הרשמה

ביקורת: Modern Warfare 2

משחק הפעולה שכולם חיכו לו הגיע, והוא שווה כל גרוש


 

מפתחת: Infinity Ward
מפיצה: Activision
תאריך יציאה: 10.11.2009
פלטפורמות: Xbox360, PC, PS3

אחרי קמפיין שיווקי שהפך אותו, עוד לפני היציאה, למשחק הבולט של השנה, Modern Warfare 2 כבר כאן. אז כמה הוא שווה באמת?

מאת: אייל לנצמן

כל כך הרבה שחקנים ציפו לו. מיליונים קנו אותו בהזמנה מוקדמת. למרות שהוא יצא לפני פחות משבוע, הוא כבר שבר את כל שיאי המכירות, כשמכר כמעט חמישה מיליון עותקים ביום היציאה בארה"ב ובבריטניה בלבד. רבותיי, המשיח... אה, סליחה, משחק השנה הגיע.

Modern Warfare הראשון, ששוחרר לפני שנתיים (ציון: 93), זכה להצלחה אדירה, אפילו יותר מהמשחקים הראשונים בסדרת Call of Duty. כנראה שההחלטה לעבור ממלחמת העולם השניה למלחמה מודרנית הייתה רעיון מבריק. ובסך הכל, זה באמת היה משחק מצוין, גם במצב לשחקן יחיד וגם במצב ריבוי-המשתתפים.

ובכן, Modern Warfare 2, ההמשך המיוחל, הוא כל מה שרציתם מהיורש של CoD4 ויותר. העלילה שלו סוחפת, החוויה סינמטית וגדולה מהחיים, המולטיפלייר מגוון, מתוחכם וכולל הרבה סיבות להמשיך לשחק בו- וכן, זה בהחלט אחד המשחקים הבולטים של השנה, ומשחק פעולה שאתם רוצים לשחק בו, למרות כל השערוריות והביקורת.
ושום מילה על "סצינת הטרוריסט".

הטוב
  • מצב קמפיין מעולה מלא בקטעים אפיים
  • מצב Co-Op
  • מולטיפלייר ממכר
  • כמות גדולה של כלי נשק
הרע
  • אין שרתים יעודיים
  • עם כמה שהקמפיין טוב, הוא קצרצר
  • לא עושה שום דבר חדש
ומחיר הכניסה
  • גבוה ב- 20% מהרגיל. סטנדרט חדש?

ממשיך מאותה הנקודה

Modern Warfare 2 ממשיך את המערכה לשחקן יחיד מאיפה שנגמר קודמו. חמש שנים אחרי אירועי המשחק הראשון, המרדף מתחדש אחר מאקארוב- אחד המתנגדים לכוחות האמריקאים- שמתחיל לבצע פעולות טרור ברחבי אירופה. הפעם נשחק בתור מספר אנשים, בעלילה סוחפת ומעניינת שכוללת הרבה הפתעות וטוויסטים. כמו במשחק הקודם, גם הפעם תבקרו במקומות שונים- רוסיה, ארה"ב ואפגניסטן.

בכל אחד מהמקומות האלו ניכרת השקעה בפרטים הקטנים, החל מאזרחים מפוחדים שמחפשים מחבוא ועד לשלטים בערבית שתלויים בפינות הרחובות. כל סביבות המשחק האלו ניתנות-להריסה, אבל לצערי, עדיין לא ברמה של Bad Company.

יכול להיות שהעלילה של Modern Warfare 2 לא היתה מתאימה לספר טוב, אבל היא מועברת בצורה מצוינת. הקטעים הסינמטיים שבהם הדמות מתנשפת בכבדות, יוצאת למרדפים על סירות ורכבים ומדברת עם אנשים פשוט מדהימים.

לחימה משובחת עם AI טוב

חלק ניכר מהבעיות (הידועות לשמצה) של המשחקים הקודמים בסדרה נעלמו כלא היו. כך, לדוגמא, כבר לא תיתקלו במספר אינסופי של אויבים שימשיכו להגיע עד שתלכו למקום מסוים, וברוב המקרים הקבוצה תדע לאן ללכת גם בלעדיכם. מדובר בשינוי מבורך, כי הפעם הרגשתי כאילו אני באמת חלק קטן ממלחמה ענקית במקום המנהיג הכל-יכול.

משחקיות ה'רמבו' שמאפיינת את משחקי Call of Duty נמצאת גם כאן, אבל הפעם צריך לתכנן את המהלכים מראש. הבינה המלאכותית של האויבים (וגם של החברים) שודרגה משמעותית. מה שכן, לפעמים נתקלתי בבעיה מעצבנת, כשחברי הקבוצה שלי עמדו וחסמו את הדרך. נו, אבל זה כבר קצת קטנוני.

הפעם האויבים ינסו לאגף אותך, יזרקו רימונים כדי להוציא אותך מהמחבוא ועוד ועוד. הם תמיד יתפסו מחסה ולא יעמדו כבובות בזמן שאתה מרסס עליהם מחסנית שלמה. מערכת החיים דומה לזו של כל משחקי הסדרה (מלבד הראשון). ברגע שיפגעו בך כמה כדורים, המסך יהפוך אדום, ואם לא תמצא מחבוא מהר- סופך קרב...

סרט פעולה הוליוודי עם מגוון של נשקים

כפי שכבר אמרתי קודם: MW2 מרגיש כמו סרט קולנועי. הוא מכיל המון רגעי Hell Yeah ! שכאלה- כמו מרדף באופנועי קרח ועל גגות הבתים, וכולל גם אירועים מתוסרטים מראש מגניבים במיוחד. אין בקמפיין רגע דל, תמיד יש במה לירות, תמיד יש מה לעשות, וכמעט ואין הפוגות בין לבין. ככה צריך לעשות משחקי פעולה!

במצב הקמפיין יעמוד לרשותכם ארסנל גדול למדי של כלי נשק: אקדחים, רובי ציד וגם מכונות ירייה. לכל נשק כמה גרסאות- אחד אוטומטי, למשל, ולאחר מחוברת כוונת צלפים. לחלק מכלי הנשק יש תוספות ממש מגניבות, כמו מכ"ם שמסתמך על פעימות לב או, כמובן, משגר רימונים.

החיסרון הבולט של המערכה לשחקן יחיד ברור- היא קצרה. מאוד, מאוד קצרה. על הרמה הממוצעת, רוב השחקנים יסיימו אותה בתוך 5 שעות לכל היותר, וזה מאוד חבל, כי כמו במשחק הקודם, נשארתי עם תחושה של עוד. איפה MW2 לעומת אורך הקמפיין של המשחק הראשון והשני בסדרה...

Spec-Ops: שחק עם חבר

למזלנו, מלבד המערכה לשחקן יחיד ומצב ריבוי-המשתתפים תוכלו הפעם לשחק גם במצב Special Ops. המצב החדש למעשה מורכב ממשימות שמתרחשות במיקומים שונים בהם שיחקנו בקמפיין, אבל לא בהכרח קשורות לעלילה. ניתן להזמין חבר מרשימת החברים ב-Steam ולשחק ביחד איתו. כך, לדוגמה, תוכלו להתחרות ביניהם במירוץ אופנועי קרח.

