הרשמה

ביקורת: Battlefield Bad Company 2

משחק פעולה משובח עם גרפיקה חריפה ומולטיפלייר עצבני

      

מפתחת: DICE
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 05.03.2010
פלטפורמות: PC, X360, PS3

באד קומפני 2 הוא משחק פעולה משובח עם גרפיקה חריפה ומולטיפלייר עצבני, שמהווה יריב ראוי ביותר ל- Modern Warfare 2

Modern Warfare 2 או Bad Company 2? זו השאלה שניקרה בחודשים האחרונים במוחם של חובבי משחקי פעולה. שניהם משחקי פעולה צבאיים מובילים המתרחשים בזמנים מודרניים, ולשניהם גרפיקה פיצוצית ומולטיפלייר מושקע.

- להשוואה: הביקורת של Modern Warfare 2 (ציון: 95)

לגבי הסינגלפלייר, התשובה פשוטה- MW2 לוקח בלי להזיע בכלל. באד קומפני 2 מנסה, אבל לא ממש מצליח להתקרב לאותה רמה. ואז, אחרי בערך 5-6 שעות, הקמפיין של שני המשחקים נגמר, והעסק האמיתי מתחיל.

לא אנחנו נקבע איזה מבין שני המשחקים יצליח ויכבוש את שחקני המולטיפלייר, אלא הקהילה. וסביר להניח ששניהם יצליחו זה בצד זה, MW2 התזזיתי שמתגמל אתכם על כל הריגה קטנה בזיקוקי דינור, ובאד קומפני 2 שכולל גם כלי-רכב וסביבות ניתנות-להריסה.

מה שבטוח הוא שאנחנו, השחקנים, רק נהנים מכך שבתוך 5 חודשים קיבלנו שני משחקי פעולה למולטיפלייר כל כך טובים וממכרים.

הטוב:
  • כיף להרוס מבנים מכל הסוגים
  • מהמם ויזואלית
  • אפקטים קוליים מצויינים
  • מצב מרובה משתתפים משובח
הרע:
  • חובה להתקים את המשחק על הכונן הקשיח בגרסת הקונסולות
  • יש באגים, אבל הם לא הורסים את החוויה
וההערה:
  • לחברי חולייתכם יש מה להגיד על כל דבר וכל מצב....

 

עלילה ומשחקיות- ברוכים הבאים לפלוגה הדפוקה

הסיפור לשחקן יחיד של באד קומפני 2 עוקב אחר חיילי פלוגה B הבעייתית, בעודם מטיילים ברחבי העולם. וכשאני אומר "מטיילים", אני מתכון שהם חורשים את הגלובוס בחיפוש אחר נשק סודי להשמדה המונית שאסור לו ליפול לידי הרוסים בשום פנים ואופן. כי, אתם יודעים, הרוסים הם תמיד "הבחור הרע" במשחקים אמריקאים...

כמו כל מדריך טיולים טוב, המשחק לוקח אותנו לפסגות הרים מושלגות, ג'ונגלים ירוקים ועיירות ציוריות לצידי נהרות. כל המפות, כולל במולטיפלייר, לא רק נראות נהדר אלא גם מעוצבות בצורה נוחה להפליא, כאשר לאף צד אין יתרון ברור על היריב והמבנים הניתנים להריסה ממוקמים בצורה אסטרטגית- כך שבהריסתם תוכלו לעכב את התקדמות היריב או להפריע לו בדרך כזו או אחרת.

עם התקדמות המשחק, ארסנל הנשקים שלכם יגדל ויגדל, ובכל פעם שתכנסו לנעליו של חייל אחר תוכלו להשתמש בסוג הנשק המתאים לו. למשל, בתור צלף תאחזו ברובה צלפים ואקדח קל, בתור חייל רגיל תקבלו מבחר רובי סער, ובתור מכונאי תקבלו מפתח ברגים.

כמובן שכמו בכל משחק באטלפילד תוכלו לשלוט לא רק בחיילים רגליים אלא גם במספר לא מבוטל של רכבים וכלי טיס, החל בטרקטורונים, דרך טנקים ונגמ"שים וכלה במסוקי תקיפה מאובזרים להפליא.

מי השאיר את הקיר הזה פה?

אחד הגימיקים של BC הקודם הייתה סביבה ניתנת להשמדה, והפעם זה הפך להרבה יותר מסתם שורה שיווקית. כאן תוכלו להשמיד כל מבנה (טוב, כמעט כל מבנה) וכל חלקיק במפה, כל עוד תארזו בתיק הצד שלכם מספיק דברים נפיצים.... או טנק.

אתם לא חייבים לירות כדי להנות מההרס. עם רכב כבד כמו טנק תוכלו פשוט לנסוע דרך קיר, ותאמינו לי שזה כיף כפליים כשמתברר שהיה שחקן אוייב מאחוריו. ועם חומרי נפץ מתאימים אפשר גם למוטט מגדלים ולהרוס גשרים. כל אלה ישנו באופן דינאמי את שדה הקרב וישפיעו על נקודות הגישה ואסטרטגיות התקיפה, משהו שתצטרכו ללמוד ולהתרגל אליו.

עם זאת, המשחק לא מסתדר כל כך טוב עם הריסות, ולפעמים לא משתלם להרוס מבנים למרות כל הכיף שבדבר. מנוע המשחק לא מפנה חלק מהפסולת ולא פעם ראיתי קיר של בית פשוט תקוע בתוך האדמה באמצע עולם המשחק ומסרב להעלם ולהתפוצץ.

אבל אני רוצה להיות מודרן וורפר

ברמת הקמפיין, קשה שלא להתרשם שמפתחי באד קומפני 2 שיחקו הרבה ב- Modern Warfare והחליטו שהם רוצים גם כזה. למשל, נקודות ה-Respawn המידייות וחבילות הבריאות (Health Packs) של המשחק הקודם נעלמו, ובמקומן תמצאו נקודות שמירה אוטומטיות ומד בריאות מתמלא מעצמו, בדומה לסדרת CoD.

הסימן המובהק ביותר למודרןוורפריטיס של צוות הפיתוח הוא השינוי הדרסטי במבנה המשחק. אם באד קומפני הראשון כלל שלבים פתוחים יחסית שבהם עליכם לבצע משימות, המשחק הנוכחי מוותר על חופש הפעולה ובמקומו נותן לנו סדרה של שלבים לינאריים לגמרי שמנסים להיות אפיים וסינמטיים כמו Modern Warfare, אבל נכשלים חרוצות.

אין מה לעשות-אנשי חברת DICE מומחים במולטיפלייר, לא בסינגפלייר, ויש להם עוד הרבה מה ללמוד לפני שהם יגיעו לקרסוליה של Infinity Ward. הקמפיין לשחקן יחיד מרגיש כמו צל חיוור של הקמפיין המעולה של MW, עם עלילה טפשית ורדודה, סרטוני קישור תכופים ששוברים את קצב המשחק וסוף מאכזב וחלש במיוחד. נדמה שמדובר בתוספת שולית למולטיפלייר, שנמצאת שם רק כי "צריך".

הגרפיקה: עשתה לי כווית קור (Frostbite)

מנוע ה-Frostbite של חברת DICE שופר ושונה ללא היכר, והוא מצליח להציג סביבות כמעט פוטו-ריאליסטיות, המשלבות אפקטים מיוחדים ותאורת HDR בצורה מושלמת לחבילה אחת שפשוט נראית טוב.

