הרשמה

ביקורת: The Sims 3

המשחק הטוב ביותר בסדרה עד כה !

מפתחת: EA
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 2.6.2009
פלטפורמות: PC, Mac, iPhone, Mobile

מעריצי הסימס ברחבי העולם- הגיע הזמן להתפטר מהעבודה, לזנוח את בני הזוג ולהשמין מול מסכי המחשב. ההיסטריה מכה בפעם השלישית

וויל רייט, היוצר המיתולוגי של הסימס הראשון (וגם SimCity), לא היה מעורב במיוחד בהפקה של הסימס 3. לפחות, זה מה שמספרים. מוזר שדווקא בלעדיו הצליחו מפתחי המשחק להגשים את החזון השאפתני עליו הוא דיבר עוד בשנת 2000, אך מעולם לא הצליח להביא לידי מימוש.

SimsVille היה אמור להיות שילוב בין הסימס לבין SimCity ולאפשר לכם לשלוט על שכונה שלמה, לעצב את הבתים בה ולנהל את החיים של אנשיה. SimsVille בוטל בזמנו על מנת להתרכז בפיתוח תוספות לסימס, ועכשיו, תשע שנים לאחר מכן, הוא חי ונושם- וקוראים לו The Sims 3.

לפני שאנחנו בכלל מתחילים בביקורת, הערה: הרבה אנשים, בעיקר גיימרים, לא אוהבים את הסימס. זכותם. הסימס 3 כנראה לא ישנה את דעתם. אבל מי שמחפש חוויה ייחודית שמאפשרת לו לספר סיפורים, לעצב בתים ודמויות, לבנות חיים וירטואליים שלמים, להפעיל את הדמיון ולקחת חלק בקהילה גדולה שאוהבת לשתף את היצירות שלה, ימצא בסימס 3 את כל מה שהוא אוהב.

הטוב
  • עיר פתוחה שתוכלו לחקור בחופשיות
  • קהילה וירטואלית מציאותית ומשכנעת
  • נראה צבעוני ומזמין
  • המון תוכן
  • אפשרויות כמעט אינסופיות להתאמה אישית
הרע
  • תצטרכו לקנות את כל התוכן הנוסף
  • לסימים יש בעיות התמצאות בשטח
  • אי אפשר לעקוב אחרי הסימים לתוך מקום עבודתם ומבני ציבור
והמטרה
  • עדיין- לכלוא את הסימים בין 4 קירות ולראות אותם סובלים עד למותם


טריילר ל- The Sims 3

"בצלם אלוהים ברא אותו"

כמו כל חובב סימס הגון, הדבר הראשון שתעשו (לאחר שתצפו בסרטון הפתיחה המאוד מבדר) הוא ליצור סימים משלכם ולשכן אותם בשכונה. כאן תקבלו את ההזדמנות שלכם לשחק לכמה דקות את אלוהים וליצור אדם.

כאן תבחינו בשינויים שהוכנסו במערכת בניית הדמויות. הממשק הרבה יותר ידידותי ומזמין, ובעל אפשרויות התאמה אישית רבות יותר. הדמויות שתיצרו בעזרתו תהיינה הרבה יותר מגוונות מאלה שהייתם יכולים ליצור בכותר הקודם.

מעבר לאפשרות להתאים אישית כל פריט לבוש, החל מהעיצוב ועד לצבע, ואפילו למקם נקודות חן על פניו של הסים שלכם, תוכלו להכתיב לסימים אישיות הרבה יותר מפותחת מזו שהיתה להם עד היום בעזרת שורה עצומה של "תכונות אופי" שניתן לשלב ביניהן. רוצים בשלן גורמה שהוא גם חובב סכנה, גס רוח ובר מזל? אולי צמחונית עדינה, אידיאליסטית ופרנואידית? הכל כאן.

שינויים נוספים כוללים שלב נוסף בחייו של הסים, וחייו הבוגרים כעת מחולקים לשני שלבים: מבוגר-צעיר ומבוגר. כמו כן, מבנה הגוף ניתן סוף סוף להתאמה נוחה, ולא תצטרכו לבחור בין מקל לבין מקרר מהלך. תוכלו גם לעשות את הסים שלכם שרירי היישר מהתנור, מבלי לייבש אותו שלוש שעות ביום על מכשיר האימונים רק כדי שיתרחבו לו קצת הכתפיים. כמובן שעדיין תוכלו ליצור בחור עם עור ירוק ושיער סגול. זו פשוט מסורת של הסדרה. לכו תבינו.

בנייה מעולם אחר

כרגע תוכלו לבחור בין שתי ערים בלבד, כאשר אחת מהן מותקנת יחד עם המשחק ואחת מהן תצטרכו להוריד (בחינם). בכל אחת מהן תוכלו לבנות בית חדש מאפס או להשתכן בבית מוכן. כרגיל, הבניה ועיצוב הבית תופסים מקום של כבוד במשחק, ותמצאו כאן המון אפשרויות בנייה חדשות, סוגי רצפות וקירות חדשים, גגות וכדומה.