כל משימה שעברתם בהצלחה תזכה אתכם בכוכבים על-פי רמת הקושי שבחרתם, וככל שיהיו ברשותכם יותר כוכבים כך תוכלו לפתוח עוד ועוד משימות. מכיוון שהוא מורכב מלמעלה מ-20 משימות ששונות במהותן ממשימות הקמפיין, מצב ה-Spec-Ops מוסיף לאורך החיים של המשחק בצורה משמעותית. בתנאי שיש לכם חבר שקנה את המשחק, כמובן- אבל לאור מה שאני רואה מסביבי, אני מניח שיש לכם :)

אין מודים תחרותיים

בפורומים בישראל צצו בימים האחרונים דיונים רבים ובהם שאלה אחת: האם המשחק רץ בצורה חלקה ובלי לאגים במולטיפלייר? זאת, לאור ההכרזה של Infinity Ward שלא לאפשר יצירת שרתים יעודיים בגרסת המחשב של MW2, ובכך להסתמך רק על מערכת Matchmaking, בדומה לגרסת הקונסולה.

התשובה היא לא. אין שום בעיות התחברות ולאגים במולטיפלייר. בכל המשחקים ששיחקתי עד עכשיו הייתה רק פעם אחת שנתקלתי בלאגים לכמה שניות. מערכת ה-Matchmaking עושה את עבודתה נאמנה. מה שכן טיפה מפריע הוא הזמן שלוקח למערכת למצוא משחק.

כמובן, העובדה שהמערכת עובדת ללא לאגים לא משנה את החיסרון הגדול של המולטיפלייר לעומת Modern Warfare הראשון, או כמעט כל משחק פעולה אחר למחשב- חוסר התמיכה בשרתים יעודיים שצפוי לפגוע בקהילה התחרותית, מכיוון שהוא לא מאפשר הרצת מודים תחרותיים.

מולטיפלייר נהדר

אבל חוץ מהבעיה של הקהילה התחרותית, מצב ריבוי המשתתפים של MW2 מתעלה בכל אספקט על זה של הראשון. גם הפעם תמצאו מצבי משחק שונים, בחירה מבין קלאסים ואפשרות ליצור 'קלאס' משלך, עם כלי נשק ותוספות שאתה בוחר. וכמו במשחק הקודם, תוכלו לעלות ברמה לאחר מספר נקודות מסוים. עליית רמות פותחת מצבי משחק חדשים ותוספות שונות.

ה-Perks, הבונוסים השונים שניתנים לקלאסים, חוזרים- והפעם אפשר לשדרג אותם לרמת 'Pro'. אפשרות חדשה ומעניינת היא לבחור בין בונוסים שונים שתקבלו לאחר רצף הריגות. לדוגמה, אני יכול לבחור אם לשגר טיל שיהרוג מספר אויבים או לבנות Sentry Gun- מכונת ירייה שתגן על מקום מסוים מאויבים. 

אפשרות חיונית נוספת היא להמשיך את המשחק לאחר שהמארח התנתק. בניגוד למשחק הקודם (בגרסת הקונסולות), לא תתנתקו מהשרת ברגע שזה יקרה, אלא המשחק יחפש אחר מארח אחר מרשימת השחקנים וימשיך את המשחק אוטומטית בתוך שניות. 

מצבי המשחק במולטיפלייר נפתחים אחד אחרי השני ככל שעולים ברמות, וכוללים את המצבים המוכרים (Free-for-All, Team Deathmatch, Domination ו-Search and Destroy) לצד מצבי משחק מיוחדים, כמו HQ, שבו המטרה לכבוש ולהחזיק במפקדת האויב. הפעם מצטרפים לחגיגה מצבי משחק בגוף-שלישי, שבניגוד לציפיותיי הם דווקא מהנים מאוד.

בסופו של דבר, לא הרבה משחקים מרובי-משתתפים מגיעים לרמה של Modern Warfare 2. האקשן הבלתי נפסק מושך אתכם אל המשחק, והתוספות והבונוסים השונים דואגים לכך שתמיד תהיה לכם תחושת התקדמות, גם כאשר הביצועים שלכם גרועים :).

שיפורים במנוע הגרפי ואפקטים מטורפים

כששוחרר Call of Duty 4, הוא זכה לתשבחות רבות על הגרפיקה המדהימה והמנוע הגרפי החזק שלו. אותו מנוע נשאר, ולמרות שעברו כבר שנתיים אין כמעט תחושה שהוא הזדקן. בעזרת מספר שיפורים מהותיים, שמאפשרים למנוע להציג סביבות משחק גדולות יותר ופירוט גרפי רב, MW2 נראה טוב יותר מקודמו, למרות שלא מדובר במשחק הכי יפה גרפית בשוק. המנוע מצוין מבחינה טכנית- גם קליל וגם נראה טוב.

כשמדברים על ריאליזם ועל אפקטי סאונד במשחקים, Call of Duty היא הסדרה הראשונה שעולה לראש. כמו המשחקים הקודמים, גם Modern Warfare 2 מציג אפקטים ריאליסטיים במיוחד, שנשמעים כאילו נלקחו ממלחמה אמיתית ממש עכשיו. אם זה רימון שנחת לידך והקולות מתעמעמים, ובין אם אתה פשוט יורה באחד מכלי הנשק, הכל נשמע פשוט טוב. דיבוב הדמויות מצוין- נשמע כאילו הן באמת מדברות בזמן מבצע מלחמתי, ולא שמדובר במדובב שנמצא בחדר הקלטה וקורא טקסט מדף.

השורה התחתונה

אם עוד לא הבנתם, Modern Warfare 2 הוא משחק הפעולה של השנה. גם המערכה לשחקן יחיד וגם מצב המולטיפלייר מתעלים על אלו של המשחק הראשון, ולמרות חסרונות וטענות- בנוגע לשרתים, המחיר הגבוה ב- 20% יחסית למשחקים אחרים, הקמפיין הקצרצר או סצינות בעייתיות מבחינה מוסרית- הוא שווה את זה. כן, יש לו חסרונות, אבל כולם מתגמדים לעומת החוויה הכוללת. אם אתם חובבי פעולה, אתם רוצים לשחק במשחק הזה. מאוד.

משחקיות – אז מה אם אין שום חידוש? כל כך הרבה כלי נשק, קמפיין סוחף וסינמטי והרבה הרבה אקשן עושים את העבודה
גרפיקה –  המנוע הגרפי המשופר הוא עדיין אחד המובילים בשוק
סאונד ופסקול – נו, למה ציפיתם?
טכני – מנוע קליל, אין כמעט בעיות
אורך חיים – קצרצר לשחקן יחיד, אבל עם מצב Co-Op מיוחד ומולטיפלייר אינסופי, תשחקו בו עוד הרבה שעות
מולטיפלייר – מאכזב עבור שחקנים תחרותיים, אבל לכל השאר- הוא לא מהעולם הזה

ציון סופי: 95

מה חושבים מבקרים אחרים?

