הרשמה

סיקור: eSrael נגד END

סיקור המשחק - eSrael vs. END

 
משחק ראשון של שתי הקבוצות בליגת המתקדמים, כאשר קבוצת eSrael באה מהמקום הראשון עם 15 נקודות ומתחתיה קבוצת EnD במקום השני עם 12 נקודות. המשחק האחרון של שתי הקבוצות היה בלאן הוד השרון בשלב הפלייאוף כאשר קבוצת eSrael הביסה את קבוצת EnD בתוצאה 16:7 לטובתה.
 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים מנצחת קבוצת EnD ובוחרת בצד ה-T.
פתיחה מדהימה של קבוצת EnD כאשר הם מנצחים את סיבוב האקדחים וחמישת הסיבובים הראשונים, כאשר בסיבוב החמישי קבוצת EnD מנסה ליפרוץ את B אך קבוצת eSrael לא נותנת להם והם מנצחים את הסיבוב. אבל, קבוצת EnD ממשיכה להגדיל פערים ומנצחת את הסיבוב לאחר מכן, אבל קבוצת eSrael מנסה לחזור למשחק ולצמצם פערים ומנצחת סיבוב אחד. קבוצת EnD לא מוותרת וממשיכה להגדיל את הפער בעוד סיבוב, אך קבוצת eSrael לא מרימה ידיים וחוזרת למשחק ומנצחת ארבעה סיבובים. קבוצת EnD בסיבוב האחרון פורצת את ה-Middle יפה מאוד ומסיימת את המחצית בתוצאה 9:6 לטובתה.
 
 

מחצית שנייה

את סיבוב האקדחים ואת שלושת הסיבובים הראשונים מנצחת קבוצת eSrael ומשווה את התוצאה, אך קבוצת EnD מנסה לחזור למישחק ומנצחת סיבוב אחד. קבוצת eSrael לא מוותרת ופותחת בפער של סיבוב על קבוצת EnD, אך קבוצת EnD לא מוותרת לה ופורצת את A בקלות ובמהירות ומשווה את התוצאה ופותחת בפער של סיבוב על קבוצת eSrael. קבוצת eSrael(שוב) לא מרימה ידיים ופורצת יפה את B ומשווה את התוצאה, eSrael מפתיעה ומנצחת את ארבעת הסיבובים האחרונים למחצית ומסיימת את המחצית בתוצאה 16:12 לטובתה.הניצחון הזה מוסיפה לה עוד שלושה נקודות בטבלה.
 

שחקן מצטיין מקבוצת eSrael:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:46 10.11.2010 | nopi nopi

    "הניצחון הזה מוסיפה לה עוד שלושה נקודות בטבלה."
    n1

  2. 2

       | פורסם ע"י