הרשמה

Tomb Raider: Legend


Tomb Raider: Legend

או-או-או הו, איך שגלגל מסתובב לו. ב-96' לארה קרופט הייתה הנסיך הפרסי החדש. וואו, הנסיך הפרסי בתלת-ממד! וואו, הנסיך הפרסי עושה סלטות! וואו, הנסיך הפרסי עם מידת חזה 34D! אבל מאז הנסיך הפרסי ויורשיו, כמו אלטייר מ-Assassin's Creed, למדו תרגילים חדשים והותירו את לארה קצת מאחור, תלויה בין שמים לארץ על פיסת חבל נוסטלגית.

גם על הסלולרי לארה רוצה להישאר בת עשרים וחמש אתלטית לנצח ולהסתפק בניתוחים קוסמטיים בלבד, וכך מגיעה אלינו ההרפתקה האחרונה שלה: בגרפיקה תלת-ממדית אבל עם משחקיות Tomb Raider מסורתית לחלוטין - לארה קופצת, לארה נאחזת בקצוות, לארה מטפסת, לארה מגיבה שניה אחרי שהשחקן לוחץ על המקש. התגובות המקרטעות של לארה הקלאסית מרגישות כל-כך בבית על הטלפון, שאתה לא יכול שלא לשאול את עצמך אם Tomb Raider לא תוכנן לפלטפורמה הסלולרית מראש עוד בשנות התשעים, בסוג של ראיה מרחיקת לכת מצד המפתחים ב-Core Design.



בעבור מי שלא שיחק בגרסת המחשב או הקונסולה של Legend, ידע נא שמסעה האחרון של הלארה הוא לאיתור חלקיה של החרב המיתולוגית אקסקליבור, מטוקיו דרך אפריקה ולטיבט, במטרה הסופית למצוא את אמה, שנעלמה בנסיבות מסתוריות עשרים שנה לפני כן. המשחק מתחיל בטוקיו, שם צריך לטפס שלושה שלבים אל דירת הגג של בוס יאקוזה שמונה את אחד מחלקי החרב בין פריטי אוסף האמנות הגנוב שלו. שם, למרבה הצער, המשחק גם נגמר.

אתם מבינים, די נהניתי לחזור אל Tomb Raider. נכון, למרות הגרפיקה התלת-ממדית המשחקיות היא דו-ממדית ואיטית משהו, ונכון גם שמול ביצועי טיפוס הקירות והשפגטים של גיבורים מודרניים, לארה מרגישה לפחות בת ארבעים (שמורה היטב). אבל השילוב של קפיצות מדויקות, תזמון תנועה כדי להימנע ממלכודות וקרבות ירי פשוטים עם הגנגסטרים היפניים סיפק אותי בדרך נוסטלגית שכזו, והשלבים הארוכים יחסית גרמו לי לחשוב על ציון סופי שבסביבות 7.5 לכל החבילה, פלוס המלצה חמימה בעבור חובבי הדמות.

אלא שאז הרמתי בידי את חלק החרב הראשון בתנועת ניצחון, ו... המשחק זרק אותי בחזרה לתפריט הראשי. מתברר שעל רוב המכשירים, עקב קוצר הזיכרון, Eidos בחרה לפרק את המשחק לשלושה חלקים, כל אחד מתרחש במקום אחר בעולם וכולל שלושה שלבים בלבד. לכן מה ששיחקתי אינו Tomb Raider: Legend בכלל, אלא Tomb Raider Legend Tokyo, החלק הראשון בטרילוגיה, שכל אחד מחלקיה לא עולה על שעת משחק. בנסיבות אלה קשה לי להמליץ על רכישת החלק הראשון בנפרד לפני ששלושת החלקים כולם יעלו לאוויר, ויתאפשר לרכוש את שלושתם ביחד במחיר מבצע. Eidos שובבה, כמה שאנחנו שומעים על מעלליך בחודש האחרון...

(שימו לב שכל הנאמר לעיל והציון לא מתייחסים לגרסת הסימביאן של המשחק, רק לגרסת הג'אווה. מאחר ובארץ כמעט ולא משווקים משחקי סימביאן, אם ברצונכם בגרסת הסימביאן המשוכללת יותר, הבנויה על מנוע גרפי רציני יותר וכוללת את המשחק השלם, תצטרכו א. מכשיר נוקיה n95 או תואם לו ו-ב. לרכוש אותה מפורטל חו"ל)

ציון:
6/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!
לסיקורי משחקי סלולר נוספים


תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:42 19.05.2010 | אביתר אביתר (אורח)

    אחי אני צריך אתר להורדת גירסת ה-demo של Tomb Raider: Legend
    אודה מאוד עים תעזור לי

  2. 2

       | פורסם ע"י