הרשמה

מבצע סילבסטר במשחקי מחשב

לכבוד השנה האזרחית החדשה, יוצא אתר ויגיימס במבצע חיסול מלאי לשלושה משחקים, במחיר 169 ש"ח בלבד!

שנת 2007 חשפה בפנינו, הגיימרים, שורה של מותגים ששינו את פני היקום כולו, וגם את הצורה שבה אנו מסתכלים, מסקרים וחושבים על משחקים. בברכה לשנה חדשה ומוצלחת, יוצאת חנות Vgames במכירת חיסול מלאי של המשחקים: Hellgate: London, NBA LIVE 08 ו-Orange Box, במחיר של 169 שקלים בלבד, כולל משלוח!

The Orange Box
חבילת ההפתעות של Valve כוללת את משחק הפעולה Half Life 2 ושני פרקי ההמשך שלו, Episode One ו-Episode Two. שני משחקים שראו אור השנה, ושוחררו כחלק אקסקלוסיבי לקופסא הכתומה, הם Team Fortress 2 ומשחק האתגרים Portal, שכבשו את העולם בסערה. הקופסא הכתומה היא חסכון של 80 דולר - כמה משחקים במחיר של אחד.


לקניית ה-Orange Box

Hellgate: London
משחק תפקידים המוני ראשון מסוגו, עם סביבה דינאמית ומשתנה בכל חיבור חדש למשחק. במשחק תשלטו על דמות בעלת יכולות מיוחדים, המסוגלת לחולל ברקים, לרתום כוחות קסם לתועלתה ולנצל כישורים אישיים המייחדים אותה. כלי הנשק במשחק מגוונים במיוחד, החל ממקלות וחרבות ועד תותחים וחומרי נפץ. נסו לשרוד בעולם שרוי במלחמה קיומית.


לקניית Hellgate: London

NBA Live 08
אחד ממותגי הכדורסל הוירטואלי הידועים ביותר, דוחף אתכם עכשיו למגרש עם גראפיקה מרהיבה במיוחד. המשחק החדש מציע צורות שליטה חדשניות, שיוצרות ריאליזם שאין שני לו. ב-NBA Live 08 תוכלו לשלוט על שחקני הקבוצה בצורת משחק חדשה של "אחד על אחד".


לקניית NBA Live 08