עם כל היופי שבו, המשחק גובה מחיר כבד מאוד ממערכות המחשב, ולמרבה הצער- גם מהקונסולות. אמנם, המשחק רץ בצורה חלקה רוב הזמן, אך בגרסאת הקונסולות תאלצו להתקין אותו על הכונן הקשיח- אחרת, תכינו את עצמכם לזמני טעינה ארוכים, האטות בקצב הפריימים ואף מיני-טעינות במהלך המשחק עצמו, למשל כשתפוצצו מבנה או אף תחליפו בין נשקים שיש לכם בארסנל.

על המחשב לא היו בעיות מהסוג הזה, והמשחק ללא ספק נראה עליו טוב יותר ותומך ב-DirectX 11 החדש של מיקרוסופט המציג אפקטים מדהימים של תאורה והצללה.

 

אני רמבו, אתם מסטאר טרק

עם כל הגרפיקה היפה, המשחק עצמו רחוק מלהיות מציאותי. בקמפיין לשחקן יחיד תשימו לב להרבה דברים משונים, כמו חבריכם לחולייה שפשוט מסרבים למות. כנראה הם לקחו בהשאלה את חליפות הנאנו מהחבר'ה של קרייסיס, כי כעת הם יכולים לספוג רימון רסס לפנים ולצאת רק עם שריטות.

הם גם נוטים להתקע לפעמים או להסתבך בתוך הגיאומטריה של המשחק, ואז תזכו לראות אותם משוגרים בנונשלנטיות לצדכם כשתתקדמו קצת. וכשתכנסו לרכב, לא משנה כמה רחוק מאחורה השארתם את החוליה שלכם, תמצאו שהם כבר יושבים שם ומחכים לכם...

בנוסף, נראה שאתם סוג של סופר חייל שיודע להשתמש בכל סוגי הנשקים היישר מהקופסא, לשלוט על כל סוגי כלי הרכב בעולם, כולל טנקים ומסוקי אפאצ'י, ממש כמו במטריקס. כל אלה מעלימים את ההרגשה האפית ואת זוועות המלחמה אותן יודעים להעביר משחקי CoD בצורה כה מושלמת.

הסיבה האמיתית שאנחנו כאן: המולטיפלייר

לפי מיטב המסורת של סדרת באטלפילד, גם כאן מצבי האונליין גונבים את ההצגה ומהווים בעצם את חלקו העיקרי והטוב ביותר של המשחק. באד קומפני 2 מאפיל על קודמו בכל מובן כשזה מגיע לרשת, והפעם גם שחקני המחשב יכולים להצטרף לחגיגה של עד 32 שחקנים בשרת, בעוד שחקני הקונסולות מצטמצמים ל-24 שחקנים בלבד.

תמיד אהבתי את מצבי האונליין של הסדרה, בזכות הקרבות המנוהלים בקנה מידה גדול ועל מפות רחבות ידיים, ובגלל שהמשחק מעודד ומתגמל עבודת צוות. זו למשל הסיבה שאני מעדיף את Lineage 2 על פני WoW, אבל זו כבר כתבה אחרת לגמרי.

כאן תצטרכו לעבוד כצוות ולעזור אחד לשני על מנת לגבור על הקבוצה היריבה. אם תהיו זאבים בודדים לא תצליחו לנצח בקרב, לא משנה כמה טובים תהיו. חבריכם לקבוצה גם ידאגו להזהיר אתכם בכל פעם שהם עומדים למוטט מבנה, וכדאי לכם לנהוג כמוהם, אם אתם לא רוצים להפוך לאוייבים שלהם בסיבוב הבא.

מגוון וממכר

באד קומפני 2 מציע מבחר גדול דיו של מפות ומצבי משחק שונים במקצת זה מזה. תוכלו למצוא כאן את מצבי Capture the Flag ו-Squad deathmatch המוכרים, וכמובן מצב ה-Conquest האהוב של הסדרה, בו תצטרכו להשתלט על נקודות מפתח במפה המסומנות על ידי דגלים.

כמו כל משחקי הפעולה במולטיפלייר המובילים של השנים האחרונות, גם כאן תמצאו מערכת עלייה ברמות ושדרוגים שמזכירה דווקא משחקי תפקידים. תקבלו נקודות על עזרה לחברים, על מספר הריגות ברצף וכמובן על נצחון.

בעזרת השדרוגים שתצברו תוכלו בכייף לאבזר את הצלף שלכם בשאט-גאן ולתפוס את האוייבים שלכם לא מוכנים למפגש מהסוג הזה, כי הרי תמיד אפשר לשמוע את צעדיו של אוייב מתגנב בעודכם מתקמפרים באיזו פינה מרוחקת.

היתרון הגדול שלהמולטיפלייר של באד קומפני 2 על MW2 הוא כמובן הרכבים שמוסיפים "פלפל" ועניין לקרב, ולמרות שאני לא רוצה להכנס כאן לויכוח "למי יש יותר גדול", אפשר לומר בבטחון ששני המשחקים מתחרים ראש-בראש במולטיפלייר וששניהם מובילים את הז'אנר כרגע.

 

השורה התחתונה

אם אתם מחפשים חוויית משחק מיוחדת לשחקן יחיד- לא תמצאו אותה כאן, בטח לא אחרי שני משחקי Modern Warfare. מה שכן תמצאו כאן הוא משחק יריות מלא אקשן ופיצוצים המציע משחק רשת מעולה מהשורה הראשונה, וכבר מסתמן שהוא מתקבל בקהילה כיורש של באטלפילד 2, לפחות עד שייצא באטלפילד 3.

על הסינגלפלייר אפשר לוותר בלב שקט, אבל המולטיפלייר המשובח עם הסאונד המעולה, הגרפיקה המהממת, השליטה ההדוקה ברכבים וההדף כל-כך מספק שנותנת לכם כל ירייה וירייה בהחלט יתן לכם תמורה טובה לכספכם.

הערה: הביקורת נכתבה על גרסת ה- X360

משחקיות - קם יורש לבאטלפילד 2, לפחות במולטיפלייר
גרפיקה - עדיין לא קרייסיס, אבל מאוד, מאוד קרוב
סאונד ופסקול - פסקול לא תשמעו כל כך, אבל אפקטים קוליים בהחלט מביעים נוכחות
טכני - כבד. והקירות, הקירות פשוט מסרבים להעלם...
אורך חיים - קמפיין קצר ולא מושקע לשחקן יחיד, אולם ברשם אפשר לשחק לנצח
מולטיפלייר - מ-ע-ל-ף!

ציון סופי: 90

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 8.9
Eurogamer - ציון 9
Gamespot - ציון 9.0
GameSpy - ציון 4.5 מתוך 5

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:14 10.03.2010 | Blue&Black Blue&Black

    אני אמור לקבל כל יום את המשחק לPS3 אני לא יכול לחכות...
    ביקורת טובה

  2. 2

    15:14 10.03.2010 | s s (אורח)

    משחק מדהים וסינגלפלייר גם כן טוב,מה לא מושקע!,המולטיפלייר קטלני ואף פעם לא קיבלתי קיקים לא יודע מה איתכם...
    הייץי מביא לו 9.3

  3. 3

    15:17 10.03.2010 | yonatan11 yonatan11

    יש לי שאלה זה באמת שווה?
    קניתי לps3 את mw2 ומה לשלם עוד 360 ש"ח זה לא קצת ביזבוז?