Eurogamer - ציון 9 (לגרסת הקונסולות)
IGN - ציון 9.5
Gamespot - ציון 8.5

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:25 15.11.2009 | BlackCat BlackCat

    את האמת אחד המשחקים היפים והממכרים והכפיים ששיחקתי

  2. 2

    11:26 15.11.2009 | Farr Farr (אורח)

    הביקורת היא על גירסאת הPC כן?

  3. 3

    11:26 15.11.2009 | Gsmart Gsmart

    הכל נכון למעט המנוע הגרפי..... המנוע הגרפי לא שונה כמעט מהמשחק השני פשוט העלו את רמת פירוט הטקסטורות האפקטים זה משהו אחר שגם הם לא משהו (אפקטי הפיצוץ כמעט ולא שונו מMW2 או COD2 אם להיות מדויקים)

    אבל מה המנוע באמת קל מאוד וחסר באגים עקב שהוא נמצא כבר בשימוש קרוב ל8-9 שנים.... אז לא פלא

  4. 4

    11:29 15.11.2009 | crabrocket crabrocket

    משחק מטורף.
    אבל לא קרוב למציאות, אף צבא לא נלחם כך.
    אולי החמאס. אם אפשר לקרוא להם צבא.

  5. 5

    11:34 15.11.2009 | א. ל. א. ל. (אורח)

    אייל ! יופי של ביקורת ויופי של משחק .

  6. 6

    11:36 15.11.2009 | onslaught onslaught

    נראה לי המשחק הראשון שאני הולך לקנות.

  7. 7

    11:43 15.11.2009 | krizZje krizZje (אורח)

    הסחמגל כיפי אבל מאד קצר , אבל חוץ מהחוויה הקולנועית יש תחושה שהוא חוזר על עצמו מי ששיחק בקוד 4 יחווה הרבה רגעי דז'ה וו
    לגבי המולטי חוסר התמיכה בשרתים יעודיים והעובדה שאי אפשר לשחק עם ההגדרות ושאין מודים הופכים את המשחק למשחק פאבליק נטו שלא יחזיק מעמד כמשחק רשת משוחק יותר מחודשיים

    נקווה לפאץ' שיוסיף קונסול , ואולי בתקווה גם DEDIS
    כי עם לא אז לא יהיו קהילות ותחרותיות והמשחק ימות וישכח.

  8. 8

    12:26 15.11.2009 | על מה אתה פאקינג מדבר? על מה אתה פאקינג מדבר? (אורח)

    במולטי נתקלתי במפות קטנות שדורשות משחק מהיר ולא מחשוב שלא מתאים לקוד... כמה שזה לא יהיה כיף זה מעצבן רצח. ועל מה אתה מדבר אוייבים שלא מפסיקים לבוא?! איפה אתה חי... שיחקת במשימה בריו? במשימה הראושנה עם השלג (הזו של ההסתתנות). הסינגל לעצמו גם לא כזה מלהיב כמו הקודם לפי דעתי, ואגב לגבי זה שהמשחק לא יחזיק. הוא יחזיק גם יחזיק... עד שיבוא בד קומפני 2 =]

  9. 9

    12:30 15.11.2009 | יהונתן יהונתן (אורח)

    3: המנוע נמצא בשימוש מאז MW הראשון (COD4), שזה רחוק מלהיות שמונה שנים.

  10. 10

    12:32 15.11.2009 | Oferikola Oferikola

    נראה משחק מצויין!
    אבל עדיין אני מעדיף את BF2 ו BF2142 ובקרוב BF BC II
    יותר איכותיים
    וכן אני שחקן תחרותי... מי לא?
    ופה טמונה הבעיה, אין שרתים פאבליק, אין משחקים עם 64 שחקנים (אין כמו בלאגןD: ).

  11. 11

    12:40 15.11.2009 | דשש דשש (אורח)

    משחקקק הכי נדיר באץץץץץ

  12. 12

    12:42 15.11.2009 | qw2 qw2

    זה ממש לא נכון הקטע של המולטי בטח שחקת בגרסה ארופאית אבל אני מבטיח שאם תביא אמרקאית אתה תוכל חרא ברשת ולא תוכל לשחק ויהיה לך חיבורים על הפנים לכל מי שקונה תביאו רק ארופאי זה מיועד למי שקונה גם מחשב גם קונסולות אל תדפקו כמוני

  13. 13

    12:52 15.11.2009 | רועי רועי (אורח)

    משחק כזה שווה לשחק דווקא ב-360.
    כבר אמרתי מולטיפלייר?!? הגרסה זהה בכל המובנים לגרסת ה- PC מלבד השליטה.. אבל מולטיפלייר לא מהעולם הזה.

  14. 14

    12:52 15.11.2009 | בלה בלה בלה בלה (אורח)

    לא מגיע לו 9.5!!! במיוחד שהקמפיין קצר מאוד והמשחק לא מחדש כלום!...

  15. 15

    12:53 15.11.2009 | timmy timmy (אורח)

    אחלה משחק, ביקורת מצויינת (אם כי בערב אקרא אותה יותר לעומקה..).

  16. 16

    12:55 15.11.2009 | Hitman_Kick_Ass Hitman_Kick_Ass

    בגיימספוט ד"א היית מביא את הלינק לביקורת של גרסת הקונסולות, כי שם הציון יותר גבוהה מגרסת ה- PC.
    אבל ביקורת טובה, משחק מדהים.

  17. 17

    12:56 15.11.2009 | י י (אורח)

    יש לי שאלה חשובה בקשה תענו לי אם אני קונה את המקורי ב200 ושמהו שקל כמה שהוא עולה אני יכול לשחק ברשתתת ?????כי אז היה כתבה משהו שאי אפשר לשחק ברשת בישראל בקשה זה חשוב אני בתלבט אם לקנות

  18. 18

    12:58 15.11.2009 | jojoz0r jojoz0r

    משחק מעולה על רמה, חסרון לשחקנים התחרותיים אבל מסתדרים, עדיין אפשר להנות כמה שעות במשחק הזה (:

  19. 19

    13:01 15.11.2009 | 'ק 'ק (אורח)

    משחק שהציון שלו 100!! משחק השנה!

  20. 20

    13:03 15.11.2009 | kuta kuta

    משחק ענק
    אין מילים

  21. 21

    13:10 15.11.2009 | יאן יאן (אורח)

    פשוט משחק מושלם, גם באד קומפני לא יוכל עליו

  22. 22

    13:38 15.11.2009 |  (אורח)

    משחק מעולה

  23. 23

    13:42 15.11.2009 | shaby shaby

    נהניתי מהסינגל פלייר למרות שהוא קצר, אבל לדעתי הוא לא היה יותר טוב מהראשון.

    ולא קניתי את המשחק, אני גם לא מתכוון לקנות אותו.

