הרשמה

מסיבת הרשת של CS:S

מסיבת הרשת של Counter Strike : Source

בעוד פחות משבועיים ב-25/8 יתקיים אירוע המשחקים בהוד השרון. בנוסף לגמר גביע המדינה שיתקיים באירוע, יתקיים טורניר של קהילת הסורס של ויגיימס ל-8 קבוצות שנרשמו ואושרו מראש. שחקני הקבוצות יגיעו למתחם האירוע עם הציוד האישי שלהם - מסך,מחשב, ציוד הקפי. משחקי הטורניר יתחילו בשעה 14:00 וימשיכו עד שעות הלילה כאשר הגמר מתוכנן לשעה 23:00. משחק הגמר של טורניר מסיבת הרשת ילווה בפרשנות וקריינות . דבר אחד אפשר להבטיח כבר עכשיו , משחקי הטורניר בפרט ואירוע המשחקים בכלל הולכים להיות מרתקים, מעניינים ובעיקר מהנים!

מבנה הטורניר :
8 הקבוצות תחולקנה ל-2 בתים כך שבכל בית תהינה 4 קבוצות. בכל בית כל קבוצה תשחק פעמיים נגד כל קבוצה, כלומר, 12 משחקים בכל בית - 6 לכל קבוצה. מכל בית עולות 2 קבוצות עם הניקוד הגבוה ביותר.

לאחר שלב הבתים, ארבעת הקבוצות עולות לשלב נוקאוט רגיל. הקבוצה שמגיעה אחרונה מנצחת! חשוב לציין שמשחק הגמר ישוחק על הבמה המרכזית על מחשבים שאנו נספק וילווה בפרשנות וקריינות.
 
מפות הטורניר :
de_train
de_inferno
de_contra
de_russka
de_season
de_tuscan
de_dust2
de_nuke
 
פרסי הטורניר :
 
  • מקום ראשון: 1500 ש"ח 
  • מקום שני:     750 ש"ח 
  • מקום שלישי: 500 ש"ח 

 

 חוקי הטורניר :
כל חוקי הטורניר מפורטים בדיון הבא. על כלשחקן שמשתתף בטורניר לקראו אותם ולצייט להם במסיבת הרשת עצמה. 
 

הקבוצות המשתתפות

eSrael Gaming

ללא ספק אחת משתי הקבוצות הפייבוריטיות לתפוס את המקום הראשון. הקבוצה מורכבת מהשחקנים הטובים ביותר בארץ, מה שללא ספק הופך את הקבוצה לאחת הקבוצות המאיימות ביותר. הקבוצה משחקת בליגת CS:S כששם היא מושלמת עם 17 נצחונותב-17 משחקים שהובילו אותה למקום הראשון די בקלות. בנוסף להשתתפותה במסיבת הרשת, הקבוצה גם תשתתף בגמר  גביע המדינה.                             הרכב הקבוצה למסיבת הרשת : aHole, d0x, w0rblas, flx, phx

diliGence Gaming

הקבוצה השנייה שפייבוריטית לזכות במקום הראשון בטורניר הזה. ללא ספק הקבוצהשמאיימת הכי הרבה על הקבוצה הפייבוריטית השנייה - eSrael-Gaming. הקבוצה מורכבתמשחקים ותיקים מאוד עם ניסיון רב בנושא מסיבות הרשת מה שנותן לקבוצה יתרון חשוב עלקבוצות אחרות. הקבוצה משחקת בליגת CS:S כשהיא מציגה משחק די מרשים, כרגע הקבוצהמדורגת במקום השני בליגה עם שניים עשר נצחנות, תיקו אחד ושני הפסדים. הקבוצה תשתתףבגמר גביע המדינה במסיבת הרשת כשהיא תתחרה מול eSrael Gaming על המקום הראשון.                                                                                                                                     הרכב הקבוצה למסיבת הרשת : Earuox, Mad-Angel, DevaZ, s1monz, m3d

Elementals

קבוצת Elementals לא הרשימה אותנו עד כה בליגת CS:S, הקבוצה הציגה משחק סביר עד ממוצא. עם זאת הקבוצה תפסה מקום מכובד כשהיא מדורגת במקום החמישי עם שמונהנצחונות, תיקו אחד ושבעה הפסדים. בגביע המדינה הקבוצה הודחה כבר בשלב הראשון ע"יNOM-Gaming כשגם שם לא הרשימה במיוחד. הקבוצה מגיעה לטורניר הזה כשהיא מודעת לכךשהיא חייבת להרשים ולהסיר את הרושם השלילי שיצרה.                                                                                                                                                       הרכב הקבוצה למסיבת הרשת : Sentinel, arche, escort, eVoke, dAniel