ממשק הבנייה מחולק לפי "חדרים" ולא לפי קטגוריות. למשל, אם תחלצו על כפתור ה"סלון", ייפתח תת-חלון בו תוכלו לבחור טלויזיות, כורסות ושטיחים. אם תלחצו על כפתור ה"אמבטיה" תוכלו לבחור מקלחות, כיורים ומראות. הממשק החדש מאוד נוח וחוסך המון זמן בחיפוש אחר בדיוק אותו אגרטל שראיתם קודם, אם כי תוכלו להשתמש בממשק הישן אם אתם מעדיפים. עכשיו גם אפשר למקם חפצים באלכסון. יופי, לקח להם סך הכל עשר שנים לעשות את זה.

להתקדם אל העולם הפתוח

ברגע שתסיימו להתאקלם בביתכם החדש (כן, הסימים עדיין מתפעלים מעציצים חדשים ויבלו כמה דקות בבהייה בהם) תוכלו לצאת להסתובב בעיר.

לצאת לעיר? בהחלט. השינוי הגדול ביותר במשחק השלישי הוא העיר, בה תוכלו להסתובב כאוות נפשכם מבלי להתקל במסך טעינה אחד. זהו, אתם כבר לא מוגבלים לבית שלכם, אלא יכולים לצאת ממנו באופן חופשי ולהתחיל לסייר באזור, להכנס לבתי השכנים, לשבת בבית הקפה ולחפש לעצמכם עבודה.

קשה להאמין עד כמה השינוי הזה משמעותי. במקום להצטמצם ל- ד' אמותיכם, במה שהרגיש כ"בית-בובות וירטואלי", העיר החיה והנושמת שסביבכם, השכנים, החברים, העסקים ומבני הציבור הופכים את החוויה למשכנעת וסוחפת הרבה יותר מאי פעם. עכשיו קל יותר לטבוע באשליה שאתם באמת מנהלים חיים וירטואליים אי שם בפרוור אמריקאי, מוקפים באנשים ובעולם אמיתי.

שימו לב כי עולם הסימס סוף סוף התקדם לעידן המודרני ויש לכל סים מכשיר טלפון סלולארי, בעזרתו תוכלו לעשות את כל מה שעשה הטלפון הביתי במשחקים הקודמים. תוכלו גם לצלם בעזרתו תמונות מנקודת מבטם של הסימים שלכם ולשמור באלבום המשפחתי, לתיעוד זכרונות. כדי לנוע ממקום למקום תוכלו ללכת, לנסוע במונית, ואפילו לרכוש מגוון מכוניות לשימושכם הפרטי.

אנשים, מפוליגונים

הפעם, הסימים שלכם הרבה פחות תלויים בכם, וזה הכל לטובה. המשחקים הקודמים נתנו לפעמים הרגשה שאנחנו מטפלים בילדים בני שלוש, ולא כמו מדיה בידורית. גם מדי הצרכים של הסימים, שקובעים את מצב הרוח שלהם, מתרוקנים הרבה יותר לאט, כך שלא תצטרכו לחפש שירותים כל חמש דקות, לנקות את המטבח כל דקה ולתפוס תנומה פעמיים ביום כדי שהסים לא יתמוטט לכם מעייפות.

למעשה, הסימים שלכם כל כך הרבה יותר עצמאיים, עד שרוב הזמן בכלל לא תצטרכו להתערב במעשיהם. זהו גם אחד החסרונות במשחק- אפשר רוב הזמן פשוט לבהות במסך.

מערכת האינטרקציה בין הסימים עברה שינויים. הפעם היא מבוססת על בחירה בין קבוצות כלליות יותר של נושאים לשיחה, ולא על מתן פקודות מוגדרות כמו "דבר איתה על פרחים! פרחים אמרתי!". ברגע שתקבעו נושא כללי, השיחה (בסימליש, השפה המומצאת החמודה של הסימים) תתעצב לפי תחומי העניין של הסימים ושאיפותיהם, ויכולה להמשך שעות ולהחליף נושאים אוטומטית.

להתרכז בדברים הגדולים בחיים

לא הכל אוטומטי במשחק. כמובן שעדיין יהיה עליכם למלא את שאיפותיהם של הסימים שלכם, אם זה במישור האישי או המקצועי. למשל, ככל שתתקדמו בעבודה ותקבלו תפקידים מכובדים יותר הסימים שלכם יהיו שמחים ומרוצים יותר מעצמם. הבטחון העצמי שלהם יעלה וכמו כן גם הפרודוקטיביות. על הישגים כאלה תקבלו נקודות אותן תוכלו לבזבז על אייטמים מיוחדים, כגון טלפורטר נייד.

מצד שני, תתמקדו הרבה פחות בחייהם הפרטיים ובנקודות הקטנות של הניהול היומיומי של החיים. הסימס 3 מתרכז בתמונה הכוללת, הגדולה יותר, ומשאיר לאינטיגנציה המלאכותית לטפל בטרדות היומיום הקטנות. זה דווקא נותן הרגשה הרבה יותר משכנעת של סימולטור חיים אמיתים. בואו נודה בזה- אפילו לשחקני מחשב יש חיים מחוץ לבית, וסימס 3 עושה עבודה נהדרת בהמרה שלהם לצורה דיגיטלית.

