הרשמה

ה-3DS מגיעה ב-20 בנובמבר?

לפי דליפת טוויטר, לה אחראי אדם שהזדהה כעובד לשעבר בחברה בשם Keys Factory, המייצרת ציוד היקפי לקונסולה הניידת התלת-ממדית, ה-3DS תגיע לשוק היפני כבר ב-20 בנובמבר.

מה שמוסיף לאמינות ההדלפה הוא שחשבון המשתמש של המדליף נמחק זמן קצר לאחריה. מה שיוסיף לאמינות עוד יותר זה אם ימצאו את גופתו המרוסקת בתעלה לצד הדרך המהירה לטוקיו. אנחנו עדיין מחכים לעדכונים בנושא.

נינטנדו הצהירו בעבר שה-3DS תגיע לכל האזורים עד סוף מרץ 2011. הם גם אמרו שהם יחשפו לפחות חלק מתוכנית ההשקה שלהם בסוף החודש הנוכחי, ספטמבר.

- מקור: Andriasang

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:46 13.09.2010 | Shmati Shmati

    מה שיותר יוסיף לאמינות זה אם נינטנדו ישקיעו ב3DS, פוטנציאל מטורף, תלוי איך מנצלים אותו.
    מת על הסרקזם שלך D:

  2. 2

    21:43 13.09.2010 | danik107 danik107

    חחחחח אהבתי תקטע של הגופה XD
    טוב....נחכה וניראה...אני בנתיים מבסוט מהPSP
    עם יצאו משחקים מעניינים ל3DS ישמצב שאני יקנה P:

  3. 3

    21:48 13.09.2010 | זה שמגיב זה שמגיב (אורח)

    לא יצא לי לראות הרבה ממנו, אבל אם אני לא טועה היכולות הגרפיות שלו עדיין עלובות בהשוואה למכשירים אחרים בשוק.

  4. 4

    21:51 13.09.2010 | ududy ududy

    למה? הוא חזק יותר מה-PSP. יקח קצת זמן עד שיוציאו ממנו את המקסימום, אבל הוא אמור לספק גרפיקה טובה משל רוב הפלטפורמות הניידות האחרות. כמובן שסוני ואפל לא ישארו בינתיים במקום, אבל ל-3DS יש מספיק כוח בשביל ניידת מודרנית.

  5. 5

    22:28 13.09.2010 | זה שמגיב זה שמגיב (אורח)

    ה-PSP לא נחשב כמכשיר מודרני, הוא כבר במחזור הקונסולות השני שלו בשוק (פחות או יותר 6 שנים), ללא שום שיפור משמעותי ביכולות העיבוד והגרפיקה בין גירסאותיו השונות עוד מתאריך יציאתו המקורי.
    לאומת זאת, ה-iPhone 4G, ה-iPhone 3GS, ה-iPod מהדור הרביעי וה-iPod מהדור השלישי הם המכשירים היחידים שניתן להשוות ל-3GS כפלטפורמות ניידות מודרניות. בהשוואה זו, תוך התחשבות בדמו החינמי שיצא להם לא מזמן (Epic Citadel), ניתן לראות בבירור שהיכולות הגרפיות של ה-3DS נראות כמו של הגיימבוי מול ה-PSP לידם.
    דווקא קיוויתי ש-Nintendo יתעלו על עצמם, במיוחד בנוכח מיליארדי הדולרים שהם הרוויחו במכירות ה-Wii וה-DS בגירסאותיו השונות, ויצאו עם מכשיר שלא מסתמך על גימיק שטותי, אלא על יכולות מתקדמות אמיתיות. חבל שהם חושבים רק על כסף, ולא על קידמה טכנולוגית.

  6. 6

    23:58 13.09.2010 | ududy ududy

    מעניינים אותך משחקים או טכנולוגיה? משחקים מצויינים אפשר ליצור גם בלי להכפיל את מספר הפוליגונים כל שנתיים. נשמע שאתה מכור לחידושים גרפיים - קונסולה ניידת זה בכל מקרה לא המקום לקבל את זה.

