הרשמה

Medal of Honor: Airborne

Medal of Honor: Airborne

Medal of Honor: Airborne הוא אחד ממשחקי מלחמת העולם השניה המוצלחים ביותר שתשיגו למכשיר הסלולרי.

 

המלחמה הוכרעה על המחשב האישי - צבא Call of Duty הנחיל תבוסה צורבת לכוחות Medal of Honor. אבל בגרסאות הסלולריות של שתי סדרות הפעולה המפורסמות הללו הקרב עדיין מתחולל בכל עוזו. Medal of Honor: Airborne החדש הוא תגבורת משמעותית לסדרה של EA, ואחד ממשחקי מלחמת העולם השניה הטובים שתשיגו לטלפון.

לא ש-Airborne הסלולרי חורג הרבה מהנוסחה. החייל שלכם, אותו צנחן של החטיבה האמריקאית ה-82 שמככב בגרסת המחשב של המשחק, רץ דרך שדות קרב ליניאריים למדי והורג גרמנים תוך איסוף תחמושת ובריאות מתוך ארגזי אספקה. המרכיב המהותי ביותר של הקרב הוא מחסה - כאשר אתם מאחורי קיר נמוך או מכשול דומה הגיבור מתכופף אוטומטית והופך בלתי פגיע לרוב סוגי הנשק (למעט מרגמות). כדי להישאר בחיים לאורך זמן צריך לרוץ ממחסה למחסה ולתפוס את האויב ברגע הנכון, כשהוא חשוף, ואם אפשר - עסוק בטעינה מחדש של הנשק שלו.

עלילת המשחק מכסה שש משימות ארוכות, שכל אחת מורכבת ממספר תת-שלבים, בערך שלוש שעות משחק סה"כ. השתיים הראשונות מתרחשות באיטליה ואח"כ עוברים לצרפת דרך משימה בלילה שלפני הפלישה הגדולה, והלאה אל תוך אירופה הכבושה. הגיוון בא בצורת אתגרים חדשים שמוצגים עם ההתקדמות - כמו התמודדות עם קיני מכונות יריה וצוותי מרגמות, שהופכים את מה שנראה בחצי השעה הראשונה כמשחק קל מדי לחוויה מאתגרת יותר ויותר. לרשות השחקן עומדים מספר סוגי נשק, כולל רימונים ורובה צלפים. הוא גם יכול ולפעמים צריך להשתלט על עמדת מכונת יריה או ארטילריה שצוותה חוסל, ואפילו להזמין תגבורות לצידו בעזרת נורים שניתן למצוא באותם ארגזי אספקה כה נוחים.

בקיצור, אם מלחמת העולם השניה עדיין עושה לכם את זה, Medal of Honor: Airborne יאפשר לכם להמשיך לפתח בהנאה את תחביב חיסול הנאצים שלכם.

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

הורידו משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:31 07.11.2007 | 12ziv21 12ziv21

    לי יש את זה בפלאפון בתלת מימד

  2. 2

    10:15 07.11.2007 | ududy ududy

    בטלפונים ידידותיים לתלת-ממד זה אכן תלתי

    אני מעדיף את הגרפיקה המצויירת, למרות שהתלת-ממד מרשים יותר באנימציה.

  3. 3

    08:13 22.11.2007 | דורסמן דורסמן (אורח)

    זה אחלה משחק

    אז תביא משחק

  4. 4

       | פורסם ע"י