קפיצת ראש לעולם של תוכן

לפני שתכנסו למשחק עצמו תזכו לבקר בעולם התוכן ובחנות הוירטואלית של סימס 3. מערכת תוכן זו, בשונה מזו של Spore למשל, אינה חלק אינטגרלי בתוך המשחק עצמו אלא מופיעה כעמוד המזכיר מאוד דפדפן אינטרנט. בחירה מוזרה למדי לאחר שמערכת התוכן של Spore זכתה לשבחים רבים.

בעזרת מערכת התוכן תוכלו להתעדכן בחדשות הקהילה, להוריד תוכן חדש, להעלות תוכן שאתם יצרתם ואף לקשר את המערכת לעמוד הפייסבוק שלכם (זה רק אני, או שעוד מעט יתחילו לייצר טוסטרים עם חיבור ישיר לפייסבוק?) כך שחבריכים ואתם תוכלו לקבל עידכונים ישירות לדף הבית שלכם בכל פעם שיקרה משהו חשוב.

הטכנולוגיה מאחורי הוילון

המנוע הגרפי של סימס נכתב כולו מאפס כדי להצליח להתמודד עם העיר הפתוחה, האנימציות החדשות ואפשרויות ההתאמה האישית. לא ניכרת קפיצה משמעותית בגרפיקה, אך זה מובן מאליו שצריך לוותר על חלק מהיופי לטובת העיר הפתוחה וכדי להוציא את זמני הטעינה מחוץ לתמונה. הסימים עצמם, מצד שני, נראים טוב יותר והרבה יותר אנושיים מבעבר. תוסיפו לזה את היכולת לנהל את חייהם של עשרה סימים בקצוות שונים של העיר בבת אחת, ותקבלו חתיכת חוויה צבעונית.

הופתעתי ושמחתי לגלות שהמשחק רץ אצלי בקצב מהיר של כמאה פריימים לשנייה, מה שאומר שהוא לא יאתגר גם מערכות ישנות וחלשות בהרבה. יחד עם זאת, כמו לכל משחק חדש ומנוע חדש, יש לו כמה בעיות. לסימים יש בעיות התמצאות קלות ולפעמים הם נתקעים אחד בשני כמו רובוטים עד שהבינה המלאכותית מתאפסת על עצמה. לסימים שלכם יש גם דחף בלתי נשלט לעמוד בפינה מסויימת של הבית בכל פעם שהם ייכנסו, ורק אז יתפנו לשאר עיסוקיהם. זה כאילו שכדי "להכנס לבית" הם חייבים להגיע למקום מאוד מסויים בתוך הבית, ולא רק לעבור את דלת הכניסה.

צלילים עליזים

מוזיקת הסימס האופיינית חוזרת בשלישית, והיא נשמעת כמעין גירסא משודרגת של המנגינה הקודמת, גדושה יותר בצלילים.

השפה הסימית שודרגה גם היא, הפעם יש לה כמה סוגי מבטאים וסגנונות דיבור והיא נשמעת הרבה יותר מגוונת ודומה יותר לשפה אמיתית. משום מה יש לי הרגשה שלא יעבור זמן רב עד שמעריצי הסדרה השרופים ילמדו אותה בעל פה, בדיוק כפי שעשו מעריצי "מסע בין כוכבים".


סרטון אישיות ואינטיליגנציה מלאכותית

השורה התחתונה

סימס 3 הוא משחק מלוטש ומהנה, והוא לא מיועד רק לחובבי הסדרה עד כה אלא לכל מי שיהנה מניהול חיים וירטואליים של אנשים קטנים. שחקנים שמחפשים רק משחקי אקשן או ספורט לא ייהנו ממנו, כמו שהם לא נהנו מהמשחקים הקודמים בסדרה- ואם אתם כאלה, למה בעצם אתם קוראים את הביקורת הזו?

אמנם, ברור מאליו שהסימס 3, כמו קודמיו, בנוי מראש לתוספות אינספור- למשל, אי אפשר לצאת לחופשה ואין חיות בית. אבל היי, סימס הוא לא סימס בלי חבילות תוספת כגון "ספה חדשה בצבע ירוק זית – חבילת ההרחבה".

ציניות בצד, המשחק השלישי בסדרה הנמכרת ביותר למחשב האישי מעולם (100 מיליון עותקים והיד עוד נטויה) הוא ציון דרך וקפיצת מדרגה, ולא סתם שדרוג עם גרפיקה טובה יותר. זהו משחק הסימס הטוב מאז ומעולם, וזה אומר הרבה. לא פלא שהוא כבר שובר שיאי מכירות.

-הסימס 3 דלף לרשת שבועיים לפני ההגעה לחנויות

משחקיות – יותר ממכרת מקראק. לפעמים תבהו במסך שעות מבלי להתערב
גרפיקה –  נראה לא רע בכלל, אם כי לא זה העיקר כאן
סאונד ופסקול – כל השירים שהכרנו, יחד עם שפה סימית משופרת
טכני – מנוע יעיל וללא זמני טעינה. בעיות קלות בבינה המלאכותית
אורך חיים – נצחי
ללא ציון מולטיפלייר – אין, אפשר רק לחלוק עיצובים עם חברים

ציון סופי: 92

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 8.9
Gamespot - ציון 9.0
Eurogamer - ציון 8
GameTrailers - ציון 9.0

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:05 10.06.2009 | leibo208 leibo208

    אחלה כתבה (אני אוהב להיות ראשון).

