הרשמה

מוקדמות גביע המדינה CS

היום במסגרת מוקדמות גביע המדינה

 
סבב המשחקים השני במוקדמות גביע המדינה של CS ממשיך היום וייפתח בשעה 19:00. במהלך הערב במשחק המרכזי הראשון תפגוש קבוצת era את קבוצת Intake, בשעה 21:00 במשחק המרכזי השני תתמודד קבוצת diliGence נגד xlr8ion ובמקביל למשחק זה יתקיים עוד משחק מעניין בין הוותיקה END לבין 5ing.
 

המשחק המרכזי #1 - era vs. Intake Gaming

 
מפה - de_inferno
 
 
הערב בשעה 21:00 במשחק המרכזי הראשון שיתקיים בשעה 19:00 קבוצת era תנסה להמשיך את דרכה במוקדמות גביע המדינה ולנצח את קבוצת Intake שמגיעה מליגת המתקדמים. במשחקה האחרון של קבוצת era היא ניצחה את קבוצת Memento Mori בתוצאה יפה של 16:7. קבוצת Intake ניצחה בתוצאה קרובה של 16:6 את קבוצת Permanently Highed. השאלה הגדולה היום היא, מי תנצח?
 
 

המשחק המרכזי #2 - diliGence vs. xlr8ion

 
מפה - de_inferno
 
 
הערב בשעה 21:00 במשחק המרכזי השני, קבוצת diliGence תפגוש בפעם השנייה את קבוצת xlr8ion. שתי הקבוצות כבר נפגשו בליגת המתקדמים, ובמשחק האחרון שלהן ניצחה קבוצת xlr8ion בתוצאה של 16:10. גם במשחק הקודם המפה הייתה de_inferno והיום תהיה הזדמנות נוספת לקבוצת diliGence להוכיח את עצמה ולנצח במשחק.
 
 

5ing vs. END

 
מפה - de_inferno
 
 
הערב במקביל למשחק המרכזי השני, הקבוצה הוותיקה END תפגוש בפעם הראשונה את קבוצת 5ing החדשה יחסית. קבוצת END ניצחה במשחקה אחרון במוקדמות את קבוצת Qualitymind בתוצאה מדהימה של 16:2. קבוצת 5ing עלתה אוטומתית לשלב השני מאחר והיה מחסור בקבוצות בתחילת המוקדמות. המשחק צפוי להיות מלא פראגים והפתעות מצד קבוצת END.
 
 
 
בהצלחה לכולם!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:18 08.08.2010 | Johnson Johnson

    כל המשחקים האלה ואין "שידור"

  2. 2

       | פורסם ע"י