  24. 24

    13:50 15.11.2009 | sharinox sharinox

    משחק של 8.5 נקודה! : )

  25. 25

    13:52 15.11.2009 | shaby shaby

    הייתי נותן לו 7.5 עם 2 נקודות בונוס ל-הייפ.

  26. 26

    13:53 15.11.2009 | GreatDeviL GreatDeviL

    אחלה סיקור כל הכבוד לך וכן אחלה משחק

  27. 27

    14:00 15.11.2009 | wokinstorm wokinstorm

    אני אישית חושב שלא מגיע למשחק הזה ציון מעל 7.5 ביקר כי זה כמעט כמו COD4 עם כמה דברים חדשים כמ ונשקים וכו אבל קאמפין חדש גראפיקה קצת יותר חדשה וכו לא מספיק בשביל ציון כזה.

    כולם אומרים משחק מושלם מושלם וכו רק בגלל הייפ לדעתי הפרסום למשחק הזה נראה לי עלה ויותר מהמשחק.

    ולמרות שהמולטי שלו טוב זה אותו כמו של 4 עם כמה דברים חדשים כמו מטוס ועוד תוספות,זה לא בהכרך דבר רע שזה כמו מולטי 4 אבל זה לא אומר משגיע לו ציון כמעט מושלם.

  28. 28

    14:01 15.11.2009 | ףף ףף (אורח)

    24 ו25 לא אל תדברו שטויות! משחק של 95 :)

  29. 29

    14:40 15.11.2009 | דקל דקל (אורח)

    אחלה ביקורת ממש!
    מולטי פלייר דווקה דיי דומה ל קרייסיס ווארהד, משחק טוב מאוד!

  30. 30

    14:47 15.11.2009 | דודי דודי (אורח)

    משחק אדיר בטירוף

  31. 31

    14:47 15.11.2009 | Hollow Hollow

    איזה הגזמה בציון האיתי נותן לו מקסימום 90

  32. 32

    14:49 15.11.2009 | לוגאן לוגאן (אורח)

    במקרה אחרי שראיתי את הביקורת אתמול, נאזרתי תקווה והחלטתי להסתכל כאן שוב.
    הביקורת הזאת הגיעה בתזמון אדיר. סוף סוף וויגיימס חוזר למה שהוא היה!! (והעובדה שגיימר לא עשו משהו 3 ימים)

    אכן משחק טוב, מאוד, אבל אחרי הכל את יורה ויורה. אדיר, מהנה, אבל יש גבול. זה משחק של 90

  33. 33

    14:55 15.11.2009 | smg3 smg3 (אורח)

    כמה אנשים יכולים לשחק בסרבר?

  34. 34

    15:01 15.11.2009 | יאיי יאיי (אורח)

    נראה משחק אדיר! מחר יהיה לי אותו באקסבוקס 360 :)

  35. 35

    15:12 15.11.2009 | Jiddu Jiddu

    אותו דבר עשו בL4D2...

  36. 36

    15:17 15.11.2009 | darky darky (אורח)

    סתם משחק יריות ...עלק "משחק השנה" ... , ת'אמת , בשבילי משחק השנה הוא WOLVERINE

  37. 37

    15:24 15.11.2009 | LeL LeL

    שיחקתי אתמול אצל חבר בXBOX, משחק יפה P:
    אבל לדעתי GTA IV יותר טוב

  38. 38

    15:30 15.11.2009 | הא הא (אורח)

    איזה אתר משחקים מקצועי נותן לילדון בן 15 לכתוב כתבה על משחק ועוד לפרסם אותה בעמוד הראשי..
    ג'יזס VGAMES לאן הדרדרתם..

  39. 39

    15:37 15.11.2009 | Shimon Shimon (אורח)

    הכל נכון, מלבד העלילה. היא לא סוחפת ולא בטיח, אלא פשוט גיבוב של מאורעות לא ברורים ומבלבלים, שכל מטרתם היא להוביל את השחקן לאזורים שונים בכדור הארץ.
    חוץ מזה, אחלה דבר. זה כנראה המשחק הכי סינמטי שיצא מעולם, מרגיש ממש כמו לשחק בסרט פעולה עתיר אפקטים, והמנוע מדהים וקליל מבחינה טכנית.
    CoD4 יותר טוב, אבל זה בהחלט המשך ראוי.

  40. 40

    16:04 15.11.2009 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    ביקורת טובה מאוד.
    ובאמת כל הכבוד לכם על זה שחזרתם לפרסם ביקורות בקצב נורמלי.

  41. 41

    16:09 15.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    יובל,הציון שנתת למשחק(95) זה גם ציון לPC?או רק לקונסולות?

  42. 42

    16:15 15.11.2009 | ShafLe ShafLe

    ביקורת מעולה!
    קניתי את המשחק D:

  43. 43

    16:19 15.11.2009 | kapcheR kapcheR

    אהבתי מאוד את העלילה במשחק הזה ,יש הרבה משימות,וחלקים מהותיים במשחק שבאמת התלהבתי מהרעיון ש-IW חשבו.

    משחק חזק ביותר :)
    חבל שהרסו אותו עם השרתים היעודיים.

  44. 44

    16:24 15.11.2009 | RoiMaKaYeS RoiMaKaYeS

    מגיע לו 90 הכל 10 חוץ מהמולטי שמוריד 10 נקודות משחק ממש טובבבב
    בישביל מעריץ של סדרת קוד שקנה את המשחקים אני חייב להגיד שזה משחק פצצצה

  45. 45

    16:28 15.11.2009 | itay169 itay169 (אורח)

    נראה משחק מעולה, אבל אני עדיין מעדיף את
    uncharted 2 על פניו, למרות שלא שיחקתי בו עוד. שמעתי שהוא ארוך(מקווה שכך) ולפי הסרטונים הוא נראה לא פחות מטורף (ואולי אפילו יותר) מmw2. אבל בנוגע לקמפיין הקצר שלו, תתחשבו קצת, בכל זאת הם עשו אותו רק בשנתיים והשקיעו מלא על הפיתוח שלו.

  46. 46

    16:30 15.11.2009 | jojoz0r jojoz0r

    27, wokinstorm, אתה מעיז לדבר? L4D2 הוא קופי אחד לאחד של L4D1 עם כמה טקסטורות משופרות וקמפיינים חדשים

  47. 47

    16:50 15.11.2009 | !@#$*()* !@#$*()* (אורח)

    אני הייתי אומר שMW2 ו DRAGON AGE הם המשחקים הכי טובים וגם הכי ממכרים:) בתור אחד שיש לו את שניהם!!!

  48. 48

    17:00 15.11.2009 | f f (אורח)

    הביקורת זה למחשב או לקונסולות?

  49. 49

    17:17 15.11.2009 | Gypsy Gypsy

    הוא היה צריך להלל גם את העלילה
    היא יותר מדי טובה למשחק פעולה

  50. 50

    17:57 15.11.2009 | White Eagle White Eagle (אורח)

    מה אני יגיד לכם...
    משחק לא משהוא בכלל.