  2. 2

    15:21 10.06.2009 | LeL LeL

    כבר שיחקתי ...הגשמתי לסים שלי חלום להיות אטלט מפורסם...אבל עד שהגשמתי הוא כבר רוצה לפרוש ... ><
    לדעתי הזמן של הסים עובר מהר מדי...בקושי מספיק לעשות משהו כשיש עבודה וגם הוא מת מהר :S

  3. 3

    15:23 10.06.2009 | royliidoli royliidoli

    שחכתם את הדבר הכי חשוב שהוא אפשר לשים כמה דברים על שולחן וגם שכחתם להזכיר את ה WISHS :) ודרך אגב ראשון

  4. 4

    15:23 10.06.2009 | HeavenTear HeavenTear

    על שפה סימית משודרגת שמונה בסאונד? >_>

  5. 5

    15:32 10.06.2009 | lan204 lan204 (אורח)

    בקשר לבעיות בבינה המלכותית....מה אתה רוצה זה סימס!!! הם לא יכולים לחרבן בלי שתגיד להם!!!!

  6. 6

    15:35 10.06.2009 | .miracle .miracle

    זה אחלה של משחק , אני מקווה שנקבל עוד כמה משחקים כאלה !
    אגב יש לי תמשחק !

  7. 7

    15:35 10.06.2009 | .miracle .miracle

    זה אחלה של משחק , אני מקווה שנקבל עוד כמה משחקים כאלה !
    אגב יש לי תמשחק !

  8. 8

    15:44 10.06.2009 | FuXeR FuXeR

    WOW אחלה משחק :)

  9. 9

    15:50 10.06.2009 | Jiddu Jiddu

    חרא משחק

  10. 10

    15:57 10.06.2009 | לוגאן לוגאן (אורח)

    סימס מתוחכם במיוחד ונחמד:)
    כמה זמן עבדו על זה???
    בערך מאה שנה!
    מילא אקנה בהורדת מחיר\מבצע

  11. 11

    16:52 10.06.2009 | סימס זה קקה סימס זה קקה (אורח)

    ציון סופי 92?! WTF?!
    ומה זה שני ערים?! שתי ערים! מה זאת העיברית הזאת?!!?!?!?

  12. 12

    16:59 10.06.2009 | PRIVATEER100 PRIVATEER100 (אורח)

    דווקא האורך חיים יכול ליהיות חיסרון שהוא לא נגמר אף פעם.
    זה תלוי בדעה- לדעתי זה היה צריך להיות אפס.

  13. 13

    17:39 10.06.2009 | הסנדק הסנדק (אורח)

    אל תכנסו לקישור למעלה ותכניסו את הפרטים שלכם זה גונב לכם את הכסף (יונתן יהומו)

  14. 14

    17:50 10.06.2009 | GDI GDI

    לא יכולתי לעשות את הביקורת הזאת יותר טוב בעצמי!אבל באמת,למה אני לא עשיתי את זה בעצמי?!D:

  15. 15

    19:22 10.06.2009 | דידי דידי (אורח)

    אעלק ציון סופי 92 ?! מה נראה להם כאילו !!
    אני הייתי נותנת להם גג 65 לא יותר מזה סורי אבל הסימס 3 מאוד מאכזב =/

  16. 16

    19:26 10.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל-11:
    לא התגלה בהגהה. תוקן.

  17. 17

    19:51 10.06.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    חחח 92

    1 באפריל כבר עבר

  18. 18

    20:33 10.06.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    ל2, אתה יכול פשוט לשנות את הזמן שלוקח להם להזדקן, כמו שאני עשיתי. בכל מקרה זה משחק מצוין, אני חוזר אליו מדי פעם..

  19. 19

    20:36 10.06.2009 | Eagle-EyeZ Eagle-EyeZ

    איזה גרפיקה זוועתית :|

  20. 20

    22:05 10.06.2009 | ביצה ביצה

    למה אנשים משחקים בחרא הזה אני עוד לא מבין?
    מה אין להם בכלל בכלל חיים שהם צריכים וירטואלים?

    גועל נפש של משחק

  21. 21

    00:55 11.06.2009 | הראשון מהסוף הראשון מהסוף (אורח)

    בסופו של דבר, משחק מאוד מאכזב. ואני אומר את זה אחרי ששיחקתי הרבה זמן בסימס 2 ואהבתי. בעיקרון כמעט לא מחדשים כלום חוץ מגרפיקה (זוועתית משו, הסימים נראים כמו בבובות), ופחות זמני טעינה. זה לא מצדיק משחק חדש. למעשה, סימס שלוש הוא כמו סימס 2 רק עם קצת שיפורים ובלי כל חבילות ההרחבה שלו. עכשיו אני מסכים שחלק מהן באמת לא נחוצות (כאילו באמת, סט בגדים?!) אבל באמת, לאהוב את המשחק הזה זה סוג של עיוורון. כאילו תאכלו כל דבר שEA יאכילו אתכם

  22. 22

    06:44 11.06.2009 | עידו  עידו (אורח)

    מי הבן כלב שחשב על סימס3?!

  23. 23

    07:54 11.06.2009 | lior19940 lior19940 (אורח)

    לכותב הביקורת:

    עשיתי ממוצע של הציונים, הציון הסופי הוא 88....