intake

לא ראינו את הקבוצה פעילה מאוד במסגרת ESL בזמן האחרון, הקבוצה השתתפה בגביעהמדינה בלבד. בנוסף, הקבוצה הודחה כבר בשלב הראשון בגביע המדינה ע"י diliGecce. ללאספק מסיבת הרשת זאת ההזדמנות של הקבוצה להראות לנו באמת מה היא שווה. הקבוצה מורכבתבעיקר משחקנים ותיקים בעלי ניסיון בתחום מסיבות הרשת, מה שנותן להם יתרון לא קטן על קבוצות.
הרכב הקבוצה למסיבת הרשת : qum, jekka, daven, tyDi, T3, rekanz

invaderZ

ארגון invaderZ שצירף לאחרונה גם קבוצת CS ללא ספק רואה בטורניר הקרוב אופציה להרחיב אופקים ולבנות שבילים חדשים לטופ הישראלי. הקבוצה משתתפת בליגת CS:S, כרגעהיא מדורגת במקום הרביעי עם אחד עשר נצחונות, תיקו אחד ושישה הפסדים. הקבוצה השתתפהבגביע המדינה גם כן, שם היא הגיעה עד חצי הגמר. קבוצת הסורס היא אחת הקבוצות הטובותביותר בארץ, אם נכלול את הניסיון הרב, היכולת הטובה של השחקנים ושיתוף הפעולה הטובבין השחקנים ללא ספק נקבל קבוצה שיכולה לקחת מקום מכובד מאוד במסיבת הרשת.
הרכב הקבוצה למסיבת הרשת :rekz, heretic, ASTRAL, four, sAz
 
 
הקבוצה משתתפת בליגת CS:S כשהיא מציגה משחק סביר עד כה, אפילו נחמד. בליגת CS:S היא מדורגת במקום השישי עם שמונה נצחונות, תיקו אחד ושבעה הפסדים. הקבוצה השתתפה גם בגביע המדינה שם היא הודחה כבר בשלב הראשון ע"י invaderZ. הקבוצה ללאספק מסומנת כאחת הקבוצות שתפתיע אותנו במסיבת הרשת הקרובה, הסיבה לקח היא החשק הרב שלה להגיע לשחק במסיבת רשת שיכול להוביל אותה רחוק מאוד. בשנה האחרונה הקבוצה חיפשה אחרי הזדמנויות להגיע למסיבות הרשת הפרטיות של ויגיימס, אך לא הצליחה להגיע רחוק בטורנירים על מנת לקבל הזמנה. היום הדבר הוא שונה, לקבוצה יש צ'אנס להראות לנו ולכל שחקני הקהילה מה היא באמת שווה.                                                                                 הרכב הקבוצה למסיבת הרשת : Skulls_Hunter, MS, shuka, edzi, Oran, Powerfull

Sylinx

אחת הקבוצות שמסומנות כקבוצה שתגיע רחוק בטורניר של מסיבת הרשת. הקבוצה משתתפת גם בליגת CS:  כששם במחזורים האחרונים היא מרשימה אותנו מאוד. הקבוצה מדורגת במקום התשיעי עם שישה נצחונות ואחד עשר הפסדים. הקבוצה השתתפה גם בגביע המדינה והגיעה לרבע הגמר שבו היא פגשה את eSrael שעלתה לשלב הבא.
הרכב הקבוצה למסיבת הרשת:  Totem, Soviet, Eternal, Strict, InfrA :

NOM-Gaming

 NOM-Gaming היא תגלית והפתעת ליגת CS:S, הקבוצה התחילה את הליגה ברגל שמאל, אך התעוררה לאט לאט וכרגע היא מדורגת במקום השלישי עם אחד עשר נצחונות, שני תיקו וארבעה הפסדים. הקבוצה הגיעה בגביע המדינה לחצי הגמר, שם היא הודחה ע"י diliGence.  לקבוצה יש ללא ספקה רבה פוטנציאל ומסיבת הרשת זה הזמן לממש אותו, האם היא תעשה את זה ותגיע רחוק ? את זה כבר נבדוק במסיבת הרשת.
הרכב הקבוצה למסיבת הרשת: , RAYLIGHT, insomania, robN, Tomer`G, optical, senix
 
זה הכול, אז לאחר שהכרנו את הקבוצות כל שעלינו לעשות הוא לחכות לאירוע עצמו, ה-25 לחודש !
זכרו : מי שלא בא לא קיים !

בואו לדבר על זה בפורום Counter Strike : Source

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:25 16.08.2010 | pisti pisti (אורח)

    go ele go ;)

    נ.ב:
    אללה edzi =)

  2. 2

    01:34 18.08.2010 | GreatDeviL GreatDeviL

    itake

  3. 3

    18:48 26.08.2010 | מתי זה מתי זה (אורח)

    עוד כמה זמן זה

  4. 4

    20:22 30.08.2010 | אתר מחלק פרסים אתר מחלק פרסים (אורח)

    תחרות חדשה - פרסים ל5 הראשונים!!

    http://sabon.starsplatform.co.il/vote/HG9M3C2KNK

  5. 5

       | פורסם ע"י