  51. 51

    18:03 15.11.2009 | הבלוז הבלוז (אורח)

    כמה אקטיוויז'ן שילמו לויגיימס?

  52. 52

    18:11 15.11.2009 | Jumperr Jumperr

    אני מזה קונה אותו D:

  53. 53

    18:18 15.11.2009 | google XD google XD

    יש לי. משחק סוס קניתי ביום שיצא היו לי תקוות

  54. 54

    18:29 15.11.2009 | נדב נדב (אורח)

    שאפו וויגיימס. פשוט תענוג לראות איך אתם מקשיבים לקהילה אמרו לכם ביקורות? בבקשה! אני ואני חושב שרוב הקהילה מרוצים מאד.

  55. 55

    18:32 15.11.2009 | fenx fenx

    אחלה משחק

  56. 56

    18:50 15.11.2009 | kmufc20 kmufc20 (אורח)

    המשחק מעולה אבל המחיר ?!?!?

    מעל 240 ש"ח בגרסת המחשב !! איך זה יכול להיות ?! ביזיון בושה וחרפה, מידי שנה מחירי משחקי המחשב מזנקים ברמות מטורפות ובסופו של דבר מגיעים למחירי משחקי הקונסולות..

    אני לא יופתע אם ביום מן הימים נראה משחק PC עם מחיר דומה מאוד למחיר משחק X360/PS3 של 350-400 ש"ח... חבל

  57. 57

    18:54 15.11.2009 | ל37 ל37 (אורח)

    ל37:אחי לא לערבב ז'אנרים,GTA4 זה משחק אחר לחלוטין, עם מטרה שונה לגמרי

  58. 58

    18:57 15.11.2009 | משחק חבל על הזמן משחק חבל על הזמן (אורח)

    קמפיין מהנה ביותר,טוב כמו הראשון(קוד4)

  59. 59

    19:04 15.11.2009 | me me (אורח)

    קניתי מ steam

  60. 60

    19:14 15.11.2009 | playil playil

    היום שיחקתי בXBOX
    מרגע שהתחלתי לא יכולתי להפסיק.
    וואו איזה משחק.
    מושלם, המולטי מדהים, הסינגל מדהים
    העלילה מדהימה! מה צריך יותר?

  61. 61

    19:17 15.11.2009 | HooRaH HooRaH (אורח)

    משחק היריות הטוב בכל הזמנים!

  62. 62

    19:24 15.11.2009 | Sword Dancer Sword Dancer

    הייפ.

  63. 63

    19:59 15.11.2009 | זאוס השני זאוס השני

    קמפיין פשוט מעולה, סצינת סיום אדירה.
    המשחק קולנועי כל כך ונהנים מכל רגע.
    משחק הFPS הכי טוב ששיחקתי.

    ויגיימס תמשיכו ככה, שני ביקורות ביומיים :)
    ככה אתר גיימינג צריך להיות!!!

  64. 64

    20:12 15.11.2009 | NVM NVM (אורח)

    THE BEST!

  65. 65

    20:44 15.11.2009 | lior lior (אורח)

    ראיתי היום את המשחק והגרפיקה חרא אפילו סקייט 2 היה לו גרפיקה יותר טובה והמשחקיות הייתה בסדר לא משהוא חדש כילו הם עשו העתק הדבק מהמשחק הקודם לא חידשו כלום
     

  66. 66

    20:45 15.11.2009 | ל-37 ל-37 (אורח)

    מה הקשר gta iv?
    משחק שונה לגמרי,אני חושב ששני המשחקים תותחים כל אחד בצורה שונה!

  67. 67

    20:52 15.11.2009 | פילר פילר (אורח)

    וואה וואה לנצמן, אחלה סיקור - נהנתי לקרוא (:

  68. 68

    20:52 15.11.2009 | Tuli Tuli (אורח)

    משחק מעולה. המולטיפלייר ל-PC גם כן תומך ב-Migration בין שרתים אם כי לפעמים זה לא ממש Migration כי רק עוברים אבל בלי נתונים. הורגשו גם עומסים בעיקר בשעות הצהריים בסופ"ש והייתי מחובר הרבה שעות. לא אחת זריקות מהשרת באמצע המשחק. כך שהיציבות גבוהה אך לא מוחלטת ולא עברה את ה-90% בסופ"ש. היו לא מעט ישראלים מחוברים והיה קל לזהות את זה לפי הניקים. המולטיפלייר בהחלט מושך לשחק עוד ועוד למרות שלא חשבתי שאתלהב ממנו. גם הקמפיין לשחקן יחיד מהנה אך ההתקדמות בו די מהירה. משחק השנה מבחינתי.

  69. 69

    21:14 15.11.2009 | adar adar (אורח)

    באמת לא רואים שום חידוש.
    המשחק נראה פחות יפה מהראשון.
    והאפקטים של הדם על הפנים.
    לקונטר סורס יש אפקטים של דם יותר יפי

  70. 70

    21:51 15.11.2009 | yon1000 yon1000

    modern warfare 2 פשוט הרס את הקהילה המקצועית של COD פשוט הרס אותה בכל העולם

  71. 71

    22:20 15.11.2009 | White Eagle White Eagle

    חח תכלס לcss יש אפקט יותר טוב של דם.

  72. 72

    22:32 15.11.2009 | אני אני (אורח)

    מה אתם מתלוננים על זה שאין חידושים מה אתם רוצים? שיעשו חייל ישראלי ג'ובניק שכל היום ישב בקרייה וישחק בקאונטר על המחשב.

  73. 73

    00:20 16.11.2009 | ROM ROM (אורח)

    cod 3 nice game
    cod 4 i love this game
    cod 5 =/
    cod 6 BEST GAME EVER
    cod 7 ???????

  74. 74

    01:02 16.11.2009 | ניר ניר (אורח)

    אם להגיד את האמת...רואים שזו ביקורת של FANBOY,רואים א ההתלהבות.

  75. 75

    01:08 16.11.2009 | eitanash1 eitanash1

    כמו שמבקר משחק אמר, זה לא משחק כבר...זאת יצירת מופת!
    הקמפיין פשוט FPS טהור. המולטי פחות
    BF badcompany 2 הוא מולטי טהור ואיכותי יותר MW2 ....
    לגביי הסאונד ? באטלפילד תמיד לקח , היריות יותר אמיתיות , אנשים צורחים שפוגעים בהם
    זה סאונד!

  76. 76

    02:28 16.11.2009 | חחח חחח (אורח)

    ל 75 badcompany 2 זה משחק אחד העלובים שיש
    איך אתה משווה בכלל ל MW2 !!!

  77. 77

    04:20 16.11.2009 | eitanash1 eitanash1

    במולטי אחי ? על מה אתה מדבר ,!!!
    ידוע שהBF BC2 או אפילו הבאד קומפני הראשון בסטורי ממש גרועים !
    אבל בקטע של מולטי אחי ? טוב שלא באטלפילד מאתגר\מהנה\מלא רובים כלים ועבודות..... פי כמה וכמה במולטי ......