  24. 24

    08:34 11.06.2009 | TamTumTam TamTumTam

    משחק נחמד, התקנתי ישר כיצא :)

    לא ממש הספקתי לשחק, אבל נראה בסדר מבפנים.

  25. 25

    10:28 11.06.2009 | wokinstorm wokinstorm

    נירא מגניב אני יחשוב על לקנות אותו.

  26. 26

    10:57 11.06.2009 | left4dead left4dead

    מגניב מאוד ה sims 3 הזה

  27. 27

    13:57 11.06.2009 | אלכס אלכס (אורח)

    לליאור (23):
    הציון הסופי אינו ממוצע של שאר ציוני הביקורת.

  28. 28

    14:29 11.06.2009 | saymonxster saymonxster

    ל-2
    בהגדרות משחק של הסימס אתה יכול לבחור כמה זמן סימס האנשים שלך יחיו
    אפשר לעשות את זה למשהו כמו 1000 חיי סימס
    אבל לדעתי לשנות את זמן חייהם הקצר ליותר מידי זמן זה לא טוב משום שככה המשחק לא משתנה ואז הוא מתחיל לשעמם
    חוץ מזה יש המשחיות בסימס
    זה לא שהאיש שלך מת וזהו נגמר המשחק
    וגם אם האיש היה מאוד חשוב לך ואתה רוצה שהוא ימשיך לשחק ולחיות
    אתה יכול לקחת את הקבר שלו ללכת למרכז המדע (איפה שאתה עובד כמדען) ושם להחזיר אותו לחיים תמורת 5000$ כרוח רפאים שאתה שולט בה!
    אבל הם לא שינו דבר שמאוד ביאס אותי
    עדיין אי אפשר לשחק יותר מ-8 אנשים באותה משפחה
    אבל לא נורא
    מחכה תוספות!

  29. 29

    14:38 11.06.2009 | לימו לימו (אורח)

    מצחיק אותי שאלה ששונאים סימס אבל הם גיימרים טוענים שלמי שמשחק סימס 3 אין חיים עד שהם משחקים בחיים וירטואליים, זה שטויות. יש הרבה שחקנים שאפשר להעיד עליהם שיש להם חיים!(XD)
    ואם כבר ללכת בגישה שלמי שמשחק סימס 3 אין חיים אז מה בקשר למי שכותב את זה? אני יכולה לטעון שללחוץ על חיילים כל היום ולומר להם לאן ללכת ואת מי לתקוף זה גם סוג של חוסר חיים של השחקן(כמו נגיד וורקראפט - סתם אומרת אין לי שום דבר נגד המשחק זו סתם דוגמא)
    - קיצר כל אחד והמשחק שהוא אוהב(זה במידה שדילגתם על הנאום הארוך הזה אז שמתי את המשפט שאומר הכל) -

  30. 30

    14:41 11.06.2009 | שוב לימו שוב לימו (אורח)

    אגב - צריך לזה אינטרנט? כי ראיתי שאיזה סרטון שצריך, אם כן אז למה צריך את זה?

  31. 31

    15:01 11.06.2009 | Dark Arrow Dark Arrow

    לא אוהב את המשחק הזה בכלל..

    אבל הוא משחק טוב. מקסיס הביא לשוק דבר חדש שניקרה הSIMS.
    ועל זה מגיע להם כבוד. אבל זה בית בובות וירטואלי.
    לא שווה את הזמן. לא נותן ריגוש.. בכל מקרה משחק נחמד .
    חבל שלא הוסיפו לו אפשריות לרצוח את הסימס או משהו זה היה מגניב XD.

  32. 32

    15:14 11.06.2009 | AlonTavor AlonTavor

    זה משחק לבנות :/

  33. 33

    15:49 11.06.2009 | SkatMan SkatMan

    הגזמתם. הוא די דומה ל3. 1 עדיין הכי טוב ם כל התוספות כמובן

  34. 34

    16:51 11.06.2009 | צח צח (אורח)

    EA הרסו מלא משחקים גם את סימס 3

  35. 35

    19:36 11.06.2009 | חחח חחח (אורח)

    חחחחXD
    92?! איזו בדיחה טובה!

  36. 36

    22:14 11.06.2009 | יוט יוט (אורח)

    קול אני חושבת
    שאקנה

  37. 37

    15:31 12.06.2009 | מישהו ששיחק סימס מישהו ששיחק סימס (אורח)

    משחק הסימס האחרון ששיחקת היה סימס 1 בלי תוספות, נכון?
    בסימס 2 כבר יש טלפונים סלולריים, מכוניות, מוניות מצלמה וכו'.

    נראה כאילו תרגמת את המאמר הזה.

  38. 38

    16:22 12.06.2009 | yaharin yaharin

    הסימס 3 הוא און לין? ז"א משחקים עם אנשים אמיתיים או שאותה גישה יש להם גם הפעם?

  39. 39

    16:44 12.06.2009 | מספר44 מספר44 (אורח)

    אתם חבורה של אנשים מרירים במיוחד. למי אכפת כמה הסימס 3 הרבה יותר טוב מסימס 2? כלומר, מי שרוצה לשחק בסימס- שיבושם לו. למה סתם להרוס את הכיף?
    ומי שלא רוצה לשחק בסימס- שישמור את זה לעצמו!peace

  40. 40

    23:34 12.06.2009 | ליאת ליאת (אורח)

    ישלחי סימס 2 עם כל התוספות וסימס 3 עולה 280 ש"ח, זה שווה את זה??

