הרשמה

טקטיקה נפתחת ב-20 בנובמבר!

אירוע הפתיחה של טקטיקה, בשיתוף עם העמותה לקידום משחקי תפקידים

צוות טקטיקה, חנות המשחקים החדשה בתל-אביב, שמח להכריז על אירוע פתיחת החנות ב-20 בנובמבר! נאלצנו לדחות קצת, אבל זה שווה את זה.

החנות תיפתח באירוע השקה מלא משחקים, כי זה הקטע שלנו. כולם מוזמנים לדיזינגוף סנטר בתאריך ה-20 בנובמבר (יום שלישי), ליום שלם של משחקי לוח, עם הדרכות מצוות החנות וללא תשלום. בנוסף, אנו שמחים לארח את מנחי העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל במגוון פעילויות בחדר הפרטי שלנו, לאורך כל היום!

משחקים יפתחו ללא הפסקה, ושחקנים יתחלפו על בסיס שיטת הכיסא החם. אולי תצטרכו לחכות קצת, אבל תוכלו פשוט לשבת ולהתחיל לשחק. תוכלו גם להתרשם ממבחר המשחקים הראשוני שנציג בחנות, ולבקש מאיתנו להזמין משחקים ספציפיים בהם אתם מעוניינים.

ביום ההשקה גם נחשוף גם את לו"ז הפעילויות שלנו לחודש הקרוב, ונערוך הרשמות לסדנאות, הרצות משחקי התפקידים וערבי המשחק המתוכננים.

החנות ממוקמת בדיזינגוף סנטר, כמה צעדים משערים שש וארבע. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עניין: [email protected]

 

שבוע משחקים מיוחד: השלל מתערוכת Essen 07

התערוכה העולמית ב-Essen היא אירוע משחקי הלוח הגדול בעולם, המתרחש כל שנה באמצע אוקטובר. השנה היינו שם, וחזרנו עם מגוון מהמשחקים המעניינים שהוצגו שם. אתם מוזמנים לבוא לאירוע השבועי הראשון שלנו, ב- 26 וב- 29 בנובמבר (ימים שני וחמישי) החל מ-19:00 ועד 23:00, ולשחק איתנו במשחקים שקנינו. ובעוד כמה שבועות, תראו אותם גם על המדפים בטקטיקה! ההשתתפות בערב משחקים היא בעלות של 20 ש"ח, וכוללת הדרכה עם המשחקים.

מחפשים פרטים נוספים? כנסו לפורום משחקי תפקידים ולוח, ושאלנו אותנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:32 13.06.2008 | JinxTZ JinxTZ

    זה בדיוק ביום הולדת שלי !!!!

    20 בנובמבר RULZ!!!!
    אני מגיע ...(=

  2. 2

    09:01 16.06.2008 | orjerby orjerby

    יפה, תעשה את מסיבת היום-הולדת שם

    יפה, תעשה את מסיבת היום-הולדת שם. וזה בחינם ^^

  3. 3

       | פורסם ע"י