  78. 78

    06:51 16.11.2009 | ePic ePic

    קניתי אותו מ steam והוא שווה כל אגורה פשוט משחק מהנה ביותר ! מומלץ בחום!!

  79. 79

    07:35 16.11.2009 | שרון שרון (אורח)

    וואו.. ויגימס!כל הכבוד על הביקורת הדי זריזה... החלטתי בעקבותה להזמין את המשחק :) אחלה ביקורת

  80. 80

    07:48 16.11.2009 | ... ... (אורח)

    חרא ביקורת וחרא של משחק.
    אני כמעריץ של הסידרה ששיחקתי בכל המשחקים שלה שיצאו למחשב ואני מאוכזב.
    לא חידשו לנו כימעט כלום אז יש כמה גאג'טים נחמדים מיני משימות שתפסו וקאמפיין שהוא במצב הכי טוב 6 שעות; "האאאא אז בטח שאני ישלם יותר בשביל המשחק הזה מדרגון אייג'!!!!"323
    ומה זה הביקורת החובבנית הזאתי?! מה זה בדיוק:" משחקיות – אז מה אם אין שום חידוש? כל כך הרבה כלי נשק, קמפיין סוחף וסינמטי והרבה הרבה אקשן עושים את העבודה"
    כך מדבר פאנבוי שחיכה למשחק כל השנה בהייפ מטורף.
    תעשו ביקורת אחרי חודשיים למחשב תיראו איך כל ההיפ נעלם ואף אחד לא יגע בו עם מקל.

  81. 81

    08:05 16.11.2009 | אלון פ. אלון פ.

    איפו יובל בירב?!
    למה הוא לא כותב כבר?

  82. 82

    08:10 16.11.2009 | THE WHO THE WHO (אורח)

    BEST GAME EVER MADE
    ד"א תודה על הביקורת ! :)

  83. 83

    09:46 16.11.2009 | shaby shaby

    מסכים עם 74, אי אפשר לתת לפאנבוי לעשות ביקורת...

    טוב שהוא לא סיכם את הביקורת ב-I creamed in my pants - the end

  84. 84

    12:04 16.11.2009 | oridion oridion

    אני דווקא לא מסכים. זה משחק עם הרבה יותר מדי הייפ (בידיוק כמו GTA IV, שלא מגוון יותר או מגדיל יותר את האפשרויות מ GTA SA ).

    אני מחכה למרץ- BC2 הולך להיות משחק מדהים, ולמה? כי הוא יוצא השנה למחשב- ומנוע ההרס שלו, בכלל הופך את המולטי לחוויה :)

  85. 85

    12:51 16.11.2009 | sharinox sharinox

    מסכים עם 80 כל הכבוד על הביקורת אבל בלי להעליב אני רואה שבאמת מעריץ לא קטן של הסידרה כתב אותה, אם אתה כותב שאין שום חידוש, אז למה הציון 10? זתומרת 10 נותנים למשחקיות מושלמת! אם אין שום חידוש אז איך 10? לפחות 8-9, חסר לכם ויגיימס עם אתם נותנים למשחקיות של L4D2 פחות מ9 ואללה אם במשחק הזה אין שום חידוש והוא מקבל 10 אז L4D2 צריך לקבל לא פחות מ9! ואני מקווה שלא תיתנו ל"פאנבויים" לכתוב ביקורות!

  86. 86

    13:34 16.11.2009 | מאן מאן (אורח)

    ל85 חחחה אתה חתיכת פאנבוי מסכן של L4D2 "חסר לכם עם אתם נותנים למשחקיות של L4D2 פחות מ9" למה מי אתה בכלל?? חתיכת דפקט, לך תחפש את החברים שלך.

  87. 87

    14:27 16.11.2009 | sharinox sharinox

    ל86 מה קשור יא אידיוט אני אומר שאומרים שL4D2 לא מחדש שום דבר ומתלוננים, אבל פה לא מתלוננים, אין קשר לפאנבוי פה ואללה אין לי אתL4D הראשון ואני גם שיחקתי COD בעבר, אני פשוט רוצה לראות מה יתנו לL4D2 אם המשחק הזה לא שינה כלום וקיבל ציון 10 שזה מושלם, מה הסיבה שמשקים אחרים (סתם נתתי דוגמא של L4D2) שלא משנים כלום לא יקבלו ציון ברמה הזו?! מה עושה את המשחק הזה כזה טוב?

  88. 88

    14:36 16.11.2009 | BiA BiA

    80 ו-85, לשם השוואה - אני מעדיף בהרבה, אבל בהרבה, את משחקי Call of Duty הראשונים על פני סדרת Modern Warfare. אני ממש לא פאנבוי של המשחק.

    בנושא הגיימפליי, הכוונה הייתה שהמשחק לא מחדש דבר בז'אנר, כי הוא מוסיף כמה וכמה שיפורים משמעותיים מעל קודמו. ואם הוא עושה את מה שהוא עושה כל כך טוב, למה שלא יקבל 10?

  89. 89

    14:49 16.11.2009 | sharinox sharinox

    ל-88 צודק, ואני באמת מתגעגע לימים של פעם איך אני זוכר את עצמי משחק Call of Duty 2 בהיתלהבות, היה אחד המשחקים, אבל אז בא MW והפך את הסידרה לחרא מסחרי, אתה צודק. גם L4D2 לא משנה כלום בז'אנר: "תחסל זומבים ותגיע למקום בטוח" עוד משחק חיסול זומבים פעולה\אימה. טוב אולי יש כמה דברים חדשים במשימות ומצבי משחק חדשים אבל אכן זו דוגמא טובה למשחק שגם אצלו הז'אנר לא הישתנה, אבל המשחק בפני עצמו עם מפות חדשות, נשקים חדשים, מצבי משחק חדשים, דמויות חדשות ועוד, אז אני חושב שאם אתה מסביר את זה ככה אז גם לL4D2 לדוגמא מגיע לא פחות מ10 : )

  90. 90

    15:22 16.11.2009 | BiA BiA

    אבל Left 4 Dead ו-MW2 הם שני משחקים שונים לגמרי במהותם. אתה מסכים איתי שחידוש הוא לא הגורם היחיד שמשפיע על הציון של המשחק..

  91. 91

    15:35 16.11.2009 | sharinox sharinox

    ל-90 כן... אבל פשוט זו דוגמא שאי השינוי בז'אנר לא ישפיע על הציון של המשחק.