  41. 41

    14:12 13.06.2009 | חסוי בתחת חסוי בתחת (אורח)

    זה משחק תותח ואין יותר טוב מימנו

  42. 42

    14:57 13.06.2009 | רגינה רגינה (אורח)

    זה מגניב בא ליייי
    בבקשה תעשו תוחנה להוריד אצ זה....
    נו.. פליזז

  43. 43

    16:18 13.06.2009 | מהממת בשחור מהממת בשחור (אורח)

    תגידו מה הסימס שלוש עשה לכם רע?
    זה משחק מגניב
    מאפשר הרבה דברים חדשים
    יש לפטופים,סלולארים ודברים טובים אחרים
    חוצמזה יש גם דברים מצחיקים
    כמו גנבת הממתקים השמנה
    לדעתי סימס 3 צריך לקבל יותר מ92
    ביוק'

  44. 44

    17:52 13.06.2009 | אוהבת את סימס אוהבת את סימס (אורח)

    מה יש לכם ??!?!?! מי שלא אוהב סימס שלא יכתוב כלום מה מכריחים אותתו לכתוב תגובבה כזאתת ?! מי שאוההב שיכתווב :) ממי שלא אוההב שלא יגיעע אפילו לקטע של התגובות !!

  45. 45

    19:12 13.06.2009 | עדי עדי (אורח)

    ממש מגניב :]]
    אני קונה ;]

  46. 46

    07:02 14.06.2009 | עדן עדן (אורח)

    המשחק טוב אבל יש בו חיעסרון כשיוצרים אם רוצים לעשות שער לכל בגד צריך לעבור אל הבגד ובחזרה אל השער וזה חוזר על עצמו אגב יש לי אותו

  47. 47

    08:26 14.06.2009 | חסוי חסוי (אורח)

    משחק מדהים יש לי אותו כבר בבית :)

    כיףףף מווות!!!!

  48. 48

    12:10 14.06.2009 | viola# viola# (אורח)

    wow!!!!

  49. 49

    18:34 14.06.2009 | גוגו גוגו (אורח)

    זהה מגניב!!!
    אתתם יכולים להביא הורדה לעוד עיר?!@!

  50. 50

    13:28 15.06.2009 | מרוצ'י מרוצ'י (אורח)

    סימס משחק יפה
    אבל מי אומר שהוא חרה???
    סימס שולט?!!

  51. 51

    20:12 15.06.2009 | מתה על סימס מתה על סימס (אורח)

    הלוואי ויהיה לי סימס 3 זה כזה מגניב!!!!

  52. 52

    18:23 16.06.2009 | חסוי חסוי (אורח)

    איפו מורידים אותו

  53. 53

    21:54 16.06.2009 | מישהו שמבין מישהו שמבין (אורח)

    אני מאמין שכמעט כל מי שכתב שסימס זה חרא לא שיחק,
    למרות שאני מסכים איתם.

    סימס הוא אחד ממשחקי הסימולציה הטובים ביותר שיכולתי להעלות על דעתי,
    הבעיה שלי עם הציון של סימס היא פשוטה: כדי לתת ציון למשחק אתה צריך להשוות אותו למשחקים אחרים בז'אנר, כשזה מגיע לסימולציה ישנה רק את סדרת הסימס, אז בעצם אתם משווים אותו למשחק הקודם בסדרה או לכל מיני משחקוני פלאש ששיחקתם בוואלה.

    אין פה מקום להשוואה...

    מאותה הסיבה EA עושה מיליונים על סימס - אין לו מתחרים והוא
    "משחק חובה" בערך כמו PES (פרו למי שלא מכיר) או פיפא (שלי אגב אין אותם...).

    אם תשימו לב לתגובות תראו שכל מי שהיה FANBOY היה בעצם FANGIRL של סימס שסביר להניח לא שיחקה במשחקים חוץ מבואללה או פייסבוק.

    שורה תחתונה: סימס הוא בעצם כמו WII, לא שווה גרוש, עושה מליונים ומלא פאנבויז שלו מסתובבים לך בין הרגלים.

    סימס זה חרא.

    נ.ב: תלמדו לכתוב, תודה.

  54. 54

    22:30 16.06.2009 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    אגב: רשום שהמשחק מחר יותר מ100,000,000 עותקים תורידו את חבילות ההרחבה ותשבו לפיפא ופס ונראה מי יקח מתאים?

  55. 55

    13:34 17.06.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    כל הסימסים ביחד מכרו יותר מ100 מיליון עותקים לזה הכוונה?

