הרשמה

PS: כותרות היום (2/12)

Metal Gear Solid 4 בלעדי ל-Playstaion 3, גרסת בטא פתוחה ל-Killzone 2, טריילר חדש ל-GTA IV ותמונות חדשות מחבילת ההרחבה של Warhawk.
Metal Gear Solid 4 - רק לבעלי Playstation 3
רוצים לשחק במשחק הרביעי בסדרה של Metal Gear Solid? תצטרכו לקנות Playstation 3. עוזר מפיק המשחק, Ryan Payton, אמר: "אנחנו מודיעים למעריצים שלנו, כדי לשחק ב-MGS4 תצטרכו לקנות את קונסולות ה-PS3", והוסיף:"מותג ה-Playstation תמיד היה הטוב לנו".
גרסאת Beta פתוחה ל-Killzone 2 ב-2008
Killzone 2 הוא המשחק שהוריד לכולנו את הלסתות בחשיפתו המרשימה ב-E3 2007. עם גראפיקה שאין דומה לה, מערכת חיפוי חדשה והבטחה למצב אונליין ממכר - נראה שאין סיבה לא לחכות לו. מתי נוכל סוף סוף לשחק בזה?
מגזין PSU פנה ל- Alex Armou, נציג SCEA, בשאלה זו שאמר:"אנחנו מקווים להוציא גרסאת Beta, אני לא חושב שיהיה לנו משהו מוכן לפני שהשנה הזאת נגמרת, זה משהו שאנחנו עובדים עליו לשנה הבאה". ה-Beta תהיה פתוחה לכל בעל Playstaion 3 וככל הנראה היא תגיע כמה חודשים לפני השקת המשחק שגם לו אין תאריך השקה רשמי.
טריילר חדש ל-GTA IV בקרוב
חברת Rockstar הכריזה על טריילר חדש למשחק GTA IV, אשר אמור להגיע ביום חמישי הקרוב(6 בדצמבר). "Move Up Ladies", שמו. GTA IV נדחה כל כך הרבה פעמים עד כדי כך שהוא עלול לעלות על מספר הדחיות של המשחק Halo 3. אנו מקווים, שלבסוף, כל הדחיות הללו ישתלמו.
החברה גם חשפה את התמונות של קופסאות המשחק ל-PS3 ול-Xbox 360, וגם ע"י סרטון נחמד.
תמונה חדשות מחבילת ההרחבה של Warhawk
סוני מביאה לנו עשרים ושמונה תמונות חדשות מחבילת ההרחבה של המשחק Opreation: Omega Dawn ,Warhawk. חבילת ההרחבה מציעה לנו מגוון רחב של עבודות צוות במשחק, טקטיקות ומתקפות אוויריות מיוחדות עם מטוס הנושאים החדש, KT-424 Combat Dropship. מטוס זה מסוגל לשאת עד כשבעה אנשים(כולל הטייס), רכב צבאי אחד וכמובן מצויד בנשק, MBEC-3 Heavy Support Cannon. גם במפות הקודמות תוכלו לשחק עם מטוס זה.
כמו כן, חבילת ההרחבה כוללת חמש מפות חדשות, מבנים חדשים ומגדלים עצומים. מחיר ההרחבה יהיה 8 דולרים בחנות הפלייסטיישן האינטרנטקבית והיא אמורה לצאת בדצמבר.
סרטוני ממשק חדשים מפרוייקט ה-Home
סרטונים חדשים מה-Beta הסגורה של Home ל-Playstation 3 התפרסמו באתר Veoh.com, בסרטונים אלה ניתן לראות את הממשק של ה-Home: תהליך יצירת הדמות, ה-PSP הוירטואלי, הליכה בבית, הליכה ברחוב וכו'. לחצו כאן על מנת לצפות בסרטונים, שווים צפייה!
נינטנדו מודה על הניצחון של קונסלת ה-PlayStation 3 מול ה-Wii בחודש האחרון:
אם תבדקו את ערוץ החדשות של Nintendo Wii, תוכלו לראות ידיעה די מוזרה - נינטנדו מודה על ניצחון ה-PS3 על ה-Wii ביפן בחודש האחרון.
כפי שפורסם כאן בוי גיימס ובחדשות היום, קונסלת ה-PlayStation 3 עקפה את ה-Wii במהלך חודש נובמבר וזאת עוד בפעם הראשונה שהיא עושה זאת.
שמועות אומרות שהסיבה למכירות אלה היא בגלל שנינטנדו לא עומדת בביקוש הרב של קונסלת ה-Wii. נראה שמלחמת הקונסולות רק התחילה.
Jeff Gerstmann מפוטר מ-Gamespot
Jeff Gerstmann, כתב וותיק ובכיר העובד ב-Gamespot מאז שנת 1996, פוטר בשבוע שעבר מהאתר. הסיבה העיקרית לפיטורו היא הביקורת למשחק Kane and Lynch בה הוא קוטל ויורד על המשחק עם משפטים כמו "Kane and Lynch is an ugly ugly ugly game".
ביקורת זו גרמה לאיום של Eidos, מפתחת המשחק, על הורדת הפסומות של Kane and Lynch ב-Gamespot(באותם ימים, הייתה פרסומת ענקית של המשחק ב-Gamespot).
כתוצאה מכך, הוסרה הביקורת מהאתר ו-Jeff Gerstmann פוטר, מה שמעורר עדיין סערה בעולם הגיימינג.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י