  92. 92

    16:05 16.11.2009 | eitanash1 eitanash1

    עשיתם מהמשחק הזה יותר מדיי , נכון הוא טוב אפילו מאוד טוב, הסטורי של שני החלקים הראשון והשני מפציצים וסוחפים, אבל אתם עושים מMW2 יותר ממה שהוא...
    המולטי שלו לגבי כל הקונסולות ואפילו לPC הוא חובבני וארקדי...
    אני לא משווה אותו לשום דבר זאת דעתי.
    ויש לי את המקורי לסוני 3 את MW1 ו MW2 הורדתי לPC כי אני גם ככה לא התלהבתי מהמולטי הקודם והעכשוי.
    מולטי אמיתי , תחרותי, קבוצתי ומאתגר זה Battlefield...
    BC2 הולך להיות יותר טוב לפי דעתי במולטי , וכן הסטורי שלו על הפנים XD (של באטלפילד באד קומפני)

  93. 93

    18:16 16.11.2009 | evya evya

    הייפ. אם היו קורים לו בשם אחר במקום MW2 אף אחד לא היה מסתכל אליו מלבד המבקרים, אבל הדבר שהכי מרגיז אותי זה שאנשים שונאים את וולב על L4D2 שלדברם הוא רק "טקסטורות משופרות וקמפיינים חדשים"[לא ממש] אבל משחק מסדרה כמו COD או אפילו פיפא אף אחד לא מתלונן, למרות שבעיקרון זה אותו דבר רק טקסטורות משופרות ומקומות חדשים לשחק/להילחם בהם.
    אפשר להגיד שהמשחקים שונים[מז'אנר שונה] אבל זה לא תירוץ, הטענה היא אותה טענה, גם אם אחד זה כדורגל ואחד זה FPS...

  94. 94

    19:13 16.11.2009 | COD FAN COD FAN (אורח)

    עלילה שלא מתקרבת לזו של COD4, מולטיפלייר מאכזב עם מקסימום 18 שחקנים, פינגים באיזור ה-100, זמני המתנה משמעותיים בלובי בין מפה למפה (עד שמוצאים מספיק שחקנים), והיעדר מודים (זומבי מוד, פרומוד).

    המשחק הזה הוא ירידת מדרגה כמעט בכל מובן לעומת COD4, לא מגיע לו יותר מ- 85.

  95. 95

    19:38 16.11.2009 | ezezer ezezer

    ל3 שינו את הגראפיקה בהרבה
    בסירטונים של המשחק הגראפיקה לא משהו
    אבל כשקניתי יש לזה גראפיקה כמו של crysis הפיצוצים
    וגם הפרטים הקטנים רואים טוב

  96. 96

    20:15 16.11.2009 | הייפ הכל הייפ חרא משחק דוגרי הייפ הכל הייפ חרא משחק דוגרי (אורח)

    ל-93, למרות שאני מסכים איתך ש-MW2 הוא לא איי איי איי, כאילו, לפחות למשחק הזה לעומת L4D2 יש סינגל פלייר כייפי ומושקע, מושקע ברמה שהוא יכל בקלות להצדיק את המחיר שאתה משלם על L4D2 של מה...40 דולר ולא המחיר האמיתי שלו של 60 דולר שהוא לחלוטין לא מוצדק.

    אוקיי ואז התקנתי את הדמו של L4D2 ויש לי לומר לך את זה.
    L4D2 ותכניס את זה לראש שלך כבר אתה וכל הפאנבוייז של המשחק המטופש הזה, זה פאקינג מוד, מוד!!!!, אין בו שווווווווווווווום תוכן, אפילו לא מינימלי, העבודה שנעשתה על המוד הזה היא מינימלית ולא אין שום הצדקה למחיר הזה!

    מעבר לזה מאחר ואני קניתי את L4D, אף אחד לא מזכיר את הלאגים המזעזעים שיש למשחק הזה, תנו לי משחק אחד לדוגמא בסקרין שוט שלא היה עם פינג פחות מ-150. זבל של חווייה המשחק הזה הפך להיות, חוזר על עצמו מהר ומשעמם את התחת. אם שיחקתם בראשון, שיחקתם בשני, החוייה אותו הדבר, אותו הדבר לגמרי.

    לפחות ב-MW, ל-Achievements יש משמעות, משמעות רצינית בהקשר להמשך החוייה במולטי.

  97. 97

    07:27 17.11.2009 | _Snach_ _Snach_

    שווה כל אגורה ומי שאומר אחרת אדיוט.

  98. 98

    14:11 17.11.2009 | קרכע קרכע (אורח)

    sharinox אתה פשוט מפגר זה שאין חידושים בגרפיקה זה לא אומר שהיא לא גרפיקה תותחית ובלי קשר לביקורת רואים שאתה תמיד מתלונן על הכתבות פה אם יש לך כל כך הרבה תלונות אל תכנס לאתר בכלל, בוא נראה אותך כותב ביקורת כזאת!

  99. 99

    17:22 17.11.2009 | servmor servmor (אורח)

    my 3cod game
    3)cod 5
    2)cod 4 mw
    1)cod 6 mw2 BEST GAME EVER EVER EVER

  100. 100

    19:02 17.11.2009 | 5555555 5555555 (אורח)

    אני לא יודע אבל אם זה עולה ככה ל pc כמה זה ל ps3 או xbox ? רק מתעניין(-:

  101. 101

    20:09 17.11.2009 | 2222 2222 (אורח)

    משחק הכי טוב שראיתי עד היום!

    באמת אחד המשחקים, מי שאוהב יריות שיקנה!

  102. 102

    20:21 17.11.2009 | hjb hjb (אורח)

    מסכים עם 99

  103. 103

    20:28 17.11.2009 | יטעא יטעא (אורח)

    74 ו-83
    אולי זה ביקורת של פאנבוי אבל לסדרה של cod יש מיליונים של פאנבויים בעולם אז זה לא בעיה ואני בטוח שעכשיו אתם משחקים ב-mw2 ופשוט מתים מהנאה.......................או שאתם סתם מקנאים בכל מי שיש לו את המשחק!!!

  104. 104

    20:29 17.11.2009 | המגיב 103 המגיב 103 (אורח)

    תיקון:
    או שאתם סתם מקנאים בכל מי שיש לו את המשחק!!!!

  105. 105

    12:49 18.11.2009 | מושון מושון (אורח)

    אין מה לקנא, פשוט לא חידשו משהו (שוס) שעוד לא ראינו.., לכל מי שרוצה להשיג את המשחק מיותר לציין שיפנה "לאימיול" "TL", בקיצור חווית המשחק הכי כיפית ברשת עד כה, BF2 CS די שולטים בתחום.

    "תגובת gamer עתיק."

  106. 106

    22:24 18.11.2009 | zigy zigy (אורח)

    260 שקל בארץ:
    http://zolgames.co.il/product.aspx?p_id=170677

  107. 107

    02:05 22.11.2009 | giss giss

    למה המשחק כזה קצר או שאני טועה

  108. 108

    17:53 23.11.2009 | דורי דורי (אורח)

    המשחק לא כיף בכלל וזה לק שווה אפילו שקל,
    מי שאהב את המשחק אין לו טעם במשחקים

  109. 109

    19:00 23.11.2009 | 2eitaking 2eitaking (אורח)

    משחק מטורף ממש שווה!!!

  110. 110

    16:28 25.11.2009 | jok.roman jok.roman

    משחק טוב באמת...זה פשוט משחק, זה מה שבטוח. אפשר לחשוב, כל הסיפור שעשו סביב הסצנה של הטרור. פשוט משחק, והסצנה, כמו בכל אמנות יש חלקים טובים ויש שלא, לי זה כלל לא הפריע...