  56. 56

    15:09 17.06.2009 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    כן אבל זה כולל גם את כל חבילות ההרחבה - אין פלא

  57. 57

    00:02 18.06.2009 | עוד אחד שמבין עוד אחד שמבין (אורח)

    אחלה כתבה, וגם אחלה של משחק.. אבל למה לקנות כשאין מולטי? תורידו זה משתלם ;)

  58. 58

    15:33 18.06.2009 | עוד אחד שגם מבין עוד אחד שגם מבין (אורח)

    משחק ממש מגניב!
    אחד המשחקים הכי שווים שיש! [:

  59. 59

    17:39 18.06.2009 | תותי תותי (אורח)

    הסימס 3 אדיר אני מחכה לקיץ לקנות אותו באמריקה יותר זול שם...:)

  60. 60

    18:05 18.06.2009 | האחד שמבין (האמיתי) האחד שמבין (האמיתי) (אורח)

    ואללה אחי רוצה להוריד גם משחק בובות של ברבי?
    (כולם התעלקו לי על השם בעע

  61. 61

    19:21 18.06.2009 | david david (אורח)

    משחק מגניב אחותי הגדולה אהבה את סימס1\2 היא לא זזה מהמחשב בסימס1 לא כדי לחשוב מה היה בסימס2 חחח...
    בכול אופן המשחק ניראה מגניב לאלה
    אני הולך לספר לאחותי הגדולה יש תיקנה את זה
    הבעייה היא שהיא לא תזוז מהמחשב
    כי המשחק הזה מדביק אותך למחשב
    חחח......^.^

  62. 62

    23:39 18.06.2009 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    http://www.vgames.co.il/article/2751.html
    אומר לכם משהו?

  63. 63

    11:22 27.06.2009 | סוניה סוניה (אורח)

    אני חושבת שסימס 3 יצא מעניין

  64. 64

    15:48 27.06.2009 | angel 23 angel 23 (אורח)

    מישהו יודע אתרים שאפשר שמה להוריד סימס
    בבקשה תרשמו לי....

  65. 65

    18:08 27.06.2009 | נעה נעה (אורח)

    מישהו יודע איפה אפשר להוריד את העיר השנייה? אני לא מוצאת אותה!

  66. 66

    08:37 28.06.2009 | אני..... אני..... (אורח)

    אני רוצה להוריד את המישחק!!!!

    אבל אי אפשר להוריד אותו בשום מקום!!!איזה באסה!

  67. 67

    21:53 04.07.2009 | ישראל ישראל (אורח)

    בזבזתי כל כך הרבה שעות על המשחק הזה שהצטערתי שהתקנתי אותו.

  68. 68

    18:01 06.07.2009 | לירי לירי (אורח)

    אני רוצה לקנות סימס 3 אבל ההורים שלי אומרים שאני צריכה לחכות קצת זמן. שווה לי לחכות חודש בשביל זה?

  69. 69

    11:44 11.07.2009 | ליזיק ליזיק (אורח)

    מזות אומרת אורך חיים נצחי????

  70. 70

    07:14 12.07.2009 | אלינה רבייב אלינה רבייב (אורח)

    זה לא היה מעניין אבל בבית שלי יש לי סימס 3 ...........

  71. 71

    10:55 12.07.2009 | צפנת צפנת (אורח)

    מי שרוצה שיהיה לסימס שלו יותר חיים,
    שיכנס לOPTIONS
    ויש שם אפשרות לבחור ימי סימס, או לבחור אלמוות..

  72. 72

    05:45 14.07.2009 | kkkkk kkkkk (אורח)

    מאיפה להוריד משחק זה?

  73. 73

    23:53 15.07.2009 | downloader downloader (אורח)

    מפה - www.Sims3forfreebecauseIcantbuythegame.com

  74. 74

    23:53 16.07.2009 | infern0s infern0s

    אחלה כתבה לאחלה משחק

  75. 75

    00:26 26.07.2009 | בא לי על זה בא לי על זה (אורח)

    נראה לכם שהמחירים ירדו עוד חודשיים שלושה? או אולי להוריד?

  76. 76

    14:24 26.07.2009 | אני חייייייבת את זההה אני חייייייבת את זההה (אורח)

    אני חייייייבת את הסימס הזה אבל הוא עולה 230 ש"ח!!! זה שווה?

  77. 77

    14:06 27.07.2009 | ליז ליז (אורח)

    אהההההההההה אחד המשחקים!!!
    אני מתה על סימס 3 זה המישחק אתה יכול לעשות את כל האנשים הכי יפים והכי מכוערים אפשר לעשות אפילו אנשים שאתה מכיר וואו זה אדיררררררררר !!!
    אני אהבתי D: אני קונה את המשחק

  78. 78

    18:00 10.08.2009 | משחק אדירר משחק אדירר (אורח)

    משחק אדייייייר
    מישו יודע איך אפשר להעיף מישהו מהבית?

  79. 79

    20:54 15.08.2009 | הייתי פה הייתי פה (אורח)

    יפה לך שלקחת משפטים ופסקאות מביקורות של המשחק באנגלית, תירגמת אותם לעברית, הוספת כמה משפטים משלך וקראת לזה הביקורת שלך.

    פשוט גועל נפש.

  80. 80

    15:40 21.08.2009 | גלוש גלוש (אורח)

    יש לי שאלה!.!.
    לכל מי שיש סימס 3....
    כשאני משחקת במשפחה אחת אז אנשים במשפחה אחרת גדלים לי בלי שאני משחקת בהם.....
    בגלל זה אני מפסידה המון דברים שמשפחות שאני מכינה וזה נורא מעצבן!!!
    מישהו יכול להגיד לי איך אני יכולה לעצור את החיים במשפחה אחת כשאני משחקת במשפחה אחרת כדי שלא יגדלו בלי שאני רואה איך... בבקשה אני צריכה תגובה!!!!

