הרשמה

סיקור: NOM נגד NEVERDiE

סיקור המשחק - NOM-Gaming vs. NEVERDiE

 
פעם ראשונה ששתי הקבוצות מתמודדות ראש בראש בליגת המתקדמים, כאשר קבוצת NOM עומדת במקום החמישי עם שבע נקודות, וקבוצת NeverDie! במקום השביעי עם ארבע נקודות. קבוצת NOM באה אחרי ניצחון על קבוצת Pure For Ever, וקבוצת NeverDie באה אחרי הפסד לקבוצת EnD.
 
 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים מנצחת קבוצת NeverDie ובוחרת בצד ה-CT.
את הסיבוב האקדחים מנצחת קבוצת NOM בפריצה יפה ל-A, כאשר את ארבעת הסיבובים לאחר מכן מנצחת קבוצת NOM. אבל, קבוצת NeverDie מנסה לחזור למשחק ומנצחת סיבוב אחד, אך קבוצת NOM לא מוותרת לה וממשיכה להגדיל פערים ומנצחת את שני הסיבובים לאחר מכן. קבוצת NeverDie מנסה בפעם השניה לחזור למשחק ומצליחה ומנצחת חמישה סיבובים, אך קבוצת NOM מתאפסת על עצמה ומנצחת את הסיבוב האחרון בפריצה איטית ל-B ומסיימת את המחצית בתוצאה 8:7 לטובתה.
 
 

מחצית שנייה

את סיבוב האקדחים ושלושת הסיבובים הראשונים למחצית מנצחת קבוצת NOM כאשר בסיבוב השני srulzi ו colony מונעים מכל שחקני קבוצת NeverDie לפרוץ לתוך-A, את שני הסיבובים לאחר מכן מנצחת קבוצת NOM, אך קבוצת NeverDie מנסה לחזור למישחק ומנצחת סיבוב אחד בלבד. קבוצת NOM לא מוותרת לה וממשיכה להגדיל פערים ומנצחת את שני הסיבובים שלאחר מכן, אך קבוצת NeverDie מנסה לצמצם פערים ומנצחת סיבוב אחד. קבוצת NOM לא מוותרת לה, ושומרת יפה את A
ומסיימת את המשחק בתוצאה 16:9 לטובתה.
 

שחקן מצטיין מקבוצת NOM:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י