  4. 4

    15:23 10.03.2010 | Megacool Megacool

    אתה טועה מאוד אני שיחקתי בסינגלפלייר ונכון שהוא דומה לMW2 אך זה סינגל משובח כמו המולטיפלייר קיצר ציון שלי:9.6

  5. 5

    15:23 10.03.2010 | TheHunter159 TheHunter159

    אוי ברור ש BC2 יותר טוב
    יש שם כל כך הרבה דברים שאין ב MW2, דבר ראשון אפשר להרוס בניינים מה שהכי כיף
    ב MW2 כל אחד יכול להיות שם רמבו ולהרוג את כולם בלי להתאמץ
    ב BC2 דרוש עבודת צוות, זאת אומרת יש 3 אויבים רגליים ו2 בטנק
    1 לא יכול להרוג את כולם, ב MW2 יהיו 2 מתקמפרים 1 זורק רימונים ופלאשים אחד יבוא יהרוס להם הכל..
    הקמפיין של MW2 אחד הדפוקים כל שלב משהו אחר לגמרי (אני לא מזניח את COD4 שהוא מעולה) הקמפיין של BC2 ממש לא רע, לפחות בו אתה נהנה אם עבודת צוות של הסקואד שלך ואתה לא 1 נגד 1000 כמו ב MW2
    קיצר זה ברור ש BC2 משחק על רמה ולא כמו החרא בשם MW2

  6. 6

    15:25 10.03.2010 | TheHunter159 TheHunter159

    ואני כבר אומר אם יש לכם 60$, אל תבזבזו על החרא, תקנו MW2 ועוד ישאר לכם עוד 10$ על עוד משהו, גם חסכוני וגם לא מקבלים חרא.

  7. 7

    15:27 10.03.2010 | SpoNz SpoNz

    אם כל הכבוד לגרפיקה ולמשחקיות יש במשחק כמה באגים שפשוט הורסים אותו
    שלא נדבר על העובדה שאני ועוד הרבה אנשים בעולם לא יכולים לשחק יותר מ5דקות רצוף בגלל קיקים מרגיזים...
    אני מקווה שבעוד כמה פאטצים המשחק יסודר....

  8. 8

    15:27 10.03.2010 | אא אא (אורח)

    כ"כ קונה את זה.

  9. 9

    15:28 10.03.2010 | Darmadore Darmadore

    יפה, העותק שלי יגיע בשבועות הקרובים.
    רק עשה לי טובה, במקום לכתוב "קונסולות" תכתוב "XBOX 360".

  10. 10

    15:29 10.03.2010 | BC2!! BC2!! (אורח)

    שיחקתי MW2 ומאוד מאוד אהבתי חשבתי שזה משחק המולטיפלייר הכי טוב שקיים, עד ששיחקתי בBF:BC2. אין מה להשוות אפילו! המפות הענקיות כלי הרכב והריאליסטיות, עבודת הצוות.. BC2 הרבה יותר טוב מMW2.
    אין מה להשוות את הרגשת המלחמה האמיתית שמועברת כאן, והמפות המטר על מטר של MW2.

  11. 11

    15:33 10.03.2010 | '' '' (אורח)

    המשחק הכי טוב שקיים.

  12. 12

    15:33 10.03.2010 | Cap’n Crunch Cap’n Crunch

    באד קאמפני אוכל בלי מלח את MW2, ויש לי את שניהם...
    הסינגל מצוין. אפילו משתווה לזה של MW2. אתה פשוט מחמיר איתו.
    לא נתקלתי ברוב הבאגים שהזכרת בעוד אני משחק בPC.
    מגיע לו יותר ..

  13. 13

    15:34 10.03.2010 | Twinblade34 Twinblade34

    אני התאכזבתי מאוד לראות שהם הפכו את הקמפיין של המשחק הקודם לקמפיין בסגנון גרוע של MW2, לדעתי הקמפייו הראשון היה מצויין.

  14. 14

    15:36 10.03.2010 | Cap’n Crunch Cap’n Crunch

    אהה, ואני יודע למה החמרת איתו ^^

    חכה תשחק עם עוד 3 חברים שלך בסקוואד כשאתם מתקשרים בטימספיק או וונטרילו... אחרי זה אתה בטוח תשנה את הציון ל100

  15. 15

    15:41 10.03.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    פאג(fag) קומפני זה משחק מעולה,אבל רק פאבליק..וגם אחרי כמה שבועות אתה משתעמם מוות..
    עדיף MW2 כי זה לא רק פאבליק..

  16. 16

    15:42 10.03.2010 | ff ff (אורח)

    כול מי שקנה ימאס לו מכול החשיבה והטקטקיה בקרוב מאוד ויחזור לMW2

  17. 17

    15:43 10.03.2010 | shay_gman shay_gman

    המשחק כמו bf1 רק הגרפיקה השתפרה ואפשר להרוס קירות. חבל שהמפות הצטמקו ונעלם האלמנט האפי כך שזה די מרגיש כמו MW2 עם טנקים.
    ותפסיקו לחפור על ריאלסטיות.

    באיזה משחק אתה יכול למות מכדור אחד?
    באיזה משחק אתה צריך לסחוב ולגרור חברים פצועים עשרות מטרים למחסה?
    באיזה משחק יש גאות ושפל, עונות ומחזורי ירח?
    באיזה משחק אתה מתחרש שיורה לידך טנק?
    באיזה משחק לרוח ולמרחק יש השפעה על הבליסטיות של הקליע?
    באיזה משחק יש השפעה לרשף לאחור,ולרשף לוע של טנק?
    אני יכול להמשיך פה שעה עם באיזה משחק?

    אבל אם אתם מחפשים משחק הכי קרוב לאמיתי עם גרפיקה שתשאיר אותכם עם פה פתוח, אלפי שעות משחק ועדכונים שיוצאים כל שעה, כך שתמיד יש משהו חדש. משחק שהוא חצי קוד פתוח. שניתן לעצב ולשנות ולהוסיף ולערוך משימות לשחקן יחיד ולמרובה משתמשים.
    אז התשובה בשבילו היא:

    ARMA

    מי שרוצה ריאליסטיות שיבוא לARMA (חפשו אותנו בקהילות משחקי פעולה של VGAMES)

  18. 18

    15:51 10.03.2010 | lionsan123 lionsan123

    היה צריך לקבל יותר.

    נמאס לי שכולם משווים בינו לבין MW2!
    ואם כן- אז הוא הרבה יותר טוב ממנו!

  19. 19

    15:56 10.03.2010 | יש לך שגיאת כתיב. יש לך שגיאת כתיב. (אורח)

    חובה להתקים את המשחק על הכונן הקשיח בגרסת הקונסולות
    כתבת להתקין במקום להתקין. תודה. (:

  20. 20

    16:00 10.03.2010 | נו באמת נו באמת (אורח)

    יש חלקים בביקורת שהם ממש מפגרים.
    "קירות לא נעלמים או מתפוצצים"
    ואם הם כן היו אז היו משמיצים את המשחק שקירות נעלמים כלא היו! ולא נדבר על מתפוצצים -_-

  21. 21

    16:08 10.03.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    EA זו החברה הכי הכי הכי הכי הכי גרועה בלתחזק שרתים..
    תצפו להרבה לאגים ובעיות..(למרות שאני מקווה שלא)

  22. 22

    16:11 10.03.2010 | yaniv545 yaniv545

    ל5 סתום תפה הלא מבין שלך שיחקתי בשניהם הבאגים קיקים הורסים הכל MW2 יותר טוב ואם מחפשים ריאלסטיות אמיתית לכו לARMA2 וזהו MW2 קצת מהכול והרבה מה לעשות אז על תשוו בכלל!!!!