  7. 7

    00:35 14.09.2010 | tripel5 tripel5

    עד יום ראשון נדע תאריך יציאה ביפן.

  8. 8

    07:10 14.09.2010 | זה שמגיב זה שמגיב (אורח)

    6, נכון שציפיתי של-3DS יהיו יכולות עיבוד משופרות מאלו הנוכחיות, אך יכולות עיבוד משופרות לא רק מניבות גרפיקה משופרת, אלא גם תוכן אפליקציות עמוק יותר, מהירות תגובה טובה יותר, טעינות קצרות יותר, סאונד ברמה גבוהה יותר, פחות תקיעות, פחות כאב ראש למתכנתים ולמעצבי הגרפיקה, ובעצם שיפור כמעט בכל דבר שהקונסולה מציעה.

    אזהרת חפירה:

    וכן, אני מודה שאני מכור לקידמה (Progress). לא רק בתחום הגרפיקה במשחקים, אלא בכל תחום עם פוטציאל חיובי. בתחמי המדע (ביולוגיה, כימיה, פיזיקה), ביטחון, חלל, תחבורה, אנרגיה, נוחיות, בטיחות, בידור ביתי, סובלנות, פוליטיקה, חינוך, ובעוד אינספור אחרים. אם מדברים על תחום המשחקים, אז אני באמת "מכור" לאנימציות טובות יותר, פיזיקה ריאליסית יותר, אינטיליגנציה מלכותית חכמה יותר, גרפיקה איכותית יותר, סאונד ברמה גבוהה יותר, וכד', אבל רק בגלל שהם חלק מהשיפור ההדרגתי בעולם המשחקים.
    דווקא מוזר לי שאתה בז לזה, אלא אם באמת חשבת שאני מכור אך ורק לגרפיקה משופרת. במובן מסוים, כולנו מכורים לקידמה. ואם לא כולנו, אז טוב שלפחות חלקנו. ה"באג" הזה, הרצון להשתפר ולהתקדם הוא הדבר היחיד שמבדיל אותנו מכל בעלי החיים האחרים. בלעדיו, היינו עד היום יושבים על עצים ואוכלים בננות.

  9. 9

    08:56 14.09.2010 | ududy ududy

    בז לזה? לא, אבל נראה לי שאני מעט יותר מפוכח ממך. למירוץ אחר מה שאתה קורא לו "קדמה" יש הרבה חסרונות. חסרון אחד מהותי, שאתה כנראה מתעלם ממנו או לא מודע לו, הוא הבלבול, או ההחלפה המכוונת, בין התפתחות וצמיחה רוחניות של תחום לבין התקדמותו הטכנולוגית, הפשוטה ואובייקטיבית יותר למדידה. במקרה הפשוט ולא מזיק יחסית של משחקי מחשב, למשל, אנרגיות עצומות מושקעות בלרדוף אחרי גרפיקה טובה יותר, שהיה עדיף אם חלקן הגדול היה מושקע בצדדים אחרים ומהותיים יותר של חוויית ואמנות המשחק.
    לפי הגדרת הקדמה שאתה מציג, תוכניות ריאליטי עדיפות על ספרים, כי הן מופקות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר ממכבש הדפוס. זו תפיסה די עצובה.

  10. 10

    13:06 14.09.2010 | זה שמגיב זה שמגיב (אורח)

    חפירה מוגזמת:

    זה שהתמקדתי בשיפור טכנולוגי לא אומר שאין לי דעה בקשר לצמיחה רוחנית. האמת, רציתי לרשום משהו על הפיתוח הרוחני, וגם ידעתי שתעיר על זה, אבל זה לא כל כך הסתדר לי בכיוון הכתיבה, או באורך התגובה.
    בכל מקרה, לפחות לפי דעתי, פיתוח רוחני הוא לא דבר שאנחנו יכולים להאיץ או לדחוף לשיפור, לפחות מהכיוון הרוחני. זה הוא טבעה של הרוחניות, וזה לא דבר שניתן לשנות.
    כיום לרוח יש שני פלגים. האחד, הכולל את תחומי הספרות, מחזות, ציור, דתיות, פילוסופיה, קונצרטים, שירה ושאר התחומים שמבוססים, בעצם, על חשיבה רוחנית וקשר נפשי בלבד. אותם תחומים קיימים כבר מאות ואלפי שנים בקרב האנושות, והם תמיד נבעו מהחשיבה באותה תקופה ומיצירתיות האדם היוצר בלבד. כיום יש ספרים מודרניים, ציורים מודרניים, מחזות מודרניים, וכו', אבל הם מודרניים רק כתוצאה משינוי התרבות והתפיסה האנושית, ואת התרבות והתפיסה האנושית אי אפשר לזרז או לכוון.
    הפלג השני מורכב מתחומים שדבקו בטכנולוגיה, הסתמכו עליה והשתמשו בה ככלי להעברת התוכן הרוחני. דוגמאות לתחומים מפלג זה הם סרטים (הגיעו מספרים), צילום (הגיע מציור), משחקי מחשב (הגיעו גם הם מספרים), סדרות ותוכניות טלוויזיה (הגיעו מעיתונים וספרים), שירים מודרניים (הגיעו מליריקה ושירי דת), וכו'. כל אלה עזבו את הבסיס הרוחני שלהם והתבססו על הטכנולוגיה כגורם מרכזי לצמיחתם.
    מאחר שאת הפלג הראשון לא ניתן לשנות, לשפר או לקדם, כי הוא כולל תחומים התלויים בחשיבה תקופתית וביצירתיות כללית בלבד, נשארנו רק עם הפלג השני ב"ניסיון לקידום הרוח". הפלג השני, מאחר והוא מתבסס על טכנולוגיה, ניתן לקידום רק על ידי פיתוח טכנולוגי, כי החלק הרוחני שבו, כמו של הפלג הראשון, מבוסס על חשיבה תקופתית ויצירתיות, דברים שלא ניתן לשנות בכוונה תחילה. ללא פיתוח טכנולוגי הפלג השני פשוט יעמוד במקום, יפסע לעד במקומו, ויתפתח באותו הקצב של הפלג הראשון - תקופתית. לכן, על מנת "לקדם" את תחומי הרוח כללם, ניתן רק להשקיע בפיתוח טכנולוגי, כי הוא המשתנה היחיד במשוואת הרוח.
    בנוגע ליחס בין ההשקעה בטכנולוגיה להשקעה באומנות או בסיפור במוצר מסוים מהפלג השני, כדוגמת משחקי מחשב, המאזניים תמיד נוטות לכיוון הרוח. מנועי משחק, עד כמה שההשקעה בהם רבה, נבנים רק למטרה אחת - לתת לאמן, ליוצר, למספר פלטפורמה להצגת היצירה, בדרך בה היא תיראה במיטבה עד כמה שאפשר. ככל שמנוע משחק משוכלל ומתוחכם יותר, קל יותר ליוצרים לבטא את יצירתם, מאחר שהכלים ליצירה קלים ונוחים יותר לשימוש, מספר הפוליגונים שהם מוגבלים אליהם עולה משמעותית, גודל קבצי המוזיקה והסרטונים הופך לכמעט בלתי מוגבל, איכות הצגת הנופים המרהיבים שיצרו האמנים הולכת ומשתפרת, וכמובן החזון המושלם שראו בראשם יכול להתבטא בצורה מדויקת יותר בעולם המשחק. גם תוכנות כמו Photoshop, Maya, After Effects ורבות אחרות משתפרות עם הזמן, ובעקבות כך היכולת של אותם אמנים להפוך את דמיונם למציאות הולכת ומשתפרת. ברור שבמקום מסוים הרוח מוגבלת על ידי הטכנולוגיה בפיתוחים מהפלג השני, אבל זה קורה אך ורק בגלל שהפוטנציאל לשיפור הרוחני נוצר על ידי מה שהטכנולוגיה מעניקה להם, ולכן היא לא נחותה במשמעותה.

  11. 11

       | פורסם ע"י