיו של דוראן לUED. 

בהמשך שיגר דוגאל שיגר מתקפת פתע על תחנת עגינת ספינות-החלל "דִילָארִיאַן", והחרים ספינות מלחמה (battlecruisers) רבות של הדומיניון שעגנו שם. התגבורת של הדומיניון הגיעה, מובלת על ידי הגנרל אדמונד דיוק, אך הם לא היו חזקים מספיק מול ההתקפה ובסופו של דבר נאלצו לסגת. הUED המנצח החריב את המספנה וגייס בכפיה את השורדים מכוחות ההגנה שלה.


אלקסי סטוקוב

כוחות הUED למדו על נשק מיסתורי בכוכב טרסוניס: משבש פסיי, שיכול לחסום את התקשורת של הזרגים. אם הדומיניון ישיגו את הנשק, הUED לא יוכלו להשתמש בזרגים כפי שתכננו. על כן דוראן המליץ להשמיד את הנשק, ודוגאל הסכים למרות התנגדותו של סטוקוב.

דוראן וכוחות אחרים מהUED תפסו את משבש הפסיי, אבל כמה חיילי גוסט של הUED הגיעו במהירות והודיעו שסטוקוב הורה להם לפרק את המתקן. לדוראן לא נותר ברירה אלא לעזוב את הנשק.

חוסר הציות של סטוקוב

צי הUED עבר אל כוכב הלכת קוֹרְהָל IV, הכוכב הראשי של הדומיניון. לאחר תקיפת עיר הבירה של קורהל, אָוּגוּסְטְגְרָאד, כיתר הצי של דוגאל את שארית צבאו של מנגסק. כוחות הUED התכוננו לקחת את הקיסר המודח למעצר, אבל ג'ים ריינור הגיע לפתע בספינת הקרב הישנה של מנגסק, ההָייפֶּרְיוֹן, יחד עם צי קטן של פרוטוס. תוך זמן קצר ברחו ריינור, הפרוטוסים שלו ומנגסק, וצי הUED פתח במרדף אחריהם.

הUED עקבו אחרי ריינור ומנגסק לכוכב איור, כשהנמלטים הפעילו את שער המעבר והתכוננו לברוח. האנרגיה של השער עוררה את הזרגים מסביב לתקוף, ולתדהמתו של סטוקוב, כוחותיו של דוראן עזבו את עמדותיהם, והשאירו את כוחות הUED על הכוכב חשופים למתקפה של נחיל הזרגים. מכיוון שהוא לא היה מסוגל להדוף את הזרגים ולתפוס מחדש את מנגסק באותו זמן, סטוקוב הורה לכוחותיו לסגת בחזרה אל הצי. סטוקוב עצמו עזב לפתע לברקסיס.

דוגאל נדהם לשמוע שריינור ומנגסק ברחו, ושסטוקוב נטש את הקרב באיור. כאשר הUED קלטו סימנים לקיומו של משבש פסיי בברקסיס, דוראן הסיק שסטוקוב בנה מחדש את המתקן שהיה בטרסוניס כדי לחבל במטרות של הUED. לאור העדויות המרשיעות, הורה דוגאל לדוראן למצוא את סטוקוב ולהרוג אותו.

דוראן ירה בסטוקוב וחמק משם. כשהוא פצוע אנוש, סיפר סטוקוב לדוגאל שדוראן היה הבוגד האמיתי ואולי אפילו נשלט על ידי הזרג. דוראן היה זה שאיפשר לריינור ומנגסק לברוח. נוסף על כך, דוראן הציע להשמיד את משבש הפסיי, שסטוקוב בנה מחדש מפני שהוא היה בטוח שזה קריטי להצלת האנושות מהזרגים.

המסר של סטוקוב שיכנע את דוגאל, הוא הציב חיל משמר בברקסיס לפני שהוביל את צי הUED לצ'אר. כוחות הUED התגברו על ההגנה של האוברמיינד הצעיר והזריקו לו סמים נֶיוּרוֹסְטִימים (סמי שליטה במוח) חזקים, על מנת שהUED יוכל לשלוט באוברמיינד.

שולטים בנחיל

כאשר הסמים החלו להשפיע, דוראן ומלכת הלהבים הופיעו פתאום בקרב הUED. קריגן הציגה את עצמה כמנהיגת הזרגים. היה ברור לגמרי שדוראן אכן נשלט על ידיה. דוגאל איים לשבש את השליטה שלה על הזרגים על ידי משבש הפסיי, אבל קריגן אמרה שהיא מתכוונת להשמיד את הנשק. היא הודתה לדוגאל על הוצאתו להורג של סטוקוב ועזבה.

 
דיווח הניצחון של הUED

בחלק הבא: האם זה סופה של מלכת הלהבים – קריגן, ושל כל גזע הזרג?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:18 16.03.2009 | daniel926 daniel926

    מושקע מאוד! O:

  2. 2

    15:43 16.03.2009 | yuvganuv yuvganuv

    לקח הרבה זמן, אבל יפה P:

  3. 3

    17:14 16.03.2009 | אלרואי אלרואי (אורח)

    מתי המשחק ירד כבר!!!!

  4. 4

    17:55 16.03.2009 | Eli_King Eli_King

    יפה אחי!!!!

  5. 5

    17:57 16.03.2009 | Eli_King Eli_King

    העלילות של בליזארד פשוט מרתקות אותי@!!!!העלילות פשוט 10 מתוך 10,אין על העלילות שלהם!!!!

  6. 6

    22:31 16.03.2009 | DareDevil DareDevil

    עלילה אפית !!
    תודה על התירגום, מחכה לפרק הבא.

  7. 7

    01:24 17.03.2009 | zer00 zer00 (אורח)

    דוד כותב הטור, יש מצב לשנות את השם של בחלק מהקטעים לזרג ולא זרגים? זרג זה שם גם ברבים, זרגים לעומת זאת... בוא נגיד שהUED בהחלט לא היו יכולים להשתמש בזרגים כמו שתיכננו.

  8. 8

    01:25 17.03.2009 | zer00 zer00

    * את השם של הזרג בחלק מהקטעים.. סורי על הפוסט הכפול.

  9. 9

    20:17 17.03.2009 | DareDevil DareDevil

    יש משהו בדבריו של 7, ממליץ לשנות גם כן.

  10. 10

    23:27 17.03.2009 | adivel adivel

    7 ו9
    סבבה
    בשבילכם החלק הבא יהיה רק עם "זרג" בלי "ים".

  11. 11

    20:10 21.03.2009 | adivel adivel

    בעצם זה קצת בעייתי, אני חושב שבכל זאת אשאיר "ים" בחלק מהמקומות.

  12. 12

       | פורסם ע"י