הרשמה

הצוות הטקטי: שחקו עם אנשים חדשים וזכו במשחקים

הצוות הטקטי: שחקו עם אנשים חדשים וזכו במשחקים

טקטיקה גאה להכריז על הקמתו של "הצוות הטקטי", ארגון שמטרתו לקדם את משחקי השולחן בארץ.

אנשי הצוות הטקטי הם אנשים שאוהבים משחקים, ורוצים לעזור לתחביב שלהם להתרחב למחוזות חדשים. אנו נעזור לכם להפוך לשחקנים ומנחים מיומנים, ונסביר כיצד להציג מגוון משחקי לוח, קלפים ותפקידים, וכיצד להעביר מפגש משחקים מהנה.

לא היינו מקימים את הצוות אם הוא לא היה מועיל גם לנו כמובן (בכך שקהל חדש לומד להכיר את החנות), אבל טקטיקה הוקמה מתוך אידיאולוגיה להרחבת תרבות המשחקים בארץ, והצוות הטקטי הוא המשך של אותה תפיסה. הטקטיקנים גם יזכו בתגמול ראוי על הפעילות ההתנדבותית שלהם - משחקים חדשים בחינם!

רוצה להצטרף?

נציע לך להריץ משחקים אצלנו בחנות, כחלק מלו"ז הפעילויות הרגיל שלנו. נזמין אותך לאירועים וכנסים על מנת להציג משחקים חדשים לקהל, למשל בפונדק בביגור 8.

ניתן אף לארגן בעצמך ערב משחקים, בכל דרך שתרצה. אפשר למשל לבוא למסיבות יום הולדת של בני הדודים או חברים ולהציג להם משחקים חדשים, או לארגן ערב מבוגרים עם ההורים (זה לא מסובך כמו שזה נשמע, ונעזור לך בכך).

העיקר הוא, שתהיה זו פעילות אשר חושפת משחקים חדשים לאנשים חדשים ומרחיבה את היכרותם עם עולם המשחקים. אנו נעזור לכם לשפר את כישורי ההנחייה שלכם, נציע לכם משחקים חדשים לפני כולם, ונארגן מפגשים בלעדיים לחברי הצוות הטקטי.

תתבקש לעדכן אותנו בפירוט של הפעילויות בהן השתתפת. על כל פעילות שכזו תקבל נקודות המתורגמות ישירות לכסף: כל שעת פעילות מעניקה זיכוי בסך 20 ש"ח לרכישה בטקטיקה! בסיום המשחק גם תחלק למשתתפים שוברי הנחה ברכישה בחנות - כולם יוצאים מרווחים.

על מנת להצטרף לצוות הטקטי, פשוט שלחו אלינו מייל ([email protected]) עם הפרטים הבאים: שם מלא, גיל, מקום מגורים, ניידות (באלו ימים פנוי, האם יש רכב). פרטו גם את המשחקים הבולטים שאתם מכירים - רצוי לפחות חמישה, אך לא יותר משני משחקי תפקידים. לאחר מכן נבקש מכם להגיע לפגישה קצרה איתנו, כדי להכיר אתכם ואת איכות ההנחייה שלכם.

לשאלות והצעות, פנו לפורום משחקים שולחניים כאן בויגיימס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י