    מקווה למצוא במשחק כמה אנשים טובים לשחק מולם או איתם.

    יום טוב

  111. 111

    21:45 25.11.2009 | פששש פששש (אורח)

    הכי טוב מחשב

  112. 112

    11:47 29.11.2009 | דניאל דניאל (אורח)

    אייל אתה תותח מבין במשחקים זו אחלה ביקורת לא קמו שאר האתרים 83 ו 85 זאת ביקורת טובה ומעניינת...אחלה משחק ששחקתי עד כה...

  113. 113

    20:45 01.12.2009 | eitanking eitanking

    ל108 יש לך כנראה בעיות רציניות בשכל ולך אין שום טעם במשחקים!!!

  114. 114

    20:12 02.12.2009 | zivbu9 zivbu9

    המשחק היה יכול להיות 100 אבל בגלל שמי שפיתח אותו **** מגיע לו 0 ושכולם יורידו אותו

  115. 115

    13:16 05.12.2009 | ליאור ליאור (אורח)

    תגידו איך אני עושה מצב גוף שלישי?

  116. 116

    17:55 05.12.2009 | r r (אורח)

    assasins creed 2 הרבה יותר טוב מmodern warfar 2 (משחק השנה:assasins creed 2)

  117. 117

    00:04 13.12.2009 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    היה לי את COD 3 , COD2 ו את COD5 וזה ללא ספק המשחק הכי שווה של העשור!!!! ( שעוד מעט נגמר אגב) וחוץ מזה עם כל הכוונות לייזר , משקפות טלסקופיות ורובים משוכללים אין פלא שאלה שמשחקים ב MODERN WARFAFE 1 ו 2 משווויצים ביו - טיוב.
    בואו נראה איך הם מסתדרים עם כוונת פשוטה של M1 גרנד בלי כוונות דיגיטליות ומכ''ם וכל הבלה בלה הזה...

  118. 118

    22:01 13.12.2009 | jables jables

    ל117 אני שיחקתי בכל המדאל אוף הונור שיצאו ובCOD1 ו3 ואני יודע מזה M1 גראנד וכוונת לא דיגיטלית תאמין לי וחוץ מזה המשחק הזה באמת הכי טוב של השנה

  119. 119

    17:29 15.12.2009 | 1 שמבין 1 שמבין (אורח)

    תקשיבו הגריפקה ב5 לפי דעתי יותר טובה אבל העלילה החידושים (באיזה משחק זכיתם להיות טרוריסט בגוף ראשון) מגוון הנשקים
    ההשקעה בדיבוב אין מה להגיד!

  120. 120

    11:29 16.12.2009 | yyyonii3 yyyonii3

    המשחק אמור לקבל 98 !! כמה שהוא טוב רק בעיות טכניות פה ושם..

  121. 121

    18:28 16.12.2009 | GOD GOD (אורח)

    מרוב שחבר שלי התלהב מזה - נכנסתי על החשבון שלי - הורדתי את המשחק ושיחקתי איזה שעתיים-שלוש.... הדבר היחיד שאהבתי במשחק הזה שהוא עשה לי חשק לחזור ל counter strike 1.6
    כי שם הרבה יותר כיף לצלוץ באנשים עם AWP ולהרוג עם M4 או AK

  122. 122

    18:29 16.12.2009 | GOD GOD (אורח)

    על החשבון שלו*

  123. 123

    18:35 18.12.2009 | F ACTIVISION F ACTIVISION (אורח)

    למישהו כמוני, שלא אוהב ולא יכול לשחק במולטיפלייר, (בעיות קליטה בממ"ד) המשחק מסתכם בSPEC-OPS ובקמפיין הקצרצר עד מאוד. לא קניתי את המשחק, אבל לפי מה שהבנתי מקסימום שבמקסימום הקמפיין ייארך 6 שעות. קצר ולא קולע.
    חוץ מזה, המשחק עולה יותר מדי, אובר-רייטד ולא מחדש כ-ל-ו-ם ממודרן וורפר הראשון.

  124. 124

    23:38 22.12.2009 | גבי גבי (אורח)

    יש לי אותו אחלה משחק סיימתי אותו כבר עכשיו משחק במשימות החדשות

  125. 125

    19:19 10.01.2010 | לא מגלה לא מגלה (אורח)

    משחק מגניב בטירוף למרות שעדיין לא שיחקתי בזה ואני מקוו שאח שלי יוריד לי!

  126. 126

    15:41 14.01.2010 | רועי רועי (אורח)

    משחק מדהים מי שלא קונה פראייר!! לא להוריד!! לא שווה את זה!! המולטיפלייר מעולה עדיף לקנות אפילו רק בשביל זה, אני כבר רמה 62 :D

  127. 127

    16:19 16.01.2010 | בלה בלה... בלה בלה... (אורח)

    מישהו יחול לומר לי איפה מורידים Assassin's Creed 2 חינם

  128. 128

    17:17 20.02.2010 | ל-127 ל-127 (אורח)

    אידיוט.

  129. 129

    20:38 08.03.2010 | soroo soroo

    משחק טוב ביו
    תר

  130. 130

    14:19 25.03.2010 | FailGameplay FailGameplay

    לא מגיע לו תוצאה כל כך גבוה

  131. 131

    08:29 28.03.2010 | XLReaper XLReaper

    bfbc2 עובר אותו...

  132. 132

    21:00 31.03.2010 | ירין ירין (אורח)

    כשחקן ב-modern warfare אני חייב לציין שהביקורת הזאת הייתה אמיתית וטובה לגמרי !

  133. 133

    19:54 06.04.2010 | david221 david221 (אורח)

    וואוו יש עוד מגיבים???

    מגניב חח..

  134. 134

    15:50 01.05.2010 | masi masi

    modern warfare 2 הוא משחק מדהים הסינגל פלייר שלו מדהים
    לעומת המשחק הקודם שהיה כישלון לדעתי!!!!

  135. 135

    15:03 26.05.2010 | כגכג כגכג (אורח)

    134 - טיפש כמו נעל! COD4 זה הדבר האמיתי! MW2 חיקוי זול!

  136. 136

    01:02 23.08.2010 | ירין ירין (אורח)

    ל-135, רק שתדע שאתה נשמע טיפש לפי מה שאמרת, רואים שאין לך טעם טוב במשחקים חובבן !

  137. 137

    14:24 21.10.2011 | BlindeShot BlindeShot (אורח)

    עובדה,אני משחק במשחק מאז שיצא ואני ממש אוהב את המולטי
    ואת הספיישל אופס,זה משחק כיף וממכר עם המון הפתעות ודברים מדהימים,חוץ מזה יש גם המון סקינים לנשקים במולטי ובסינגל
    שזה מוסיף לכיף במשחק D:

  138. 138

    19:02 16.04.2016 | GoldenSlimeMC [YT] steam name GoldenSlimeMC [YT] steam name (אורח)

    מישהו רוצה לשחק?

  139. 139

       | פורסם ע"י