  23. 23

    16:14 10.03.2010 | Guy950 Guy950

    אתה פאנבוי במלוא המובן. מתחילת הביקורת עד סוף הביקורת בעצם לא הפסקת רק להלל את MW2, שהוא לא משחק כזה טוב. אני משחק שני המשחקים במחשב, ומראות עיניי ורבים מחבריי שמשחקים איתי גם BC2 וגם MW2, כולנו קבענו שBC2 טוב יותר מMW2 גם מבחינת הסינגל וגם מבחינת המולטי. הסינגל של MW2 עושה סלט בעלילה בעוד שפה אתה נמצא בעלילה רציפה ומובנת שאתה מצליח להבין מה קורה לעזאזל.
    אבל בכלל, למה להשוות בין המשחקים, אלו שני משחקים שונים משתי חברות שונות, אתה מתעקש להשוות ביניהם כי אתה רוצה באופן ברור להכריז שמבחינתך MW2 מה שהופך אותך ללא מקצועי בעליל.
    מצטער, אבל אתה לא אמין, אתה מדבר שטויות.
    אבל נכון שזה לא ריאלי שהחברי הסקוואד שלי במשחק משתגרים, זאת בעיה שיש לתקן, אבל מלבד זאת BC2 לא מכיל את החיסרונות שציינת, אפילו לא "המנוע לא מנקה את השאריות". ברור שהמנוע לא מנקה, הפואנטה היא שהכל כמה שיותר צמוד לריאליסטי, אתה אומנם נרפא בכוחות עצמך, אבל הכל נשאר בסביבה.

  24. 24

    16:18 10.03.2010 | Ben!TA Ben!TA

    מולטי-פאבליק

  25. 25

    16:24 10.03.2010 | orikr20 orikr20

    "הרוסים הם תמיד "הבחור הרע" במשחקים אמריקאים..."
    זה בכלל משחק מאולפן שוודי :0

  26. 26

    16:31 10.03.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    חחח לול 25

    בכלל,למה כולם נגד רוסים?לא שאני רוסי אבל מה הם כבר עשו?
    צריך אך ורק נגד הערבים,רק הם מקור הבעיה בכל העולם...

  27. 27

    16:38 10.03.2010 | Guy950 Guy950

    ל26, המשחקים האלה בעיקר מתבססים בגלל המלחמה הגדולה שהייתה בין ארה"ב לרוסיה וארה"ב ניצחה. גם אני לא מוצא סיבה, אבל האמריקאים שוויצרים.

  28. 28

    16:40 10.03.2010 | c c (אורח)

    הסיבה היחידה שMW2 קיבל 9.5 זה ביגלל השם שלו וההייפ שהוא יצר.
    אם כבר למישהו מגיע 9.5 זה BC2

  29. 29

    16:45 10.03.2010 | elixvx elixvx

    יש לי גם MW2 וגם את BF BC 2 קניתי היום!

  30. 30

    16:47 10.03.2010 | אור אור (אורח)

    חובה להתקין את המשחק בגרסת הקונסולות? מאיזה חור הבאת את זה?

    וד"א, המשחק נראה כבר הרבה הרבה הרבה יותר טוב מקרייסיס, לפחות בגרסת המחשב (גם בקונסולות הוא נראה לא רע בכלל).
    אבל במחשב תסתכלו טוב, הג'ונגלים של קרייסיס לעומת הג'ונגלים של באד קופמני 2 נראים באיזה 5 רמות פחות טוב, וכל החול והעשן והפיצוצים, איפה קרייסיס בכל העניין? כיום שאני מסתכל על קרייסיס, הוא רק המשחק הכי כבד, אבל זה לא אומר שהוא עדיין עם הגרפיקה הכי יפה, זה אומר (כמו שזה הוכח) שהמנוע שלו תוכנת בצורה גרועה.

  31. 31

    16:49 10.03.2010 | Sai Sai (אורח)

    ל-23: מסכים איתך כמעט בכל דבר, חוץ מבקטע של ההשוואה. משווים משחק למשחקים אחרים כי רוצים לבחון אותו במבחן המציאות!
    איזה מין תירוץ זה "שני משחקים שונים משתי חברות שונות"? בפעם האחרונה שבדקתי שניהם היו FPS פופולאריים מאוד, במחיר מלא (MW2 במחיר שטני קצת יותר), עם דגש על מולטיפלייר ומערכת דרגות, ולשניהם היה 2 בסוף השם.
    אתה רוצה להשוות משחקים רק מאותה חברה? ממש לא, אז אני בטוח שלא התכוונת לזה. מותר להשוות בין MW2 ל-BC2.

    מה שכן, BC2 יותר טוב. פשוט ככה. הסינגל של שניהם לא משגע, ב-MW2 יש יותר מדי דגש על להפוך את זה לסרט הוליוודי, שאתה תהיה הגיבור ותהיה נגד מיליון אויבים ותרגיש גבר. נ-BC2 אתה מרגיש קצת יותר הגיון אבל לא נותר לך רושם מעולה מהסינגל, רק טוב. ב-MW2 אומנם יש גם את SPEC OPS או משהו כזה שאולי נותן לו ייתרון קל מבחינת התוכן בסינגל/קו-אופ.

    כשזה מגיע למולטי, נקודת המכירה של שניהם, BC2 פשוט לוקח. אין לך מצב של כמה מפגרים ששולטים על כל השרת - אתה תלוי ביחידה שלך ובקבוצה שלך כי אם אתה תלך לבד אתה תמות.
    יש בזה מן הריאליזם ויש בזה מן ההגבלה, אבל בסופו של יום זה פשוט הרבה יותר כיף כשאתה עובד ביחד ומצליח לחסל ולנצח את הקבוצה השנייה (שעד כמה ששיחקתי בו, לא קרה מקרה אחד שהקבוצות לא היו מאוזנות יחסית - אולי זה בגלל המפות הגדולות ומספר השחקנים הגבוה שלא מתאפשר ב-MW2).

  32. 32

    16:51 10.03.2010 | oridion oridion

    "עם כל הגרפיקה היפה, המשחק עצמו רחוק מלהיות מציאותי."

    סליחה אבל מה?, מתי בפעם האחרונה ראית משחק FPS מציאותי?, אתה רוצה להגיד לי ש MW2- מציאותי? ששם כל חייל לא יכול להשתמש באיזה נשק שבא לו? (כאילו שיהיה לכם ממש מהנה לשחק משחק 100% ריאליסטי.. נו באמת..), זה לא אומר שריאליסטיות זה מה שעושה את המשחק כיף, אבל באמת.. ב FPS? ריאליסטיות מלאה? לא בחיים האלה. תנסה את ארמה 2.

    בכל הביקורת הזאת, שהיא גם ככה השוואה בין BC2 ל MW2, שבכלל אמורה להיות כתבה אחרת, לא זרקת מילה אחת אפילו על דבר אחד קטנטן: בליסטיקה.