  81. 81

    21:29 01.09.2009 | לירוי לירוי (אורח)

    נשמע משחק טוב..אני מוריד אותו..

  82. 82

    17:31 02.09.2009 | ng ng (אורח)

    יש בזה קוד כסף? ועם כן מה הוא? בכלל צריך?

  83. 83

    14:13 04.09.2009 | גלוש גלוש (אורח)

    יש קוד כסף והוא כמו בסימס 2....
    למי שרוצה אותו הוא: motherlode

  84. 84

    09:03 26.09.2009 | כן יש לי מה להוסיף * כן יש לי מה להוסיף * (אורח)

    L0l3rBl4d3z אחלה משחק כולכם על ה-זין שלי.

  85. 85

    23:59 30.09.2009 | evyatar100 evyatar100 (אורח)

    אני חושב שסימס זה משחק לבנות וילדים קטנים

  86. 86

    15:36 09.04.2010 | מישהו מעריץ מישהו מעריץ (אורח)

    האורך חיים לא נצחי, אם רוצים אפשר לעשות שהוא יהיה נצחי, אבל באופן כללי הוא לא נצחי.

  87. 87

    01:17 30.07.2010 | שני שני (אורח)

    איך משחקים ביכלל איך ניכנסים למישחק

  88. 88

    16:55 02.01.2011 | אורן אורן (אורח)

    כמה מקום המשחק לוקח

  89. 89

    19:47 17.01.2011 | tomer1114 tomer1114

    קטטלללה (:

  90. 90

    17:09 20.06.2011 | מיקה סילקו מיקה סילקו (אורח)

    סימס 3 הוא המישחק הכי מדהים ששיחקתי בו כל חיי ולמרות שאסור היתחלתי לשחק בו מגיל 5,טוב אבל מגיל 5 אני משחקת בסימס 2 וישר ששמעתי על סימס 3 קניתי אותו ואני עכשיו כבר בת 9 ויצרתי בסימס משפחה ענקית והאמא הוליד ילדים והם גדלו וליפני שעה בערך הבן הגדול התחתן והבת הקטנה הולידה אתמול תאומות . יואו,נכון שזה מגניב!

  91. 91

    17:24 20.06.2011 | מיקה סילקו מיקה סילקו (אורח)

    כבר כתבתי כתבה ליפני 10 דקות אבל יש לי משהו להוסיף:יש לי דודה שקוראים לה רחל ולמרות שהיא בת 43 היא מטורפת על סימס ויש לה כמעט את כל הסימס שיצאו עד עכשיו והיא גם ראש עיר וגם כוכבת רוק בסימס והאווטאר 100 הזה דביל כי סימס זה ממש לא רק לבנות וסימס זה באנגלית וילדים קטנים לא יודעים לקרוא אנגלית וסימס זה מגיל 12 ומלעה אז כל מי שאוהב סימס שיפתח במילחמה נגד אווטאר 100

  92. 92

    14:16 01.07.2011 | נתן נתן (אורח)

    איפה לוחצים כדי להורים

  93. 93

    14:18 01.07.2011 | נתן נתן (אורח)

    איפה לוחצים כדי להוריד??????

  94. 94

    14:55 02.07.2011 | תעזרו לי תעזרו לי (אורח)

    אין לי מקום לשים דיסקים במחשב ואני ממש רוצה לשחק בסימס לא משנה עם 1 או 2 או 3 .
    האם יש לי אפשרות להוריד את המישחק? אפילו עם כסף בבקשה תיתנו לי קישור להורדה שעובד כי כל מה שנתנו לי עד עכשיו באתרים שניכנסתי זה סתם זבל וזה לא עובד.
    נב איך אני מורידה מfileflyer.
    תעזרו לי אם אתם יכולים ותודה.

  95. 95

    21:36 02.09.2011 | ספיר ספיר (אורח)

    ישר עוד באמצע הכתבה אמרתי להורים שלי ''אמא אבא אני רוצה ליום הולדת סימס 3 ''
    אני לא מפספסת הזדמנות כשהיא מגיעה אלי
    דרך אגב אם אני קונה סימס 3 אני אצליח לשחק גם בלי הדיסק

  96. 96

    21:43 02.09.2011 | ספיר ספיר (אורח)

    אתם יודעים שבסימס 3 אם אתם שמים את הסימסית או הסים שלכם ליד עוגת יום הולדת היא גדלה נכון מדליק חברה שלי סימרה לי יש לבן דוד שלה כל סימס שיצא לאור אתם יודעים שיש סימס 3 עם תוספת של מומיות ואיזה מגניב שאפשר לעשות להם שאיפות לעתיד
    כמו להיות טבח או צייר ואני ראילי מלא מלא מלא סירטונים של סימס 3 ואני כבר רוצה שתיהיה לי יום הולדת בשביל שההורים שלי יקנו לי

  97. 97

    21:49 02.09.2011 | ספיר ספיר (אורח)

    אתה בדיוק כמו אלה שהכותב אמר אתה סתם לא אוהב סימס ואתה רוצה שיחשבו שאתה ''בוגר'' אבל אתה לא אז בבקשה תעשה משהו אם התגובה שלך כי סימס זה לא רק לבנות ולקטנים

  98. 98

       | פורסם ע"י