הרשמה

ריבוי סופים לאפיק מיקי

וורן ספקטור עיצב את Epic Mickey כך שמרכיב הבחירה בו, וההשפעה של בחירות השחקן על חוויית ועולם המשחק, יהיו מרכיב לא פחות מהותי מאשר הם היו, לטענתו, בקלאסיקה שהפכה אותו למעצב-כוכב, Deus Ex.

בתשובות שנתן מפיק המשחק ,אדם קרייטון, לשאלות שנשלחו על ידי קוראי IGN, הוא הבהיר שגם סוף הסיפור ישתנה בהתאם לסך הבחירות שעשה השחקן במהלך המשחק.

"מה שאתה עושה משנה את העולם ואת התפתחות המשחק. זה כולל את ה-Guardians שיצטרפו אליך וכמה, אילו משימות תוכל להשלים ואילו לא, ומהן תוצאות כל משימה. חלק מהבחירות שלך ישנו את הדמויות שאתה יכול למצוא בחלקים שונים של העולם ואיך הן יתייחסו אליך... וכן, דברים שאתה עושה משפיעים באופן כללי על המשחק, כולל הסיום שלו - הייתי אומר שיש המון וריאציות על הסוף, בהתאם לפעולותיך במהלך המשחק".

 Epic Mickey יוצא ל-Wii בלבד ב-25 בנובמבר, למרות שהשמועות מתעקשות שמתנהלות שיחות להבאתו גם לקונסולות ה-HD.

- בקרוב על אפיק מיקי

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:24 25.10.2010 | המאוכזב המאוכזב (אורח)

    היה פוטנציאל. באמת שהיה. חבל שהוא לא לקח את הרעיון צעד אחד קדימה ופיתח את המשחק במקור ל-PC/X360/PS3. היה יכול לצאת מזה משהו בוגר ומקורי. עכשיו זה לא יותר מחיקוי של ריימן עם טריק חדש.

  2. 2

    21:36 25.10.2010 | לאחד לאחד (אורח)

    קודם כל - המשחק נראה מעולה לדעתי, אני בכלל לא מסכים שהפוטנציאל מבוזבז - אבל גם אם הייתי מסכים;

    וורן ספקטור מפתח את המשחק.
    מגיע לו לפחות צ'אנס להוכיח את עצמו, לפחות נסיון. דאוס אקס הוא אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בהם - אם הוא משווה את המשחק הזה לדאוס אקס יש לקוות שיש אלמנטים של דמיון...

  3. 3

    15:30 26.10.2010 | GDI GDI (אורח)

    מסכים עם 1 בעניין שזה צריך להגיע לקנסולות HD.אם זה יקרה כמו שהשמועה אומרת אז יש סיכוי טוב יותר למשחק.

  4. 4

       | פורסם ע"י