    אני מקווה שראית איך כדורים וטילים טסים באויר במשחק, וזה צעד אחד ענק לכיוון הריאליסטיות- וזה גם מה שדורש יותר סקיל כדי לפגוע במטרות מרוחקות או בתנועה עם כל נשק.

    שלא לדבר על השרתים החזקים יותר בגרסאת המחשב, היציבות במשחק והאיזון שלו לעומת המתחרים..(אין כזה דבר שסנייפר ייקח על עצמו גם רובה צלפים וגם יקפוץ עליך עם שוטגאן מאיזו פינה) את זה לא ראוי להזכיר? אם כבר אתה משווה- וכן, אתה משווה ולא מבקר, אז תעשה השוואה נורמאלית עם יתרונות וחסרונות- כדי שאנשים יבינו מה באמת כדאי להם לקנות.

  33. 33

    16:52 10.03.2010 | Hitman_Kick_Ass Hitman_Kick_Ass

    האמת שלא, הוא לא יותר טוב מ- MW2.. ודי עם הצביעות הזאת.
    כמה פעמים בשבוע האחרון ניסיתם להתחבר לשרת וזה נתן לכם?? עשו לעצמכם טובה, השרתים בריצפה לעומת MW2 ששם גם בשיאי הלחץ השרתים עומדים בעומס ועומדים יפה מאוד.
    עד ש- EA לא יתקנו את הבעיה או יוציאו עדכון אני ממש לא רואה עליו יתרון על MW2, סבבה שהמפות גדולות וכיפיות יותר, אבל הם צריכים לתחזק את זה כמו שצריך ואם אפיל וזה בקושי אז כל המולטי הזה הולך לפח.

  34. 34

    16:53 10.03.2010 | revendelian revendelian

    זה שאי אפשר לשכב פשוט FAIL! רק בגלל זה הייתי נותן לו 90
    חוץ מזה אחלה משחק, MW2 יותר ריגש אותי אבל זאת פרשנות אישית

  35. 35

    17:22 10.03.2010 | Aldor Aldor

    25, חח עכשיו אני מבין למה במידע של כל הRPG כתוב שזה נשק שיוצר משוודיה.
    ו-23 אתה צודק מילה במילה, המסקר פה יצא מאוד לא מקצועי, אני משחק במשחק הזה ונהנה ברמות מטורפות, הסינגל שלו לא כל כך גרוע ולמעשה מספק יותר שעות משחק מהסינגל של MW2, אבל אני לא בא להשוות בין שתי המשחקים, זה שתי משחקים שונים לגמרי..

  36. 36

    17:22 10.03.2010 | switchzy switchzy

    המשחק הזה טוב בהרבה מ MW2.
    בעיקר בגלל ש MW2 זה בעצם MW1 עם טיפה תבלינים

  37. 37

    17:23 10.03.2010 | הקסור הקסור (אורח)

    תחת מגוון וממכר:
    Conquest
    לא Cunquest.

  38. 38

    17:48 10.03.2010 | .ץ. .ץ. (אורח)

    ביקורת יפה ואני חושב שהציון הוא בהחלט מתאים
    אבל מישהו יכול להסביר לי את המשפט הבא:
    "חובה להתקים את המשחק על הכונן הקשיח בגרסת הקונסולות "
    0_0

  39. 39

    17:48 10.03.2010 | Negreanu Negreanu

    MW2 הוא פשוט MW1 רק עם תוספות, לא יותר..
    BC2 יותר טוב.

  40. 40

    17:50 10.03.2010 | PG PG (אורח)

    MW מרגיש כמו קרב רובי איירסופט וBC2 כמו קרב מלחמה אמיתית. ואין מה להתווכח, ככה זה נראה. שיחקתי בשניהם. בBAD COMPANY יש רגעים שממש אתה יכול להרגיש את המוות שלך בשדה הקרב ובMW2 חצי מהמפות הם בגודל של השכונה שלי וצבועים בכל צבעי הקשת.

  41. 41

    18:01 10.03.2010 | 234כ45ע23 234כ45ע23 (אורח)

    ביקורת יפה תודה רבה
    אני הייתי נותן לו 9.5 באמת משחק שמגיע לו הקמפיין די חיקוי של MW2 טוב למה אתם בדיוק מצפים זה המשחק הראשון של BF שיש בו גם סינגל שיחקתי בו וגמרתי אותו באמת משחק ממש טוב ונהנתי בוא אפילו יותר מבMW2 וברשת הוא עוד יותר טוב בטכני הייתם צריכים לתת לו 8 כי רק הבעיה היא שדברים נופלים מהר מידי אחרי שהם מקבלים קצת מכות הבעיה הכי גדולה במשחק זה שבסינגל כל שתי כדורים אתה כמעט מת אבל שיורים בקבוצה שלך עם RPG הם עפים על הריצפה ואחרי שניה קמים כאילו כלום
    חוץ מזה זה היה משחק הרבה יותר מהנה מMW2 אולי אני יקנה אותו גם לסוני

    וד"א
    אני ראשוןןןןןןן

  42. 42

    18:03 10.03.2010 | Negreanu Negreanu

    אגב כותב הכתבה,MW2 פאנ בוי.

  43. 43

    18:12 10.03.2010 | rabak rabak (אורח)

    If all do respect... How come that a FPS is without prone option ?!?!?!?!

    Basic movement option is missing from the console version!

    Absord!!

  44. 44

    18:38 10.03.2010 | Blue blur Blue blur

    הסינגל גרוע, מי שבא בשבילו פראייר, 33% של המשחק שהם רק "תוספת" לדבר האמיתי,הייתי נותן בסביבות ה8.5-8.9.

  45. 45

    18:58 10.03.2010 | TheHunter159 TheHunter159

    MW2 צריך 7.5, לא יותר ל BC2 הציון בהתאם (גבוה)

  46. 46

    19:00 10.03.2010 | ASD ASD (אורח)

    " שחקנים בשרת, בעוד שחקני הקונסולות מצטמצמים ל-24 שחקנים בלבד."

    PC=1
    CONSOLA=0
    DIGG IT!!

  47. 47

    19:12 10.03.2010 | FuckingGamer FuckingGamer (אורח)

    הורדתי את המישחק למחשב^^

  48. 48

    19:25 10.03.2010 | ? ? (אורח)

    אני משחק בXBOX באני לא מתקין כי קיבלתי באן וזה לא מפריע.

  49. 49

    19:27 10.03.2010 | yony.z yony.z

    24: You mean, "with all due respect".

  50. 50

    19:55 10.03.2010 | Guy950 Guy950

    ל31, טוב אז שיעשו השוואה, אבל בתכלס הביקורת מרגישה כאילו BC2 צריך ליהיות כמו MW2, כאילו אלו הסטנדרטים, ליהיות כמו MW2. והמשחק הזה, MW2, הוא לא כזה טוב. הסיבה היחידה שהוא הצליח זה כי הוא מCOD והם משלמים הרבה כסף לחנפנים, זהו.

  51. 51

    19:59 10.03.2010 | oridion oridion

    35, 17 די צודק. אז חבל שאתה יוצא מעפן :S לא שיחקת במשחק נכון? :)

  52. 52

    20:10 10.03.2010 | nemesh nemesh

    אתה מוצא אותם לידך כי כל אחד בSQUAD הוא SPAWN.
    הם השתמשו בך כדי להגיע אליך כשהם מתו.
    כמה זמן שיחקת לפני שכתבת את הביקורת?

