הרשמה

סיקורי משחקי רבע הגמר

אמש התקיימו גביע סוכות של CS שלושה משחקים של שלב רבע הגמר. המשחק הרביעי ישוחק היום בשעה 18:00. צוות ESL סיקר עבורכם את שלושת המשחקים מאמש:
 

סיקור המשחק - Inquisitors vs. Pure For Ever

 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים הראשון ניצחה קבוצת Inquisitors ובחרה להתחיל את המשחק בצד ה-CT.
למרות שהפסידו את סיבוב הסכינים ושהם מתחילים בצד ה-T, קבוצת P4E מצליחים לנצח את שני הסיבובים הראשונים במשחק ולהתחיל להוביל, אך רגע לפני שהם יוצרים ומגדילים את הפער במשחק קבוצת Inq מתאוששת וחוזרת לעצמה, מצמצמת את הפער ואף מתחילה ליצור פער של שני סיבובים. בהמשך המשחק קבוצת Inq שנמצאת בצד ה-CT מנצחת שישה סיבובים רצוף מגדילה את הפער במשחק לתוצאה 9-3. קבוצת P4E מצליחה לקחת עוד סיבוב במשחק, וגם קבוצת Inq, אך את הסיבוב האחרון ניצחה קבוצת P4E וסגרה את המחצית הראשונה בתוצאה 10-5 לטובת Inq.
 

מחצית שנייה

במחצית השנייה קבוצת P4E עוברת ל-CT ומנצחת את שלושת הסיבובים הראשונים והלא פחות חשובים במשחק. המחצית השנייה מתחילה באופן חד-צדדי לטובת קבוצת P4E כאשר הם משווים את התוצאה הכללית במשחק ל-11:11. קבוצת Inq שנמצאת בצד ה-T מצליחה לפרוץ ולנצח ארבעה סיבובים, אך פתאום קורה מהפך במחצית השנייה, קבוצת P4E לא מאפשרת ליריבה לנצח את הסיבוב האחרון והיא מתעוררת ומצליחה לקחת את כל הסיבובים הדרושים כדי להיכנס להארכה.
המחצית השנייה מסתיימת בתוצאה 15-15.
 

הארכה - מחצית ראשונה

במחצית הראשונה של הארכה, קבוצת P4E שנמצאת בצד ה-CT מנצחת את שלושת הסיבובים הראשונים ללא כל מאמץ, וכעת נותר לה רק סיבוב אחד כדי לנצח את המשחק.
 

הארכה - מחצית שנייה

קבוצת P4E מנצחת את הסיבוב שנותר לה במשחק ובעצם סוגרת אותו בתוצאה 19-15 לטובתה.
 
 

שחקן מצטיין מקבוצת P4E

 
 
 
 

סיקור המשחק - Nanotech vs. eSrael

 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים מנצחת קבוצת Nanotech ובוחרת בצד ה-CT.
את שלושת הסיבובים הראשונים למחצית מנצחת קבוצת eSrael, אך קבוצת Nanotech לא מוותרת לה ומשווה את התוצאה ל-3:3. אבל קבוצת eSrael לא מרימה ידיים ומנצחת את שני הסיבובים הבאים , אך קבוצת Nanotech מנסה לחזור למשחק ומנצחת סיבוב אחד נוסף, אך קבוצת eSrael ממשיכה להגדיל פערים ומנצחת את ששת הסיבובים הנותרים למחצית.
תוצאת סיום המחצית הינה 11:4 לטובת eSrael.
 

מחצית שנייה

את ארבעת הסיבובים הראשונים למחצית השנייה מנצחת קבוצת eSrael, אבל קבוצת Nanotech מנסה לחזור למשחק ומנצחת את שלושת הסיבובים הבאים. צאך קבוצת eSrael לא מוותרת ומנצחת את הסיבוב האחרון וחותמת את המשחק בתוצאה 16:7 לטובתה.
 
 
 
 
 

שחקן מצטיין מקבוצת eSrael

 
 
 
 

סיקור המשחק - Chemical.Crew vs. NOM-Gaming

 

מחצית ראשונה

המחצית הראשונה למשחק נפתחת בארבעה סיבובים לקבוצת NOM-Gaming, הקבוצה פותחת את המשחק בהגנה חזקה אך קבוצת Chemical.Crew משיבה בהתקפה חזקה ומנצחת את שני הסיבובים הבאים. קבוצת NOM-Gaming שבה לעצמה ומנצחת את ארבעת הסיבובים הבאים, התוצאה כעת הינה 8:2 לטובת NOM-Gaming. קבוצת Chemical.Crew מנצחת סיבוב נוסף, אך קבוצת NOM-Gaming מנצחת את ארבעת הסיבובים הנותרים למחצית.
תוצאת סיום המחצית הינה 12:3 לטובת NOM-Gaming.
 

מחצית שנייה

המחצית השנייה נטולת הפתעות, קבוצת NOM-Gaming פותחת את המחצית בהתקפה חזקה ומנצחת את ארבעת הסיבובים הנותרים למשחק ובכך חותמת אותו.
תוצאת סיום המשחק הינה 16:3 לטובת קבוצת NOM-Gaming.
 
 
 
 

שחקן מצטיין מקבוצת NOM-Gaming

 
 
כאמור, הערב יתקיים משחק רבע הגמר הרביעי בשעה 18:00, ובנוסף משחקי חצי הגמר!
 
 
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:51 27.09.2010 | spriteway spriteway

    יש לך טעות במשחק של p4e vs inq
    p4e הובילו 15-12 ו- inq השוו

  2. 2

    11:51 27.09.2010 | fuN-SAHAR fuN-SAHAR

    gg #p4e

    gl today vs eSrael !

  3. 3

    12:19 27.09.2010 | Shad Shad

    סופסוף הגמר מתקרב .

  4. 4

    16:18 27.09.2010 | puted puted

    Good Games!

  5. 5

    16:38 27.09.2010 | juvaleN juvaleN

    מספר 1 צודק.. inq השוו לאחר שp4e הובילו 15-12

  6. 6

       | פורסם ע"י