הרשמה

אליפות מנצ'קין וטורניר מג'יק נושאי פרסים

אליפות ישראל הבינלאומית הראשונה ל-2007 במנצ'קין

ב-31 בדצמבר תתקיים בחנות המשחקים "טקטיקה" אליפות ישראל הבינלאומית הראשונה לשנת 2007! יהיה זה אירוע מלא בסלבריטאים, להטוטנים, אריות ומדוזות ענק. בנוסף (וברצינות), יחשפו לראשונה האיורים של שני הקלפים הישראלים המיוחדים במנצ'קין 2!

בואו לשחק במגוון סוגי המנצ'קינים ולהוכיח שאתם המוצלחים מכולם. שלושת המקומות הראשונים יזכו בזיכויים לרכישה בחנות ובסוס מכונף בלתי נראה! עד גמר מלאי הסוסים.

האירוע יחל בשעה 17:00, ויתקיים בשיתוף עם ה-Men in Black, שיחלקו סימניות רשמיות של מנצ'קין (עם חוקים מיוחדים!), וישמשו גם כשופטים. ההשתתפות בעלות 20 ש"ח. נא להירשם מראש בטלפון 03-5280159 או במייל [email protected].

לא יודעים מה זה מנצ'קין? רוצים להתאמן לפני הקרב? כנסו לפורום משחקי לוח ותפקידים.

 

 

טורניר מג'יק פתוח ומתפרע

ב-4 בינואר תארח טקטיקה טורניר מג'יק בארגונו של אשר סבידנסקי - וללא שום מגבלות!

הטורניר אינו רשמי בכוונה, והכל מותר. למה? כדי שאפשר יהיה סוף סוף להתפרע כמה שאתם רוצים. צרו את השילובים הכי קטלניים ונבזיים שתוכלו להעלות בקלפיכם, מכל המהדורות וללא שום ban. כל קלף תקף! כל קומבו אפשרי נחשב לחוקי! הגיע הזמן להיות קצת מנצ'קינים.

אנו שומרים רק על חוק אחד: אין שימוש בקלפים מזויפים, ניתן להשתמש בקלפים אמיתיים בלבד.

המקום הראשון יזכה ב-10 בוסטרים של Lorwyn ו-Timespiral. המקום השני יזכה ב-6 בוסטרים, והמקום השלישי יזכה ב-4.

התחרות תעשה בטורניר knock-out לאחר שני הפסדים. המתמודדים יחולקו באקראי, והסבב הראשון יחשב כאימון בלבד, לצורך הכרת הדקים של השחקנים האחרים. לאחר מכן מתחיל המשחק האמיתי, ובו צבירה של שני הפסדים מוציאה את השחקן מהטורניר.

הטורניר יערך ביום שישי, ה-4 בינואר, החל מ-10:00 בבוקר. עלות ההרשמה לטורניר הינה 30 ש"ח, וישנם 20 מקומות בלבד - המשתתפים מבקשים להירשם מראש בטלפון 03-5280159 או במייל [email protected]. הטורניר, ביוזמתו של אשר סבידנסקי, יערך בחנות המשחקים "טקטיקה", בדיזינגוף סנטר בתל אביב.

חשוב! אנו מחפשים שחקן מג'יק מנוסה שישמש כשופט במהלך הטורניר. (לא מבחינת חוקי tourament, כמובן). המעונינים מתבקשים לפנות לטלפון ולמייל שצוינו מקודם, ולהעיד על ניסיונם במשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:17 25.12.2007 | HealingAura HealingAura

    אני מת על מנצ'קין ומג'יק!

    יש לי 7 חבילות של מנצ'קין:
    1+2+3+4+5+FU+Blender
    אני משחק בזה כל הזמן עם חברים זה ממש אחלה משחק!
    אני משחק גם מג'יק אצל חברים שלי עם קלפים מהוצאות ישנות ובדרך כלל אנחנו משחקים 2 נגד 2 :)

  2. 2

    19:58 25.12.2007 | neromacler neromacler

    אני מגיע

    אני כל כך מגיע(אם יצא לי) אני משחק לפחות פעם בשבועיים אם חברים שלי ומשחקים במנצ'קין,fu,star,ו-the good the bad and the munchkin(דאן דאן דאאאאן...)בקרוב גם chtulu אני בא ואם לא משתתף אז לפחות להסתכל

  3. 3

    20:41 30.12.2007 | roeif roeif

    אני

    כבר רשום!

  4. 4

       | פורסם ע"י