  53. 53

    20:25 10.03.2010 | כהן כהן (אורח)

    הם גם נוטים להתקע לפעמים או להסתבך בתוך הגיאומטריה של המשחק, ואז תזכו לראות אותם משוגרים בנונשלנטיות לצדכם כשתתקדמו קצת.

    כל כל נכון חחח

  54. 54

    20:25 10.03.2010 | SpoNz SpoNz

    תפסיקו להגיד שהוא טועה...
    בPS3 אתה חייב להתקין את המשחק על הקונסולה או שאתה לא יכול לשחק.

  55. 55

    20:31 10.03.2010 | MBoomer MBoomer

    רגע אז מה יותר טוב, MW2 או BC2?

  56. 56

    20:44 10.03.2010 | Dodge1 Dodge1

    אם אתה כל כך אומר שהסינגל הוא לא העיקר של המשחק, למה פירטת עליו במשך שתי פסקאות ועל המולטי במשך אחת בלבד?

  57. 57

    20:45 10.03.2010 | Kk Kk (אורח)

    BC2

  58. 58

    20:47 10.03.2010 | עד עד (אורח)

    BC2.

  59. 59

    20:59 10.03.2010 | TRoN TRoN

    א') Bite זה נשיכה ולא עקיצה.
    ב') המשחק הזה בחיים לא יירש את BF2. (יותר מדי NOOB FRIENDLY)
    עם זאת, המשחק מעולה, חוץ מהבאגים המעצבנים למדי..

  60. 60

    21:04 10.03.2010 | xcxc xcxc (אורח)

    למה אתה אומר ''מתחרה ראוי'' המשחק הזה פי אלף על MW2 ויש לי את שניהם בסוני ואתה צודק שהקמפיין לא משהו אבל המולטי הרבה יוצר טוב מNW2

  61. 61

    21:09 10.03.2010 | saymonxster saymonxster (אורח)

    פאק אני הולך לקנות את המשחק מחר!

  62. 62

    21:12 10.03.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    למה הביקורת נעשת ע"י קונסולה??????????????? באמת כיף יותר לשחק FPS עם גיימפאד במקום בעכבר ומקלדת? למה אתם אף פעם לא עושים ביקורת על המחשב? אבל לפחות ניסיתם אותו על המחשב ("על המחשב לא היו בעיות מהסוג הזה") אז באמת תודה....
    בגיימספוט נותנים ביקורות לכל הגרסאות, אני לא מבקש שתעשו את זה אבל אולי תנסו על המחשב יותר? לפחות רק ל- FPS, באמת יותר נוח לשחק בהם עם גיימפאד?

  63. 63

    21:35 10.03.2010 | ShoXeRr ShoXeRr

    משחק טוב וזהו!

  64. 64

    21:42 10.03.2010 | SmoReS+ SmoReS+

    משחק ענק, סיימתי אותו ביום שיצא :)

    המולטיפלייר לא יכול להיות מהנה יותר מזה.

  65. 65

    21:49 10.03.2010 | Ye Ye (אורח)

    Bad Company המשחק הכי טוב שיצא!! תאכל את הלב GoW3! : )

  66. 66

    22:11 10.03.2010 | qwe123 qwe123 (אורח)

    פשוט בושה לVGAMES שפירסמתם את הביקורת הזאת, ללא ספק יש כאן מקרה חמור של פאן-בויזם מצד הכותב לסדרת COD.

  67. 67

    22:50 10.03.2010 | רונן רונן

    יובל, אני מקווה שייעשו מאמצים להרים גם ביקורת ל-Heavy Rain באתר.

  68. 68

    23:04 10.03.2010 | 465 465 (אורח)

    מסכים לכל מילה.
    סיקור חכם ועשוי טוב

  69. 69

    00:04 11.03.2010 | pallamountrie pallamountrie

    הייתי מביא לו 1
    סיקור טוב אבל
    כן כן

  70. 70

    00:27 11.03.2010 | romaninja PL0X romaninja PL0X

    וואו אנשים אתם חיים בסרט אם אתם משווים את המשחק האלוהי הזה לMW2 , לי אישית לא יצא לי לשחק אותו הרבה אבל ראיתי אצל שכן וראיתי סירטונים וMW2 אם כל הכבוד לא משתווה למשחק הזה, ולרק רק זה , BF:BC2 הוא המשחק ששבר שיא במכירת עותקים ביום הראשון שיצא :) ככה שאני בטוח שהשיא הזה לא סתם נשבר , אה כן ולפי הסטיסטיקה כרגע לפחות BF:BC2 מוכר פי שתיים יותר עותקים מMW2. ככה שזה לא סתם חברה...

  71. 71

    08:29 11.03.2010 | Cap’n Crunch Cap’n Crunch

    60 צודק, BC2 לא היורש של BF2 וגם בחיים לא יהיה.
    BC2 אלו מפות יותר קטנות, מהירות ובכלל הוא יותר FPS מBF2.
    בBF2 יש לכם סקוואדים של שישיות ועשרות דגלים ודונמים על דונמים של מפות מטורפות, ועם מטוסים.

    שני אלו משחקי היריות שלפי דעתי לוקחים את העשור.. קשה לי להחליט מי מהם אני מעדיף..
    אני מחכה בציפיה רבה לBF3 :)

  72. 72

    10:45 11.03.2010 | norman norman

    mw2 הוא משחק תחרותי שאפשר לשחק בו 5על5 לעומת bc2 שאי אפשר לשחק שם קלאנים 5על5 ולהרגיש את התחרותיות.

  73. 73

    14:05 11.03.2010 | game hunter game hunter

    סינגל מאוד קצר (סיימתי ביומיים בלי לחרוש אותו)
    העלילה לא משהו אבל הגרפיקה טובה
    לדעתי הקודם היה יותר מהנה בהרבה (לא שחקתי בקודם בHD אני לא יודע מה הגרפיקה בהשוואה)
    לאלה שקונים בשביל סינגל המשחק לא משתלם אורך חיים קצר מדי

  74. 74

    14:45 11.03.2010 | עזרה בבקשה עזרה בבקשה (אורח)

    כל הזמן כשאני משחק במולטי החיבור שלי עם EA נאבד כל חמש דקות ואי אפשר לשחק ככה.

    אפשר לסדר את זה?
    תודה מראש.

  75. 75

    16:02 11.03.2010 | .. .. (אורח)

    סדרת COD נגישה לכל אחד.
    כל אחד שלא נגע במשחקי FPS יכול להתחבר בקלות לסגנון משחק של COD
    ואני בדקתי אתזה עם חברים.
    לדעתי BFBC2/MW2 שניהם מעולים. רק ש MW2 יותר סוחף ויותר אקשן מהיר. אבל נהנתי משניהם באותה מידה והייתי נותן גם אותו ציון לשניהם. כל אחד מציג משהו אחר שטוב מהשני

  76. 76

    16:21 11.03.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    אני בנתיים לא קונה עד שאני אהיה בטוח שלא יהיו לאגים!
    למרות כל היופי בבאד קומפני EA לא יודעת איך לתחזק שרתים!
    ואני רוצה לראות מה יקרה בהמשך ואשאל את חברים שלי איך המשחק ולקבל ביקורת יותר מלאה ולראות אם יהיה לאגים כי כל משחק של EA יש לאגים.ואני מקווה מאוד שEA החברה הכי דפוקה בעולם תלמד מתי שהוא לתחזק שרתים כמו שצריך!

  77. 77

    16:44 11.03.2010 | REDbOy REDbOy

    ביקורת מעולה!
    ממש נהנתי!!!

  78. 78

    16:47 11.03.2010 | REDbOy REDbOy

    אהה ו27 צודק בגדול

  79. 79

    18:00 11.03.2010 | ©~L-ad~© ©~L-ad~©

    אני חייב לשחק בזה!!!
    זה נראה אחד הסוסים!!!!1

  80. 80

    18:03 11.03.2010 | Tomilion Tomilion

    ל16
    מה אתה אידיוט? חלק גדול מהכיף במשחקים זה החשיבה הטאקטית... שאתה לא סתם יכול לרוץ כמו איזה אהבל ולהרוג את כולם... צריך טיפה מחשבה לפני פעולה כלשהי....
    אולי אתה פשוט דפר שלא יכול לחשוב :P

  81. 81

    18:26 11.03.2010 | ל-75 ל-75 (אורח)

    אל תדאג, זה יסתדר בסוף גם לי זה קרה.

  82. 82

    18:49 11.03.2010 | DA DA (אורח)

    80- תירגע. זה משחק לא חיה. אין פה שום סוסים.

  83. 83

    18:51 11.03.2010 | ל-82(אני 75) ל-82(אני 75) (אורח)

    צודק זה כנראה יהיה בupdate בסטים

  84. 84

    20:53 11.03.2010 | avki avki

    וואו, 85 תגובות. זה נדיר.

  85. 85

    22:28 11.03.2010 | shonshrinks shonshrinks

    אתה צודק לגמרי הבוטים לא עוזרים בשיט בסינגל, אבל זה לא מצדיק לתת למשחק 90 במקום ה92-94 שמגיע לו :P

  86. 86

    23:07 11.03.2010 | Red Bull Red Bull

    אותי אישית המשחק מאוד אכזב

  87. 87

    23:12 11.03.2010 | Madme Madme (אורח)

    קשה להשוות בין 2 משחקים שאולי נמצאים תחת אותו הג'אנר אך שונים לגמרי בתכליתם.
    ב MW2 בדגש הוא על infantry combat ולא על מלחמה עם כלל כלים צבאיים כמו ב BC2.
    ל-5 " MW2 כל אחד יכול להיות שם רמבו ולהרוג את כולם בלי להתאמץ" זה שאתה נוב וכל "רמבו" הורג אותך זה לא אשמת אף אחד.
    ל-23 כנראה קשה לך לעקוב אחרי עלילה כי העלילה של MW2 לא כ"כ קשה להבנה או שדילגת על כל סרטוני הקישור (קצרים ככל שיהיו).
    לכל אלה שאומרים ש MW2 משחק לא טקטי הם צודקים אבל באופן חלקי ה-TDM וFFA שתי סגננות משחק שאינם טקטיים כלל ומצריכים PURE SKILL. אך אם תיקחו את ה- DEMOLITION מוד שמצריך שיתוף פעולה בין כל חברי הקבוצה ותנסו לשחק לבד או עם חבר בוונט תראו את ההבדל.
    ולכותב רואים שאתה ברור פאן בוי של MW 2, ועד כמה שאני יודע ביקורת לא אמורה להיות השוואה בין משחקים. 

  88. 88

    12:39 12.03.2010 | eyal222222 eyal222222

    יש לי את שתי המשחקים ולפי דעתי BC2 יותר כיף.
    "המשחק לא מציאותי מספיק"? כוח המשיכה משפיע על היריות במשחק
    ולכולב הכתבה,אפ הייתה משחק במחשב עם סקווד טוב הייתה נותן למשחק 100 וברור שאתה פאן בוי של MW2

  89. 89

    13:45 12.03.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    "זוועות המלחמה אותן יודעים להעביר משחקי CoD בצורה כה מושלמת." Cod? זוועות?!

  90. 90

    14:27 12.03.2010 | source144 source144

    הזינדל פלייר נורא!
    הקבוצה שלך לא עושה כלום וגם בכללי הAI מעפן2#@!@!

  91. 91

    15:26 12.03.2010 | ללא ללא (אורח)

    לפי דעתי עדיף MW2

  92. 92

    19:50 12.03.2010 | הקש67 הקש67 (אורח)

    83 קראת 80 תגובות ??? o.O

  93. 93

    20:41 12.03.2010 | *** *** (אורח)

    הסינגל גרוע והיום קניתי את נמשחק והמולטי לא עובד בהשוואה לmw2 שרץ חלק אז לדעתי אם לא יתקנו את זה mw2 ותר טוב גם אם הוא mw1 עם כמה תוספות ככה זה אמור להיות זה משחק המשך

  94. 94

    00:21 13.03.2010 | Negreanu Negreanu

    94 אתה גאון, ואני מצטט "אמור להיות משחק המשך"
    ממתי משחק המשך עולה 60 דולר ?

  95. 95

    09:14 13.03.2010 |  (אורח)

    94 תלמד מה זה M203 ואז תדבר טוב?

  96. 96

    12:21 13.03.2010 | landZer landZer

    נראה מגניב אולי כשיסדרו את בעיית השרתים אני יקנה אותו....

    ולכל אלא שאומרים שלארמה יש חרא גרפיקה :
    http://forum.vgames.co.il/content.php?do=enlarge_image

  97. 97

    16:07 13.03.2010 | mw2  מת... חבל.. mw2 מת... חבל.. (אורח)

    כל מי שכתב פה שMW2 הוא כנראה בן 10 ומטה....MW2 מת ההלוויה תתקיים מתי שהוא החודש.. אם להיות כנה יש לי את שניהם , אפשר לומר שהסינגל של MW2 טוב יותר , לא בהרבה אבל עדיין, אבל שעוברים למולטי של BFBC2 מדובר כנראה באחד מהFPS הטובים שעשו אי פעם אם לא הטוב ביותר, המולטי של MW2 נראה כמו צעצוע שבור ואידיוטי שמתאים לילדות שאוהבות לרוץ עם סכין ולדקור את האוויר , אז מי שרוצה לעלות כיתה שיזרוק את MW2 לפח , או שיבוא להלוויה..

  98. 98

    18:33 13.03.2010 | א4ר א4ר (אורח)

    98 לא צריך להגזים...לפח..ברור שBC2 הרבה יותר טוב אבל גם MW2...בסדר.

  99. 99

    10:39 14.03.2010 | מתן מתן (אורח)

    יש לי את שני המשחקים ולפי דעתי BC2 מאכזב בSINGPLAYER לעומת MW2 אבל הMULTIPLAYER של BC2 לא פחות מאכזב מMW2 לפי דעתי מה שחשוב היום זה המולטיפלייר ולא הסינגפלייר לפי דעתי BC2 לוקח אותו במעט כי מגיע לEA על ביצועי הסאונד והגרפיקה אבל בגדול שנהים גדולים ורק שיצאו עוד מישחקים מהנים כאלה שאתה יכול להעביר את ה6 שעות בכיף ומבלי להרגיש ואני רוצה לומר תודה לACTIVISION ולEA שתורחים המון שעות בשביל שנהנה ותוד לאתר VGAMES שמביא לנו את החדשות הכי חמות והעידכונים הכי טובים עוד גיימר מרוצה (:

  100. 100

    15:41 14.03.2010 | geg4g geg4g (אורח)

    אני אוהב את המשחק הזה אבל לדעתי TF2 הרבה יותר טוב ממנו ב-multiplayer

  101. 101

    16:38 14.03.2010 | !PCW Sucks !PCW Sucks (אורח)

    101 חה חה!!! הצחקת אותי...דביל.

  102. 102

    23:06 14.03.2010 | IdanTheGamer IdanTheGamer

    עם כמה שאני מעדיף MW2 על BC2 אני חושב שבכתבה הזאתי יש פאנבויזם לא הוגן לטובת MW2

  103. 103

    16:06 16.03.2010 | Battlebot Battlebot (אורח)

    BAD COMPANY 2

  104. 104

    18:30 17.03.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    המלצה לכולם:אל תקנו את המשחק!!!
    אני קניתי ב-50$ קודם כל הסינגל גרוע ואני תקוע בשלב שבו האויבים לא מפסיקים לבוא ואתה צריך להרוס טנק והם לא נותנים לי לקחת את הבזוקה והטנק יורה רק עלי לא משנה איפה אני(מאחורי קיר, בתוך בניין ועוד הוא פשוט מזהה אותי בפנים!!)
    והמולטיפלייר לא עובד!!!
    50$ משחק והמולטיפלייר לא עובד!!!!
    נפלא.....

  105. 105

    15:17 18.03.2010 | :P :P (אורח)

    zibvu9 זה שאתה לא יודע לשחק משחקי מלחמה, בעיה שלך. המלצה לכולם: אל תקשיבו למטומטם מלמעלה.

  106. 106

    17:08 20.03.2010 | קלימרו קלימרו (אורח)

    זה המחשב שלי ?
    או שbc2 זה משחק כבד מאוד ולא כל מחשב יכול להעלות אותו ?

  107. 107

    05:56 22.03.2010 | חפי החפרפרת חפי החפרפרת (אורח)

    באד קומפני הרבה יותר טוב גם בסינגל וגם במולטי.
    גרפיקה יותר טובה, מפות יותר גדולות , כלי רכב,מסוקים , מה צריך יותר? MW2 זה משחק בזוי

  108. 108

    10:00 22.03.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    ל-106 מה קשור שאני לא יודע לשחק לכמות הבאגים הענקית במשחק?!
    אתה סתם מנסה להטפל למישהו......
    ובסוף EA שיחררה טלאי שבסופו של דבר אני יכול לשחק חצי משחק בלי בעיות!
    בחצי השני הוא מתנתק הזבל.....

  109. 109

    14:24 22.03.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    ועוד דברים ששמתי לב:נתתי לעוזרים שלי אתגר:3 חיילים שלא מתים נגד חייל אחד מטומטם והתוצאה:אחרי חצי דקה הם הרגו אותו.
    ואז רק אני ניסיתי להרוג אותו והתוצאה:הד שוט אחד.
    וגם בסינגל האירועים מתוסרטים לגמרי לדוגמא:אני נמצא על רכב, מולי רכב של האויב, אני יורה בכל הנוסעים ברכב.
    התוצאה:הרכב ממשיך לנסוע עד לנקודה מתוסרטת שבה הוא עף ומתפוצץ.
    עוד דוגמא: ברכב אני פאקינג לא יכול להרוג את החיילים שהולכים ברגל!
    ויש עוד כמויות של באגים קטנים ומעצבנים: אתה יכול להרוס בניין מבחוץ אבל לא מבפנים, הורגים אותך אוטומטית ועוד.
    אז לפני שאתה נטפל למישהו קודם תבדוק את עצמך...

  110. 110

    14:44 23.03.2010 | ובMW אפשר לעשות את זה? ובMW אפשר לעשות את זה? (אורח)

    110 אתה סתם מתבכיין.

  111. 111

    16:03 23.03.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    מי אמר שאני משחק ב-MW?

  112. 112

    20:51 31.03.2010 | ירין ירין (אורח)

    ביקורת טובה !

  113. 113

    03:29 02.04.2010 | FJRHJJ24354 FJRHJJ24354 (אורח)

    BC2 הוא משחק מדהים לא משנה מה אתם אומרים ה MW2 הוא כבר שעמם אחרי שישה משחקים בסדרה כבר נמאס ממנו אני חושב ש BC2 יהיה אחד המשחקים הכי טובים לשנת 2010

  114. 114

    19:17 21.04.2010 | מה זה אכפת לך? מה זה אכפת לך? (אורח)

    נראה לי אני קונה את זה למחשב אם אני אצליח להתחבר לסטים (אני צריך עזרה בהתחברות, אני שיניתי סיסמא ולא יכול להתחבר גם לא עם החדשה וגם לא עם הישנה)
    mw2 יותר טוב בסינגלפלייר

  115. 115

    16:48 25.04.2010 | MAN MAN (אורח)

    mw2 קיבל את התשועות שלו בגלל שיצא קודם ואז לא הרבה הסכימו לנסות משהו אחר call of duty בפני עצמה זו סדרה יותר ארוכה אז יותר מכירים בה

  116. 116

    14:03 27.04.2010 | tomer1114 tomer1114

    אני יודע שנאי מגיב מוקדם אבל זה מעצבןן ברמות כולם אומרים שבMW2 כולם שם יכולים להיות רמבו חמה רע בזה מה רע זה כיף לבוא למישהוא מאחור וליתקוע לו סכין ולגבי הBC2 קניתי לא אהבתי את הסינגלפייר אבל המולטיפייר וואו חחח אין אשכרה שיחקתי 5 שעות רק על המולטיפיירבקיצור לכול מישחק והייתרונות שלו

  117. 117

    14:03 27.04.2010 | tomer1114 tomer1114

    מאוחר****

  118. 118

    14:52 11.09.2010 | ולד ולד (אורח)

    אני כול כך לא מסכים עם הביקורת הזאת שזה כואב...

    משחקיות:8,לא יודע מה איתכם.אבל לדעתי חרא סינגל,המולטי מציל את המשחק מלקבל 5!

    גראפיקה:10,גראפיקה מדהימה שיש לך מחשב מעולה,שאר הזמן היא גרועה.

    סאונד ופסקול:10,הדיבוב מצחיק אותי משום-מה.הסאונד מעולה.

    טכני:10,לי אין תקיעות,לא יודע מה איתכם.

    אורך חיים:10,אני קניתי את המשחק שבוע אחריי היציאה ויש לי 1597 שעות משחק,ועוד לא נמאס לי.

    מולטי:10,אדיררררר!
    ציון סופי:9.6 הזסינגל הורס,תקראו לי איך שבא-לכם,אני פאנבוי גאה!!!

  119. 119

    03:21 11.07.2011 | ירון ירון (אורח)

    ביקורת פצצה!!! שיחקתה אותה יש לי את המשחק המשחק קטלני ברמות שאי אפשר לתאר

  120. 120

    15:45 02.10.2012 | drukpod drukpod

    ביקורת מצוינת ובהחלט משחק מטורף אפילו שהסינגל באמת גרוע

    97/100 מבחינתי

  121. 121

       | פורסם ע"י